مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹

مگه فراگیر پیام نور ، بدون کنکور نیست ؟

این سوال از جمله سوالاتی است که ذهن بسیاری از داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور را به خود مشغول می سازد. اما در ابتدا باید به این سوال پاسخ دهیم که چرا بیشتر افراد فکر می کنند که فراگیر پیام نور بدون کنکور است؟

[postbox txt=”ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور”]

دانشگاه پیام نور، فراگیر را بر این اصل تعریف نمود که داوطلبان به جای خواندن دروس کنکوری، دروس ترم اول کارشناسی ارشد را مطالعه می نمایند و پس از شرکت در آزمون فراگیر پیام نور، در صورتی که حد نصاب لازم را کسب نمایند، می توانند تحصیل خود را در ترم دوم ادامه دهند. در واقع دانشگاه پیام نور، فرصتی طلایی را در اختیار کسانی قرار می دهد که وقت کافی برای مطالعه درس کنکوری ندارند و می خواهند با یک تیر دو نشان را بزنند. اگر درباره مزایای سیستم آموزشی فراگیر پیام نور اطلاع ندارید، مشاوران خانه مشاوره جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهند داد.

لیست رشته ها و دانشگاه های ارشد فراگیر پیام نور :

اگر تصمیم خود را گرفته اید که در مقطع کارشناسی ارشد از طریق فراگیر پیام نور، ادامه تحصیل دهید ، بایستی در قدم اول، از لیست رشته ها و دانشگاه های فراگیر پیام نور اطلاع کافی داشته باشید. در قدم دوم مهم است که بتوانید به درستی انتخاب کنید. انتخاب صحیح نیازمند تجربه است و این تجربه را تنها مشاوران متخصص خواهند داشت. بنابراین پیشنهاد ما این است که برای آگاهی از لیست رشته ها و دانشگاه های فراگیر پیام نور و همچنین مشاوره انتخاب رشته ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ با مشاورین خانه مشاوره تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی از لیست رشته ها و دانشگاه های ارشد فراگیر پیام نور با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

زمان و شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور:

آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ امسال به دلیل شیوع کرونا به جای دی ماه در ۱۷ بهمن ماه برگزار خواهد شد. بنابراین آگاهی از زمان ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بسیار مهم است. داوطلبان آزمون ورودی ارشد فراگیر پیام نور در صورتی که شرایط ثبت نام از جمله داشتن مدرک کارشناسی را داشته باشند، می توانند اقدام به انتخاب رشته ارشد فراگیر پیام نور نمایند. شما می توانید جهت اطلاع از شرایط دقیق ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور با مشاورین کارشناسی ارشد مرکز تماس بگیرید تا جامع ترین اطلاعات را در زمینه ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

 دفترچه ارشد فراگیر پیام نور:

دانشگاه پیام نور، دفترچه ای را تحت عنوان دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور منتشر می نماید. اگر قصد شرکت در فراگیر پیام نور را دارید، بایستی دفترچه را به دقت مطالعه نمایید. اما از آنجایی که مطالعه دفترچه بسیار زمان بر است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه نکات دفترچه ارشد فراگیر پیام نور با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای آگاهی از مهم ترین نکات مندرج در دفترچه راهنمای ارشد فراگیر پیام نور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور:

به منظور قبولی در آزمون فراگیر پیام نور نیاز است که نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور سال های قبل را مورد بررسی قرار دهید. بررسی این نمونه سوالات به شما این امکان را می دهد تا دید وسیع تری نسبت به نوع سوالات به دست بیاورید و در نتیجه به بهبود نتیجه نهایی کمک شایانی خواهد کرد. از این رو پیشنهاد می کنیم که برای آگاهی از نمونه سوالات فراگیر پیام نور و معرفی بهترین منابع با مشاورین خانه مشاوره تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی از بهترین منابع با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

قبولی در آزمون ارشد فراگیر پیام نور:

همان طور که می دانید آزمون فراگیر ارشد پیام نور هر ساله به صورت مجزای از کنکور کارشناسی ارشد برگزار می شود و داوطلبان ارشد فراگیر پیام نور پس از برگزاری آزمون در صورتی که نمره ی لازم برای قبولی را کسب نمایند، در دانشگاه مورد نظر قبول شده و می توانند به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بپردازند.

برای قبولی شما در آزمون فراگیر ارشد پیام نور، دو عامل مؤثر است: عامل اول معدل کارشناسی و عامل دوم نمره ی کسب شده  در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور. بنابراین برای قبولی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ باید نمره ی قبولی لازم را کسب نمائید. شما می توانید از مشاورین مرکز راهنمایی بگیرید تا با بهترین راه قبولی در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور آشنا شوید.

آیا منابع فراگیر پیام نور همان منابع کنکور کارشناسی ارشد سراسری است؟

در جواب سؤال باید به این نکته اشاره کرد که منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور متفاوت با منابع کنکور کارشناسی ارشد می باشند. بنابراین اطلاعات دقیق از منابع اصلی آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور، کمک شایانی به قبولی داوطلبان ارشد فراگیر پیام نور می کند.

برای آگاهی از منابع فراگیر پیام نور با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

آیا شرکت در کلاس های آمادگی آزمون ارشد فراگیر پیام نور الزامیست؟

معمولاً، اکثر داوطلبان ارشد فراگیر پیام نور دچار سردرگمی هستند که آیا شرکت در کلاس های آمادگی آزمون ارشد فراگیر پیام نور الزامیست؟ در جواب این سؤال باید گفت که تبلیغاتی که مؤسسات جهت برگزاری کلاس های آمادگی آزمون ارشد فراگیر پیام نور می کنند، در جهت آمادگی شما برای روز آزمون ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ می باشد. داوطلبان می توانند با مطالعه منابع آزمون ارشد فراگیر پیام نور، خود را برای روز آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ آماده نمایند. پیشنهاد می کنیم اگر قصد ثبت نام در آزمون فراگیر پیام نور را دارید، برای آگاهی از منابع درسی، برنامه ریزی و هر آنچه باید در زمینه قبولی در آزمون بدانید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

سؤالاتی که ممکن است ذهنتان را مشغول کرده باشند:

  • زمان ثبت نام ارشد دانشگاه پیام نور بدون کنکور ؟
  • نحوه ثبت نام ارشد فراگیر ؟
  • رشته های فوق لیسانس دانشگاه پیام نور ؟
  • رشته های بدون کنکور ارشد پیام نور ؟
  • شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ ؟
  • زمان آزمون ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ ؟
  • منابع ارشد فراگیر پیام نور ؟
  • نحوه انتخاب رشته ارشد فراگیر پیام نور ؟
  • نمونه سوالات آزمون ارشد فراگیر پیام نور ؟

چرا مشاوره تلفنی ؟

  • چون ما از ۸ صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی به سوالات شما هستیم
  • چون نیاز نیست وقت مشاوره بگیرید…
  • چون میتوانید در وقت و هزینه هایتان صرفه جویی کنید…
  • چون مشاوره اختصاصی ارائه می دهیم، یعنی مشاوره هایمان منحصر به خود شماست…

[postbox txt=”ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور”]

 خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، لیست رشته ها و دانشگاه های ارشد فراگیر پیام نور ، زمان و شرایط ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور ، مشاوره انتخاب رشته ارشد فراگیر پیام نور 
  • قبولی در آزمون ارشد فراگیر پیام نور ، منابع آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، دفترچه ارشد فراگیر پیام نور ، نمونه سوالات ارشد فراگیر پیام نور
  • آیا شرکت در کلاس های آمادگی آزمون ارشد فراگیر پیام نور الزامیست؟ مزایای سیستم آموزشی فراگیر پیام نور
  • مشاوره تلفنی در رابطه با ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور و سؤالات پیرامون این موضوع
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور