مشاوره تکمیل ظرفیت ۹۶ کنکور سراسری و آزاد

مشاوره تکمیل ظرفیت ۹۶ کنکور سراسری و آزاد:

  • مشاوره تکمیل ظرفیت ۹۶، نحوه صحیح انتخاب رشته تکمیل ظرفیت
  • شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری، آزاد، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
  • مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت ۹۶، دفترچه ی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری و آزاد
  • و هر سؤالی که پیرامون موضوع تکمیل ظرفیت ممکن است برایتان پیش آید.

[postbox txt=”تکمیل ظرفیت ۹۶ کنکور سراسری و آزاد”]

مشاوره تکمیل ظرفیت ۹۶ کنکور سراسری و آزاد:

داوطلبانی که در کنکور ۹۶ شرکت نموده اند و نتوانسته اند در دانشگاه مورد نظر قبول شوند باید در مرحله ی تکمیل ظرفیت شانس خود را دوباره امتحان نموده و نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.
توجه داشته باشید که با توجه به ادغام کنکور سراسری و آزاد، انتخاب رشته سال ۹۶ هوشمندانه تر از سال های گذشته می باشد و شما باید نهایت دقت را در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ۹۶ داشته باشید. از آنجا که ظرفیت برخی از دانشگاه های سراسری و آزاد تکمیل نشده است و همچنین برخی کد رشته محل های جدید اضافه شده است. دانشگاه ها داوطلبان را با رتبه ی بالاتری جذب می نمایند. از این رو احتمال قبولی داوطلبان کنکور سراسری و آزاد در مرحله ی تکمیل ظرفیت افزایش می یابد. پس توصیه می گردد با یک انتخاب رشته صحیح، در بهترین دانشگاه قبول شوید و آینده ی درخشانی برای خود رقم بزنید.

[capacityb]

[typed string0=”تکمیل ظرفیت، فرصتی دوباره برای قبولی شما” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

زمان، شرایط و قوانین شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت (سراسری – آزاد):

توجه داشته باشید که یکی از شرویط اصلی برای شرکت در مرحله ی تکمیل ظرفیت، حضور در روز کنکور ۹۶ بوده است و کسانی که فقط در روز آزمون حضور داشته و برای آن ها کارنامه ی اولیه صادر شده است، می توانند اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری و آزاد نمایند. توجه داشته باشید که کنکور ۹۶ دانشگاه سراسری با دانشگاه آزاد ادغام شده است و برای انتخاب رشته باید به صورت داگانه اقدام نمائید. زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه سراسری و آزاد، هر ساله در هفته ی آخر مهرماه یا هفته ی اول آبان ماه می باشد و زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری و آزاد هفته ی دوم و سوم مهرماه می باشد و زمان تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه سراسری و آزاد در هفته ی دوم مهرماه می باشد، شما می توانید جهت اطلاع دقیق از شرایط و زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری و آزاد، با مشاورین مرکز تماس بگیرید تا شما را از شرایط جدید تکمیل ظرفیت و نحوه ی صحیح انتخاب رشته تکمیل ظرفیت مطلع ساخته و شما را راهنمایی نماید.

[capacityb]

نحوه صحیح انتخاب رشته تکمیل ظرفیت:

متأسفانه بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری و آزاد ۹۶، اطلاع دقیقی از نحوه ی صحیح انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری و انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ندارند و در نتیجه نمی توانند انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ۹۶ دقیقی داشته باشند و در نتیجه در بهترین دانشگاه قبول نمی شوند. توجه داشته باشید که تکمیل ظرفیت فرصتی دوباره برای قبولی شما در دانشگاه می باشد، پس توصیه می گردد این فرصت را از دست ندهید. داوطلبان کنکور ۹۶ توجه داشته باشند که پس از دریافت دفترچه ی راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت و مطالعه شرایط و ضوابط آن اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری و دانشگاه آزاد نمایند. انتخاب رشته تکمیل ظرفیت ۹۶ فقط بر اساس علاقه شما می باشد و باید انتخاب های رویایی خود را در ابتدا بزنید تا فرصت های خود را از دست ندهید. توصیه می گردد که جهت انتخاب رشته صحیح تکمیل ظرفیت با مشاوران انتخاب رشته مرکز تماس بگیرید تا شما را از نحوه ی صحیح انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری و آزاد مطلع ساخته تا احتمال قبولی شما افزایش یابد.

[capacityb]

[typed string0=”با مطالعه ی دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، انتخاب رشته صحیحی داشته باشید” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

[bannerentekhab]

رتبه و تراز لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد:

در مرحله ی تکمیل ظرفیت، داوطلبان کنکور سراسری و آزاد ۹۶ به دنبال بهرین انتخاب رشته می باشند و بنابراین باید انتخاب های واقع بینانه بیشتری داشته باشند. از این رو اطلاع از رتبه و تراز لازم برای قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد به شما کمک می کند که انتخاب های منطقی و معقولانه بیشتری داشته باشید تا احتمال قبولی شما افزایش یابد. در جدول زیر رتبه لازم برای قبولی در مرحله ی تکمیل ظرفیت برخی از رشته ها آمده است و شما می توانید جهت اطلاع دقیق از رتبه و تراز قبولی در تکمیل ظرفیت سراسری و آزاد از نرم افزار انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد استفاده نمائید.

ردیف رشته مودر نظر مقطع تحصیلی نام دانشگاه تراز قبولی
۱ زبان و ادبیات فارسی دکتری دانشگاه تربیت مدرس ۵۸۸۷۰
۲ شیمی تجزیه دکتری دانشگاه صنعتی شریف تهران ۴۰۴۵
۳ هوشبری کارشناسی دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران ۸۱۰۰
۴ اتاق عمل کارشناسی دانشگاه آزاد واحد قزوین ۷۳۵۰
۵ داروسازی دکتری دانشگاه آزاد واحد علوم دارویی ۹۳۰۰

[capacityb]

[postbox txt=”تکمیل ظرفیت ۹۶ کنکور سراسری و آزاد”]

خانه مشاوره پیرامون موضوعات زیر به شما داوطلبان مشاوره می دهد:
  • مشاوره تکمیل ظرفیت ۹۶، نحوه صحیح انتخاب رشته تکمیل ظرفیت
  • شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری، آزاد، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
  • مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت ۹۶، دفترچه ی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری و آزاد
  • و هر سؤالی که پیرامون موضوع تکمیل ظرفیت ممکن است برایتان پیش آید.

[telbk]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور