مشاوره تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد ۹۸

چرا برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور به یک مشاور نیاز داریم؟

تکمیل ظرفیت فرصتی طلایی برای قبولی شما در دانشگاه است! می گویید چرا؟چون در این مرحله، بیشتر افرادی که رتبه ای بهتر از شما کسب کرده اند، بر روی صندلی های خود در دانشگاه ها نشسته اند و دیگر در رقابت با شما نخواهند بود و از طرفی در بیشتر موارد، کد رشته محل های جدید نیز به انتخاب هایتان اضافه خواهد شد، پس احتمال قبولی تان بیش از پیش افزایش می یابد.

برای شرکت در مرحله ی تکمیل ظرفیت حتماً باید در کنکور ۹۸ شرکت کرده باشید تا بتوانید اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد ۹۸ نمائید. با توجه به اهمیت تاثیر انتخاب رشته در قبولی، پیشنهاد می کنیم که اگر قصد انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت را دارید، برای آگاهی از مهم ترین مندرجات دفترچه، لیست رشته ها و انتخاب رشته حرفه ای با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”تکمیل ظرفیت کنکور ۹۸ سراسری و آزاد”]

زمان، شرایط و قوانین شرکت در انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد:

داوطلبان کنکور ۹۸ که در روز آزمون شرکت نموده و برای آن ها کارنامه ی اولیه صادر شده است، می توانند اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور ۹۸ نمایند. از آنجایی که در سال جاری، جذب دانشجو در بسیاری از رشته ها به صورت بدون کنکور و به گونه ای متفاوت از سال های گذشته می باشد، به نظر می رسد که زمان، شرایط و قوانین شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت نیز به صورت متفاوت از سال های گذشته تعریف می شود. از طرفی با توجه به ادغام کنکور سراسری با کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مهم تر و هوشمندانه تر از سال های گذشته خواهد بود. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط، ضوابط، زمان، لیست رشته ها و هر آنچه باید در زمینه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد بدانید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[capacityb]

دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد:

دفترچه های انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد به صورت مجزا چند روز قبل از انتخاب رشته منتشر می شوند. از جمله مهم ترین مواردی که بایستی در دفترچه انتخاب رشته به آن دقت کنید، لیست رشته ها و دانشگاه هایی است که در این مرحله، اعلام ظرفیت خالی نموده اند. از آنجایی که مطالعه دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور، ضروری اما زمانبر است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از مهم ترین مندرجات دفترچه با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[bannerentekhab]

لیست رشته ها و دانشگاه های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد:

تکمیل ظرفیت یک فرصت دوباره است! اما این فرصت در هر سال برای تمامی رشته ها و دانشگاه ها وجود ندارد. شاید جالب باشد که بدانید، برخی از رشته های بسیار پر طرفدار نیز در لیست تکمیل ظرفیت معرفی شده اند. با توجه به این موضوع پیشنهاد ما این است که قبل از هر اقدام برای انتخاب رشته، برای آگاهی از لیست رشته ها و دانشگاه هایی که در سال جاری اقدام به پذیرش برای تکمیل ظرفیت می کنند، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از لیست رشته ها و دانشگاه های پذیرنده در مرحله تکمیل ظرفیت می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

نحوه صحیح انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور ۹۸:

از آنجا که انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور ۹۸ شانسی دوباره و فرصتی مجدد برای قبولی داوطلبان کنکور ۹۸ می باشد، باید در این مرحله انتخاب رشته صحیح و دقیقی داشته باشید تا در نهایت در بهترین دانشگاه قبول شوید. توجه داشته باشید که در این مرحله، تعداد انتخاب محل های دانشگاهی شما محدود است، بنابراین باید انتخاب های واقع بینانه و منطقی بیشتری داشته باشید تا احتمال قبولی شما افزایش یابد. بنابراین توصیه ما این است که علاوه بر در نظر گرفتن علاقه مندی، به نکات مندرج در دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور ۹۸ توجه فرمائید. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب رشته ای حرفه ای با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای انتخاب رشته حرفه ای می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

رتبه و تراز لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد:

از آنجا که تعداد انتخاب های داوطلبان کنکور ۹۸ سراسری و دانشگاه آزاد در مرحله ی تکمیل ظرفیت محدود است پس باید انتخاب های واقع بینانه و منطقی بیشتری داشته باشید تا احتمال قبولی شما افزایش یابد. بنابراین باید محل های دانشگاهی را انتخاب نمائید، که تراز آن را کسب کرده باشید. پس اطلاع از تراز و رتبه لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد ۹۸ به شما کمک می کند به بهترین نحو انتخاب رشته کنید. در جدول زیر تراز و رتبه لازم برای قبولی در مرحله تکمیل ظرفیت برخی از رشته ها در سال های گذشته آمده است. جهت اطلاع دقیق از تراز و رتبه لازم برای قبولی تمامی رشته ها در سال ۹۸ می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

ردیف نام رشته محل دانشگاهی تراز
۱ پرستاری دانشگاه آزاد – واحد پزشکی تهران ۸۱۶۲
۲ مامایی دانشگاه آزاد –  واحد کرج ۷۷۹۰
۳ پزشکی دانشگاه آزاد – واحد پزشکی تهران ۹۸۰۰
۴ دندانپزشکی دانشگاه آزاد – واحد دندانپزشکی تهران ۹۹۵۰
۵ داروسازی دانشگاه آزاد – واحد علوم دارویی ۹۴۸۵

اگر فکر می کنید که در کنکور قبول نمی شوید! بخوانید…

بسیاری از داوطلبان پس از اعلام نتایج اولیه، تصور می کنند که هیچ شانس قبولی نخواهند داشت. اگر شما هم فکر می کنید که دنیا به آخر رسیده است، پیشنهاد می کنیم عجولانه تصمیم گیری نکنید! در این مرحله چند راه پیش رویتان قرار خواهد داشت:

۱) انتخاب رشته تضمینی را امتحان کنید:

جالب است بدانید بسیاری از رشته ها، ظرفیت پذیرش بالایی دارند که داوطلبان کنکور، هیچ اطلاعی از آن ها ندارند. پس انتخاب رشته خود را به مشاوران ما بسپارید.

 

[fieldb]

 

۲) بدون کنکور وارد دانشگاه شوید:

ثبت نام بدون کنکور یک فرصت طلایی است تا بتوانید در رشته مورد علاقه تان تحصیل کنید. البته در اولین قدم باید بدانید که کدام یک از دانشگاه ها بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند. در این زمینه می توانید با مشاوران تحصیلی مرکز تماس بگیرید.

[bannerbk]

۳) دوباره تلاش کنید:

می دانیم که از خواندن دروس کنکوری خسته شده اید! می دانیم که حوصله ی دوباره خواندن را ندارید! اما اگر رویای قبولی در رشته و دانشگاه خاصی را دارید، به سادگی از آن دست نکشید! البته به این نکته هم توجه کنید که اگر همه چیز به درستی پیش رفته بود، بایستی قبول می شدید، پس اگر امسال قبول نشده اید، حتما یک جای کار می لنگیده است! پیشنهاد می کنیم نقاط ضعف خود را به دقت مورد بررسی قرار دهید و برای یک برنامه ی حرفه ای با مشاوران ما تماس بگیرید.

مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی درسی کنکور ۹۹:

یک مشاور متخصص تحصیلی با ارائه یک برنامه ی حرفه ای، مانند یک چراغ، راه را برای دانش آموز روشن می نماید. این بدین معنی است که نقش یک مشاور حرفه ای در کسب موفقیت دانش آموز، کمتر از خود دانش آموز نخواهد بود. تجربه یک مشاور حرفه ای به دانش آموز کمک می کند تا بتواند بر نکات مهم بیشتر تمرکز کند و همین امر موجب ارتقاء معدل خواهد شد. در واقع یک مشاور متخصص با ارائه یک برنامه حرفه ای به دانش آموز کمک می کند تا در کم ترین زمان ممکن به بیشترین بازدهی دست یابد.

یک برنامه ی حرفه ای برنامه ای است که نه تنها موجب خسته نشدن دانش آموز از مطالعه دروس نمی شود (به دلیل اینکه متناسب با روحیه هر فرد تنظیم می شود)، بلکه انگیزه دانش آموز را برای مطالعه افزایش می دهد.

[postbox txt=”تکمیل ظرفیت کنکور ۹۸ سراسری و آزاد”]

خانه مشاوره پیرامون موضوعات زیر به شما داوطلبان مشاوره می دهد:
  • مشاوره تکمیل ظرفیت کنکور ۹۸، نحوه صحیح انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور ۹۸
  • شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت کنکور ۹۸، تراز و رتبه لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور ۹۸
  • تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد ۹۸، رشته ها و دانشگاه های تکمیل ظرفیت کنکور ۹۸
  • و هر سؤالی که پیرامون موضوع تکمیل ظرفیت کنکور ۹۶ که ممکن است برایتان پیش آید.
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور