مرکز مشاوره تلفنی اختلافات زناشویی

مرکز مشاوره اختلافات زناشویی

  • راه حل اختلافات زناشویی ، مشکلات زناشویی ، مرکز مشاوره زناشویی
  • عوارض نداشتن رابطه زناشویی ، حل مشکلات زناشویی ، مشاوره اختلاف زن و شوهر
  • مشاوره زناشویی آنلاین ، مشاوره جنسی ، نداشتن رابطه زناشویی و طلاق
  • مشاوره دخالت خانواده همسر ، سوالات مشاوره زناشویی ، مشاور زناشویی ، مشاور جنسی

اختلافات ساده ی زناشویی که برخی از اوقات پیچیده می شوند!

از قدیم هم گفته اند، دعوا نمک زندگی است! اما اگر همین نمک زندگی به طور صحیح حل نشود، ممکن است زندگی زناشویی را با مشکلات جدی روبرو کند و این موضوع تا آنجایی پیش می رود که زوجین با اینکه به هم علاقه دارند می خواهند سر به تن شریک زندگی شان نباشد!

  • داشتن بحث و مشاجره به این معنی نیست که زندگی مشترک شما در خطر است! اما راهی که برای حل مشاجرات خود با همسرتان انتخاب می کنید، می تواند تاثیر فراوانی بر آینده ی رابطه تان داشته باشد.

روش های حل اختلافات زناشویی :

خوشبختانه حل تعارضات به شیوه ی سالم، مهارتی آموختنی است ولی نیازمند این است که درباره ی آن با یک مشاور متخصص مشورت کنید. در ادامه به بررسی برخی از روش های حل اختلافات زناشویی می پردازیم:

متد “پیشگیری از جنگ و جدال ها در آینده”

اگر کسی می خواهد زندگی مشترک شما را کنترل کند، باید بین نداشتن شما و کنار گذاشتن این عادت، یکی را انتخاب کند. از اینکه شریکتان را به خاطر مسائل کوچک مواخذه کنید، دست بردارید. گاهی لازم است که از او قدردانی کنید و به او اجازه دهید اشتباه کند! چرا؟ چون هیچ کس کامل نیست! بیخیال این موضوع شوید که باید حرف حرف شما باشد و باید حتما در هر مجادله ای پیروز میدان باشید! در عوض سعی کنید که زمان هایی که در کنار هم هستید را به بهترین لحظه ها تبدیل کنید.

متد “مباحثه ی عادلانه”

یادتان باشد که با جیغ زدن و فریاد کشیدن هیچ مشکلی حل نمی شود! پس آرامشتان را حفظ کنید. خیلی مهم است که سعی کنید بر روی یک موضوع تمرکز کنید و به حاشیه نروید. وسط حرف یکدیگر نپرید، حرف در دهان همدیگر نگذارید و از توهین به یکدیگر و تحقیر کردن طرف مقابلتان بپرهیزید.

 

 

 

متد ” باهاش صحبت کن “

در این روش، بایستی زمان مناسبی را برای صحبت کردن با یکدیگر در نظر بگیرید! هیچ کس دوست ندارد که بعد از یک روز شلوغ کاری یا در زمانی که سر درد دارد درباره ی مسئله ای بحث کند! اینکه به هم بگویید که چه مواردی موجب آزار شما شده است، خیلی هم عالی است اما قبل از آن باید بیاموزید که انگشت اتهام را به سمت طرف مقابلتان نگیرید! به حرف های همدیگر فعالانه گوش دهید و در نهایت تصمیمی را اتخاذ کنید که هر دو تان از آن راضی و خوشحال باشید.

 

مرکز مشاوره اختلافات زناشویی خانه مشاوره

چرا لازم است با یک مشاور اختلافات خود را در میان بگذاریم؟

یکی از اصلی ترین مواردی که بوجود آورنده ی اختلافات است، سردی روابط زناشویی در بین زوجین است.  در بیشتر موارد زوجین این مشکلات را با معیارهای خودشان می سنجند و شناخت درستی از نیازهای یکدیگر ندارند و همین موضوع باعث می شود که سردی رابطه روز به روز بیشتر شود. گاهاً نداشتن اطلاعات کافی موجب میشود زوجین دست به انجام کارهایی بزنند که نتایج غیرقابل جبرانی را در پی داشته باشد. با توجه به مشکلات ذکر شده و نداشتن آگاهی از تکنیک ها و روش های علمی و روانشناسی معتبر و اثبات شده، افراد نیازمند آن هستند که از مشاوران باتجربه کمک و راهنمایی بگیرند.

مرکز مشاوره اختلافات زناشویی خانه مشاوره

چرا مشاوره تلفنی در زمینه حل اختلافات زناشویی ؟

  • چون همین حالا می توانم به یک مشاوره آگاه دسترسی داشته باشم و نیاز به گرفتن وقت ملاقات نیست
  • چون لازم نیست که مسافت زیادی را برای رفتن به مرکز طی کنم
  • چون می خواهم اطلاعات تماسم محرمانه باشد
  • چون هیچ محدودیت زمانی و مکانی را نمی خواهم
  • چون می خواهم در کم ترین زمان ممکن، مشکلی را که دارم برطرف کنم، بدون اینکه حتی یک دقیقه را تلف کنم
  • چون به مراکز مشاوره دسترسی ندارم و نیاز دارم که با یک فرد آگاه صحبت کنم

[fb]

برخی از سوالات متداول در زمینه اختلافات زناشویی :

چگونه می توان جلوی دخالت های خانواده همسر را گرفت؟

چگونه بدون دعوا، می توان مشکلات را حل کرد؟

چگونه خشم مان را در مشاجرات کنترل کنیم؟

مشکلات مالی تا چه حدی می تواند به تشدید اختلافات دامن بزند؟

اختلافات زناشویی در ازدواج های فامیلی بیشتر است یا ازدواج های غیر فامیلی؟

آیا سردی جنسی می تواند باعث کم شدن احساسات طرف مقابل شود؟

در چه زمینه هایی می توانیم از مشاوران کمک بگیریم؟

تماس با مرکز مشاوره اختلافات زناشویی خانه مشاوره این نکته را نباید فراموش کنیم که مشکلات آنقدر که فکر می کنیم بزرگ نیستند ولی اگر نتوانیم آنها را به شیوه های مناسب روانشناسی حل کنیم، ممکن است تبدیل به یک معضل جدی شده و در بسیاری از موارد حتی سبب فروپاشیدن خانواده مان شوند. اگر بر سر دوراهی یا چند راهی مانده اید، اگر نمی دانید باید چه کار کنید، اگر فکر می کنید هیچ کس نمی تواند بهتان کمک کند و یا اگر احساس می کنید چاره ای ندارید، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی، با مشاوران روانشناسی خانه مشاوره تماس بگیرید. 

مشاوره در زمینه مشکلات و انحرافات جنسی

ناتوانی جنسی، سردمزاجی، اختلال نعوظ، دیر انزالی، زود انزالی و خود ارضایی، فتیش، کودک آزاری، همجنس گرایی، سادیسم جنسی، مازوخیزم جنسی و …

مشاوره ازدواج 

ازدواج موفق، اختلاف سنی، مسائل جنسی ازدواج، خیانت، تفاوت فرهنگی، اختلاف طبقاتی، طلاق، دوستی قبل از ازدواج، دوران نامزدی، مسائل جنسی دوران عقد، حد و حدود رابطه، اختلافات خانوادگی و …

مشاوره خیانت 

خیانت در زندگی مشترک، خیانت همسر، راهکارهای پیشگیری از خیانت، ادامه رابطه پس از خیانت و یا طلاق و…  

مشاوره در زمینه سلامت و آموزش جنسی 

بارداری، بیماری های مقاربتی و بهداشت جنسی، پیشگیری از بارداری، بهداشت جنسی، مهارت های بالا بردن کیفیت رابطه جنسی و …

مشاوره در زمینه کودکان و نوجوانان

بلوغ، طلاق والدین، بهترین روش های تربیتی، ریشه کن کردن حسادت و ترس در کودکان، اختلالات یادگیری و روانی کودکان، رابطه با جنس مخالف در نوجوانان، رفتارهای پرخطر دوران نوجوانی، اعتیاد در نوجوانان و…

مشاوره طلاق

تقاضاهای نامتعارف جنسی، عدم تفاهم جنسی (گرم مزاجی، سرد مزاجی)، بدبینی، پارانوئید، دخالت خانواده ها، عدم علاقه، مشکلات ارتباطی، مشکلات مالی، اعتیاد، سرنوشت فرزندان پس از طلاق و …

مشاوره در زمینه ترک اعتیاد

علائم اعتیاد، ترک اعتیاد، برگشت به مواد پس از ترک، مصرف گل در نوجوانان، شکست عشقی و اعتیاد، اعتیاد در دختران، روش های تضمینی ترک و …

مشاوره ترس و وحشت

غلبه بر انواع ترس مانند ترس از تنهایی، ترس از ازدواج، ارتفاع و …، ترس های بجامانده از دوران کودکی، درمان ترس و …

مشاوره سالمندان

نگهداری از سالمندان مبتلا به آلزایمر، افسردگی سالمندان، اختلالات خواب در سالمندان، احساس تنهایی در سالمندان، سالمندان و کناره گیری از جامعه و ….

مشاوره افسردگی

افسردگی در کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان، میان سالان و سالمندان، افسردگی در چهل سالگی، افسردگی پس از زایمان، افسردگی پس از جدایی، شکست عشقی و افسردگی، خودکشی به دلیل افسردگی در جوانان، علل افسردگی، اختلالات خواب، سوء استفاده جنسی از کودکان و افسردگی و …

[postbox3 txt=”با مرکز مشاوره اختلافات زناشویی”]

  • راه حل اختلافات زناشویی ، مشکلات زناشویی ، مرکز مشاوره زناشویی
  • عوارض نداشتن رابطه زناشویی ، حل مشکلات زناشویی ، مشاوره اختلاف زن و شوهر
  • مشاوره زناشویی آنلاین ، مشاوره جنسی ، نداشتن رابطه زناشویی و طلاق
  • مشاوره دخالت خانواده همسر ، سوالات مشاوره زناشویی ، مشاور زناشویی ، مشاور جنسی
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور