خرید خدمت سربازی

شرایط خرید خدمت سربازی

اگر قصد خرید خدمت خود را دارید، بخوانید…

خرید خدمت سربازیچند سالی بود که خبرهایی مبنی بر خرید خدمت سربازی به گوش می رسید. قانون خرید خدمت سربازی، کمک شایانی به مشمولان غایب و فراری از خدمت می کرد. اما از آنجایی که قوانین مرتبط با نظام وظیفه در هر سال دستخوش تغییراتی می شوند، بایستی قبل از هر اقدامی، از تمامی نکات، اطلاع کافی داشته باشید. پیشنهاد می کنیم جهت کسب آگاهی از قوانین نظام وظیفه در سال جدید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”در زمینه قوانین نظام وظیفه و اخذ کسری، معافیت و امریه سربازی “]

شرایط و قوانین نظام وظیفه در سال جدید :

قوانین خرید خدمت سربازی در سال های گذشته

در سال های گذشته برای خرید خدمت سربازی شرایط  و ضوابطی در نظر گرفته می شد. اما با توجه به تغییر قوانین مرتبط با خرید خدمت در سال جدید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از روش های اخذ امریه، کسر خدمت و معافیت با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

حالا تکلیف مشمولان خرید خدمت چه می شود؟

مشمولان خرید خدمت سربازیبسیاری از افرادی که مطابق قوانین سال گذشته، تمامی شرایط خرید خدمت را داشته اند، اکنون انگشت به دهان و متحیر به گوشه ای خیره شده اند و در این فکر اند که اگر نتوانند خدمت خود را بخرند، چه باید بکنند؟!! با توجه به اینکه قوانین هر سال متفاوت از سال های گذشته است، در زمینه قوانین نظام وظیفه هم باید بسیار گوش به زنگ بود! اما مطابق این جمله که “اگر مادر نیست باید با زن بابا ساخت!” پیشنهاد می کنیم سایر فرصت ها را از دست ندهید و برای آگاهی از قوانین و شرایط اخذ معافیت، کسری و امریه سربازی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای اطلاع از قوانین نظام وظیفه در سال جدید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

گول مراکز کلاه برداری را نخورید!

روش های کلاهبرداری نیز مانند هر چیز دیگری در این جهان، از روند پیشرفت باز نمی مانند. پس اگر باهوش نباشید! روزی به خودتان می آیید و می بینید کلاه های بزرگ و کوچک در رنگ ها و طرح های مختلفی روی سرتان است. اگر قانونی به تصویب می رسد، تمامی افراد جامعه موظف به پیروی از آن هستند. پس اگر فردی یا موسسه ای وعده ای خلاف قانون را به ازای دریافت وجهی به شما می دهد، باید تبعاتش را هم بپذیرید! پس گول مراکز کلاه برداری را نخورید و اگر قصد دارید تا دوره ی سربازی تان را به خیر و خوشی سپری کنید، برای آگاهی از قوانین اخذ معافیت، کسری خدمت و امریه سربازی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قوانین اخذ کسری، معافیت و امریه سربازی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

آیا اخذ کسری، پذیرش و امریه خدمت سربازی در سال ۹۹ امکان پذیر است؟

آیا خرید خدمت سربازی امکان پذیر است ؟قوانین و مقررات خدمت سربازی تعریف شده و معین است! این بدین معنی است که هر گونه اعمال مغایرت در این قوانین توسط کسانی که به عنوان سرباز معرفی می شوند، پیگرد قانونی دارد.

از جمله مفاهیم نظام «کسری خدمت سربازی» است. مطابق قانون و به شرط دارا بودن حداقل شرایط، کسری خدمت سربازی برای برخی از افراد تعریف می شود. «امریه خدمت سربازی» نیز فرصت بسیار مناسبی است تا پس از گذراندن دوره آموزشی، به شرط دارا بودن برخی از شرایط در قالب یک کارمند در موسسات به کسب تجربه بپردازید.

جهت کسب آگاهی از قوانین کسری خدمت سربازی، پذیرش و امریه خدمت سربازی و شرایط معافیت سربازی با مشاورین معافیت خدمت سربازی مرکز تماس بگیرید.

با توجه به اینکه قوانین مرتبط با خرید خدمت سربازی، کسری خدمت سربازی، پذیرش و امریه خدمت سربازی تابع شرایط و زمان، متفاوت هستند، این قوانین به صورت منحصر به فرد تعریف می شوند. به نظر می رسد که آگاهی از این قوانین بسیار ضروری است زیرا به شرط دارا بودن شرایط لازم شما خواهید توانست زودتر از موعد کارت پایان خدمت خود را دریافت کنید.

مرکز مشاوره نظام وظیفه و خدمت سربازی خانه مشاوره

چطور به کمک یک مشاور حرفه ای معافیت سربازی بگیریم؟

مشاوره تلفنی نظام وظیفه، خدمت سربازی، کسری، پذیرش و امریه و ...پیش از هر موضوعی بهتر است با طرح این سوال آغاز کنیم که اصلاً معافیت خدمت سربازی چیست و چرا به مشاوره معافیت خدمت سربازی نیاز داریم؟

معافیت خدمت سربازی در واقع یک فرصت برای افرادی است که مطابق قانون معافیت، به دلیل برخی از محدودیت ها، از رفتن به سربازی معاف می شوند. اما مشمول معافیت شدن به سادگی صورت نمی پذیرد و تابع قوانین و ضوابط بسیاری است، که آگاهی از آن ها بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که برای هر کاری، راهی وجود دارد، مشورت با افراد آگاه می تواند به شما در زمینه اخذ معافیت خدمت سربازی کمک نماید. از این رو مشاورین مرکز با آگاهی کامل از کلیه شرایط و ضوابط معافیت خدمت سربازی، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه معافیت خدمت سربازی هستند.

برای اطلاع از قوانین نظام وظیفه در زمینه اخذ معافیت در سال جاری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

امریه خدمت سربازی یک روش خوب برای گذراندن دوره سربازی است!

از جمله فرصت های طلایی برای گذراندن دوره سربازی، اخذ امریه است! چرا که پس از گذراندن دوره ی دو ماهه ی آموزشی می توانید مانند یک کارمند در یک سازمان مشغول به کار شوید و مطابق حقوق سایر نیروهای وظیفه، مقرری دریافت نمایید. اما اگر تصمیم خود را برای اخذ امریه گرفته اید، بهتر است در یک گوشه ننشینید و منتظر بمانید تا کسی شما را به عنوان نیروی امریه معرفی کند! پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از آگهی های امریه با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای اطلاع از قوانین نظام وظیفه در زمینه اخذ امریه می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

آیا من هم می توانم کسری خدمت بگیرم؟

کسری خدمت نیز از جمله مباحث داغ نظام وظیفه است. مطابق قوانین چهار راه برای کاهش مدت خدمت سربازی وجود دارد. از آنجایی که قوانین مرتبط با نظام وظیفه در هر سال دستخوش تغییراتی می شوند، پیشنهاد می کنیم که برای آگاهی از قوانین بروز شده در زمینه کسری خدمت با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای اطلاع از قوانین نظام وظیفه در زمینه کسری خدمت می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مشاوره خدمت سربازی ۹۹ :

مشاوره خدمت سربازی

در نهایت بایستی بگوییم اگر به تازگی شمع تولد ۱۸ سالگی تان را فوت کرده اید و مذکر هستید، روز شمار خدمت سربازی برایتان به کار افتاده است! با توجه به اینکه قوانین مرتبط با نظام وظیفه، متعدد و شامل بخش های مختلفی است، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای آگاهی از کلیه شرایط اخذ معافیت تحصیلی، کسری خدمت و امریه سربازی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”در زمینه قوانین نظام وظیفه و اخذ کسری، معافیت و امریه سربازی “]

خانه مشاوره در موضوعات ذیل شما را راهنمایی می کند:

  • شرایط خدمت سربازی، مراحل خدمت سربازی، قوانین جدید خدمت سربازی
  • فرآیند اخذ کسری خدمت سربازی، مراحل اخذ کسری خدمت ، قوانین اخذ کسری خدمت
  • فرآیند اخذ امریه سربازی ، مدارک امریه سربازی ، لیست ارگان های ارائه دهنده امریه
  • و هر سؤالی که پیرامون موضوع خدمت سربازی و مسائل مربوط به نظام وظیفه که ممکن است برایتان پیش آید.
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور