رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران غرب

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

لیست رشته های بدون کنکور و شرایط پذیرش

معرفی رشته های دانشگاهی و لیست دانشگاه های بدون کنکور

مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور و ثبت نام تلفنی

رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران غرب

رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران غرب اعلام گردیده است و دانشجویان می توانند با مراجعه به دفترچه راهنما و کسب اطلاعات از رشته مورد نظر خود ثبت نام نمایند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب در غرب شهر تهران قرار دارد و این دانشگاه در سال ۱۳۷۳ به عنوان یکی از  زیر مجموعه های دانشگاه آزاد اسلامی در ایران تاسیس گردید.

دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد غرب با ۵ رشته در مقطع دکتری ،۱۰ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و ۷ رشته در مقطع کارشناسی فعالیت می کند.دانشگاه آزاد اسلامی واحد غرب تهران در سه رشته مهم از رشته های مهندسی شامل برق ، کامپیوتر و محیط زیست در مقاطع دکتری ، کارشناسی ارشد و کارشناسی فعالیت دارد.

گروه کامپیوتر در مقطع کارشناسی گرایش های سخت افزار و نرم افزار و در مقطع کارشناسی ارشد گرایش های معماری سیستم های کامپیوتری ، هوش مصنوعی ، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات با هزار دانشجو بزرگترین گروه آموزشی این دانشکده است.در گروه برق در مقطع کارشناسی با گرایش های مخابرات و کنترل ، الکترونیک و قدرت و در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش های الکترونیک ، قدرت ، تکنولوژی فشار قوی ،سیستم های قدرت ، ماشین های الکتریکی و الکترونیکی قدرت و در مقطع دکتری با گرایش الکترونیک دارای مجموعا۹۰۰ دانشجو می باشد.

دانشکده علوم انسانی این دانشکده نیز دارای رشته مدیریت آموزشی در مقطع دکتری و رشته های حسابداری،مدیریت دولتی ،گمرکی، جهانگردی و هتل داری می باشدو در بیشتر شاخه های علوم انسانی در مقطع کارشناسی ارشد زبان انگلیسی،روانشناسی و مدیریت… سرشاخه دارد. به گزارش روابط عمومی تهران غرب،معاون آموزشی و تحصیلاتی تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد همه پذیرش های سال ۹۵ و حتی قبل آن این دانشگاه دارای مجوز است و واحد ها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی پس از فارغ التحصیلی دانشجو با رعایت مقررات آموزشی و دانشجویی باید مدرک فارغ التحصیلی دانشجو را صادر کنند.

داوطبان عزیزی که در آزمون سال ۹۵-۹۶ شرکت کرده اند و مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه نشده اند برای آگاهی از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تهران غرب و نحوه پذیرش خود می توانند در سایت مرکزی این دانشگاه ثبت نام اولیه خود را انجام دهند.

در زیر به رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران غرب اشاره می نماییم:

حسابداری دولتی/ مدیریت دولتی / حسابداری حسابرسی/ مدیریت گمرکی/ مدیریت جهانگردی/ حسابداری مالیاتی/ طراحی صنعتی / مهندسی کامپیوتر معماری سیستم های کامپیوتر

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از جزئیات رشته ها و ثبت نام می توانید با مشاوران ما در این حوزه تماس حاصل فرمایید.

برای تماس با مشاورین ما از تلفن ثابت با شماره مرکز ما تماس حاصل فرمایید

بدون پیش شماره از سراسر کشور

تماس از ۸ صبح الی ۱۲ شب

حتی ایام تعطیل

 

 

رشته های بدون کنکور دانشگاه تهران غرب

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه سراسری بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه غیر انتفاعی بدون کنکور

ثبت نام دانشگاه  پیام نوربدون کنکور

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور آزاد

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور غیر انتفاعی

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور پیام نور

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور علمی کاربردی

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور کاردانی

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور دکتری

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور دکترا

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور کاردانی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی

ثبت نام بدون کنکور ارشد

 
[telbk]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور