مشاوره تحصیلی دانش آموزان

چرا به یک مشاور تحصیلی نیاز داریم؟

چرا به مشاوره نیاز داریم؟ چون علم ما محدود است و هیچ کس نمی تواند ادعا کند که همه چیز را می داند. در مورد درس خواندن هم نیاز به مشاور داریم چون یک مشاور تحصیلی در این زمینه تخصص دارد و در راهی که ما به تازگی تصمیم به سفر در آن را گرفته ایم، بارها سفر کرده و از تمامی چاله های مسیر اطلاع دارد. ما به مشاوره نیاز داریم چون یک مشاور حرفه ای تحصیلی علاوه بر شناخت نقاط قوت ما به بر طرف کردن نقاط ضعف ما کمک می کند و علاوه بر برنامه ریزی برای بهبود معدل، از افت تحصیلی جلوگیری و یا استعدادیابی ما را به سمت آینده ای بهتر راهنمایی می کند.

[postbox txt=” تحصیلی دانش آموزان”]

برنامه ریزی تخصصی ویژه ی دانش آموزان:

هر کسی می تواند برنامه ریزی کند، اما برنامه ریزی تخصصی که شما را به سمت اهدافتان راهنمایی کند فقط از عهده ی یک مشاور با تجربه تحصیلی بر می آید. یک برنامه ی حرفه ای به صورت کاملاً انحصاری و مطابق روحیه و زمان بندی شما تنظیم می شود، بنابراین به صورت کاملاً هدفمند شما را راهنمایی می کند. اگر شما هم از برنامه ی خشکی که فقط درس خواندن را در اولویت قرار می دهند، خسته شده اید اگر فکر می کنید نیازی به برنامه ریزی ندارید، اگر حوصله ای درس خواندن بر طبق برنامه را ندازید، پیشنهاد می کنیم برای یک برنامه ی منحصر به فرد با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای برنامه ریزی درسی روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه تخصصی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برنامه ریزی برای درس هایی که در آن ها ضعف دارید:

در درس یا دروسی نمرات کمتری کسب می کنید؟ نگران نباشید. شما فقط نیاز به یک برنامه ی حرفه ای دارید تا بتوانید با مرور بیشتر دروس، آن ها را در ذهنتان تثبیت کنید. یک مشاور حرفه ای تمامی موارد را مد نظر قرار می دهد و سپس مطابق دروسی که در آن ها ضعف دارید، زمان بندی مطالعه را تنظیم می کند. پس اگر در درس یا دروسی ضعف دارید، نگران نباشید! شما فقط به یک برنامه ی حرفه ای نیاز دارید.

در درس یا دروسی نمرات کمتری کسب می کنید؟ برای برنامه ریزی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برنامه ریزی تحصیلی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان :

حتی اگر تا به امروز نمره های پایینی کسب کرده اید، فقط کافی است که با داشتن یک برنامه ی حرفه ای، سطح معدل خود را ارتقاء دهید. یک برنامه ریز حرفه ای با طرح ریزی یک برنامه ی مناسب با شرایط شما، کمک می کند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، دروس عقب مانده را جبران و در صورت داشتن ضعف در برخی دروس، آنها را برطرف کنید.

برای دریافت برنامه تحصیلی ویژه ارتقاء معدل خود با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

معرفی مدارس خاص و مدارس برتر کشور:

در کشور ما انواع مختلفی از مدارس وجود دارند که دانش آموزان بایستی با توجه به اهداف خود برای ادامه تحصیل، مدرسه خود را انتخاب نمایند. مدارس نمونه دولتی و مدارس تیزهوشان در رده مدارس برتر کشور قرار می گیرند. البته انتخاب مدرسه به عوامل دیگری مانند فاصله از محل زندگی نیز بستگی دارد. به همین سبب آگاهی از شرایط ثبت نامی این نوع از مدارس الزامی است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بهترین مدارس استان تان با مشاوران ما تماس بگیرید.

معرفی منابع معتبر برای قبولی در آزمون مدارس برتر:

وقتی صحبت از منابع درسی به میان می آید، با یک جستجوی ساده می توان منابع بسیاری را یافت که حتی در مورد اختصاصی ترین موضوعات به نگارش درآمده اند. اما کاملاً واضح است که خواندن تمامی منابع، جز گمراه کردن شما، هیچ صرفه دیگری نخواهد داشت. انتخاب درست منابع می تواند مانند پله برقی شما را بسیار سریع تر از سایر رقیبانتان به مقصد برساند.

برای کسب آگاهی از منابع معتبر آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۹۸ با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=” تحصیلی دانش آموزان”]

 خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • مشاوره تحصیلی ابتدایی ، مشاوره تحصیلی دانش آموزان دبیرستان ، مشاوره تحصیلی با والدین ، معرفی مدارس برتر ، مشاوره قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی
  • برنامه ریزی حرفه ای ویژه ارتقاء معدل، برنامه ریزی روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه، برنامه ریزی قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی
  • معرفی منابع معتبر برای قبولی در آزمون مدارس برتر، بررسی مشکلات تحصیلی فرزندان، کنترل استرس، افت تحصیلی و …
  • مشاوره طلایی تلفنی تحصیلی، آموزش روش های برنامه ریزی و جبران دروسی که در آن ضعف دارید  و نحوه ی صحیح مطالعه و تست زنی…
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور