مرکز مشاوره حقوقی تلفنی

چرا باید قبل از هر اقدامی با یک مشاور حقوقی مشورت کنیم؟

از زمانی که انسان ها متمدن شدند، روز به روز قانون های بیشتری را برای زندگی فردی و اجتماعی شان وضع کردند. این قوانین در واقع برای جلوگیری از هرج و مرج، تنش و درگیری و تجاوز انسان ها به حقوق همدیگر است. قوانین چنان با زندگی ما خو گرفته اند که احتمالاً حتی نمی توانیم یک جامعه بی قانون را تصور کنیم.

با وجود قانون مندی جوامع، هر روز اتفاقاتی در سراسر جهان می افتند که برای حل و فصل شان باید از مراجع قانونی کمک بگیریم. اتفاقاتی مثل نزاع و درگیری، به اجزا گذاشتن سفته، دزدی و….

در چنین موقعیتی کسی که در حقش ظلم شده و قربانی بی قانونی شده، اگر از حقوق خودش و روند قانونی احقاق حقوقش در کشوری که در آن زندگی می کند بی اطلاع باشد، نمی تواند از خودش دفاع کند. از آن جایی که بسیاری از ما از قوانین بی اطلاع هستیم، در چنین شرایطی می توانیم از مشاوره حقوقی استفاده کنیم.

مشاوره حقوقی فرایندی است که به واسطه آن، افراد در ارتباط با مشاوران متخصص و با تجربه ای قرار می گیرند که در رشته حقوق فارغ التحصیل شده اند، کاملاً بر قوانین تسلط دارند و می توانند به مراجعان و مخاطبانشان راهکارهای قانونی بدهند.

[postbox2 txt=”در تمامی زمینه های حقوقی مانند ازدواج و طلاق، ملک، ارثیه، مهریه، کیفری، مالی و …”]

خدمات مشاوره حقوقی:

مشکلات، بحران ها، چالش ها، و مسائل حقوقی متعدد و متنوع هستند. و به همین دلیل خدمات مشاوره حقوقی هم طیف وسیعی را در بر می گیرند. اما اگر بخواهیم مهم ترین خدمات مشاوره حقوقی را بررسی کنیم، می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

طلاق و مهریه:

وقتی دو نفر تصمیم به ازدواج می گیرند، در حقیقت تصمیم گرفته اند که تا وقتی زنده هستند همراه و همسفر همدیگر باشند. اما زندگی همیشه آن طور که دوست داریم پیش نمی رود و گاهی جدایی غیرقابل اجتناب می شود.

طلاق به راحتی اتفاق نمی افتد و روندهای قانونی آن را امکان پذیر می کنند. مشاوره حقوقی فرصتی است که به واسطه آن می توانیم از این روندها آگاه شویم.

برای مشاوره حقوقی طلاق کلیک کنید

هر کدام از انواع طلاق شرایط و قوانین خاص خودش را دارد. برای اطلاع از شرایط و قوانین طلاق و مهریه می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

امور ملکی:

دعاوی ملکی به معنای مجموعه ای از دعاوی حقوقی و کیفری هستند که موضوعشان مربوط به املاک است. به عنوان مثال می توان به موضوعاتی مثل تنظیم سند، فروش مال غیر، جعل سند، تصرف عدوانی، الزام به ایفای تعهد و… اشاره کرد.

 

 

برای مشاوره حقوقی ملکی کلیک کنید

برای آگاهی از کلیه قوانین مرتبط با امور ملکی می توانید مشاوران مرکز تماس بگیرید.

کیفری:

شکایت کیفری به معنای شکایت از شخصی است که مرتکب عمل یا رفتار نامشروع و غیرقانونی شده که طبق قانون جرم تلقی می شود. این نوع شکایت توسط شکوائیه انجام می شود و تنظیم شکوائیه، شرایط خاصی دارد.

در شکایت کیفری رسیدگی بدواً در مرجعی به نام دادسرا و بعد از انجام تحقیقات لازم در کلانتری، دادسرا و دادگاه عمومی کیفری انجام می شود. در این وضعیت، ورقه ای به نام احضاریه برای طرف شکایت کیفری فرستاده می شود و او باید در وقت تعیین شده خودش را به مرجع قضایی معرفی کند.

شکایت کیفری شامل موارد متعددی مثل اخلال در نظم و آسایش عمومی، سرقت، قتل، کلاهبرداری، تهمت، افترا، نزاع و…. است.

برای مشاوره حقوقی کیفری کلیک کنید

برای آگاهی از قوانین در زمینه مجازات های کیفری می توانید با مشاوران حقوقی مرکز تماس بگیرید.

مالی:

قوانین بسیاری در زمینه هایی مالی وجود دارد که از جمله مهم ترین آن ها قوانین مرتبط با چک و سفته و مالیات است.

استفاده از چک و سفته، در قراردادها، بسیار پرکاربرد است اما از سویی دیگر می تواند منجر به بحران ها و مشکلات جبران ناپذیری شود. برای جلوگیری از این مشکلات، افراد باید از ویژگی های چک و سفته و کاربردهای آن آگاه باشند.

 

برای مشاوره حقوقی مالی کلیک کنید

برای آگاهی از کلیه قوانین مرتبط با امور مالی می توانید با مشاوران حقوقی مرکز تماس بگیرید.

چرا مشاوره تلفنی حقوقی؟

استقبال از مشاوره های تلفنی هر روز بیشتر از دیروز می شود. شاید از خودتان بپرسید که چرا فردی باید از طریق تلفن به دنبال پاسخ سوالات حقوقی اش باشد. برای پاسخ به این سوال می توان به مزایای فراوان مشاوره های تلفنی اشاره کرد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن، نسبت به مشاوره حضوری
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که مشغله های زیادی دارند
  • عدم دسترسی به مراکز مشاوره حضوری
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوهای رودر رو ندارند
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی

[postbox2 txt=”در تمامی زمینه های حقوقی مانند ازدواج و طلاق، ملک، ارثیه، مهریه، کیفری، مالی و …”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما کمک می کند:

  • مشاوره حقوقی طلاق ، مشاوره حقوق طلاق تلفنی ، نحوه مطالبه مهریه ، پرداخت نفقه بعد از طلاق و ….
  • مشاوره حقوقی ملکی ، مشاوره ملکی تلفنی ، مشاوره حقوقی فروش ملک ، قوانین حقوقی زمین و …
  • مشاوره کیفری ، مشاوره خیانت در امانت ، مشاوره حقوقی سرقت ، مشاوره حقوقی تهمت و افترا و …
  • مشاوره حقوقی مالی ، مشاوره حقوقی مالیاتی ، مشاوره حقوقی چک ، مشاوره مالیات حقوق ، مشاوره تلفنی سفته و …
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور