مشاوره تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷

مشاوره تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷:

  • مشاوره تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷، نحوه صحیح انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷
  • شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷، تراز و رتبه لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷
  • تکمیل ظرفیت کنکور دکتری سراسری ۹۷، تکمیل ظرفیت کنکور دکتری دانشگاه آزاد ۹۷
  • مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ و سؤالات پیرامون موضوع تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷

[postbox txt=”تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷″]

مشاوره تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ سراسری و آزاد:

تکمیل ظرفیت شانسی مجدد و فرصتی دوباره برای ورود داوطلبان کنکور دکتری ۹۷ به دانشگاه می باشد و داوطلبان می توانند راحت تر از مرحله ی اول در دانشگاه مورد نظر قبول شوند.

توجه داشته باشید که کنکور دکتری ۹۷ سراسری با دانشگاه آزاد ادغام شده است، ولی انتخاب رشته دکتری دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد به صورت مجزا می باشد، از این رو تکمیل ظرفیت دکتری سراسری ۹۷، دانشگاه آزاد ۹۷ مهم تر و هوشمندانه تر از سال های گذشته شده است، پس باید توجه ویژه ای به تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ داشته باشید و انتخاب رشته صحیح و دقیقی داشته باشید تا احتمال قبولی شما افزایش یابد. توصیه ما این است که دفترچه ی تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ دانشگاه سراسری و دفترچه ی تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ آزاد را به دقت مطالعه نموده و سپس اقدام به انتخاب رشته نمائید. در ضمن شما می توانید از مشاورین دکتری مرکز راهنمایی بگیرید تا انتخاب رشته ی صحیح تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه سراسری و آزاد را برای شما بیان نموده و بر این اساس انتخاب رشته مناسبی داشته باشید و در نهایت در بهترین دانشگاه قبول شوید.

[typed string0=”تکمیل ظرفیت دکتری فرصتی مجدد، افزایش احتمال قبولی” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

زمان، شرایط و قوانین شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری (سراسری و آزاد):

برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷، شما حتماً باید در کنکور دکتری ۹۷، شرکت کرده باشید و برای شما کارنامه ی اولیه که حاوی رتبه شما می باشد، صادر شده باشد تا بتوانید اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ دانشگاه سراسری و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد نمائید. از آنجا که مصاحبه نقش مهمی در قبولی دکتری ۹۷ شما دارد، باید توجه ویژه ای به نحوه ی امتیازدهی و ارزشیابی مصاحبه ی دکتری ۹۷ داشته باشید تا احتمال قبولی شما در دانشگاه موردنظر افزایش یابد. شما می توانید جهت اطلاع از نحوه ی امتیازدهی روز مصاحبه ی دکتری ۹۷ و سؤالات متداول مصاحبه ی دکتری ۹۷ با مشاورین تخصصی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ مرکز تماس بگیرید تا اطلاع دقیقی از شرایط مصاحبه را در اختیار شما قرار داده و شما را از نحوه ی صحیح انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ سراسری و دانشگاه آزاد مطلع کرده تا بتوانید به بهترین نحو انتخاب رشته خود را انجام دهید. زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ دانشگاه سراسری از ۱۶ مهرماه تا ۲۲ مهرماه می باشد و زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶ دانشگاه آزاد از ۱۱ مهر تا ۱۴ مهر می باشد.

[typed string0=”زمان تکمیل ظرفیت را از دست ندهید” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

نحوه صحیح انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ (سراسری و آزاد):

متأسفانه برخی از داوطلبان کنکور دکتری ۹۷، اطلاع دقیقی از نحوه ی انتخاب رشته صحیح تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ دانشگاه سراسری و آزاد ندارند و درنتیجه احتمال قبولی آنان کاهش می یابد. توجه داشته باشید که انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ باید بر اساس علاقه، انتخاب های خود را انجام دهید و آمادگی لازم را برای مصاحبه دکتری ۹۷ داشته باشید تا پس از دعوت شدن به مصاحبه، نمره ی لازم را کسب نمائید و در نتیجه احتمال قبولی شما افزایش یابد. همچنین توجه داشته باشید که تکمیل ظرفیت دکتری ۹۶، فرصتی مجدد برای قبولی شما در دانشگاه می باشد. بنابراین توصیه می گردد که از مشاورین انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری مرکز راهنمایی بگیرید تا با همکاری آنان انتخاب رشته ی صحیح و دقیقی داشته باشید و در نتیجه بتوانید در دانشگاه مورد نظر قبول شوید. در نظر داشته باشید که در مرحله ی تکمیل ظرفیت، ظرفیت برخی از دانشگاه ها تکمیل نشده است و برخی کد رشته محل های جدید نیز اضافه شده است و این شانس قبولی شما را در مرحله ی تکمیل ظرفیت افزیاش می دهد. بنابراین این فرصت را از دست ندهید.

[bannerentekhab]

[bannerbk]

مصاحبه دکتری ۹۷ (سراسری و آزاد):

آزمون دکتری ۹۷ به صورت نیمه مترمکز می باشد، چون ۵۰ درصد قبولی داوطلبان بر اساس نمره ی آزمون کتبی و ۵۰ درصد قبولی داوطلبان دکتری ۹۷ براساس مصاحبه تخصصی می باشد، از این رو مصاحبه نقش مهمی در قبولی دکتری در مرحله ی تکمیل ظرفیت دارد. بنابراین توصیه می گردد حتماً از نحوه ی امتیازدهی روز مصاحبه با خبر شوید. ارزشیابی مصاحبه ی داوطلبان کنکور دکتری بر اساس سوابق پژوهشی، آموزشی و زبان شما می باشد و بخش مهمی از این امتیازدهی بر اساس نظر اساتید داور در روز مصاحبه می باشد. بنابراین باید اطلاع دقیقی از سؤالات متداول در روز مصاحبه دکتری Ph.D) 97) داشته باشید تا بتوانید بالاترین امتیاز را کسب نمایئد و احتمال قبول شما افزایش یابد. پیشنهاد می شود جهت اطلاع دقیق از آئین نامه ی ارزیابی مصاحبه شوندگان دکتری ۹۷ در مرحله ی تکمیل ظرفیت و سؤالات متداول روز مصاحبه با مشاورین تخصصی دکتری مرکز تماس بگیرید تا شما ار از جزئیات مصاحبه دکتری ۹۷ دانشگاه سراسری و مصاحبه دکتری ۹۷ دانشگاه آزاد مطلع ساخته و بر اساس آن بتوانید خود را برای روز مصاحبه آماده نمائید.

جهت اطلاع از مصاحبه ی کتری تخصصی ۹۶ رشته  اینجا کلیک نمایید.

[typed string0=”مصاحبه دکتری نقش مهمی در ثبولی شما دارد” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

رتبه و تراز لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ (دانشگاه سراسری – آزاد):

اطلاع از رتبه و تراز لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ به شما کمک می کند تا انتخاب های واقع بینانه و منطقی بیشتری داشته باشید تا احتمال قبولی شما افزایش یابد. تکمیل ظرفیت دکتری Ph.D) 97) دانشگاه سراسری و آزاد، فرصتی دوباره برای قبولی شما در دانشگاه می باشد و بنابراین نباید این فرصت را به راحتی از دست دهید، در ذیل رتبه و تراز لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ در برخی رشته ها آمده است، شما می توانید جهت اطلاع دقیق از رتبه و تراز لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ سراسری و دانشگاه آزاد از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ استفاده نمائید.

ردیف رشته محل دانشگاه تراز قبولی
۱ زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تهران ۵۹۵۰
۲ شیمی تجزیه دانشگاه شهید بهشتی تهران ۳۶۴۰
۳ علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی تهران ۴۵۴۰
۴ حقوق خصوصی دانشگاه علامه طباطبایی تهران ۵۲۸۰
۵ روانشناسی دانشگاه تربیت مدرس ۵۴۲۰
۶ زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد – واحد تهران مرکزی ۳۳۱۰
۷ حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد – واحد تهران جنوب ۴۰۱۰
۸ معماری دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات ۳۹۲۵

[postbox txt=”تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷″]

خانه مشاوره پیرامون موضوعات زیر در تکمیل ظرفیت دکتری به شما مشاوره می دهد:
  • مشاوره تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ سراسری و آزاد، نحوه ی صحیح انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری سراسری و آزاد
  • انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری سراسری و آزاد، تراز و رتبه لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷
  • مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷، مشاوره تلفنی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ دانشگاه سراسری و آزاد
  • و هر سؤالی که پیرامون موضوع تکمیل ظرفیت دکتری ۹۷ که ممکن است برایتان پیش آید

[teldo]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور