مرکز مشاوره جنسی

  • مشاوره جنسی زنان ، مشاوره جنسی مردان ، مشاوره مشکلات زناشویی
  • اختلالات جنسی ، اختلال نعوظ ، ترک خود ارضایی ، بیماری های مقاربتی 
  • بهداشت جنسی ، سادیسم جنسی ، مازوخیسم جنسی ، یادگار خواهی
  • مشاوره کنترل اضطراب و ترس در رابطه جنسی ، پیشگیری ، سلامت جنسی

چرا به مشاوره جنسی نیاز خواهیم داشت ؟

در حالت ایده آل، رابطه جنسی یک تجربه مشترک است که هر دو شریک به یک میزان از مطلوبیت آن، لذت می برند، اما معمولاً زندگی واقعی اغلب پیچیده تر است و در برخی مواقع خیلی چیزها مطابق قانون پیش نمی روند. در این گونه موارد است که نقش یک مشاور جنسی بیش از پیش برجسته می شود. بسیاری از افراد در مقطعی از زندگی خود با داشتن رابطه جنسی مشکل دارند. عدم توجه به این دسته از مشکلات، می تواند ناراحتی های بسیاری را ایجاد کند. یک مشاور جنسی به زوجین این امکان را می دهد تا ضمن اعتبار بخشی، به طور موثرتری با شریک زندگی خود ارتباط برقرار کنند.

[postbox2 txt=”در زمینه مشکلات جنسی و زناشویی”]

یک مشاور جنسی چه می کند؟

یک مشاور جنسی با گوش دادن به شما، مشخص می کند که مشکلی که با آن دست و پنجه نرم می کنید، روانی، فیزیکی و یا ترکیبی از هر دو است. صحبت در مورد موضوع و کاوش در زمینه تجربیات شما موجب می شود تا درک بهتری از وقایع و دلایل آن داشته باشید. معمولاً مشکلات در زمینه جنسی در دسته بندی های زیر قرار می گیرند.

اختلاف تمایل

متداول ترین مشکلی که معمولاً در روابط جنسی به وجود می آید در جامعه روان شناسان به نام “اختلاف تمایل” شناخته می شود و به این مفهوم است که ” یکی از زوجین خواهان رابطه ی جنسی به میزان بیشتر و یا به شیوه ای متفاوت است”. در ابتدای زندگی مشترک، شاید این موضوع چندان هم بد نباشد اما پس از مدتی اگر میزان تمایل تقریباً در یک سطح نباشد، اختلاف موجب ایجاد احساس بد می شود. البته برخی اوقات این موضوع زمانی اتفاق می افتد که رابطه ی جنسی با کیفیت نبوده است، در نتیجه تلاش برای کشف نوع رابطه که هر دو نفر، خواهان آن هستند، می تواند تا حدود زیادی عملکرد جنسی را در زندگی مشترک بهبود بخشد.

اضطراب در عملکرد

اضطراب در عملکرد بسیار شایع است، اما همیشه مربوط به نعوظ نیست. برخی از مردان نگران این موضوع هستند که نعوظ تا چه زمانی ادامه می یابد و در ادامه زنان نیز نگران اند که آیا توانسته اند رضایت لازم را ایجاد کنند. نکته قابل تامل این است که این استرس ها نتیجه ای جز کاهش لذت برای زوجین به همراه نخواهد داشت. یک مشاور جنسی کمک می کند تا سوء تفاهم ها در رابطه جنسی برای زوجین برطرف شود و با شناسایی عامل استرس زا، رابطه جنسی به سمت فرآیندی بی استرس هدایت شود.

مسائل مربوط به برانگیختگی

بسیاری از زوجین در قسمت اول رابطه ی جنسی که مرتبط با برانگیختگی است دچار مشکل می شوند. به عبارتی هر یک از افراد تلاش می کنند که برانگیختگی کامل را تجربه و در طول رابطه ی جنسی آن را حفظ نمایند. این موضوع معمولاً مربوط به الگوهای اضطراب و نگرانی است اما از طرفی می تواند مرتبط با مشکلی پزشکی و یا هورمونی باشد. یک مشاور جنسی با تشخیص منشا روانشناختی و یا پزشکی، به ما کمک می کند تا مسیر درستی را برای رفع مشکلمان پیدا کنیم.

مسائل مرتبط با تنوع طلبی

یکی دیگر از مشکلاتی که معمولاً زوجین با آن روبرو هستند، این است که یکی از زوجین تمایل به ایجاد تنوع در نوع ارتباط دارد و دیگری موافق این موضوع نیست. به عبارتی پس از مدتی یکنواختی در رابطه جنسی می تواند زوجین را به سمت ایجاد تنوع در رابطه سوق دهد. یک مشاور جنسی کمک می کند تا با بررسی روند زندگی مان بتوانیم در مسیر درستی قدم برداریم.

 

مسائل مرتبط با انزال و ارگاسم

شاید در ذهن بسیاری از افراد، ارگاسم فرآیندی ساده و آسان به نظر برسد ولی حقیقت آن است که کم نیستند زوجینی که چالش هایی را در این زمینه تجربه می کنند. برخی با به ارگاسم رسیدن خود و برخی با ارگاسم رسیدن همسرشان مشکل دارند که این می تواند منجر به پریشانی در یک رابطه و همچنین کاهش میل جنسی و در نهایت نارضایتی شود.

مشاور جنسی، در این گونه موارد که نمی دانید باید چه کنید، بهترین راه را در پیش رویتان قرار می دهد. مشاور جنسی کمک می کند تا با شناسایی خود و شریک زندگی تان، یاد بگیرید که چگونه می توانید در زمان مناسب به اوج لذت جنسی برسید. البته نباید فراموش کنید که معمولاً در این زمینه مسائل روانشناسی اندکی با مسائل پزشکی در می آمیزند و در نتیجه پس از برطرف کردن مشکلات مرتبط با روان، بایستی با یک پزشک متخصص نیز مشورت کنید.

کاهش میل جنسی

میل جنسی یک حالت عصبی است که لحظه به لحظه و روز به روز در حال تغییر است. در یک رابطه ی جنسی ایده آل، هر یک از زوجین در طلب این هستند که رابطه ی بین شان به راحتی و بدون استرس پیش برود. چرا؟ چون در زندگی واقعی، زوجین، ربات های هماهنگ با هم نیستند که همه کار را مطابق با دستورالعمل انجام دهند و سایر عوامل بر آن ها هیچ تاثیری نگذارد. پس عوامل فیزیکی، عاطفی و حتی موقعیتی می تواند به طور کلی سکان را به دست گیرند و کشتی را به سمت دیگری هدایت کنند. میل جنسی در برخی موارد ممکن است کم شود. احساس گناه، حق، شرم و یا کاهش عزت نفس پس از آن، می تواند به مرور زمان به یک مشکل جدی تبدیل شود. یک مشاور جنسی کمک می کند تا ضمن شناسایی عوامل استرس زا، در صدد رفع آن ها بر بیاییم.

اختلالات جنسی

در زمینه اختلالات جنسی نیز مواردی مطرح می شوند که شامل کودک آزاری، سادیسم، مازوخیزم، تقاضاهای نامتعارف جنسی و … هستند که این موارد جنبه ی روانی دارند و بایستی حتما درباره ی آن با یک مشاور حرفه ای جنسی مشورت نمود.

هویت یابی جنسی

داستان های زیادی درباره ی رابطه جنسی وجود دارد. اما هیچ کدام داستان شما نخواهد بود. چرا که رابطه ی جنسی یک رابطه ی اختصاصی است و در نتیجه شما در قدم اول بایستی شخصیت جنسی خود را کشف و به آن اعتبار ببخشید. یک مشاور جنسی کمک می کند تا هویت جنسی خود را بشناسید و مطابق آن بتوانید در مسیر درست گام بردارید.

[fb]

مشاور جنسی چه کمکی به من می کند؟

به توصیه روان شناسان برای داشتن یک رابطه ی سالم، ابتدا باید رابطه ی عاطفی را بهبود ببخشید تا احساس خجالت و غریبگی، رابطه ای مصنوعی و اجباری در پی نداشته باشد. باید بدانید که صرفاً عشق و علاقه برای داشتن میل جنسی کافی نیست و زن و مرد باید نسبت به یکدیگر جذابیت جنسی نیز داشته باشند که این جذابیت با کسب مهارت های عاطفی و جنسی و گفت و گو و به تفاهم رسیدن در نیازها و خواسته های معقول یکدیگر ایجاد می شود. اما از آنجا که این امر نیاز به تجربه و مهارت دارد، مشاوران و متخصصان مرکز با ارایه تکنیک ها و فنون مناسب در رابطه های جنسی، شما را به سمت رابطه ی جنسی موفق و شورانگیز سوق می دهند.

اگر سوالاتی در زمینه های زیر دارید:

انحرافات جنسی

فتیش، کودک آزاری، همجنس گرایی، سادیسم جنسی، مازوخیزم جنسی و …

آموزش جنسی

پیشگیری از بارداری ، بهداشت جنسی ، مهارت های بالا بردن کیفیت رابطه جنسی و …

مشاوره خیانت 

خیانت در زندگی مشترک، خیانت جنسی به همسر، راهکارهای پیشگیری از خیانت، ادامه رابطه پس از خیانت، طلاق و …

مشکلات جنسی

ناتوانی جنسی، سردمزاجی، اختلال نعوظ، دیر انزالی، زود انزالی و خود ارضایی و …

سلامت جنسی

بارداری، بیماری های مقاربتی و بهداشت جنسی و …

مشاوره ازدواج

ازدواج موفق، اختلاف سنی، مسائل جنسی ازدواج، تفاوت فرهنگی، اختلاف طبقاتی، طلاق، دوستی قبل از ازدواج، دوران نامزدی، مسائل جنسی دوران عقد، حد و حدود رابطه، اختلافات خانوادگی و …

پیشنهاد می کنیم که با مشاورین مرکز تماس بگیرید و سوالات خود را با آن ها در میان بگذارید.

چرا مشاوره تلفنی جنسی؟

  • چون همین حالا می توانم به یک مشاوره آگاه دسترسی داشته باشم و نیاز به گرفتن وقت ملاقات نیست
  • چون لازم نیست که مسافت زیادی را برای رفتن به مرکز طی کنم
  • چون می خواهم اطلاعات تماسم محرمانه باشد
  • چون هیچ محدودیت زمانی و مکانی را نمی خواهم
  • چون می خواهم در کم ترین زمان ممکن، مشکلی را که دارم برطرف کنم، بدون اینکه حتی یک دقیقه را تلف کنم
  • چون به مراکز مشاوره دسترسی ندارم و نیاز دارم که با یک فرد آگاه صحبت کنم

[postbox2 txt=”در زمینه مشکلات جنسی و زناشویی”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • مرکز مشاوره جنسی ، مشاوره جنسی زنان ،  مشاوره مشکلات زناشویی، مشاوره رابطه جنسی ، اختلالات جنسی ، اختلال نعوظ ، بیماری های مقاربتی 
  • مشاوره تظاهر به علاقه رابطه جنسی، انحرافات جنسی ، مشاوره ترس از رابطه جنسی، روانشناسی جنسی ، بهداشت جنسی، مشاوره انحرافات جنسی ، سادیسم جنسی ، مازوخیسم جنسی ، یادگار خواهی
  • مشاوره کنترل اضطراب و ترس در رابطه جنسی، مشاوره رابطه سالم، مهارت های عاطفی و جنسی، یادگیری مهارت های زناشویی ، بارداری ، پیشگیری ، سلامت جنسی
  • مرکز مشاوره جنسیتی ، مشاوره انلاین جنسی ، مشاور تلفنی جنسی ، پاسخ گویی به سوالات متداول در زمینه مسائل جنسی، انتخاب مشاوره خانم یا آقا
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور