زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد) استعدادهای درخشان آذربایجان غربی

  • زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان (سمپاد) استعدادهای درخشان آذربایجان غربی، تاریخ اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی آذربایجان غربی
  • تاریخ اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی، زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان توسط آموزش و پرورش
  • معرفی مدارس برتر دولتی و غیر دولتی سراسر کشور، بررسی احتمال قبولی شما در آزمون تیزهوشان
  • مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم و نهم به دهم

[postbox txt=”زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد) استعدادهای درخشان آذربایجان غربی”]

نتایج آزمون تیزهوشان (سمپاد) آذربایجان غربی کی اعلام می شود؟

دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان استعدادهای درخشان آذربایجان غربی در اردیبهشت ماه حضور یافتند و منتظر اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان می باشند، باید تا آزمون مدارس نمونه دولتی استان آذربایجان غربی صبر نمایند و سپس کارنامه ی خود را مشاهده نمایند.

شما می توانید با مشاورین مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی مرکز تماس بگیرید تا از زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان آذربایجان غربی با خبر شوید. همچنین مشاورین مرکز شما را راهنمایی خواهند کرد که آیا با توجه به درصد دروس شما در روز آزمون تیزهوشان، احتمال قبولی شما در کدام یک از مدارس تیزهوشان آذربایجان غربی بسیار زیاد می باشد. در ضمن پیشنهاد می گردد در کانال تلگرام خانه مشاوره عضو شوید تا به محض اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد) استان آذربایجان غربی توسط سازمان آموزش و پرورش، شما در جریان نحوه ی مشاهده ی کارنامه ی آزمون تیزهوشان قررا بگیرید و در اسرع وقت نسبت به ثبت نام آن اقدام نمائید و همچنین شما می توانید از مشاورین مرکز بخواهید که مدارس دولتی و غیر انتفاعی استان آذربایجان غربی را به شما معرفی کرده و اطلاعات کامل از هر مدرسه ی استان آذربایجان غربی را کسب نمائید و در نتیجه بتوانید فرزند خود را در بهترین مدرسه ثبت نام نمائید.

خانه مشاوره یک مؤسسه آموزشی مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

[postbox txt=”زمان اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد) استعدادهای درخشان آذربایجان غربی”]
خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان آذربایجان غربی، تاریخ اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی استان آذربایجان غربی
  • معرفی مدارس برتر دولتی و غیر انتفاعی سراسر کشور، بررسی احتمال قبولی شما در آزمون تیزهوشان
  • مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم و نهم به دهم
  • و هر سؤالی که پیرامون زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی و موضوعات مرتبط با آن که ممکن است برایتان پیش آید.

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور