مشاوره تلفنی ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای ۹۸

ثبت نام کنکور نظام جدید کاردانی:

کنکور کاردانی فنی حرفه ای سنجشی برای آن دسته از داوطلبانی است که قصد دارند در یکی از رشته های مرتبط با دیپلم خود، در مقطع کاردانی ادامه تحصیل دهند. با توجه به تغییر نظام آموزشی (۳-۳-۶) و بر اساس مصوبه جلسه پانزدهم شورای سنجش و پذیرش، پذیرش در برخی از رشته های ارائه شده از طریق کنکور و برخی دیگر به صورت بدون کنکور خواهد بود. با توجه به اهمیت آگاهی از زمان و نحوه ثبت نام و لیست رشته های با کنکور و بدون کنکور، این مقاله را به بررسی ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای ۹۸ اختصاص داده ایم.

[postbox txt=” در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای ۹۸″]

زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۹۸:

معمولاً سازمان سنجش، هر ساله چند هفته ای قبل از آغاز ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای، اطلاعیه ای را در خصوص ثبت نام و انتخاب رشته در آزمون دوره های کاردانی منتشر می کند که در این اطلاعیه، علاوه بر اعلام زمان، نحوه ثبت نام و منابع و ضرایب دروس را نیز مشخص می نماید. با توجه به این که کسب آگاهی در زمینه ثبت نام الزامی است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و ضوابط، زمان و نحوه ثبت نام با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از زمان دقیق ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۹۸ و مشاوره انتخاب رشته می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای دانشگاه سراسری، غیردولتی و غیرانتفاعی:

از آنجایی که ثبت نام به صورت اینترنتی خواهد بود، پرداخت هزینه نیز به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب کد پرداخت الکترونیکی آن ها فعال است، امکان پذیر است. اگر تصمیم خود را برای ثبت نام در کنکور کاردانی فنی حرفه ای گرفته اید، بایستی پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش، کارت اعتباری ثبت نام را خریداری و سپس برای ثبت نام اقدام نمایید.

شایان ذکر است که اگر علاقه مند به شرکت در رشته های دانشگاه ها و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی هستید، بایستی علاوه بر مبلغ ثبت نام، هزینه ی مجزای دیگری را نیز پرداخت نمایید. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط ثبت نام، نحوه خرید کارت اعتباری و هزینه های ثبت نام با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از شرایط ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۹۸ می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام آزمون کاردانی نظام جدید:

ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید به صورت اینترنتی است و با مراجعه به سایت سازمان سنجش امکانپذیر است. با توجه به این که ثبت نام و انتخاب رشته، در یک مرحله انجام می پذیرد، اگر قصد ثبت نام در کنکور کاردانی فنی حرفه ای دارید، بایستی هم زمان با ثبت نام، نسبت به وارد نمودن کد رشته های انتخابی در تقاضانامه اینترنتی اقدام نمایید. از آنجایی که نحوه انتخاب رشته می تواند تأثیر به سزایی در سرنوشت شما داشته باشد، پیشنهاد می کنیم برای مشاوره انتخاب رشته با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی ازنحوه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۹۸ می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

دفترچه ثبت نام کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای:

هر ساله دفترچه راهنمای ثبت نام، هم زمان با آغاز ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. از آنجایی که علاوه بر ثبت نام، بایستی نسبت به انتخاب رشته نیز اقدام نمایید، مطالعه ی دقیق دفترچه الزامی است. اما از آنجایی که داوطلبان حوصله ی خواندن دقیق دفترچه را ندارند، به بسیاری از نکات آن دقت نمی کنند و به صورت اشتباه دست به انتخاب رشته می زنند. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه نکات دفترچه و مشاوره انتخاب رشته با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از مهم ترین نکات دفترچه و مشاوره انتخاب رشته می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

لیست رشته های با کنکور و بدون کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای:

با توجه به این که پذیرش در رشته های مقطع کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای هم به صورت با کنکور و هم به صورت بدون کنکور( صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی) در اولین قدم بایستی نوع پذیرش در رشته ی مورد نظرمان را بدانیم. برای آگاهی از لیست رشته های با کنکور و بدون کنکور، عناوین دیپلم، کد رایانه ای و دیپلم های مورد پذیرش شاخه نظری متناسب با هر یک از کد رشته های امتحانی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از لیست رشته های با کنکور و بدون کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

منابع و ضرایب دروس آزمون دوره های کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای:

به منظور ثبت نام و انتخاب رشته بایستی از منابع و ضرایب دروس اطلاع کافی داشته باشید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای مشاوره انتخاب رشته و آگاهی از ضرایب و منابع دروس با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از منابع و ضرایب دروس آزمون دوره های کاردانی نظام جدید می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای:

اگر شما هم جزء داوطلبانی هستید که معتقدید، انتخاب رشته کاری ندارد و فقط کافی است که رشته ها را به ترتیب علاقه مندی در پشت سر هم لیست کنیم، بایستی به شما اخطار بدهیم که اگر همین حالا و قبل از اقدام، انتخاب رشته را جدی نگیرید، بعداً از انتخاب خود پشیمان خواهید شد! درست است که علاقه مندی نقش بسزایی در انتخاب دارد، اما یکی از مواردی که بسیاری از داوطلبان به آن توجه نمی کنند، آینده شغلی است! از آنجایی که انتخاب رشته نیازمند تجربه است، پیشنهاد می کنیم در این زمینه با مشاوران تحصیلی مشورت کنید.

برای انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

 

فرصت های شغلی و تحصیلی یک فارغ التحصیل کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای:

بسیاری از داوطلبان به این موضوع فکر می کنند که پس از اتمام تحصیلات، بایستی چه کاری انجام دهند؟ آیا مدرک تحصیلی شان را باید بگذارند در کوزه آبش را بخورند یا می توانند از آن به خوبی استفاده کنند و در راهی که به آن علاقه دارند، به پیش بروند. اگر شما هم از فارغ التحصیلان مقطع کاردانی فنی حرفه ای خواهید بود، چند راه پیش روی شما قرار خواهد گرفت.

اگر قصد ادامه تحصیل داشته باشید، امکان پذیرش در مقطع کاردانی به کارشناسی در دانشگاه ها و موسسات آموزشی برای شما وجود خواهد داشت.

 

از جمله مسیرهای دیگر پیش روی شما، اشتغال است. آگاهی از موقعیت های شغلی می تواند به طور کلی سرنوشت شما را تغییر دهد. به عنوان مثال معمولاً آموزش و پرورش در برخی از رشته ها، از طریق پذیرش با آزمون، نیرو استخدام می نماید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی، برای مشاوره تحصیلی، شغلی و آگاهی از اخبار استخدامی، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای مشورت در زمینه فرصت های شغلی، تحصیلی و آگاهی از اخبار استخدامی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چرا مشاوره تلفنی؟

  • چون ما از ۸ صبح تا ۱۲ شب اینجاییم و می تونی با ما تماس بگیری..
  • چون نیاز نیست وقت مشاوره بگیری…
  • چون میتونی در وقت و هزینه ها در راه رفتن به مراکز مشاوره صرفه جویی کنی…
  • چون مشاوره اختصاصی ارائه می دیم، یعنی مشاوره مون منحصر به خودته…

[postbox txt=” در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای ۹۸″]

 خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • ثبت نام کنکور نظام جدید کاردانی ، زمان ثبت نام کنکور فنی حرفه ای ۹۸ ، نحوه ثبت نام آزمون کاردانی نظام جدید
  • شرایط ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای دانشگاه سراسری
  • انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای ، لیست رشته های با کنکور و بدون کنکور فنی حرفه ای
  • مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای نظام جدید
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور