مشاوره تلفنی ثبت نام آزمون اخذ پروانه رسمی دادگستری – قوه قضائیه

قصد شرکت در آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری را دارید ؟

مطابق اجرای بند “ب” ماده ۴ آئین نامه اجرایی ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی که در بهمن سال ۹۷ به تصویب رسید، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، از میان متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری، افرادی را بر می گزیند که این گزینش از طریق آزمون سراسری کارشناسی رسمی دادگستری هر ساله در خرداد ماه انجام می پذیرد. با توجه به اهمیت این آزمون و رقابت بر سر قبولی در آن، این مقاله را به بررسی مهم ترین موارد آن اختصاص داده ایم.

[postbox txt=”تلفنی آزمون اخذ پروانه رسمی دادگستری”]

زمان و مهلت ثبت نام آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری ۹۸ :

ثبت نام در آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری هر ساله در اسفند ماه انجام می پذیرد. این آزمون در نهم خردادماه ۹۹ برگزار می شود و مطابق آخرین اخبار منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام در این آزمون از روز سه شنبه ۱۳ اسفندماه آغاز و تا روز جمعه ۲۳ ام اسفندماه ادامه می یابد. با توجه به اینکه هنوز اخباری در زمینه تمدید مهلت ثبت نام منتشر نشده، پیشنهاد می کنیم ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنید.

برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط شرکت در آزمون اخذ پروانه رسمی دادگستری می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

دفترچه ثبت نام آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری :

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری توسط سازمان سنجش، در چهار بخش تدوین می شود. شرایط ثبت نام در آزمون و اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری، امتیازات و سهمیه های قانونی، مراحل ثبت نام و در نهایت کد و عناوین رشته های کارشناسی رسمی دادگستری و شرایط خاص آن از جمله مواردی هستند که در دفترچه ثبت نام آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری، به آن ها پرداخته شده است. از آنجایی که مطالعه ی دفترچه قبل از اقدام برای ثبت نام ضروری و البته زمان بر است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از مهم ترین نکات دفترچه، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از مهم ترین نکات مندرج در دفترچه آزمون اخذ پروانه رسمی دادگستری می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری :

معمولاً برای هر آزمونی که توسط سازمان سنجش برگزار می شود، شرایطی در نظر گرفته می شود که شامل تدین به دین اسلام یا یکی از اقلیت های دینی به رسمیت شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی، تابعیت جمهوری اسلامی، دارا بودن حداقل سن ۲۴ سال تمام شمسی تا روز برگزاری آزمون، دارا بودن کارت پایان خدمت، معافیت و دانشنامه معتبر در رشته های مورد تایید اشاره کرد. با توجه به اینکه موارد متعددی برای ثبت نام در این آزمون، مطرح می شود، پیشنهاد می کنیم به منظور آگاهی از کلیه شرایط ثبت نام با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از شرایط ثبت نام آزمون اخد پروانه کارشناسی رسمی دادگستری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مدارک ثبت نام آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری :

از آنجایی که ثبت نام در آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری به صورت اینترنتی است، مدارک مورد نیاز ثبت نام نیز بایستی به صورت اسکن شده، در سایت سازمان سنجش بارگذاری شوند. از جمله مواردی که باید به آن دقت کنید، عکس پرسنلی است که باید ویژگی های خاصی داشته باشد (به عنوان مثال حجم فایل ذخیره شده نباید از ۱۵ کیلوبایت کمتر و از ۷۰ کیلوبایت بیشتر باشد). پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از مدارک ثبت نام آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از مدارک ثبت نام آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مراحل و نحوه ثبت نام آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری :

ثبت نام در آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری به صورت اینترنتی است و این بدین معناست که در مرحله ی اول به منظور ثبت نام بایستی وجه ثبت نام را پرداخت و سریال ثبت نامی را یادداشت نمایند. شایان ذکر است که این مبلغ تنها به منظور آزمون کتبی می باشد و هزینه های آزمایش های پزشکی و سایر هزینه های مرتبط به صورت مجزا اخذ خواهد شد. از آنجا که وجه ثبت نام، پس از پرداخت بازگردانده نمی شود پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی به منظور آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از مراحل و نحوه ثبت نام آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

منابع آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری :

در آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری، مواد امتحانی مشترک و غیر مشترک در نظر گرفته می شود.  از جمله مواد امتحانی مشترک می توان به قانون کانون کارشناسان رسمی دادگستری مصوب ۱۳۸۱/۰۱/۱۸، آیین نامه اجرایی قانون کانون کارشناسان رسمی دادگستری و ماده ۱۸۷ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی نام برد. با توجه به اینکه رقابت در این آزمون بسیار زیاد است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست کامل منابع با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از منابع آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

کد و عناوین رشته های امتحانی کارشناسی رسمی دادگستری 

برای هر عنوان رشته، کدی در نظر گرفته می شود که مطابق آن، مباحث و سرفصل های آزمون تخصصی مطرح می گردد. با توجه به اینکه ۶۰ کد در دفترچه اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری ثبت شده است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کد، مباحث و سرفصل های تخصصی رشته ی خود با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون اخذ پروانه رسمی دادگستری :

در برخی از رشته های آزمون اخذ پروانه رسمی دادگستری، داوطلبان پس از آزمون، در صورت قبول شدن در مرحله ی اول، مرحله ی مصاحبه را نیز پشت سر بگذارند. پیشنهاد می کنیم به منظور مشاوره در زمینه مصاحبه آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

کلیه ی سوالات خود را در زمینه مصاحبه آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری می توانید از مشاوران مرکز بپرسید.

مشاوره تلفنی آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری :

اعتبار شغلی مشاغل مرتبط با دادگستری و صد البته درآمد آن موجب شده است که رقابت در آزمون اخذ پروانه رسمی دادگستری هر سال نسبت به سال گذشته بیشتر و قبولی در این آزمون سخت تر شود و در نتیجه، بدون برنامه ریزی و مطالعه منابع برتر، احتمال موفقیت کمتر خواهد شد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم به منظور مشاوره برای آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای مشاوره در زمینه برنامه ریزی، منابع و هر آنچه باید در زمینه آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری بدانید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

سؤالاتی که ممکن است ذهنتان را مشغول کرده باشند:

  • زمان آزمون اخذ پروانه دادگستری ۹۹ ؟
  • شرایط ثبت نام اخذ پروانه دادگستری؟
  • شرایط سنی آزمون اخذ پروانه دادگستری؟
  • هزینه ثبت نام آزمون اخذ پروانه دادگستری ۹۹ ؟
  • مواد آزمون اخذ پروانه دادگستری ۹۹ ؟
  • نحوه ثبت نام آزمون اخذ پروانه دادگستری ؟
  • مهلت زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه دادگستری ۹۹ ؟
  • آیا شرایط آزمون اخذ پروانه دادگستری در سال ۹۹ تغییر کرده است؟
  • بهترین منابع آزمون اخذ پروانه دادگستری ؟

[postbox txt=”تلفنی آزمون اخذ پروانه رسمی دادگستری”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:
  • مشاوره تلفنی آزمون اخذ پروانه دادگستری ، زمان ثبت نام آزمون اخذ پروانه دادگستری ۹۹
  • نحوه و زمان ثبت نام اخذ پروانه دادگستری ، شرایط شرکت در آزمون اخذ پروانه دادگستری
  • مشاوره آزمون اخذ پروانه دادگستری ، مشاوره تلفنی در رابطه با آزمون اخذ پروانه دادگستری
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور