مشاوره تلفنی جمع بندی کنکور در روزهای آخر

جمع بندی کنکور در روزهای آخر …

روزهای کمی به برگزاری کنکور سراسری مانده! شاید شما هم مثل من علی رغم اینکه بعضی اوقات حس می کنید که به خوبی دروس را مطالعه کرده اید ولی وقتی به کنکور فکر می کنید، انگار هرّی دلتان می ریزد و انگار هر چه خوانده اید از ذهنتان پریده! از یک مشاور تحصیلی شنیده ام که تنها راه چاره برای این احساسات ناخوشایند، جمع بندی است. برنامه جمع بندی با فراهم آوردن زمینه مرور مجدد مباحث مطالعه شده، به تثبیت هر چه بیشتر مطالب در ذهنمان کمک می کند و در نتیجه با تسلط بیشتری خواهیم توانست در جلسه کنکور شرکت کنیم. پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی جمع بندی روزهای پایانی کنکور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=” برنامه ریزی جمع بندی برای کنکور ۹۸″]

چرا جمع بندی در این روز ها از نان شب واجب تر است؟

شاید شما هم شنیده باشید که برخی می گویند “هفته ی آخر را باید به طور کامل استراحت کرد و به تفریح گذراند تا هر چه خوانده اید در ذهنتان تثبیت شود”! ولی حقیقت این است که روزهای پایانی تا کنکور نقش بسزایی در قبولی شما خواهند داشت. جمع بندی به شما این امکان را می دهد تا با آگاهی از بودجه بندی دروس، مطالب مهم تر را دوره کنید و در نهایت با شبیه سازی سوالات کنکور، نتیجه بهتری را کسب نمایید. بنابراین پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی جمع بندی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای برنامه ریزی جمع بندی در روزهای آخر مانده به کنکور می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

با برنامه ریزی جمع بندی، دروس را به خوبی دوره کنید…

از جمله مهم ترین اهداف جمع بندی، مرور دروس است. اما یکی از مواردی که باید به آن دقت کنید این است که با توجه به کمبود زمان، باید انرژی و تمرکز خود را به مباحث مهم تر و دروس با ضریب بیشتر، معطوف کنید. برنامه ریزی جمع بندی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن، مطالبی را که مطالعه نموده اید، به خوبی دوره کنید. پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی جمع بندی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای برنامه ریزی جمع بندی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چرا باید در دوره جمع بندی به بودجه بندی دقت کنیم؟

اطلاع از بودجه بندی کنکور، به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم مباحث پر سؤال کنکور را بشناسیم و زمان بیشتری را برای مرور آن ها در دوره جمع بندی اختصاص دهیم و در نتیجه بتوانیم به تست های بیشتری در کنکور پاسخ صحیح دهیم و درصد بالاتری را کسب نمائیم. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بودجه بندی کلیه دروس و برنامه ریزی جمع بندی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از بودجه بندی دروس و برنامه ریزی جمع بندی در روزهای آخر مانده به کنکور می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

دوره ی جمع بندی، زمان خواندن مطالب جدید نیست!

این نکته را به خاطر داشته باشید که دوره ی جمع بندی، وقت خواندن مطالب جدید نیست! بلکه زمان مرور مطالب قبلی است. بسیار مهم است که شرایط کنکور را برای خود شبیه سازی کنید. به عنوان مثال دقیقا در همان ساعتی که قرار است کنکور برگزار شود، تست زنی را شروع کنید و حتی سعی کنید همان لباسی را که قرار است در روز آزمون بپوشید، بر تن نمایید. پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی جمع بندی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای برنامه ریزی جمع بندی در روزهای آخر مانده به کنکور می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

استرس خود را با شبیه سازی کنکور به حداقل برسانید…

فرض کنید که منابع برتر کنکور را مطالعه کرده اید، تکنیک های تست زنی را هم به درستی آموخته اید. اگر نتوانید در روز کنکور آنچه را که مطالعه کرده اید، به دلایل مختلفی مانند استرس، بر روی کاغذ بیاورید، مطمئنا موفق نخواهید شد. آزمون های آزمایشی با شبیه سازی روز کنکور به شما کمک می کنند تا شرایط آزمون را تجربه کنید و در نتیجه در روز اصلی کنکور بتوانید با تمرکز بیشتر و استرس کمتر، نتایج بهتری را کسب کنید. پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی جمع بندی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای برنامه ریزی جمع بندی در روزهای آخر مانده به کنکور می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چرا برای جمع بندی به مشاوره نیاز داریم؟

اگر فقط قصد شرکت در کنکور سراسری را دارید، به مشاور تحصیلی نیاز نخواهید داشت! اما اگر تصمیم خود را گرفته اید که در رشته مورد علاقه تان قبول شوید، بایستی از تجارب یک مشاور حرفه ای تحصیلی بهره مند شوید. یک مشاور باتجربه ی تحصیلی با برنامه ریزی جمع بندی و آموزش تکنیک های صحیح تست زنی، تا مراحل پس از کنکور، تخمین رتبه و انتخاب رشته، آنالیز کارنامه و رتبه و … همراه شما خواهد بود. مشاوران تحصیلی ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند.

[postbox txt=” برنامه ریزی جمع بندی برای کنکور “]

  خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد

  • برنامه ریزی جمع بندی کنکور ۱۴۰۰، جمع بندی کنکور تجربی ، جمع بندی کنکور ریاضی 
  • جمع بندی کنکور انسانی ، جمع بندی کنکور هنر ، جمع بندی کنکور زبان
  • تکنیک های تست زنی ، مدیریت زمان  و کنترل استرس ، شبیه سازی کنکور
  • مشاوره تلفنی برنامه ریزی جمع بندی کنکور در روزهای آخر و بررسی بودجه بندی دروس اختصاصی
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور