راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق خانواده

  • راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق خانواده ، نرم افزار انتخاب رشته ارشد حقوق خانواده ، مشاوره تلفنی انتخاب رشته حقوق خانواده

  • رتبه و تراز لازم برای قبولی رشته حقوق عمومی کارشناسی ارشد، حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی ارشد حقوق خانواده

  • ظرفیت پذیر رشته حقوق عمومی کارشناسی ارشد،‌ معرفی رشته حقوق خانواده ارشد و مقادیر دانشگاه ها

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته ارشد حقوق خانواده ، بررسی احتمال قبولی شما در رشته دانشگاه موردنظرتان براساس نتایج سال های گذشته
  • تخمین رتبه، مشاوره انتخاب رشته ارشد حقوق خانواده ، ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد حقوق خانواده

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق عمومی”]
انتخاب رشته صحیح ضمانت نامه آینده شماست.

پس از صدور کارنامه داوطلب کارشناسی ارشد یکی از حساس ترین و مهم ترین مراحل، مرحله ی انتخاب رشته است. با توجه به گستردگی اطلاعات و همچنین وجود علایق متنوع بهتر است دانشجو از تراز و رتبه تقریباً مشابه با رتبه خودش مطلع شود تا بتواند انتخابی متناسب با علاقه خود داشته باشد.

آینده ی علمی هر فرد با انتخاب رشته امروزش رقم می خورد

انتخاب رشته می تواند بهترین و بیشترین کمک را به دانشجوی ارشد برای انتخاب رشته واقع بینانه بدهد. در صورت توجه نکردن به موارد گفته شده داوطلب ارشد انتخاب رشته ای نامطلوب خواهد داشت. این نرم افزار حاوی اطلاعات مهمی همچون ظرفیت دانشگاه ها،  رتبه و تراز پذیرفته شدگان همچنین زمان و تاریخ اطلاعیه دانشگاه ها برای پذیرش بدون کنکور و بازار کار آن رشته است.

رتبه و تراز لازم برای قبولی در ارشد حقوق خانواده:

آگاهی از رتبه آخرین فرد قبول شده در دانشگاه هایی که رشته حقوق خانواده را در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می دهد، به داوطلب ارشد کمک می کند که برای پذیرفته شدن در رشته و دانشگاه مورد نظرش به طور حداکثر چه رتبه ای لازم است. آگاهی از رتبه آخرین فرد، داوطلب را با سقف رتبه در آن رشته و دانشگاه آشنا می کند و این امر در انتخاب رشته ای واقع بینانه و متناسب با علایق دانشجو به او کمک می کند. برای مثال  ارشد حقوق خانواده نیازمند درصد بالای در درس های تخصصی حقوق، حقوق خانواده و متون فقه است پس داوطلب ارشد برای قبولی در رشته حقوق خانواده و کسب رتبه بهتر لازم است به این موارد دقت کند. نرم فزار انتخاب رشته خانه مشاوره در همین راستا با در اختیار داشتن رتبه و تراز و درصد دروس کمک بسیاری به دانشجوی ارشد می کند.

در ادامه چند رتبه و تراز از دانشجویان پذیرفته شده در ارشد حقوق خانواده همراه با درصد دروس آن ها آورده می شود.

رتبه تراز متون حقوقی به زبان انگلیسی بیا فرانسه متون فقه حقوق جزا و آیین دادرسی کیفری دروس تخصصی رشته های معارف اسلامی و حقوق و حقوق خانواده
۵۷ ۵۷۳۷ ۰ ۴۱ ۸۲ ۲۰
۱۸۶ ۴۷۴۳ ۰ ۵۵ ۶۷/۶۶ ۰
۲۲۷ ۴۵۵۵ ۳۲/۲ ۷۰ ۰ ۰
۴۰۸ ۴۱۷۹ ۰ ۶۷/۲۱ ۴۴/۸۴ ۰
۶۵۳ ۳۸۵۹ ۰ ۳۳/۱۳ ۰ ۷۶/۲۴
۱۰۵۱ ۳۵۴۸ ۳/۳۳ ۶۷/۳۶ ۰ ۲۹/۱۴
۱۸۸۵ ۳۱۹۹ ۰ ۳۳/۳ ۰ ۲۰
۱۹۹۶ ۳۱۶۲ ۷۸/۷ ۳۳/۳۸ ۰ ۰
۳۶۱۲ ۲۸۱۴ ۵۶/۵ ۳۳/۳۳ ۰ ۰

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

آخرین رتبه ی قبولی ارشد حقوق خانواده و درصد دروس:

بهترین انتخاب رشته کارشناسی ارشد زمانی ممکن است که از درصد دروس، تراز و رتبه آخرین فرد قبول شده در آن رشته مطلع شویم. این امر با استفاده از نرم افزار خانه مشاوره به صورت منظم و مدون در اختیار دانشجویان ارشد قرار می گیرد.

برای مثال آخرین رتبه ی مجاز در سهمیه ارشد حقوق خانواده در سال ۱۳۹۵ برای دانشگاه های غیر از پیام نور و غیر انتفاعی ۳۸۹۵ بوده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

 

[awsa-banners]

ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد حقوق خانواده:

اطلاع از ظرفیت پذیرش دانشگاه ها، دانشجو را برای انتخاب رشته ای بهتر با توجه به رتبه و علایقش کمک می کند. با توجه به این که مشخص کردن قبولی در دانشگاه مورد نظر و رشته ی ارائه شده با در نظر گرفتن ظرفیت آن کار دشواری است می توان با کمک گرفتن از نرم افزار خانه مشاوره از ظرفیت دانشگاه ها و رشته هایی که دانشجو می پذیرند مطلع شد و این امر، راه را برای داشتن انتخاب رشته ای معقولانه و منطقی روشن می کند. برای اطلاع از پذیرش برخی از دانشگاه ها در رشته ارشد حقوق خانواده در ادامه جدولی ارائه خواهد شد.

دوره تحصیلی دانشگاه رشته ظرفیت
روزانه دانشگاه شهید بهشتی – تهران حقوق خانواده ۶
روزانه دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری حقوق خانواده ۹
روزانه دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری حقوق خانواده ۳ (سهیمه ویژه شاغلین قوه قضاییه)
پردیس خودگردان دانشگاه شهید بهشتی – تهران حقوق خانواده ۵
غیر انتفاعی دانشکده غیر انتفاعی رفاه – تهران (ویژه خواهران) حقوق خانواده ۲۰ (فقط زن)

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق خانواده:

[awsa-box] از مهم ترین انتخاب ها در زندگی علمی هر فرد انتخاب رشته بر حسب علایق و اولویت ها با نگاهی واقع بینانه است[/awsa-box]

پس از صدور کارنامه و اطلاع از رتبه، بهترین گزینه به دست آوردن اطلاعاتی از پذیرفته شدگان دوره های پیش است که رتبه و ترازشان تقریباً با داوطلب همسان و مشابه است.

این که آن ها در چه رشته و دانشگاهی در حال ادامه تحصیل هستند بی شک نگاهی واقع بینانه برای انتخابی بهتر به داوطلب کارشناسی ارشد حقوق می دهد. اما با توجه به دشواری این کار و وقت محدود داوطلبان، بهترین گزینه می تواند استفاده از نرم افزار انتخاب رشته باشد. کارشناسان و مشاوران خانه مشاوره  با بررسی دقیق آمار و اطلاعات دانشجویان کارشناسی ارشد، کمک بسیاری به داوطلبان می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ارشد حقوق خانواده:

[awsa-box]فرصتی دوباره برای داوطلبین کارشناسی ارشد با شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت[/awsa-box]

با توجه به شلوغی دنیای امروز، زمان و تاریخ اعلام شده توسط دانشگاه ها ممکن است از نگاه دانشجوی ارشد دور بماند و سبب شود که شانس مجدد با احتمال قبولی بیشتر در دانشگاه را از دست بدهد. با توجه به این نکته که دانشگاه ها در زمان تکمیل ظرفیت بهترین رشته های خود را برای پذیرش دانشجوی ارشد معرفی می کنند، بهتر است داوطلب ارشد از مرجعی مطمئن و جامع برای اطلاع از زمان تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته کمک بگیرد. در همین راستا نرم افزارانتخاب رشته خانه مشاوره با درنظر گرفتن تمام موارد ذکر شده کمک شایانی به داوطلب کارشناسی ارشد می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک کنید.

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد حقوق خانواده:

دانشجویانی که مایل به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور هستند برای اطلاع از زمان ثبت نام، نحوه ی ثبت نام و دانشگاه هایی که بدون کنکور ثبت نام می کنند نیازمند اطلاعاتی جامع و دقیق هستند. برای مثال اطلاع از چگونگی ممتاز شدن دانشجوها، میزان تأثیرگذاری معدل آن ها در کنکور کارشناسی ارشد، مصاحبه و آزمون خصوصی برای پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها و منابع مورد نیاز برای آزمون ها و موضوعاتی از این دست را می توان در نرم افزار انتخاب رشته خانه مشاوره مورد بررسی قرار داد. این نرم افزار با اطلاعاتی جامع و دقیق کمک بسیاری به داوطلبان کارشناسی ارشد در داشتن انتخاب رشته ای بهتر خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک کلیک نمایید.

 

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • بررسی قبولی شما در رشته حقوق خانواده و دانشگاه موردنظرتان بر اساس کارنامه های سال های گذشته
  • بررسی شانس قبولی شما در رشته حقوق خانواده توسط نرم افزار انتخاب رشته ارشد حقوق خانواده
  • مشاوره انتخاب رشته ارشد حقوق خانواده ، معرفی رشته حقوق عمومی و مقایسه دانشگاه ها توسط کارشناسان متخصص
  • رتبه و تراز لازم برای قبولی ارشد حقوق خانواده ، حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی کارشناسی ارشد حقوق خانواده
  • و هر سؤالی که پیرامون انتخاب رشته ارشد حقوق خانواده

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد حقوق عمومی”]
[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور