مشاوره تلفنی ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان (ششم به هفتم و تکمیل ظرفیت نهم به دهم)

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان (ششم به هفتم و تکمیل ظرفیت نهم به دهم)

به دلیل سطح بالای آموزشی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، هر ساله داوطلبان بسیاری برای قبولی در آزمون این مدارس با هم به رقابت می پردازند.

در سال گذشته تغییرات وسیعی در روند آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان رخ داد، به طوری که آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی در قالب یک آزمون برگزار شدند.

در سال جاری پس از مدت ها، اخباری مبنی بر تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان نهم به دهم به گوش می رسد. ثبت نام آزمون پایه ششم به هفتم و تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان نهم به دهم در سال ۹۹، از ۲۶ بهمن آغاز و تا ۳ اسفند ماه ادامه می یابد.

پیشنهاد ما این است که برای کسب آگاهی بیشتر در زمینه شرایط، مراحل، زمان و سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=” در زمینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان”]

  • خانه مشاوره یک مؤسسه آموزشی مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. این بدین معناست که مؤسسه و سایت خانه مشاوره، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نیست و تنها سایت معتبر، سایت hoosh.medu.ir است.
  • خانه مشاوره منطبق با قوانین آموزش و پرورش پاسخگو به سؤالات شما در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان است.
  • مراقب سایت های جعلی برای ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی باشید! همانگونه که ذکر شد تنها سایت معتبر برای ثبت نام، سایت hoosh.medu.ir است.

شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی (ششم به هفتم و تکمیل ظرفیت نهم به دهم)

به نظر می رسد که آزمون مدارس نمونه دولتی نسبت به آزمون مدارس تیزهوشان پیچیدگی های بیشتری در ثبت نام داشته باشد، زیرا مدارس نمونه دولتی، علاوه بر شرایطی که برای ثبت نام در آزمون در نظر می گیرد، شرایطی را نیز برای شرکت در آزمون تعریف می کنند. این بدین معنی است که اگر شما شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون مدارس نمونه دولتی را نیز داشته باشید، اگر شرایط مربوط به شرکت در آزمون مدارس نمونه دولتی را که شامل اخذ حداقل معدل قبولی می شود، نداشته باشید، حتی اگر قبول هم شوید، پذیرفته نخواهید شد.

تکمیل ظرفیت به معنی پر کردن صندلی های خالی با داوطلبانی است که نسبت به سایرین، امتیازهای بیشتری را کسب کرده اند. این بدین مفهوم است که در مورد تکمیل ظرفیت نیز شرایطی تعریف می شود که بایستی قبل از هر گونه اقدامی از آن ها اطلاع داشته باشید. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان نهم به دهم با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

منابع معتبر آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم و نهم به دهم:

وقتی صحبت از منابع درسی به میان می آید، با یک جستجوی ساده می توان منابع بسیاری را یافت که حتی در مورد اختصاصی ترین موضوعات به نگارش درآمده اند. اما کاملاً واضح است که خواندن تمامی منابع، جز گمراه کردن شما، هیچ صرفه دیگری نخواهد داشت. انتخاب درست منابع می تواند مانند پله برقی شما را بسیار سریع تر از سایر رقیبانتان به مقصد برساند و شناسایی منابع معتبر برای آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی اهمیت قابل توجهی دارد.

برای کسب آگاهی درباره منابع معتبر آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی ۹۹ با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

برنامه ریزی حرفه ای برای قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان ۹۹:

برای رسیدن به اهداف، نیازمند برنامه ریزی هستید، ولی برنامه ریزی هم نیازمند تخصص و تجربه است. برنامه ریزی حرفه ای به شما کمک می کند تا بدون اینکه خسته و یا از ادامه ی مسیر رسیدن به هدفتان منصرف شوید، با نهایت قدرت حرکت کنید و از رقیبانتان پیشی بگیرید. داشتن یک برنامه حرفه ای به همراه آگاهی از بهترین منابع، شما را از کوتاه ترین مسیر و با بیشترین بازده به مقصد می رساند.

برای دریافت برنامه حرفه ای برای قبولی در آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

معرفی مدارس خاص و مدارس برتر کشور:

در کشور ما انواع مختلفی از مدارس وجود دارند که دانش آموزان بایستی با توجه به اهداف خود برای ادامه تحصیل، مدرسه خود را انتخاب نمایند. مدارس نمونه دولتی و مدارس تیزهوشان در رده مدارس برتر کشور قرار می گیرند. البته انتخاب مدرسه به عوامل دیگری مانند فاصله از محل زندگی نیز بستگی دارد. به همین سبب آگاهی از شرایط ثبت نامی این نوع از مدارس الزامی است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بهترین مدارس استان تان با مشاوران ما تماس بگیرید.

برای کسب آگاهی از مدارس خاص و برتر کشور در پایه ششم به هفتم، نهم به دهم و دیگر پایه های تحصیلی با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

برنامه ریزی تحصیلی ویژه ارتقاء سطح معدل دانش آموزان در امتحانات خرداد ۹۹:

حتی اگر تا به امروز نمره های پایینی کسب کرده اید، فقط کافی است که با داشتن یک برنامه ی حرفه ای، سطح معدل خود را تا امتحانات خرداد ارتقاء دهید. یک برنامه ریز حرفه ای با طرح ریزی یک برنامه ی مناسب با شرایط شما، کمک می کند تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، دروس عقب مانده را جبران و در صورت داشتن ضعف در برخی دروس، آنها را برطرف کنید.

برای دریافت برنامه تحصیلی ویژه ارتقاء سطح معدل دانش آموزان در امتحانات خرداد ۹۹ با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

برایتان در زمینه های زیر سوالی پیش آمده است؟

  • تا چه زمانی مهلت دارم تا برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی اقدام کنم؟
  • برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم به چه مدارکی نیاز دارم؟
  • زمانبندی ثبت نام مدارس نمونه دولتی به چه صورت است؟
  • برای قبولی در آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم چه منابعی را مطالعه کنم ؟
  • آیا قبولی در مدارس استعدادهای درخشان سخت است؟
  • شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم و نهم به دهم شامل چه مواردی است؟
  • برای ثبت نام نمونه دولتی ۹۹ به چه سایتی باید مراجعه کنم؟
  • آخرین فرصت ثبت نام تکمیل ظرفیت تیزهوشان نهم به دهم ۹۹ چه زمانی است؟

[postbox txt=” در زمینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان”]

 خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • معرفی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی، شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان ششم به هفتم ۹۹
  • برنامه ریزی حرفه ای به منظور قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی ششم به هفتم، تکمیل ظرفیت تیزهوشان نهم به دهم ۹۹
  • ثبت نام تلفنی آزمون مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم، معرفی منابع معتبر آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان ششم به هفتم
  • مشاوره طلایی تلفنی ویژه قبولی آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی، برنامه ریزی تحصیلی ویژه ارتقاء سطح معدل دانش آموزان در امتحانات خرداد ۹۹

خانه مشاوره یک مؤسسه آموزشی مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد.

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور