مشاوره تلفنی ثبت نام حوزه ی علمیه ی خواهران و برادران در سال ۹۸

ثبت نام حوزه ی علمیه:

حوزه ی علمیه، نهادی آموزشی است که به منظور آموزش طلبه های دینی بنا شده است. مقاطع تحصیلی در حوزه ی علمیه شامل مقدماتی (دیپلم)، سطح ۱( کاردانی)، سطح ۲( کارشناسی)، سطح ۳( کارشناسی ارشد) و سطح ۴( دکتری) می شود. دیپلم در حوزه ی علمیه شامل پایه های ۲،۱، ۳، کاردانی شامل پایه های ۴، ۵، ۶، کارشناسی شامل پایه های ۷ و ۸ ارشد شامل پایه های ۹ و ۱۰ می شود. به عبارتی افرادی که پایه ی ۹ را با موفقیت بگذرانند، مدرک لیسانس و افرادی که پایه ی ۱۰ را بگذرانند مدرک فوق لیسانس دریافت می کنند. اگر تصمیم خود را برای ادامه تحصیل در مقاطع حوزه علمیه گرفته اید، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان، نحوه و شرایط ثبت نام با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”تلفنی در زمینه ثبت نام حوزه علمیه خواهران و برادران در سال ۹۸″]

پذیرش حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور:

ثبت نام حوزه های علمیه خواهران در مقاطع مختلف تحصیلی صورت می پذیرد. ثبت نام مقطع عمومی حوزه های علمیه خواهران که یکی از شروط آن ارائه مدرک دیپلم و بالاتر است، از نیمه ی دوم تیر ماه آغاز می شود. با توجه به اهمیت آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی در زمینه ثبت نام با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

 

برای آگاهی از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه خواهران سراسر کشور می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

پذیرش حوزه های علمیه برادران سراسر کشور:

مرکز مدیریت حوزه های علمیه در دو مرحله ثبت نامی اقدام به جذب دانشجو برای تحصیل در حوزه های علمیه می نماید. از جمله شرایط عمومی پذیرش داوطلبان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اعتقاد به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی ایران
  • صلاحیت های اخلاقی، اعتقادی و اجتماعی
  • سلامت جسمی و روحی
  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • عدم داشتن منع قانونی نظام وظیفه
  • موفقیت در آزمون ورودی و مصاحبه

از آنجایی که محدودیت های سنی و تحصیلی در شرایط اختصاصی برای پذیرش در نظر گرفته می شود، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط ثبت نام، امتیازات، زمان و هر آن چه باید در زمینه ثبت نام در حوزه ی علمیه بدانید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام و پذیرش حوزه های علمیه برادران سراسر کشور می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

ثبت نام آموزش غیرحضوری طلاب:

شورای عالی حوزه های علمیه، شرایط ویژه ای را برای طلاب حائز شرایط در نظر گرفته است که مطابق آن، امکان تحصیل غیرحضوری نیز وجود خواهد داشت. از جمله شرایط ثبت نام در آموزش غیرحضوری می توان به تکمیل سطح یک با معدل حداقل ۱۴ در پایه ششم و عدم استفاده از مصوبه ۱۰۸۸( ماده ۱۰ و ۱۸) اشاره کرد. با توجه به این که موارد دیگری نیز برای ثبت نام غیرحضوری طلاب در نظر گرفته شده است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان، شرایط و نحوه ثبت نام با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”تلفنی در زمینه ثبت نام حوزه علمیه خواهران و برادران در سال ۹۸″]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:
  • مشاوره تلفنی ثبت نام حوزه علمیه برادران ، شرایط ثبت نام حوزه علمیه برادران
  • مشاوره تلفنی ثبت نام حوزه علمیه خواهران ، شرایط ثبت نام حوزه علمیه خواهران
  • زمان ثبت نام حوزه علمیه ۹۸ ، نحوه ثبت نام حوزه های علمیه سراسر کشور
  • مشاوره تلفنی زمان، شرایط و نحوه ثبت نام آموزش غیرحضوری طلاب و…
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور