مشاوره تلفنی تخمین رتبه کنکور کارشناسی ارشد ۹۹

مشاوره تلفنی تخمین رتبه، انتخاب رشته ارشد سراسری و آزاد و ثبت نام دانشگاه بدون کنکور:

این گونه به نظر می رسد که پس از خارج شدن از جلسه کنکور ارشد، بار سنگینی از روی شانه هایتان برداشته شده است! و از این به بعد می توانید راحت و بدون دغدغه، کل زمان خود را به فراغت سپری کنید. ما پیشنهاد می کنیم که پس از استراحتی کوتاه به فکر انتخاب رشته باشید. چرا که غول کنکور هفت خان دارد و شما در حال حاضر از خان ششم عبور کرده اید!

[postbox txt=”تلفنی تخمین رتبه کنکور ارشد “]

تخمین رتبه کنکور کارشناسی ارشد:

تخمین رتبه از جمله کارهای بسیار مهمی است که به منظور اقدام به انتخاب رشته، بایستی انجام دهید. در واقع داده های خام حاصل از آزمون، نمی توانند به شما بگویند که در سال جاری چه رتبه ای کسب خواهید کرد و یا در کدام رشته قبول می شوید. عاملی که به شما کمک می کند که از جایگاه خود در آینده، اطلاع دقیق یابید، امکان مقایسه شما با قبول شدگان کنکور سال های گذشته است. این مهم جز با تجربه، عملی نخواهد شد و این تجربه را تنها مشاوران متخصص می توانند در اختیار شما قرار دهند.

برای مشاوره در زمینه تخمین رتبه و آگاهی از رشته ها و دانشگاه هایی که امکان قبولی در آن ها را دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چگونه می توانیم رتبه مان را تخمین بزنیم؟

از جمله راه های تخمین رتبه، استفاده از نرم افزار تخمین رتبه است. نرم افزار تخمین رتبه به شما این امکان را می دهد که با وارد نمودن درصدهای صحیح پاسخگویی به دروس، از رتبه خود (به صورت حدودی)، آگاهی یابید. آگاهی از رتبه نیز موجب می شود تا در انتخاب رشته خود حرفه ای تر عمل کنید. اما از آنجایی که تخمین رتبه نیازمند تجربه است، پیشنهاد می کنیم برای آنالیز درصد دروس و تخمین رتبه با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

به منظور تخمین رتبه و آگاهی از رشته ها، گرایش ها و دانشگاه هایی که امکان قبولی در آنها را دارید می توانید با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

تحلیل کارنامه قبولی های کنکور ارشد سال های گذشته:

از جمله نکات مهمی که بایستی در انتخاب رشته به آن توجه داشته باشید، بررسی و تجزیه و تحلیل کارنامه قبولی های سال های گذشته است. در واقع نرم افزار تخمین رتبه این کار را بسیار راحت کرده است و به داوطلبان این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن، از رتبه حدودی خود آگاهی یافته و با مشورت با مشاوران تحصیلی و آنالیز کارنامه قبولی های سال های گذشته، بهترین انتخاب رشته را داشته باشند.

[bannerentekhab]

سال های گذشته با رتبه شما در چه رشته و دانشگاهی قبول می شدند؟

پس از کنکور، این سؤال ذهن تمامی داوطلبان کنکور ارشد را به خود مشغول می سازد. «با چه رتبه ای در چه دانشگاهی قبول می شوم؟» در واقع پاسخ دقیق به این سؤال، به شما کمک می کند که بتوانید انتخاب رشته دقیق تری داشته باشید و در نتیجه امکان انتخاب خود را نسوزانید. پیشنهاد می کنیم برای آنالیز و مقایسه رتبه خود با نتایج سال های گذشته با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

جهت آگاهی از اینکه با چه رتبه ای در چه دانشگاهی قبول می شوید، با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

اگر بخواهید در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود قبول شوید به چه حدود رتبه ای نیاز دارید؟

به رشته ای علاقه دارید و می خواهید کلاه فارغ التحصیلی تان را در جلوی در دانشگاهی خاص به بالا پرتاب کنید؟ اطلاع دارید که در سال گذشته چه کسانی با کسب چه رتبه هایی بر روی صندلی مورد علاقه شما در دانشگاه نشسته اند؟ پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از حدود رتبه مورد نیاز برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

جهت آگاهی از اینکه برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود به چه رتبه ای نیاز دارید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چرا لازم است برای انتخاب رشته با یک مشاور مشورت کنیم؟

بهتر است اینگونه بگوییم که انتخاب رشته هم مانند بسیاری از امور زندگی از عهده ی همه بر می آید (منظورمان این است که به خودی خود کار سختی نیست و فقط کافی است که به اینترنت وصل شوید و چند کد را وارد نمایید)، اما صرفاً وارد نمودن چند کد رشته محل نمی تواند شما را به اهدافی که در سر می پرورانید، برساند. انتخاب رشته نیز، اصول و قوانینی دارد که به میزان زیادی نیازمند تجربه و تخصص است.

در واقع چه بسیار داوطلبانی بوده اند که شاید روزی تصور می کرده اند که خود می توانند به صورت حرفه ای انتخاب رشته کنند ولی با یک انتخاب اشتباه سال ها حسرت خورده اند که ای کاش در زمان انتخاب رشته با افرادی که زمینه انتخاب رشته کنکور ارشد تخصص دارند، مشورت می کردند.


همه ی آنچه بیان نمودیم به این منظور است که بدانید، وقتی قرار است در رقابتی  پیروز میدان باشید، نیاز به یک راهنمای متخصص خواهید داشت. تنها راهنمای شما کسانی هستند که به دلیل تجربه و دانستن تمامی چاله های راه، مسیر پیش رویتان را با چشمان بسته طی می کنند.

شاید فکر کنید که انتخاب رشته کاری ندارد! فقط کافی است که بر اساس اولویت های ذهنی تان انتخاب کنید! در واقع این موضوع کاملا صحیح است و بایستی بر اساس علاقه تان انتخاب رشته نمایید، اما علاوه بر علاقه عوامل دیگری مانند بازار کار و آینده شغلی، امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور و گرفتن بورسیه و… وجود دارند که بایستی شما را به سمت یک انتخاب عاقلانه همراه با علاقه سوق دهند. یک مشاور حرفه ای به شما کمک می کند تا با برنامه ریزی درست و انتخابی منطقی، رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

ما به شما کمک می کنیم که انتخاب رشته طلایی داشته باشید:

ما به شما کمک می کنیم تا بدانید:

  • چگونه انتخاب رشته صحیح و اصولی داشته باشید…
  • داوطلبانی با رتبه و تراز شما در سال های گذشته در چه دانشگاه هایی قبول شده اند…
  • چه رشته و دانشگاهی مد نظر شماست؟ برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرتان چه رتبه ای لازم دارید؟…
  • با رتبه ای که کسب کرده اید، در رشته مورد علاقه تان، در کدام دانشگاه ها قبول می شوید…
  • در شهر خودتان، در کدام دانشگاه ها شانس قبولی بیشتری دارید…
  • شانس قبولی تان چگونه افزایش می یابد؟ و …

اصول و نحوه صحیح انتخاب رشته :

بعد از گذراندن دوران طاقت فرسای کنکور، زمان انتخاب رشته فرا رسیده است. اما قبل از هر اقدامی باید به دنبال پاسخی برای این سوال باشیم که آیا واقعاً انتخاب رشته اصول خاصی دارد؟

بله هر انتخابی دارای اصولی است و با رعایت قوانین و تبصره های آن می توان احتمال قبولی در رشته مورد علاقه مان را افزایش دهیم. این اصول چیست؟

برای اطلاع دقیق و کامل از این اصول بهتر است از افرادی ماهر و با آگاهی بالا کمک بگیریم. پیشنهاد ما به شما این است که از مشاوران تحصیلی خانه مشاوره کمک بگیرید تا با آگاهی کامل و اطلاعات کافی بهترین و دقیق ترین راهنمایی ها را به شما کنند.

برای اطلاع از اصول و نحوه صحیح انتخاب رشته با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

انتخاب رشته صحیح ضمانت آینده ی شما:

رشته ای که در آن تحصیل می کنیم، سهم بزرگی از آینده ما دارد. اگر رشته ی تحصیلی ما متناسب با شخصیت ما باشد، رضایت ما از زندگی را بالا می برد. حین تحصیل و یا بعد از فارغ التحصیلی وارد بازار کار متناسب با رشته خود شده و آینده خود را می سازیم.

اما چگونه می توان رویا را به واقعیت تبدیل کرد؟ بهترین راه برای قدم گذاشتن در آینده ای مطمئن، کمک گرفتن از افراد ماهر در انتخاب رشته است. مشاوران تحصیلی خانه مشاوره می توانند شما را در رسیدن به آرزویتان یاری کنند.

ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ارشد ۹۹:

دانشگاه های بدون کنکور فرصتی طلایی برای داوطلبانی است که موفق به پذیرش از طریق کنکور نشده اند و کنکور را سد بزرگ و پیچیده ای برای رسیدن به اهداف خود می دانند. لذا دانشگاه های بدون کنکور با در نظر گرفتن شرایطی برای پذیرش داوطلبان در زمان های مقرر از طریق سایت خود اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند. داوطلبان می بایست آگاهی کامل در ارتباط با شرایط پذیرش، میزان شهریه دانشگاه ها و ادامه تحصیل در رشته ی مورد نظرشان در دانشگاه بدون کنکور داشته باشند. لذا مشاوران کنکور مرکز، اطلاعات کامل را در اختیار آن ها قرار داده و داوطلبان را آگاه ساخته و در انتخابی مناسب آن ها را یاری می نمایند.

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور ۱۴۰۰:

اهمیت برنامه ریزی از هیچ کس پوشیده نیست. اگر شما هدفی خواص دارید و می خواهید در کنکور کارشناسی به رتبه دلخواهتان دست پیدا کنید تا بتوانید رشته مورد علاقه تان را در بهترین دانشگاه بخوانید، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید. مشاوران با اطلاع از ضریب دروس و زمان امتحان تمام مواردی که باید بدانند به شما کمک می کنند تا به بهترین شکل ممکن برای کنکور آماده شوید. برای ارتقاء و بهبود وضعیت تحصیلی تان بهتر است از برنامه ریزی درست پیروی کنید.

به عبارتی موفقیت در تحصیل به برنامه ریزی درست در کنار استفاده از مشاوره تحصیلی افراد با تجربه و متخصص در این حوزه نیاز دارد. برنامه ریزی صحیح مانند نقشه، راه موفقیت را با تمام فراز و فرودهای آن برای دانش آموزان ترسیم می کند و مشاوره تحصیلی همانند یک مربی به اصلاح و اشتباهات و کمک وی خواهد آمد.

برای دریافت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور ارشد با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

دغدغه های یک داوطلب کنکور کارشناسی ارشد:

اگر داوطلب کنکور هستید، مطمئنا دغدغه های زیر را هر روز در کوله ای ریخته و هر جا که میروید آن را با خود حمل می کنید :

  • دغدغه کنکور مجدد را دارید ؟

    به این فکر می کنید که اگر دوباره کنکور شرکت کنید و یکسال دیگر را پشت کنکور بگذرانید، نتایج بهتری کسب خواهید کرد.

  • دغدغه انتخاب رشته صحیح را دارید ؟

    مدام با خود فکر می کنید که آیا به درستی انتخاب رشته می کنم؟ اگر اولویت سوم را به جای اولویت دوم می زدم بهتر نبود؟ اصلا اگر به دلیل محرومیت از تحصیل در سال آینده انتخاب رشته نکنم بهتر نیست؟

  • دغدغه ورود به دانشگاه دارید! اما دوست دارید بدون کنکور وارد دانشگاه شوید ؟

    از آنجایی که امکان ادامه تحصیل، بدون عبور کردن از سد کنکور وجود دارد، حیف است که چنین شانسی را که شاید یکبار در خانه تان را بزند، از دست بدهید! اما آیا شرایط ورود به دانشگاه ها بدون کنکور را می دانید؟

  • دغدغه ادامه تحصیل در خارج از کشور، اخذ بورسیه تحصیلی و apply را دارید ؟

    اگر چنین دغدغه ای دارید بایستی بگوییم این مورد از جمله بزرگ ترین دغدغه های یک داوطلب کنکور است. اما شرایط ادامه تحصیل در خارج از کشور، نحوه گرفتن fund و بورسیه را می دانید؟

  • دغدغه بازار کار و آینده شغلی را دارید ؟

    کاملا به جاست که چنین دغدغه ای داشته باشید. در واقع آگاهی از آینده شغلی باعث می شود که مثل آن داوطلب بخت برگشته ای که در تمامی طول تحصیل خود فقط می گفت: « خب آخرش که چی!» نباشید. در واقع اگر از همان ابتدا بدانید در نهایت چه آیند شغلی در انتظار شماست، هدفمند تر پیش خواهید رفت. اما به راستی از آینده شغلی خود باخبرید؟ می دانید که در آینده در کدام شرکت ها، سازمان های دولتی یا غیر دولتی و … استخدام خواهید شد؟

  • دغدغه سربازی تان را دارید؟ نظام وظیفه هر شب به خوابتان می آید؟

    به نظر می رسد که موضوع سربازی دغدغه بسیاری از جوان هایی است که بر سر دو راهی ادامه تحصیل یا رفتن به سربازی مانده اند. درباره ی شرایط خدمت سربازی ، معافیت ها و … چقدر اطلاع دارید؟


تا به حال به این موضوع اندیشیده اید که مگر چند سالتان است که ذهنتان را مشغول چنین مسائلی کرده اید! یعنی اصلا منطقی به نظر نمی رسد که تا به این حد دغدغه داشته باشید! حالا وقت آن رسیده است که کوله پشتی حاوی دغدغه هایتان از پنجره اتاقتان به بیرون پرتاب کنید! البته نمی توانیم بگوییم که دغدغه صرفاً بد است، چون همانند درد در بدن، برای نشان دادن اختلال، لازم است! اما داشتن دغدغه، بدون تلاش برای حل مشکلی که داریم، نه تنها به پیشرفت مان کمک نخواهد کرد، بلکه ما را از آنچه رویای رسیدن به آن را در سر داریم، عقب می اندازد.

مشاوران متخصص می توانند بهترین و جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند. مشورت با حرفه ای ها این امکان را به شما می دهد تا برای رسیدن به اهدافتان، بدون داشتن هیچ دغدغه ای، پیش بروید.

[postbox txt=”تلفنی تخمین رتبه کنکور ارشد “]

خانه مشاوره در موضوعات زیر مشاوره می دهد:

  • نرم افزار تخمین رتبه کنکور ارشد ، کارنامه قبولی های کنکور سال های گذشته ، انتخاب رشته حرفه ای ارشد سراسری و آزاد
  • تخمین رتبه کنکور ، مقایسه حداقل درصد دروس برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر
  • پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها ، آخرین رتبه قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر ، رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر
  • مشاوره تلفنی تخمین رتبه کنکور ارشد ، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی ، معرفی بهترین منابع درسی
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور