مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی و حرفه ای نیمسال دوم ۹۹

ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای نیمسال دوم ۹۹ :

طبق اطلاعیه سازمان سنجش، پذیرش در برخی از رشته های فنی حرفه ای بدون کنکور انجام می شود و لازم است داوطلبان با توجه به سوابق تحصیلی خود ثبت نام نمایند. معمولاً شرایط و وضعیت تحصیلی داوطلبان با هم متفاوت است، از این رو لازم است برای دریافت پاسخ سؤالات خود با توجه به شرایط ویژه خود از مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای استفاده کنند و از طریق مشاوره تلفنی اختصاصی خود، اطلاعات کامل را بر اساس وضعیت تحصیلی خود دریافت کنند.

از آنجایی که به نظر می رسد آگاهی از ضوابط، شرایط و نحوه ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای ضروری است، پیشنهاد ما این است که از مشاوران تحصیلی خانه مشاوره به منظور ثبت نام تلفنی بدون کنکور فنی حرفه ای راهنمایی بخواهید. مشاوران تحصیلی خانه مشاوره، بهترین و دقیق ترین اطلاعات را در زمینه ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای در اختیار شما قرار می دهند.

[postbox txt=”تلفنی ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای ۹۹″]

آیا کنکور فنی حرفه ای سال دیگر برگزار می شود ؟

داوطلبان کنکور فنی حرفه ای در سال ۹۷ نیز همانند سال های پیش خود را برای شرکت در آزمون فنی حرفه ای آماده نمودند و حتی برخی به تجزیه و تحلیل نتایج فنی حرفه ای سال های قبل نیز پرداخته اند. چه بسیار داوطلبانی که به دنبال زمان کنکور فنی حرفه ای ۹۷ بودند، اما همواره اخباری را مبنی بر حذف کنکور فنی حرفه ای شنیدند. مطابق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش، کنکور فنی حرفه ای در سال ۹۷ حذف شد، اما در سال ۹۸ برخی از رشته ها به صورت با کنکور و برخی به صورت بدون کنکور ارائه شدند. بنابراین پیشنهاد می کنیم شانس خود را برای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی ( معدل کل دیپلم) در رشته هایی که ظرفیت آن ها در آزمون کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه های سراسری خالی مانده است، امتحان کنید.

اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای در نیمسال دوم دارید، آن را با مشاورین مرکز در میان بگذارید.

زمان و مهلت ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای نیمسال دوم :

ثبت نام در رشته هایی که ظرفیت آن ها در آزمون کاردانی فنی حرفه ای پر نشده است، از روز ۱۷ دی ماه ۹۹ آغاز می شود و تا ۲۰ دی ماه ادامه می یابد. ضمن اینکه نام نویسی بدون کنکور فنی حرفه ای نوبت بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام می پذیرد.

برای ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای در نیمسال دوم با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیل کاردانی فنی و حرفه ای بهمن ۹۹ :

ثبت نام در رشته هایی که در آزمون کاردانی فنی حرفه ای، تکمیل ظرفیت نشده اند، در دوره ی کاردانی در دی ماه ۹۹ بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود و داوطلبانی که دارای شرایط ثبت نام هستند، بعد از ثبت نام بر طبق رزومه تحصیلی خود که همان معدل کل دیپلم است، سنجش خواهند شد.

برای اطلاع از جزئیات پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی فنی و حرفه ای نیمسال دوم با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور فنی و حرفه ای نیمسال دوم :

چون پذیرش فنی و حرفه ای در نیمسال دوم بر اساس سوابق تحصیلی و بدون کنکور است، اطلاع از لیست جدید رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور فنی و حرفه ای بهمن ماه برای متقاضیان لازم است، چرا که از میان این لیست می توانند دانشگاه و رشته مورد نظر خود را انتخاب نمایند. از آنجایی که هر کاری نیازمند تخصص است، ثبت نام در بدون کنکور فنی حرفه ای نیمسال دوم نیز نیازمند آگاهی از برخی ضوابط و شرایط است. مشاوران خانه مشاوره می توانند مفیدترین اطلاعات را در زمینه رشته های فنی حرفه ای در اختیار شما قرار دهند.

[bannerentekhab]

شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای نیمسال دوم :

برای ثبت نام داوطلبان بدون کنکور فنی و حرفه ای در نیمسال دوم شرایط و ضوابط مشخصی تعیین شده است و لازم است متقاضیان از آن مطلع باشند، تا بتوانند ثبت نام نمایند. لطفا بدون اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای در نیمسال دوم، ثبت نام نکنید!

برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای در نیمسال دوم با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای نیمسال دوم :

از آنجا که پذیرش بدون کنکور فنی و حرفه ای در نیمسال دوم بر اساس سوابق تحصیلی است، مدارک مورد نیاز نیز مربوط به معدل کل دیپلم داوطلبان است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه مدارک با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای اطلاع دقیق از مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای در نیمسال دوم با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مشاوره دوره های آموزشی فنی حرفه ای :

از آنجایی که سازمان فنی حرفه ای اقدام به برگزاری دوره های آموزشی می نماید، به نظر می رسد که آگاهی از دوره های آموزشی فنی حرفه ای ضروری به نظر می رسد. بررسی دوره های آموزشی از این جهت حائز اهمیت است که به شما این امکان را می دهد که وقت و انرژی خود را صرف تحصیل در دوره هایی که اصلا مناسب شما نیست، ننمایید.

انتخاب دوره های آموزشی صحیح موجب می شود که بتوانید مهارت های عملی را در کنار آموزش محض، آنگونه که مناسب روحیات شماست، بیاموزید. به همین سبب پیشنهاد می کنیم ، پیش از انجام ثبت نام در دوره های آموزش فنی حرفه ای، با مشاورین مرکز مشورت نمایید.

[awsa-banners]

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان :

موفقیت در تحصیل به برنامه ریزی درست در کنار استفاده از مشاوره تحصیلی افراد با تجربه و متخصص در این حوزه نیاز دارد. برنامه ریزی صحیح مانند نقشه، راه موفقیت را با تمام فراز و فرودهای آن برای دانش آموزان ترسیم می کند و مشاوره تحصیلی همانند یک مربی به اصلاح اشتباهات و کمک وی خواهد آمد. برنامه ریزی درسی و بهره مندی از مشاوره تحصیلی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان، یک گام بلند در جهت پیشرفت تحصیلی است که بر آینده درسی و علمی دانش آموزان تأثیر می گذارد.

برای دریافت مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

معرفی بهترین کتابهای کمک آموزشی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان :

معدل تأثیر قابل توجهی در ادامه تحصیل و کنکور دانش آموزان دارد. از این رو برنامه ریزی و استفاده از منابع ارزشمند و مفید برای تقویت دروس و در نتیجه ارتقاء معدل دانش آموزان، نتیجه مثبت و قابل توجه در آینده ی تحصیلی آن ها خواهد داشت. هر منبعی قابل اعتماد نیست و لازم است بهترین کتاب های کمک آموزشی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان را از افراد و متخصصان دارای صلاحیت در این حوزه جویا شد.

علاوه بر داشتن یک برنامه حرفه ای مناسب و کتاب های کمک آموزشی نیز نقش مهمی در ارتقاء معدل خواهند داشت. اما از آنجا که در مورد هر موضوعی، تعداد فراوانی از منابع و کتب درسی وجود دارد، به نظر می رسد که شناسایی منابع و کتاب های کمک آموزشی برتر می تواند شما را در رسیدن به اهدافتان، سریع تر از سایر منابع یاری کند.

در واقع با شناخت کتاب های کمک آموزشی برتر می توانید بدون صرف وقت زیاد به منظور مطالعه منابع بسیار، در کوتاه ترین زمان به بیشترین بازده دست یابید.

برای آگاهی از بهترین منابع و برنامه ریزی درسی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

فرصت های شغلی و تحصیلی یک فارغ التحصیل کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای :

بسیاری از داوطلبان به این موضوع فکر می کنند که پس از اتمام تحصیلات، بایستی چه کاری انجام دهند؟ آیا مدرک تحصیلی شان را باید بگذارند در کوزه آبش را بخورند یا می توانند از آن به خوبی استفاده کنند و در راهی که به آن علاقه دارند، به پیش بروند. اگر شما هم از فارغ التحصیلان مقطع کاردانی فنی حرفه ای خواهید بود، چند راه پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

اگر قصد ادامه تحصیل داشته باشید، امکان پذیرش در مقطع کاردانی به کارشناسی در دانشگاه ها و موسسات آموزشی برای شما وجود خواهد داشت.

 

از جمله مسیرهای دیگر پیش روی شما، اشتغال است. آگاهی از موقعیت های شغلی می تواند به طور کلی سرنوشت شما را تغییر دهد. به عنوان مثال معمولاً آموزش و پرورش در برخی از رشته ها، از طریق پذیرش با آزمون، نیرو استخدام می نماید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی، برای مشاوره تحصیلی، شغلی و آگاهی از اخبار استخدامی، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای مشورت در زمینه فرصت های شغلی، تحصیلی و آگاهی از اخبار استخدامی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چرا مشاوره تلفنی ؟

  • چون ما از ۸ صبح تا ۱۲ شب اینجاییم و می تونی با ما تماس بگیری..
  • چون نیاز نیست وقت مشاوره بگیری…
  • چون میتونی در وقت و هزینه ها در راه رفتن به مراکز مشاوره صرفه جویی کنی…
  • چون مشاوره اختصاصی ارائه می دیم، یعنی مشاوره مون منحصر به خودته…

[postbox txt=”تلفنی ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای ۹۹″]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای نیمسال دوم، زمان و مهلت ثبت نام بدون کنکور فنی و حرفه ای نیمسال بهمن، معرفی رشته های فنی حرفه ای نیمسال دوم ۹۹
  • پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی فنی حرفه ای بهمن ۹۹ ، لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور فنی حرفه ای
  • شرایط  ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای بهمن، مدارک مورد نیاز و نحوه ثبت نام بدون کنکور فنی حرفه ای نیمسال دوم
  • مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی ویژه ارتقاء معدل ، معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی ویژه ارتقاء معدل
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور