نحوه و شرایط ثبت نام سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

سامانه آموزشیار، سیباد و گلستان و ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد و سراسری ۹۹

اخبار ثبت نام سامانه آموزشیار این روزها بسیار داغ است. از آنجایی که نتایج کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد چند روزی است که منتشر شده، داوطلبانی که مطابق نتایج، پذیرفته شده اند، بایستی در این سامانه ثبت نام کنند.

اعلام نتایج و ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ :

سامانه آموزشیار و شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

 از آنجایی که در سال ۹۹، دانشگاه آزاد در دو مقطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته اقدام به پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی نموده است، نتایج پذیرفته شدگان از طریق سامانه سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد چند روزی است که منتشر شده است.

[postbox txt=”ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد “]

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد ۹۹ در سامانه آموزشیار :

پذیرفته شدگان دز دوره های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد می توانند از روز دوشنبه ۲۸ مهر ماه به منظور ثبت نام مجازی، به سامانه آموزشیار مراجعه و با توجه به بازه ی زمانی مشخص، ثبت نام خود را نهایی کنند.

زمان بندی ثبت نام در سامانه آموزشیار دانشگاه آزاد

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و زمان ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

سامانه آموزشیار و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان برای ثبت نام کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد :

ثبت نام مجازی از طریق سامانه آموزشیار امکان پذیر است. عدم مراجعه به سامانه آموزشیار در بازه ی زمانی مقرر، به منزله ی انصراف دانشجو از ثبت نام تلقی می شود و پس از آن هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نمی شود. پذیرفته شدگان کلیه واحد های دانشگاهی باید در نظر داشته باشند که چگونگی و زمان تحویل مدارک را بایستی از طریق سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود، پیگیری کنند.

ثبت نام در سامانه آموزشیار کاردانی و کارشناسی آزاد

مدارک مورد نیاز ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد در سامانه آموزشیار :

سامانه آموزشیار و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد

پذیرفته شدگان مقاطع کاردانی ناپیوسته وکارشناسی پیوسته لازم اسـت به منظور ثبت نام مدارکی را آماده داشته باشند که از جمله آن ها می توانیم به اصـل دیـپلم کامل یا اصل گواهی قبـولی پایـان تحصـیلات نظام قدیم متوسطه یا اصل گـواهی اتمـام دوره پیش دانشگاهی و یا اصل گـواهی قبـولی پایـان تحصــیلات نظــام جدیــد متوســطه، بــه همــراه اسکن آنها، اشاره کنیم. پذیرفته شدگان مقطع کاردانی پیوسته لازم است اصل مدرک دیپلم خود را در یکی از شاخه های کار دانش یا فنی حرفه ای متناسب با رشته قبولی، اصل مدرک دیپلم تحصیلات متوسطه جدید یا دیپلم کامل نظام قدیم را به همراه اسکن آن ها ارائه دهند.

دقت کنید که اگر اصل مدرک تحصیلی تان را در اختیار ندارید ولی اسکن آن یا گواهی معتبر پایان دوره را ارائه داده اید باید اصل مدرک را تا قبل از نیمسال اول به دانشگاه ارائه کنید. از جمله مدارک دیگری که مورد نیاز است می توانیم به اصل و اسکن کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، شش قطعه عکس ( برای مشمولین ۱۲ قطعه) متناسب با ویژگی های مد نظر و برای مشمولین اصل و دو برگ تصویر مدرک بیان گر وضعیت نظام وظیفه، اشاره کنیم.

برای کسب آگاهی در زمینه شرایط و ضوابط ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی در زمان ثبت نام کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته :

معمولا شهریه در دانشگاه آزاد از دو بخش پایه ( ثابت) و متغیر تشکیل می شود که دانشجو موظف است در هر نیمسال نسبت به پرداخت آن اقدام نماید. البته به غیر از شهریه، پذیرفته شدگان مقطع کاردانی و کارشناسی بایستی در ابتدای ثبت نام به ترتیب ۱۵۰ و ۱۷۳ هزار توامان را به عنوان هزینه خدمات آموزشی در سامانه آموزشیار پرداخت کنند. البته هزینه بیمه دانشجویی برای دانشجویان ۵ هزار تومان در نظر گرفته شده که در هنگام ثبت نام بایستی پرداخت شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام و شهریه پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر داوطلبی در رشته های با آزمون هم قبول شد تکلیف چه می شود؟

سامانه آموزشیار و رشته های بدون کنکوراگر داوطلبی در رشته های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد پذیرفته شد و برای ثبت نام از طریق سامانه آموزشیار اقدام نمود و در نهایت در یکی از رشته های با آزمون هم پذیرفته شد و قصد بر ادامه تحصیل در رشته قبولی با آزمون را داشت، مطابق مصوبه ۲۳ شورای سنجش و پذیرش، واحد های دانشگاهی بایستی مدارک را عودت داده و شهریه اخذ شده را نیز مسترد نمایند. توصیه می کنیم پیش از انتخاب نهایی خود فاکتورهای زیر را به دقت مورد بررسی قرار دهید:

  1. بازار کار
  2. آینده تحصیلی
  3. آینده شغلی
  4. امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی و کارشناسی در سامانه آموزشیار با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

سامانه سیباد ثبت نام دانشگاه سوره  :

سامانه سیباد سامانه مدیریت دانشجویی دانشگاه سوره است که جهت ورود به آن بایستی ابتدا در این سامانه ثبت نام و پس از آن، نام کاربری یا شماره دانشجویی و رمز عبور یا کد ملی خود را وارد نمایید. به منظور ثبت نام در سامانه سیباد باید کد ملی، شماره دانشجویی و ایمیل خود را در این سیستم ثبت نمایید.

سامانه سیباد

 

 

اگر سوالی در زمینه سامانه سیباد دارید و یا در روند ثبت نام به مشکلی برخوردید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

سامانه گلستان ثبت نام دانشگاه های سراسری و پیام نور :

سامانه گلستان سیستم مورد استفاده دانشگاه های سراسری و پیام نور است به طوری که دانشگاه هایی مثل دانشگاه بهشتی نیز به منظور مدیریت دانشجویی از این سیستم استفاده می کند. برای بهره مندی بهتر از امکانات سیستم توصیه می شود از مرورگر کروم یا IE نسخه ۱۰ و بالاتر استفاده گردد. ورود به سامانه با استفاده از شناسه کاربری و گذرواژه امکان پذیر است. 

سامانه گلستان

اگر سوالی در زمینه سامانه گلستان دارید و یا در روند ثبت نام به مشکلی برخوردید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

در چه رشته هایی می توانیم به صورت بدون کنکور در خارج از کشور تحصیل کنیم ؟

در سال های اخیر شاهد تقاضای بالای داوطلبان برای تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی، پیراپزشکی و دندانپزشکی بوده ایم. ثبت نام در رشته های پزشکی و پیراپزشکی، قبل از سال ۹۷ در پردیس های خودگردان تابع شرایطی صورت می پذیرفت اما در سال جاری، قوانین تحصیل در این رشته ها در پردیس ها تغییر یافته است و در حال حاضر دانشجویانی که در کشور های خارجی اقدام به ادامه تحصیل می نمایند بایستی تحصیلات خود را در همان کشور، ادامه دهند و پردیس های خودگردان پذیرای دانشجویان نخواهند بود. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست برترین دانشگاه های خارج از کشور که می توانید در آن ها به صورت بدون کنکور در رشته های گروه علوم پزشکی ادامه تحصیل دهید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

نگران شهریه هستید؟ 

پرداخت شهریه هم از جمله مواردی است که حتما به آن فکر می کنید. اما اصلاً نگران نباشید چرا که راه های بسیاری مانند دریافت وام وجود دارند تا شما بدون اینکه فشار زیادی را برای پرداخت شهریه تحمل کنید، بتوانید در رشته دلخواهتان ادامه تحصیل دهید.

راستی چرا به فکر یک کار پاره وقت در کنار تحصیل تان نیستید؟

در چه زمینه هایی می توانیم از مشاوران کمک بگیریم؟

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ما مشاوران تحصیلی در کنار هم جمع شدیم تا همین حالا هر سوالی که ذهنتان را به خود مشغول کرده است را پاسخگو باشیم. پس اگر در هر زمینه ای دچار چالشی شدید و یا نمی دانید کدام راه را انتخاب کنید بهتر است، ما در کنار تان هستیم فقط کافی است که با ما تماس بگیرید.

مشاوره دانشگاه بدون کنکور

کاردانی بدون کنکور ، کاردانی به کارشناسی بدون کنکور ، کارشناسی بدون کنکور ، کارشناسی ارشد بدون کنکور ، دکتری بدون آزمون و …

مشاوره بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ، شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و …

مشاوره بدون کنکور غیرانتفاعی

شرایط تحصیل در رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی ، لیست رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی ، شهریه رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی و …

 مشاوره بدون کنکور پیام نور

شرایط تحصیل در رشته های بدون کنکور پیام نور ، لیست رشته های بدون کنکور پیام نور ، شهریه رشته های بدون کنکور پیام نور و …

مشاوره بدون کنکور علمی کاربردی

شرایط تحصیل در رشته های بدون کنکور علمی کاربردی، لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی ، شهریه رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی و …

مشاوره پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی 

شرایط تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی، ادامه تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی در خارج از کشور ، شهریه پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی و …

[postbox txt=”ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد “]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • ثبت نام تلفنی بدون کنکور کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد و سراسری ، شرایط و مراحل ثبت نام آزاد بدون کنکور کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، سامانه دانشیار دانشگاه آزاد
  • زمان ثبت نام پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه آزاد کاردانی و کارشناسی ، ثبت پذیرفته شدگان بدون کنکور کارشناسی پیوسته ، ثبت نام بدون کنکور پذیرفته شدگان کاردانی پیوسته و ناپیوسته، سامانه سیباد، سامانه گلستان
  • ثبت نام دانشگاه آزاد کاردانی و کارشناسی بدون کنکور ، شهریه دانشگاه آزاد بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی 
  • مشاوره تلفنی در رابطه با نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور ، ثبت نام پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد بدون کنکور مهر 
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور