مشاوره تلفنی تخمین رتبه، انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد و ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ۹۹

هر درس را چند درصد زدید؟ با این درصد ها رتبه تان چند می شود؟ با رتبه تان کجاها قبول می شوید؟

این گونه به نظر می رسد که پس از خارج شدن از جلسه کنکور، بار سنگینی از روی شانه هایتان برداشته شده است! و از این به بعد می توانید راحت و بدون دغدغه، کل زمان خود را به فراغت سپری کنید. ما پیشنهاد می کنیم که پس از استراحتی کوتاه به فکر انتخاب رشته باشید. چرا که غول کنکور هفت خان دارد و شما در حال حاضر از خان ششم عبور کرده اید!

اول از همه باید این موضوع را بررسی کنیم که هر درس را چند درصد زدیم. برای فهمیدن این موضوع کافی است سری به کلید سوالات بزنیم که معمولاً چند روز پس از برگزاری آزمون از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. اگر کمی حضور ذهن داشته باشیم می توانیم با تطبیق سوالات با پاسخی که دادیم به صورت تقریبی و با جایگذاری در فرمول، درصدمان را محاسبه کنیم. اما بحث تخصصی تر زمانی آغاز می شود که درصد ها را داریم، حال باید ببینیم با این درصد ها چه رتبه ای را کسب خواهیم کرد. از آنجا که قبولی در هر رشته ای در هر سال بستگی به تعداد شرکت کنندگان، محبوبیت رشته در آن سال و البته عوامل دیگری دارد، نمی توان به صورت کاملا قطعی در مورد رتبه و رشته قبولی اظهار نظر کرد به همین دلیل عمل ” تخمین رتبه” انجام می شود که البته مستلزم دانش کافی در این زمینه است. در مرحله بعدی پس از تخمین رتبه بایستی رشته و دانشگاه هایی که با رتبه مورد نظر امکان قبولی در آن ها وجود دارد، مشخص شوند. در این مرحله معمولا سه انتخاب ” خوش بینانه“، “واقع گرایانه” و “بدبینانه” مطرح می شوند که بایستی مد نظر قرار بگیرند.

مشاوره تخصصی کنکور با خانه مشاوره

یادتان نرود که انتخاب رشته فقط ردیف کردن رشته ها به صورت قطاری بر اساس علاقه نیست، موارد متعددی مانند بازار کاری در آینده و حتی رنکینگ دانشگاه می تواند تاثیر بسزایی در آینده تان بگذارد به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی با مشاوران تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

[postbox txt=”تلفنی تخمین رتبه و انتخاب رشته کنکور”]

اگر بخواهید که در دانشگاه X در رشته Y قبول شوید باید چه رتبه ای کسب کنید؟

مشاوره تلفنی تخمین رتبه، انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاداز سویی دیگر برخی از داوطلبان دوست دارند که بدانند برای اینکه در رشته و دانشگاه دلخواهشان قبول شوند باید چه رتبه ای کسب کنند و در نتیجه باید هر درس را چند درصد بزنند تا آن رتبه این که مد نظرشان است را کسب کنند. تخمین رتبه از جمله کارهای بسیار مهمی است که به منظور اقدام به انتخاب رشته، بایستی انجام دهید. در واقع داده های خام حاصل از آزمون، نمی توانند به شما بگویند که در سال جاری چه رتبه ای کسب خواهید کرد و یا در کدام رشته قبول می شوید. عاملی که به شما کمک می کند که از جایگاه خود در آینده، اطلاع دقیق یابید، امکان مقایسه شما با قبول شدگان کنکور سال های گذشته است. این مهم جز با تجربه، عملی نخواهد شد و این تجربه را تنها مشاوران متخصص می توانند در اختیار شما قرار دهند.

شاید بتوان اینگونه بیان کرد که تراز درجه سختی آزمون را نیز درنظر می گیرد. به عنوان مثال اگر داوطلبی در سال گذشته رتبه ۱۲ را با تراز ۷۵۰۰ کسب کرده باشد، در سال جاری این امکان وجود دارد که با توجه به بالاتر بودن درجه سختی آزمون، فردی رتبه ۱۲ را با تراز ۷۴۰۰ کسب نمایید. از این رو آگاهی از تراز بسیار ضروری است.

چگونه می توانیم رتبه مان را تخمین بزنیم؟

تخمین رتبه کنکوراز جمله راه های تخمین رتبه، استفاده از نرم افزار تخمین رتبه است. نرم افزار تخمین رتبه به شما این امکان را می دهد که با وارد نمودن درصدهای صحیح پاسخگویی به دروس، از رتبه خود (به صورت حدودی)، آگاهی یابید. آگاهی از رتبه نیز موجب می شود تا در انتخاب رشته خود حرفه ای تر عمل کنید. اما از آنجایی که تخمین رتبه نیازمند تجربه است، پیشنهاد می کنیم برای آنالیز درصد دروس و تخمین رتبه با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

به منظور تخمین رتبه و آگاهی از رشته ها و دانشگاه هایی که امکان قبولی در آنها را دارید می توانید با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

تحلیل کارنامه قبولی های کنکور سال های گذشته :

تحلیل کارنامه کنکوراز جمله نکات مهمی که بایستی در انتخاب رشته به آن توجه داشته باشید، بررسی و تجزیه و تحلیل کارنامه قبولی های سال های گذشته است. در واقع نرم افزار تخمین رتبه این کار را بسیار راحت کرده است و به داوطلبان این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن، از رتبه حدودی خود آگاهی یافته و با مشورت با مشاوران تحصیلی و آنالیز کارنامه قبولی های سال های گذشته، بهترین انتخاب رشته را داشته باشند.

چرا لازم است برای انتخاب رشته با یک مشاور مشورت کنیم؟

مشاوره انتخاب رشته کنکوربهتر است اینگونه بگوییم که انتخاب رشته هم مانند بسیاری از امور زندگی از عهده ی همه بر می آید (منظورمان این است که به خودی خود کار سختی نیست و فقط کافی است که به اینترنت وصل شوید و چند کد را وارد نمایید)، اما صرفاً وارد نمودن چند کد رشته محل نمی تواند شما را به اهدافی که در سر می پرورانید، برساند. انتخاب رشته نیز، اصول و قوانینی دارد که به میزان زیادی نیازمند تجربه و تخصص است.

در واقع چه بسیار داوطلبانی بوده اند که شاید روزی تصور می کرده اند که خود می توانند به صورت حرفه ای انتخاب رشته کنند ولی با یک انتخاب اشتباه سال ها حسرت خورده اند که ای کاش در زمان انتخاب رشته با افرادی که زمینه انتخاب رشته کنکور تخصص دارند، مشورت می کردند.


مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکورهمه ی آنچه بیان نمودیم به این منظور است که بدانید، وقتی قرار است در رقابتی  پیروز میدان باشید، نیاز به یک راهنمای متخصص خواهید داشت. تنها راهنمای شما کسانی هستند که به دلیل تجربه و دانستن تمامی چاله های راه، مسیر پیش رویتان را با چشمان بسته طی می کنند.

شاید فکر کنید که انتخاب رشته کاری ندارد! فقط کافی است که بر اساس اولویت های ذهنی تان انتخاب کنید! در واقع این موضوع کاملا صحیح است و بایستی بر اساس علاقه تان انتخاب رشته نمایید، اما علاوه بر علاقه عوامل دیگری مانند بازار کار و آینده شغلی، امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور و گرفتن بورسیه و… وجود دارند که بایستی شما را به سمت یک انتخاب عاقلانه همراه با علاقه سوق دهند. یک مشاور حرفه ای به شما کمک می کند تا با برنامه ریزی درست و انتخابی منطقی، رویای خود را به واقعیت تبدیل کنید.

برای مشاوره در زمینه تخمین رتبه و آگاهی از رشته ها و دانشگاه هایی که امکان قبولی در آن ها را دارید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

از همین حالا برای انتخاب رشته ای درست اقدام کنید …

ما به شما کمک می کنیم تا بدانید:

  • چگونه انتخاب رشته صحیح و اصولی داشته باشید…
  • داوطلبانی با رتبه و تراز شما در سال های گذشته در چه رشته و دانشگاه هایی قبول شده اند…
  • چه رشته و دانشگاهی مد نظر شماست؟ برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرتان چه رتبه ای لازم دارید؟…
  • با رتبه ای که کسب کرده اید، در رشته مورد علاقه تان، در کدام دانشگاه ها قبول می شوید…
  • در دانشگاهای شهر خودتان، در کدام رشته ها شانس قبولی بیشتری دارید…
  • شانس قبولی تان چگونه افزایش می یابد؟ و …

اصول و نحوه صحیح انتخاب رشته :

اصول انتخاب رشته کنکوربعد از گذراندن دوران طاقت فرسای کنکور، زمان انتخاب رشته فرا رسیده است. اما قبل از هر اقدامی باید به دنبال پاسخی برای این سوال باشیم که آیا واقعاً انتخاب رشته اصول خاصی دارد؟

بله هر انتخابی دارای اصولی است و با رعایت قوانین و تبصره های آن می توان احتمال قبولی در رشته مورد علاقه مان را افزایش دهیم. این اصول چیست؟

برای اطلاع دقیق و کامل از این اصول بهتر است از افرادی ماهر و با آگاهی بالا کمک بگیریم. پیشنهاد ما به شما این است که از مشاوران تحصیلی خانه مشاوره کمک بگیرید تا با آگاهی کامل و اطلاعات کافی بهترین و دقیق ترین راهنمایی ها را به شما کنند.

برای اطلاع از اصول و نحوه صحیح انتخاب رشته با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

انتخاب رشته صحیح ضمانت آینده ی شما :

انتخاب رشته کنکور سراسری و آزادرشته ای که در آن تحصیل می کنیم، سهم بزرگی از آینده ما دارد. اگر رشته ی تحصیلی ما متناسب با شخصیت ما باشد، رضایت ما از زندگی را بالا می برد. حین تحصیل و یا بعد از فارغ التحصیلی وارد بازار کار متناسب با رشته خود شده و آینده خود را می سازیم.

اما چگونه می توان رویا را به واقعیت تبدیل کرد؟ بهترین راه برای قدم گذاشتن در آینده ای مطمئن، کمک گرفتن از افراد ماهر در انتخاب رشته است. مشاوران تحصیلی خانه مشاوره می توانند شما را در رسیدن به آرزویتان یاری کنند.

نگران نباشید! ثبت نام دانشگاه بدون کنکور یک فرصت استثنائی است !

ثبت نام دانشگاه بدون کنکوردانشگاه های بدون کنکور فرصتی طلایی برای داوطلبانی است که موفق به پذیرش از طریق کنکور نشده اند و کنکور را سد بزرگ و پیچیده ای برای رسیدن به اهداف خود می دانند. لذا دانشگاه های بدون کنکور با در نظر گرفتن شرایطی برای پذیرش داوطلبان در زمان های مقرر از طریق سایت خود اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند. داوطلبان می بایست آگاهی کامل در ارتباط با شرایط پذیرش، میزان شهریه دانشگاه ها و ادامه تحصیل در رشته ی مورد نظرشان در دانشگاه بدون کنکور داشته باشند. لذا مشاوران کنکور مرکز، اطلاعات کامل را در اختیار آن ها قرار داده و داوطلبان را آگاه ساخته و در انتخابی مناسب آن ها را یاری می نمایند.

[registerb]

[ub]

پیراپزشکی، پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی بدون کنکور راست است یا دروغ ؟

پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور راست یا دروغ؟

وقتی بحث ادامه تحصیل بدون کنکور مطرح می شود ذهن ناخودآگاه به سمت این موضوع می رود که چگونه می شود در رشته هایی که طرفداران بسیاری دارند و از طریق کنکور ادامه تحصیل دادن در آن ها کار تقریبا دشواری است، ادامه تحصیل داد؟

تا سال ۹۷، قوانینی در زمینه ادامه تحصیل در رشته های گروه علوم پزشکی و پیراپزشکی در پردیس های خودگردان به صورت بدون کنکور و سپس گذراندن واحد هایی در خارج از کشور و مجددا برگشت به کشور برای ادامه وجود داشت اما پس از این سال با قانون “منع ورود دانشجویان خارجی” این قانون هم ملغی شد و در نتیجه امکان ادامه تحصیل بدون کنکور در داخل کشور در حال حاضر وجود ندارد ولی راه های دیگری برای ادامه تحصیل به صورت بدون کنکور در رشته دلخواه وجود دارد که از جمله آن ها می توان به امکان ادامه تحصیل در دانشگاه های برتر خارج از کشور و یا امکان ادامه تحصیل از لیسانس به پزشکی، اشاره کرد. از آنجایی که قوانین مرتبط با تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی در هر سال ممکن است دستخوش تغییراتی شوند، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور ۱۴۰۰ :

مشاوره کنکور سراسریاهمیت برنامه ریزی از هیچ کس پوشیده نیست. اگر شما هدفی خواص دارید و می خواهید در کنکور کارشناسی به رتبه دلخواهتان دست پیدا کنید تا بتوانید رشته مورد علاقه تان را در بهترین دانشگاه بخوانید، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید. مشاوران با اطلاع از ضریب دروس و زمان امتحان تمام مواردی که باید بدانند به شما کمک می کنند تا به بهترین شکل ممکن برای کنکور آماده شوید. برای ارتقاء و بهبود وضعیت تحصیلی تان بهتر است از برنامه ریزی درست پیروی کنید.

برنامه ریزی کنکور سراسریبه عبارتی موفقیت در تحصیل به برنامه ریزی درست در کنار استفاده از مشاوره تحصیلی افراد با تجربه و متخصص در این حوزه نیاز دارد. برنامه ریزی صحیح مانند نقشه، راه موفقیت را با تمام فراز و فرودهای آن برای دانش آموزان ترسیم می کند و مشاوره تحصیلی همانند یک مربی به اصلاح و اشتباهات و کمک وی خواهد آمد. برنامه ریزی درسی و بهره مندی از مشاوره تحصیلی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان یک گام بلند در جهت پیشرفت تحصیلی وی که بر آینده درسی و علمی دانش آموزان تأثیر می گذارد، خواهد بود.

برای دریافت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی به منظور قبولی در کنکور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

دغدغه های یک داوطلب کنکور :

اگر داوطلب کنکور هستید، مطمئنا دغدغه های زیر را هر روز در کوله ای ریخته و هر جا که میروید آن را با خود حمل می کنید :

  • دغدغه کنکور مجدد را دارید ؟

    به این فکر می کنید که اگر دوباره کنکور شرکت کنید و یکسال دیگر را پشت کنکور بگذرانید، نتایج بهتری کسب خواهید کرد.

  • دغدغه انتخاب رشته صحیح را دارید ؟

    مدام با خود فکر می کنید که آیا به درستی انتخاب رشته می کنم؟ اگر اولویت سوم را به جای اولویت دوم می زدم بهتر نبود؟ اصلا اگر به دلیل محرومیت از تحصیل در سال آینده انتخاب رشته نکنم بهتر نیست؟

  • دغدغه ورود به دانشگاه دارید! اما دوست دارید بدون کنکور وارد دانشگاه شوید ؟

    از آنجایی که امکان ادامه تحصیل، بدون عبور کردن از سد کنکور وجود دارد، حیف است که چنین شانسی را که شاید یکبار در خانه تان را بزند، از دست بدهید! اما آیا شرایط ورود به دانشگاه ها بدون کنکور را می دانید؟

  • دغدغه ادامه تحصیل در خارج از کشور، اخذ بورسیه تحصیلی و apply را دارید ؟

    اگر چنین دغدغه ای دارید بایستی بگوییم این مورد از جمله بزرگ ترین دغدغه های یک داوطلب کنکور است. اما شرایط ادامه تحصیل در خارج از کشور، نحوه گرفتن fund و بورسیه را می دانید؟

  • دغدغه بازار کار و آینده شغلی را دارید ؟

    کاملا به جاست که چنین دغدغه ای داشته باشید. در واقع آگاهی از آینده شغلی باعث می شود که مثل آن داوطلب بخت برگشته ای که در تمامی طول تحصیل خود فقط می گفت: « خب آخرش که چی!» نباشید. در واقع اگر از همان ابتدا بدانید در نهایت چه آیند شغلی در انتظار شماست، هدفمند تر پیش خواهید رفت. اما به راستی از آینده شغلی خود باخبرید؟ می دانید که در آینده در کدام شرکت ها، سازمان های دولتی یا غیر دولتی و … استخدام خواهید شد؟

  • دغدغه سربازی تان را دارید؟ نظام وظیفه هر شب به خوابتان می آید؟

    به نظر می رسد که موضوع سربازی دغدغه بسیاری از جوان هایی است که بر سر دو راهی ادامه تحصیل یا رفتن به سربازی مانده اند. درباره ی شرایط خدمت سربازی ، معافیت ها و … چقدر اطلاع دارید؟


مشاوره تلفنی تخمین رتبه، انتخاب رشته کنکور سراسری و آزادتا به حال به این موضوع اندیشیده اید که مگر چند سالتان است که ذهنتان را مشغول چنین مسائلی کرده اید! یعنی اصلا منطقی به نظر نمی رسد که تا به این حد دغدغه داشته باشید! حالا وقت آن رسیده است که کوله پشتی حاوی دغدغه هایتان از پنجره اتاقتان به بیرون پرتاب کنید! البته نمی توانیم بگوییم که دغدغه صرفاً بد است، چون همانند درد در بدن، برای نشان دادن اختلال، لازم است! اما داشتن دغدغه، بدون تلاش برای حل مشکلی که داریم، نه تنها به پیشرفت مان کمک نخواهد کرد، بلکه ما را از آنچه رویای رسیدن به آن را در سر داریم، عقب می اندازد.

مشاوران متخصص می توانند بهترین و جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند. مشورت با حرفه ای ها این امکان را به شما می دهد تا برای رسیدن به اهدافتان، بدون داشتن هیچ دغدغه ای، پیش بروید.

[postbox txt=”تلفنی تخمین رتبه و انتخاب رشته کنکور “]

خانه مشاوره در موضوعات زیر مشاوره می دهد:

  • تخمین رتبه کنکور ، کارنامه قبولی های کنکور سال های گذشته ، انتخاب رشته حرفه ای سراسری و آزاد
  • تخمین رتبه کنکور ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان ، مقایسه آزمون های آزمایشی ، حداقل درصد دروس برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر
  • پذیرش بدون کنکور دانشگاه ها ، آخرین رتبه قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر ، رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر
  • مشاوره تلفنی تخمین رتبه کنکور ، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی ، معرفی بهترین منابع درسی
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور