مشاوره تلفنی ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان

مشاوره تلفنی ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان سال ۹۹

مشاوره تلفنی ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان سال ۹۹ :

دانش آموزان و والدین آن ها لازم است برای ثبت نام کتاب درسی خود در پایه مورد نظر در زمان مقرر اقدام نمایند. عدم ثبت نام به معنای عدم دریافت کتاب درسی خواهد بود. شرایط و وضعیت هر یک از دانش آموزان با هم متفاوت است و ممکن است دانش آموزی برای یک پایه ثبت نام کند که بعداً موفق به ورود به آن پایه نشود.

ثبت نام کتاب درسی دانش آموزاناز این رو برای رفع این مسائل و نیز نحوه و شرایط ثبت نام کتاب درسی استفاده از مشاوره تلفنی که به صورت اختصاصی به سؤالات و ابهامات شما پاسخ می دهد، ضروری است.

پیشنهاد ما این است که از مشاوران تحصیلی خانه مشاوره به منظور ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان راهنمایی بخواهید. مشاوران تحصیلی خانه مشاوره بهترین و دقیق ترین اطلاعات را در زمینه ثبت نام کتب درسی دانش آموزان در اختیار شما قرار می دهند.

برای دریافت مشاوره تلفنی ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

زمان و مهلت ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان :

زمان و مهلت ثبت نام کتاب درسی دانش آموزانزمان و مهلت ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان با توجه به هر پایه در سال تحصیلی ۹۹ متفاوت است. به همین منظور بایستی در زمان مقرر، نسبت به ثبت نام اقدام کنید. معمولاً ثبت سفارش در نیمه دوم فروردین ماه، اصلاح سفارش در دهه اول مرداد ماه و توزیع منطقه به مدرسه در شهریور ماه انجام می پذیرد اما مطابق آخرین اخبار ثبت سفارش در پایه های مختلف در سال جاری مطابق جدول زیر است:

زمان بندی ثبت نام کتاب درسی

برای دریافت مشاوره تلفنی ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام و خرید کتاب درسی دانش آموزان :

نحوه ثبت نام و خرید کتاب درسی دانش آموزانثبت سفارش و توزیع و پخش کتاب های درسی به صورت اینترنتی در سامانه های www.irtextbook.com و www.irtextbook.ir انجام می شود. برای آنکه به راحتی و بدون جست و جو های زیاد کتاب درسی دانش آموز خود را سفارش دهید و خریداری نمایید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره تلفنی ثبت نام کتاب درسی دانش آموزان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

ثبت نام کتب مدارس ابتدایی و کلیه مقاطع تحصیلی :

برای دریافت کتب مدارس ابتدایی و سایر مقاطع لازم است متقاضیان ابتدا در سایت مورد نظر سفارش خود را ثبت نمایند تا با اطمینان، کتب مورد نظر خود را دریافت کنند. گاهاً پیش آمده است که متقاضیان، ثبت نام خود را در سایت های غیر مرتبط انجام داده و موفق به خرید کتاب درسی مقطع ابتدایی نشده اند. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای جلوگیری از این اشتباه جهت ثبت نام کتب مدارس ابتدایی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای ثبت نام کتاب های مدرسه خود می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

قیمت کتب درسی دانش آموزان :

قیمت کتب درسی دانش آموزانقیمت کتب درسی دانش آموزان از طرف وزارت آموزش و پرورش به صورت دقیق محاسبه می شود و در پشت جلد کتاب درج می گردد. هر گونه قیمتی افزون بر آن اگر بدون دلیل از دانش آموزان یا از اولیاء آنها دریافت شود، غیر قانونی خواهد بود.

برای آگاهی از قیمت دقیق کتاب های درسی تان می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مشکل ثبت نام کتب درسی :

مشکل ثبت نام کتب درسیممکن است در روند ثبت نام کتاب درسی یا نحوه ثبت نام با مشکلی مواجه شوید و یا در پایه ای جهت دریافت کتب درسی ثبت نام کنید و بعداً در آن پایه پذیرفته نشوید. پیشنهاد می کنیم برای مشاوره در زمینه رفع هرگونه مشکل در ثبت نام کتاب های درسی خود با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

به مشکلی در روند ثبت کتاب های درسی تان برخورده اید؟ با مشاوران ما تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی ویژه ی ارتقاء معدل دانش آموزان :

موفقیت در تحصیل به برنامه ریزی صحیح و مشاوره با افراد با تجربه و متخصص در این حوزه نیاز دارد. مشاوره تحصیلی ما را در جهت شناخت بهترین منابع و برنامه ریزی صحیح مطالعه راهنمایی می کند. برنامه ریزی صحیح مانند نقشه، راه موفقیت را با تمام فراز و فرودهای آن، برایمان ترسیم می کند. برنامه ریزی درسی و بهره مندی از مشاوره تحصیلی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان، یک گام بلند در جهت پیشرفت تحصیلی مان خواهد بود که بر آینده درسی و علمی مان نیز تأثیر می گذارد.

برای مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی ویژه ارتقاء معدل خود با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی ویژه ارتقاء معدل دانش آموزان :

با توجه به اهمیت ارتقاء معدل ( به دلیل تأثیر آن بر آینده تحصیلی)، شناخت بهترین کتاب های کمک آموزشی ضروری است. باید دقت کنیم که هر کتابی ارزش خواندن ندارد و لازم است ابتدا بهترین ها را بشناسیم و آنگاه از آنها برای تقویت دروس و ارتقاء معدل خود کمک بگیریم.

به عبارتی علاوه بر داشتن یک برنامه حرفه ای مناسب، کتاب های کمک آموزشی نیز نقش مهمی در ارتقاء معدل خواهند داشت. اما از آنجا که در مورد هر موضوعی، تعداد فراوانی از منابع و کتب درسی وجود دارد، به نظر می رسد که شناسایی منابع و کتاب های کمک آموزشی برتر می تواند ما را در رسیدن به اهدافمان، سریع تر از سایر منابع یاری کند.

در واقع با شناخت کتاب های کمک آموزشی برتر می توانیم بدون صرف وقت زیاد به منظور مطالعه منابع بسیار، در کوتاه ترین زمان به بیشترین بازده دست یابیم.

برای مشاوره در زمینه معرفی بهترین کتاب های کمک آموزشی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

سؤالاتی که ممکن است ذهنتان را مشغول کرده باشند :
  • زمان خرید کتاب درسی دبیرستان ؟
  • نحوه خرید کتاب درسی دبستان ؟
  • قیمت ثبت نام کتاب درسی پیش دانشگاهی ؟
  • زمان ثبت نام اینترنتی کتب درسی ابتدایی ؟
  • سایت ثبت نام کتاب درسی ؟
  • هزینه ثبت نام کتاب درسی ۹۹ ؟

[postbox txt=”تلفنی ثبت نام کتاب های درسی تان”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • ثبت نام کتاب درسی پایه ششم ، خرید کتاب درسی آنلاین ، خرید کتاب درسی هنرستان
  • مشکل در ثبت نام کتاب درسی ، ثبت نام کتاب درسی پایه ۱۰ ، نحوه ثبت نام کتاب درسی پایه دهم
  • سایت ثبت نام کتاب درسی ، خرید کتاب درسی ابتدایی ، ثبت نام کتاب های درسی پیش دانشگاهی
  • ثبت نام اینترنتی کتاب درسی آمادگی، دبستان، متوسطه اول، متوسطه دوم، پیش دانشگاهی عادی و استثنایی
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور