ثبت نام دانشگاه بدون کنکور

مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ۱۴۰۳

خبر داغ ثبت نام بدون کنکور سراسری ( روزانه، شبانه، غیرانتفاعی، پردیس، پیام نور و دانشگاه آزاد) در سال ۱۴۰۳ :

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

مطابق آخرین اخبار در زمینه تحصیل بدون کنکور، این روزها، فرصت ادامه تحصیل در دانشگاه های سراسری اعم از غیرانتفاعی، پردیس، پیام نور در دوره های روزانه و شبانه و همچنین دانشگاه آزاد فراهم شده است. بر همین اساس متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی بایستی آگاه باشند و تا زمانی که سایت ثبت نام باز است و دانشگاه ها ظرفیت ثبت نام دارند، البته به منظور ثبت نام بایستی از لیست رشته های بدون کنکور و دانشگاه ها نیز مطلع باشید که پیشنهاد می کنیم حتما در این زمینه با مشاوران تحصیلی ما که تخصص در رشته های بدون کنکور را دارند مشورت بگیرید.

لیست رشته های بدون کنکور در سال ۱۴۰۳ :

اگر شما هم به این موضوع پی برده اید که زندگی بسیار کوتاه است و کسب رتبه های بالا، ارزش سال ها پشت کنکور ماندن را ندارد، جالب است بدانید که در حال حاضر ادامه تحصیل در برخی از رشته ها در نوبت های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، مجازی، پردیس خودگردان ها و موسسات آموزش عالی و ثبت نام رشته های بدون کنکور میتواند امکان پذیر است. امکان ادامه تحصیل بدون کنکور در دانشگاه های سراسری، آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و … وجود دارد ولی در هر مقطع تحصیلی تابع شرایطی است که باید از آن ها اطلاع کافی داشته باشیم. باتوجه به افزایش ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور، تنوع در رشته های ارائه شده از سوی این دانشگاه ها و تغییر پی در پی لیست رشته های بدون کنکور، آگاهی کامل از رشته ها و نحوه ی پذیرش دانشگاه های بدون کنکور کمک شایانی به ما در انتخاب دانشگاه و رشته ی تحصیلی مینماید تا با دید واقع بینانه ای مسیر آینده ی تحصیلی خود را انتخاب نماییم. ثبت نام دانشگاه بدون کنکور پیام نور برای رشته های بدون کنکور تجربی هم امکان پذیر است. اگر مخیواهید ثبت نام بدون کنکور ورودی ۱۴۰۳ را از دست ندهید همین الان با خانه مشاوره تماس بگیرید.

 

در ضمن، اینکه کدام دانشگاه و رشته برای ما مناسب تر است، مدرک آن تا چه اندازه قابل اعتبار است و برای تحصیل مان چه میزان هزینه باید بپردازیم، بایستی بطور کامل مورد بررسی قرار بگیرد تا انتخاب صحیحی را برای ما به همراه داشته باشد. پیشنهاد می کنیم در این خصوص از مشاوران مرکز راهنمایی بگیرید.

حداقل معدل لازم برای رشته های بدون کنکور و ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی :

حداقل معدل برای ادامه تحصیل بدون کنکوراز آنجایی که دانشگاه‌ها و مؤسسات پذیرنده بر اساس شیوه نامه اجرایی مصوب شورای سنجش و پذیرش دانشجو در برنامه زمانی تعیین شده نسبت به گزینش داوطلبان حائز شرایط از بیشترین معدل به کمترین معدل با توجه به نوع دیپلم و رشته انتخابی تا سقف ظرفیت پذیرش در هر یک از سهمیه‌ها، اقدام می کنند، نمی توان حداقل معدل را برای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی به صورت دقیق بیان نمود ولی می توان این گونه بیان کرد که پذیرفته شدن و امکان ادامه تحصیل بدون کنکور علاوه بر معدل لازم برای رشته های بدون کنکور، به رشته، واحد دانشگاهی و مقطع تحصیلی هم بسیار مرتبط است.

 

شرایط و زمان ثبت نام دانشگاه بدون کنکور بهمن ۱۴۰۳: 

شرایط و زمان ثبت نام دانشگاه بدون کنکوربا توجه به اینکه زمان ثبت نام دانشگاه بدون آزمون دانشگاه های مختلف در مقاطع متقاوتی اقدام به پذیرش بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می نمایند آگاهی از زمان ثبت نام بدون کنکور بسیار ضروری است. مهلت ثبت نام معمولا از طریق پایگاه ها و در قالب اطلاعیه هایی منتشر می شوند که متقاضیان باید گوش به زنگ باشند. پیشنهاد می کنیم که برای آگاهی از شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه و زمان ثبت نام دانشگاه بدون کنکور نیمسال دوم ۱۴۰۳ ها با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

جهت آگاهی از شرایط و زمان ثبت نام دانشگاه بدون کنکور بهمن ۱۴۰۳، می توانید با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

نحوه انتخاب رشته های بدون کنکور :

نحوه انتخاب رشته های بدون کنکوریکی از مزیت های دانشگاه های بدون کنکور تنوع رشته و عدم محدودیت در انتخاب رشته دانشگاهی است. اما پیش از انتخاب رشته خود میبایست فاکتورهای زیر را به دقت مورد بررسی قرار دهیم:

 

  1. بازار کار
  2. آینده تحصیلی
  3. آینده شغلی
  4. امکان ادامه تحصیل در خارج از کشور

با توجه به اینکه دانشگاه ها در رشته های مختلفی پذیرش دانشجو دارند، شما می توانید در رشته های متعددی بدون محدودیت ثبت نام نمایید. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از لیست رشته های بدون کنکور تجربی، ریاضی، انسانی، هنر، زبان، ارشد و دکتری و انتخاب رشته ای حرفه ای با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

آیا ثبت نام گروه پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور امکان پذیر است ؟

در سال های اخیر شاهد تقاضای بالای داوطلبان برای تحصیل بدون کنکور در رشته های پزشکی، پیراپزشکی و دندانپزشکی بوده ایم. اما در اواخر سال ۹۷ قانونی تحت عنوان “ منع ورود دانشجویان خارجی به داخل” به تصویب رسید که مطابق با آن در حال حاضر امکان ادامه تحصیل در رشته های مذکور در پردیس های خودگردان وجود ندارد.

نگران شهریه هستید؟ از شهریه بدون کنکور دانشگاه ها باخبرید ؟

پرداخت شهریه هم از جمله مواردی است که حتما به آن فکر می کنید. اما اصلاً نگران نباشید چرا که راه های بسیاری مانند دریافت وام وجود دارند تا شما بدون اینکه فشار زیادی را برای پرداخت شهریه تحمل کنید، بتوانید در رشته دلخواهتان ادامه تحصیل دهید.

راستی چرا به فکر یک کار پاره وقت در کنار تحصیل تان نیستید؟

برای آگاهی از شرایط پذیرش بدون کنکور کاردانی، کاردانی به کارشناسی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، هزینه ی ثبت نام و شهریه، پذیرش استعداد های درخشان و هر آنچه باید در زمینه ثبت نام بدون کنکور بدانید، با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

سؤالاتی که ممکن است ذهنتان را مشغول کرده باشد:

  • در کدام دانشگاه بدون کنکور رشته روانشناسی بخوانم بهتر است؟ شرایط ثبت نام در رشته روانشناسی بالینی بدون کنکور؟
  • آیا تمامی رشته های دانشگاه فنی حرفه ای بدون کنکور اند؟ شرایط پذیرش در رشته طراحی دوخت بدون کنکور؟
  • شرایط پذیرش دانشگاه طب سنتی چگونه است؟ آیا اصلا رشته ی طب سنتی ارائه می شود؟
  • آیا رشته آشپزی در دانشگاه ارائه می شود؟
  • بهترین دانشگاه های بدون کنکور رشته ی انسانی ؟ بهترین دانشگاه های بدون کنکور تهران ؟
  • آیا ورود به دانشگاه با دیپلم کاردانش امکان پذیر است؟
  • آیا تغییراتی در ثبت نام دانشگاه بدون کنکور نیمسال دوم ۱۴۰۳ به وجود آمده است؟
  • چگونه در دانشگاه دولتی بدون کنکور پذیرفته شوم؟
  • حداقل معدل برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه چقدر است؟
  • برای پذیرش در رشته حقوق بدون کنکور از کجا شروع کنم؟ آیا ثبت نام در رشته وکالت بدون کنکور امکان پذیر است؟
  • آیا دانشگاه های غیر حضوری اعتبار مدرک دارند؟
  • بهترین رشته های بدون کنکور تجربی ؟ آیا می توان در رشته تربیت بدنی بدون کنکور ادامه تحصیل داد؟
  • رشته های تجربی بدون کنکور کدام اند؟ و مشاوره دانشگاه بدون کنکور را از کجا بگیرم؟
  • بهترین دانشگاه های بدون کنکور کدام ها هستند؟
  • گرفتن مدرک فوق دیپلم بدون کنکور امکان پذیر است؟
  • بهترین رشته های بدون کنکور و رشته های بدون آزمون دانشگاه سراسری کدام اند؟
  • برای پذیرش در رشته حقوق بدون کنکور از کجا شروع کنم؟ آیا ثبت نام در رشته وکالت بدون کنکور امکان پذیر است؟
  • لیست رشته های بدون کنکور و لیست رشته های فنی حرفه ای تهران
  • آیا سوابق تحصیلی در قبولی در رشته روانشناسی بدون کنکور موثر است؟

در چه زمینه هایی می توانیم از مشاوران کمک بگیریم؟

مشاوره تلفنی ثبت نام دانشگاه بدون کنکور بر هیچ کس پوشیده نیست که تحصیل بدون کنکور یک فرصت طلایی است اما در حال حاضر امکان ادامه تحصیل بدون کنکور در واحد های دانشگاهی بسیاری وجود دارد. از طرفی کسب اطلاعات جامع درباره ی رشته های دانشگاهی نیز بسیار مهم است. از همه مهم تر، توجه به این نکته است که ” انتخاب رشته و دانشگاه می تواند تاثیر بسیاری در آینده و سرنوشت شما داشته باشد”. اگر قصد ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور را دارید، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی با مشاوران تحصیلی مشورت کنید.

مشاوره دانشگاه بدون کنکور

کاردانی بدون کنکور، کاردانی به کارشناسی بدون کنکور، کارشناسی بدون کنکور، کارشناسی ارشد بدون کنکور، دکتری بدون آزمون و …

مشاوره بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد، شهریه رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد و …

مشاوره بدون کنکور غیرانتفاعی

شرایط تحصیل در رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی، لیست رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی، شهریه رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی و …

 

مشاوره بدون کنکور علمی کاربردی

شرایط تحصیل در رشته های بدون کنکور علمی کاربردی، لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی، شهریه رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی و …

 مشاوره بدون کنکور پیام نور

شرایط تحصیل در رشته های بدون کنکور پیام نور، لیست رشته های بدون کنکور پیام نور، شهریه رشته های بدون کنکور پیام نور و …

مشاوره پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی 

شرایط تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی، ادامه تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی در خارج از کشور، شهریه پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی و …

 

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • زمان، نحوه و شرایط ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۳، پذیرش کاردانی و کارشناسی بدون کنکور ۱۴۰۳، مشاوره ثبت نام بدون کنکور
  • لیست رشته های بدون کنکور ۱۴۰۳ ، رشته های بدون کنکور سراسری ، رشته های بدون کنکور آزاد، لیست رشته های بدون کنکور تجربی
  • ثبت نام بدون کنکور بهمن، دانشگاه های بدون کنکور ۱۴۰۳، بدون کنکور علمی کاربردی ، بدون کنکور پیام نور ، بدون کنکور سراسری ، بدون کنکور آزاد ، بدون کنکور غیرانتفاعی
  • مشاوره تلفنی در رابطه با ثبت نام دانشگاه بدون کنکور بهمن ۱۴۰۳در تمامی مقاطع تحصیلی ، شهریه ثبت نام و بهترین انتخاب برای ادامه تحصیل بدون کنکور، ثبت نام دانشگاه بدون کنکور بهمن ماه

مشاوره ثبت نام بدون کنکور

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور