راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

  • راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت دولتی ، انتخاب رشته کنکور مدیریت دولتی ، انتخاب رشته دانشگاه مدیریت دولتی

  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور مدیریت دولتی ، انتخاب رشته کنکور سراسری مدیریت دولتی ،انتخاب رشته دانشگاه آزاد مدیریت دولتی توسط نرم افزار انتخاب رشته مدیریت دولتی

  • مشاوره راهنمای انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی کنکور آزاد رشته مدیریت دولتی
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته و دانشگاهمورد نظرتان به کمکنرم افزار انتخاب رشته مدیریت دولتی
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته مدیریت دولتی و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند به کمک مشاورین مرکز انتخاب رشته

[postbox txt=”مشاوره  انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت دولتی”]
با انتخاب صحیح آینده شغلی و کاری خود را هموار سازیم.

در مقطع کارشناسی  ارشد انتخاب رشته  از اهمیت بالاتری نسبت به کارشناسی برخوردار بوده چرا که داوطلب به صورت کاملاً تخصصی در گرایش مربوط به رشته ی خود تحصیل می کند. در این مرحله افراد باید تمام جوانب کار از رتبه و تراز احتمالی تا تکمیل ظرفیت دانشگاه ها را مورد بررسی قرار بدهند تا بتوانند انتخابی هوشمندانه و دقیق نسبت به انتخاب خود اقدام نمایند. هم چنین تمامی داوطلبان تمام مندرجات در دفترچه ی راهنما را به بندهای آن اشراف داشته باشند. بخشی که توجه اکثر داوطلبان  را به خود جلب می کند. ثبت نام دانشگاه بدون کنکور می باشد که خود دارای شرایط خاصی می باشد که در قسمت های بعدی به طور کامل به شرایط پذیرش آن اشاره نموده ایم.

همچنین داوطلبان در هنگام انتخاب رشته  ی خود باید بازار کار رشته و گرایش که می خواهند در آن تحصیل کنند توجه داشته باشند. زیرا اصلی ترین عامل پس از فارغ شدن آنها بازار کار  اشتغال شان می باشد.

رتبه و تراز لازم برای قبولی در ارشد مدیریت دولتی:

یکی اس مسائل مهم در انتخاب رشته  رتبه و تراز علمی افراد می باشد که با توجه به تعداد آنها پذیرش دانشجویان در دانشگاه ها مشخص می باشد، داوطلبان باید به بررسی کامل رتبه و تراز در سال های گذشته بپردازند و آخرین رتبه فرد قبول شده در دانشگاه مربوطه را بررسی نمایند و آن را معیاری برا ی سنجش انتخاب خود قرار دهند.

تراز رتبه رشته / دانشگاه
۵۷۷۸ ۳۰۸ مدیریت دولتی – مدیریت نیروی انسانی / علوم تحقیقات
۵۷۷۴ ۳۳۷ مدیریت دولتی – مدیریت نیروی انسانی / واحد تهران مرکزی
۵۶۶۹ ۳۸۵
۵۴۲۴ ۵۵۲ مدیریت دولتی – مدیریت سیستم های اطلاعاتی / واحد علوم تحقیقات
۵۴۵۸ ۶-۵۱ مدیریت دولتی – مدیریت سیستم های اطلاعاتی / واحد تهران مرکزی
۵۴۷۶ ۵۵۴ مدیریت دولتی – مدیریت تحول / واحد علوم تحقیقات
۵۴۶۱ ۵۶۵ مدیریت دولتی – مدیریت تحول / واحد تهران شمال
۵۶۹۸ ۲۷۴ مدیریتی دولتی – مدیریت مالی دولتی / واحد تهران مرکزی
۵۳۷۳ ۲۱۶ مدیریت دولتی – مدیری مالی دولتی / واحد کرمان
۵۶۵۸ ۱۹۷ مدیریت دولتی – مدیریت مالی دولتی / واحد مشهد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

آخرین رتبه ی قبولی ارشد مدیریت دولتی و درصد دروس :

نگاهی به آخرین رتبه و فرد قبول شده در رشته و گرایش مربوطه به ما کمک می کند تا نگاهی دقیق تر به انتخاب خود داشته باشیم. هم چنین بررسی درصد دروس آخرین فرد به ما این امکان را می دهد تا معیار مناسبی برای توانایی خود در جواب دادن به دروس مربوطه را داشته باشیم.

در جدول زیر لیستی از دروس و میانگین درصد ها را به همراه توضیحات ( درس های سفید و پاسخ نداده داوطلب) مشاهده می کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

رتبه کشوری میانگین درصد دانشگاه پذیرفته شده توضیحات
۴۵۷۲ ۳۵ درصد دانشگاه فردوسی مشهد درس تاریخ و جغرافیا ۶ درصد
۳۵۳۹ ۳۶ درصد دانشگاه فردوسی مشهد درس ریاضی سفید و پاسخ داده نشده است.
۲۸۵۹ ۳۹ درصد دانشگاه اصفهان
۱۷۵۹ ۴۷ درصد دانشگاه شهید بهشتی تهران
۱۲۵۴ ۵۲ درصد دانشگاه تهران
۲۷۰۹۴ ۱۳ درصد دانشگاه بوعلی سینا همدان
۲۶۹۰۱ ۲۵ درصد دانشگاه بول علی سینا همدان درس زبان و ریاضی پاسخ داده نشده است همچنین درس فلسفه و منطق دارای ۲ درصد منفی می باشد.
۲۳۷۲۲ ۲۲ درصد دانشگاه هرمزگان – بندرعباس درس ر یاضی سفید و پاسخ داده نشده است.
۲۱۹۱۶ ۲۱ درصد دانشگاه سیستان و بلوچستان – زاهدان درس زبان و ریاضی پاسخ داده نشده است همچنین درس فلسفه و منطق دارای ۲% منفی می باشد.
۱۹۱۱۵ ۲۰ درصد دانشگاه اردکان درس زبان دارای ۲ درصد منفی می باشد.

دروس دین و زندگی – تاریخ و جغرافیا و فلسفه و منطق پاسخ داده نشده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

 

[bannerbk]

ظرفیت پذیرش کارشناسی  ارشد مدیریت دولتی:

قبل از انتخاب رشته  یکی از مسایل مهم که باید به آن توجه کرد ظرفیت پذیرش دانشگاه های مختلف می باشد که مهم ترین عامل در پذیرش داوطلبان می باشد و بررسی ظرفیت پذیرش دانشگاه ها در مقطع کارشناسی  ارشد سال های گذشته می تواند در انتخاب رشته  به ما کمک قابل توجهی نماید.

در زیر لیستی از ظرفیت پذیرش ۱۰ نمونه دانشگاه را در سال های گذشته آورده ایم.

دانشگاه ظرفیت پذیرش
دانشگاه ایلام ۴۶
دانشگاه تهران ۱۸۰
دانشگاه سیستان و بلوچستان – زاهدان ۱۹
دانشگاه باهنر کرمان ۸
دانشگاه شهید بهشتی – تهران ۲۸
دانشگاه علامه طباطبایی – تهران ۷۰
دانشگاه هرمزگان – بندر عباس ۷
دانشگاه تربیت مدرس ۲۰
دانشگاه پیام نور استان تهران – تهران غرب ۱۱۵
دانشگاه ولی عصر (عج) – رفسنجان ۴۸

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی  ارشد مدیریت دولتی:

با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی  ارشد، داوطلبان می توانند در کمترین زمان و براحتی با توجه به رتبه و تراز احتمالی خود گرایش و رشته مربوطه خود را به دست آورند هم چنین می توانند ظرفیت پذیرش دانشگاه ها را بررسی کنند. نرم افزار انتخاب رشته هم چنین برای دانش آموختگان اطلاعیه ها و رویدادهای دانشگاه های سراسری کشور و اطلاعیه آن ها در زمینه ی پذیرش بدون کنکور را می توانند از آن با خبر شوند.

فراموش نکنیم که انتخاب شما محدود است و باید واقع بینانه و خوش بینانه ترین و بد بینانه ترین حالات را برای انتخابتان در نظر بگیرید که این نرم افزار گامی مؤثر را در این راستا برای کمک به انتخاب رشته  به شما عزیزان برداشته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

راهنمای انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت  ارشد مدیریت دولتی:

یکی از سؤالات مهم در بین داوطلبان در انتخاب رشته  ی کارشناسی  ارشد شرکت کردن یا عدم شرکت در مرحله ی تکمیل ظرفیت اعلام شده از طریق دانشگاه ها می باشد. تکمیل ظرفیت برای آن دسته از داوطلبانی است که موفق به پذیرش در رشته و دانشگاه مورد نظر نشده اند و شانس مجددی برای انتخاب به داوطلبان را می دهد.

لازم به ذکر است که بسیاری از دانشگاه ها در رشته های محدودی برای تکمیل ظرفیت دانشجو پذیرش می کنند که احتمال قبولی در تکمیل ظرفیت بستگی به شرایط و ضوابط دانشگاه ها با توجه به ضرایب و میانگین دروس پاسخ داده شده می باشد.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور  ارشد مدیریت دولتی:

شاید یکی از قسمت های مهم در هنگام انتخاب رشته  که توجه بسیاری از دانش آموختگان را به خود جلب می کند ثبت نام بدون کنکور می باشد که سؤالات متداولی را در ذهن آنها از قبیل صحت این موضوع و چگونگی آن ایجاد می کند. علاقه مندان به ثبت نام بدون کنکور دو دسته از دانش آموختگان می باشند سته اول داوطلبانی می باشند که جزو استعدادهای درخشان و یا نخبگان بوده که با رعایت شرایط و ضوابط تحصیلی مجاز به ادامه تحصیل در مقطع تحصیلی بالاتر در دانشگاه خود و یا دانشگاه عالی می باشند.

دسته دیگر داوطلبانی می باشند که علاقه مند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی  ارشد می باشند و می خواهند بدون هیچ گونه آزمون کنکوری وارد دانشگاه شوند و به ادامه تحصیل بپردازند. قابل ذکر است که تعدادی از دانشگاه ها هر ساله در گرایش و رشته های محدود اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند. این دانشگاه ها در بازه زمان های مشخصی از سال اقدام به پذیرش می نمایند که علاقه مندان با مراجعه به سایت دانشگاه ها از اطلاعیه ثبت نام آن مطلع می شوند. همچنین می توانند از بخش نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی  ارشد از ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور مطلع شوند.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید

انتخاب رشته مدیریت دولتی امسال کمی هوشمندانه تر از انتخاب رشته های مدیریت دولتی هرسال؛ داوطلبان میتوانند برای انتخابی صحیح و آگاهانه در کنکور مدیریت دولتی با مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور مدیریت دولتی تماس گرفته و به کمک نرم افزار انتخاب رشته مدیریت دولتی و با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط انتخاب رشته بهترین گزینه ها را که شانس قبولی شما در آن بیشتر است انتخاب نمایید.

[postbox txt=”مشاوره  انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت دولتی”]
مشاورین مرکز انتخاب رشته در موضوعات زیر حیطه انتخاب رشته به شما مشاوره تلفنی میدهند:

  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته مدیریت دولتی و دانشگاه مورد نظرشما در سراسر کشور، سال گذشته در رشته مدیریت دولتی با چه رتبه ای قبول شده اند؟ توسط نرم افزار انتخاب رشته مدیریت دولتی

  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی شانس قبولی بیشتری دارد؟ با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مدیریت دولتی

  • مشاوره هوشمند تلفنی انتخاب رشته سراسری مدیریت دولتی و آزاد و معرفی رشته های دانشگاهی و مقایسه دانشگاه های رشته مدیریت دولتی

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته مدیریت دولتی ، انتخاب رشته کنکور ، انتخاب رشته کنکور آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری، انتخاب رشته مدیریت دولتی کنکور آزاد و سراسری

  • و هرسوالی پیرامون انتخاب رشته مدیریت دولتی ممکن است برایتان پیش آید

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور