مشاوره تلفنی استخدام تامین اجتماعی ۹۸

استخدام تامین اجتماعی ۹۸ :

سازمان دولتی تامین اجتماعی، نهادی بیمه گر است که وظیفه ی ارائه ی خدمات حمایتی و پوششی به کارگران، کارمندان، صاحبان حرف و مشاغل آزاد را دارد. از جمله تعهدات و خدمات این سازمان می توان به مستمری بازنشستگی، مستمری از کارافتادگی، مستمری بازماندگان، مقرری بیمه بیکاری، غرامت دستمزد در ایام بیماری، کمک هزینه ازدواج و … اشاره کرد. از آنجایی که سازمان تامین اجتماعی از اصلی ترین نهادهای بیمه ای کشور است و استخدام شدن در آن تابع ضوابط و شرایطی است، این مقاله را به بررسی زمان، شرایط، نحوه، مدارک و ضوابط استخدام در سازمان تامین اجتماعی اختصاص داده ایم.

[postbox txt=”تلفنی استخدام تامین اجتماعی ۹۸″]

زمان ثبت نام استخدام تامین اجتماعی ۹۸ :

هنوز نیمه ی اول خردادماه به پایان نرسیده بود که اخباری مبنی بر استخدام سازمان تامین اجتماعی در برخی از استان ها مانند لرستان و آذربایجان شرقی به گوش رسید. اگر متقاضی استخدام در سازمان تامین اجتماعی هستید، بایستی علاوه بر موفقیت در آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تامین اجتماعی که در روز جمعه ۷ تیرماه برگزار خواهد شد، از مصاحبه نیز امتیازات لازم را کسب نمایید. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی سال ۹۸ با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از زمان و مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

شرایط استخدام تامین اجتماعی ۹۸ :

سازمان تامین اجتماعی نیز همانند سایر ارگان ها، شرایط عمومی و اختصاصی را برای استخدام، تعیین می نماید. از جمله شرایط عمومی استخدام در تامین اجتماعی، تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین اسلام و یا یکی از ادیان مورد تایید و نداشتن سابقه محکومیت جزائی موثر است. با توجه به اینکه محدودیت هایی از نظر سن و مدرک تحصیلی برای ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی وجود دارد، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط استخدام با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط استخدام در تامین اجتماعی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی :

ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت سازمان تامین اجتماعی امکان پذیر است. اگر تمامی شرایط را برای ثبت نام، دارا می باشید، بایستی به منظور پرداخت وجه آزمون، کارت اعتباری را از طریق کارت های عضو شتاب خریداری نمایید. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از هر آنچه باید در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی بدانید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از نحوه و سایت ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مدارک ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی:

از جمله مدارک ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی، فرم ثبت نام اینترنتی و فایل عکس اسکن شده است. اما با توجه به اینکه مدارک داوطلبان بعد از تعیین نمره در ازمون کتبی، به میزان دو برابر ظرفیت، مورد بررسی قرار می گیرند، در صورتی که در مدارک مندرج مغایرتی مشاهده شود، داوطلب حق هیچ گونه اعتراضی بر حذف شدن در هر یک از مراحل آزمون شامل نتایج اولیه، مصاحبه یا پذیرش نهایی نخواهد داشت. با توجه به اهمیت این امر، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای ثبت نام، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از کلیه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

رشته هایی که در آزمون استخدامی تامین اجتماعی تیر ۹۸ مورد قبول واقع می شوند:

از آنجایی که سازمان تامین اجتماعی از بخش های مختلفی تشکیل یافته است، در رشته های متفاوتی اقدام به جذب نیرو می نماید. اما بسیار اهمیت دارد که قبل از اقدام به ثبت نام در آزمون، بدانید که آیا سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر به فردی با مدرک تحصیلی شما نیاز دارد یا خیر؟! با توجه به اینکه برای ثبت نام در آزمون باید کارت اعتباری ثبت نام را تهیه نمایید، در صورتی که مدرک تحصیلی شما مورد نیاز سازمان نباشد و با رشته های اعلام شده، تطابق نداشته باشد، حتی در صورتی که ثبت نام کرده باشید، پذیرفته نخواهید شد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای ثبت نام برای آگاهی از لیست رشته ها، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از رشته ها و مدارک تحصیلی مورد قبول در آزمون استخدامی تامین اجتماعی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مواد و منابع آزمون استخدامی تامین اجتماعی :

برای هر یک از داوطلبان استخدام در سازمان تامین اجتماعی، یک دفترچه عمومی و یک دفترچه اختصاصی در نظر گرفته می شود. آزمون عمومی شامل ریاضیات و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، مهارت های ICDL، زبان عمومی انگلیسی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی، شناخت تامین اجتماعی و استعداد و هوش است. از آنجایی که مواد تخصصی به صورت مجزا تعریف می شوند، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از منابع آزمون استخدامی تامین اجتماعی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از منابع و مواد آزمون استخدامی تامین اجتماعی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

سؤالاتی که ممکن است ذهنتان را مشغول کرده باشند:

  • زمان استخدام تامین اجتماعی ۹۸؟
  • شرایط استخدامی تامین اجتماعی ؟
  • شرایط سنی استخدام تامین اجتماعی ؟
  • آیا استخدام بدون سابقه در تامین اجتماعی امکان پذیر است؟
  • مواد آزمون استخدامی تامین اجتماعی ؟
  • نحوه استخدام در تامین اجرایی ؟
  • از چه زمانی استخدام در تامین اجتماعی شروع می شود ؟
  • مهلت ثبت نام آزمون جذب نیروی انسانی تامین اجتماعی ؟
  • رشته های مورد نیاز تامین اجتماعی ؟

تمامی سوالات خود را در زمینه استخدام در سازمان تامین اجتماعی می توانید از مشاوران مرکز بپرسید.

فرصت طلایی استخدام در بانک ها را نیز از دست ندهید !

در سال ۹۸ ، سازمان های متعددی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نمایند که یکی از مهم ترین این مراکز، بانک ها هستند. از آنجایی که موسسات مالی و بانک ها نقش بسیار برجسته ای در اقتصاد کشور دارند و افرادی که در این مراکز مشغول به فعالیت هستند، از وجهه اجتماعی و مالی قابل قبولی در سطح اجتماع برخوردارند، در نتیجه استخدام شدن در این مراکز، طرفداران خاص خود را دارد. پیشنهاد می کنیم اخبار استخدامی بانک ها را از دست ندهید و برای آگاهی از هر آنچه باید در زمینه استخدام در بانک ها بدانید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

لیست ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبری که در حال حاضر استخدام دارند:

جالب است بدانید، در همین لحظه که فکر می کنید کار مورد علاقه تان را پیدا نمی کنید، ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبر بسیاری اقدام به جذب نیرو می نمایند. در واقع اینگونه به نظر می رسد که عدم آگاهی از اخبار استخدامی، موجب می شود که شغل مورد نظر خود را پیدا نکنید. از این رو  پیشنهاد می کنیم به جای اینکه وقت خود را صرف خواندن آگهی های متعدد نامعتبر کنید، با مشاورین مرکز تماس بگیرید تا اطلاعات جامعی را در زمینه اخبار استخدامی ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبر، متناسب با ویژگی های شما (سطح تحصیلات، توانایی ها و علاقه مندی) در اختیار تان قرار دهند.

مشاوره شغلی و راه اندازی کسب و کار:

شاید شما هم از دسته افرادی هستید که در تصمیم گیری هایتان دچار تردید و سردر گمی می شوید و دائماً به امید به دست آوردن موقعیت شغلی بهتر از شاخه ای به شاخه دیگر می پرید. من دریافته ام بیشتر انسان های موفق، از ابتدا پول زیاد و یا پشت گرمی نداشته اند، آنها در سایه توکل و همت خود و مشاوره با افراد خبره و برنامه ریزی درست به نتایج خوب دست پیدا کرده اند.

برای انتخاب و راه اندازی کسب و کار جدید حتما نگرانی های زیادی خواهید داشت، اما با گفتگو با یک مشاور خواهید دید که می توانید بیشتر این چالش ها را از راه درست، پشت سر بگذارید.

[postbox txt=”تلفنی استخدام تامین اجتماعی ۹۸″]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:
  • مشاوره تلفنی استخدام تامین اجتماعی ۹۸ ، زمان و مهلت ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی
  • نحوه ثبت نام استخدام تامین اجتماعی ، سایت ثبت نام استخدامی تامین اجتماعی ، شرایط ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی
  • استخدام تامین اجتماعی لرستان ، استخدام تامین اجتماعی تبریز ، استخدام تامین اجتماعی ارومیه
  • مشاوره تلفنی در رابطه با استخدام و موفقیت در کسب و کار شما ، لیست ارگان های دولتی ، خصوصی و شرکت های معتبر
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور