مشاوره تلفنی استخدام دیوان محاسبات کشور

استخدام دیوان محاسبات کشور در سال ۱۳۹۸ :

دیوان محاسبات کشور که وظیفه ی اصلی آن نظارت بر کلیه ی فرآیندهای مالی کشور است، به عنوان سازمانی مستقل تحت نظارت مجلس به فعالیت می پردازد. با توجه به نقش مهمی که این دیوان به عنوان بازوی نظارتی مجلس بر عهده دارد، تشکیلات استانی در مراکز استان ها برای آن در نظر گرفته شده است.

زمان ثبت نام در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور :

ثبت نام در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ۹۸ ۹۹ به صورت اینترنتی صورت می پذیرد. معمولاً بازه ی زمانی یک هفته ای برای ثبت نام در نظر گرفته می شود. اگر متقاضی استخدام دیوان محاسبات کشور هستید، بایستی قبل از ثبت نام، شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون را به دقت مطالعه و نسبت به تهیه مدارک لازم اقدام نمایید. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور و هر آنچه باید قبل از اقدام برای ثبت نام بدانید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام استخدام در دیوان محاسبات کشور :

معمولاً برای هر آزمون رسمی در کشور، شرایط عمومی و اختصاصی در نظر گرفته می شود که از جمله مهم ترین آن ها می توان به دارا بودن تابعیت ایرانی، التزام به دین اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی و دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم اشاره کرد. اما از آنجایی که شرایط اختصاصی شامل تبصره های متعددی است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط استخدام دیوان محاسبات کشور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مراحل استخدام دیوان محاسبات ۹۸ :

به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور بایستی فرم تقاضانامه الکترونیکی را تکمیل و نسبت به بارگذاری مدارک اقدام نمایید. پرداخت هزینه ی ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق کارت های عضو شتاب انجام می پذیرد. فراموش نکنید که در مرحله ی انتهایی ثبت نام بایستی کد پیگیری ثبت نام خود را یادداشت و تا زمان اعلام نتایج نهایی آن را نزد خود نگهداری نمایید.

برای آگاهی از مراحل ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

رشته های استخدامی دیوان محاسبات :

اگر قصد شرکت در آزمون استخدامی دیوان محاسبات را دارید، بایستی عنوان و کد رشته تحصیلی شما با عنوان و کد رشته شغلی تطابق داشته باشد. از طرفی باید به مقطع تحصیلی، جنسیت و عنوان و کد محل جغرافیایی خدمت نیز توجه کنید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از اینکه آیا رشته تحصیلی شما مورد تایید دیوان محاسبات کشور است یا خیر؟، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از لیست رشته های استخدامی دیوان محاسبات کشور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

منابع آزمون دیوان محاسبات :

مواد آزمون دیوان محاسبات در دو گروه عمومی و تخصصی تقسیم بندی می شوند :

مواد آزمون عمومی شامل معارف اسلامی، اطلاعات عمومی، زبان انگلیسی عمومی، فناوری اطلاعات، ریاضیات و آمار مقدماتی و زبان و ادبیات فارسی و آئین نگارش است.

حسابداری مالی، حسابرسی،حسابداری دولتی، قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی، قانون تجارت، قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون برگزاری مناقصات)، بودجه، کاربرد نرم ­افزارها در حسابداری و حسابرسی و زبان تخصصی

مبانی سازمان و مدیریت، مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی، بودجه‌ریزی دولتی، بودجه‌ریزی دولتی، حقوق اداری، تأمین اجتماعی و قانون مدیریت خدمات کشوری و زبان تخصصی

اصول حسابداری، حسابداری میانه، حسابداری دولتی، مدیریت مالی، قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی، قانون تجارت، قانون مدیریت خدمات کشوری و قانون برگزاری مناقصات)، بودجه‌ریزی دولتی، کاربرد کامپیوتر در حسابداری و زبان تخصصی

حقوق مدنی (به استثنای اشخاص، خانواده، ارث و وصیت)، حقوق تجارت، حقوق جزای عمومی، حقوق جزای اختصاصی (جرایم علیه اموال)، قوانین مالی و محاسباتی (قانون محاسبات عمومی و قانون برگزاری مناقصات)، حقوق اداری (قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه‌های مربوط)، زبان تخصصی

مکانیک جامدات (مقاومت مصالح و تحلیل سازه‌ها)، مکانیک خاک و پی، مکانیک سیالات و هیدرولیک، طراحی سازه‌های فلزی و بتنی، اصول مهندسی زلزله و زبان تخصصی

از آنجایی که منابع متعددی برای آزمون استخدامی دیوان محاسبات وجود دارد، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بهترین منابع هر درس با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

سؤالاتی که ممکن است ذهنتان را مشغول کرده باشند:

  • زمان استخدام دیوان محاسبات کشور؟
  • شرایط استخدامی دیوان محاسبات کشور ؟
  • شرایط سنی استخدام دیوان محاسبات کشور ؟
  • آیا استخدام در دیوان محاسبات کشور امکان پذیر است؟
  • مواد آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور؟
  • نحوه استخدام در دیوان محاسبات کشور ؟
  • مصاحبه استخدامی دیوان محاسبات کشور چگونه است ؟
  • مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور ؟
  • رشته های مورد نیاز دیوان محاسبات کشور ؟

فرصت طلایی استخدام در بانک ها را نیز از دست ندهید !

در سال ۹۸ ، سازمان های متعددی اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می نمایند که یکی از مهم ترین این مراکز، بانک ها هستند. از آنجایی که موسسات مالی و بانک ها نقش بسیار برجسته ای در اقتصاد کشور دارند و افرادی که در این مراکز مشغول به فعالیت هستند، از وجهه اجتماعی و مالی قابل قبولی در سطح اجتماع برخوردارند، در نتیجه استخدام شدن در این مراکز، طرفداران خاص خود را دارد. پیشنهاد می کنیم اخبار استخدامی بانک ها را از دست ندهید و برای آگاهی از هر آنچه باید در زمینه استخدام در بانک ها بدانید، بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

شانستان را برای استخدام در دستگاه های اجرایی هم امتحان کنید! 

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، در سال های گذشته در مراکز استان ها و در نیمه ی اول شهریور ماه برگزار شد. در سال جاری ثبت نام به صورت اینترنتی است و در اوایل مهرماه آغاز و تا دهه دوم آن ادامه می یابد. شایان ذکر است که آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سال ۹۸ در ۳۰ آبان ماه برگزار خواهد شد.

لیست ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبری که در حال حاضر استخدام دارند:

جالب است بدانید، در همین لحظه که فکر می کنید کار مورد علاقه تان را پیدا نمی کنید، ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبر بسیاری اقدام به جذب نیرو می نمایند. در واقع اینگونه به نظر می رسد که عدم آگاهی از اخبار استخدامی، موجب می شود که شغل مورد نظر خود را پیدا نکنید. از این رو  پیشنهاد می کنیم به جای اینکه وقت خود را صرف خواندن آگهی های متعدد نامعتبر کنید، با مشاورین مرکز تماس بگیرید تا اطلاعات جامعی را در زمینه اخبار استخدامی ارگان های دولتی، خصوصی و شرکت های معتبر، متناسب با ویژگی های شما (سطح تحصیلات، توانایی ها و علاقه مندی) در اختیار تان قرار دهند.

[postbox txt=”تلفنی استخدام دیوان محاسبات کشور”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:
  • مشاوره تلفنی استخدام دیوان محاسبات کشور ۹۸-۹۹ ، زمان و مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور
  • نحوه ثبت نام استخدام دیوان محاسبات کشور ، سایت ثبت نام استخدامی دیوان محاسبات کشور
  • شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دیوان محاسبات کشور، استخدام دیوان محاسبات کشور در استان های مختلف
  • مشاوره تلفنی در رابطه با استخدام و موفقیت در کسب و کار شما ، لیست ارگان های دولتی ، خصوصی و شرکت های معتبر
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور