مشاوره ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۰

زمان و شرایط ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۰:

آگاهی از زمان ثبت نام کنکور دکتری و شرایط و نحوه ی ثبت نام و شرکت در آزمون، امری بسیار ضروری است چرا که فراموشی بازه زمانی ثبت نام آزمون دکتری شما را یکسال از کنکور و کیلومترها از اهدافتان دور خواهد کرد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان و شرایط ثبت نام کنکور دکتری ۹۹ با مشاوران تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

[postbox txt=”ثبت نام کنکور دکتری ۹۹″]

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰:

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ ، از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ضروری است اما بسیاری از داوطلبان به دلیل حجم زیاد مطالب دفترچه ، از خواندن دقیق آن سرباز می زنند. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط، ضوابط، رشته ها و مواد امتحانی آزمون دکتری با مشاوران تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای آگاهی از کلیه مواد مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۹۹ می توانید با مشاوران تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

مشاوره ثبت نام کنکور دکتری سراسری و آزاد ۱۴۰۰:

متاسفانه بسیاری از داوطلبان کنکور دکتری ، اطلاع دقیقی از شرایط ثبت نام آزمون دکتری و نحوه مصاحبه و امتیاز دهی روز مصاحبه را ندارند و در نتیجه نمی توانند در کنکور دکتری موفق شوند. از آنجایی که کنکور دکتری دانشگاه سراسری با دانشگاه آزاد ادغام شده است، اگر می خواهید در آزمون دکتری ۹۹ دانشگاه آزاد ثبت نام کنید، بایستی همانند متقاضیان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه های سراسری، دفترچه ثبت نام آزمون دکتری را به دقت مطالعه نمایید. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بهترین رشته، گرایش و دانشگاه، شهریه، مندرجات دفترچه و هر آنچه باید به منظور ثبت نام کنکور دکتری سراسری و آزاد بدانید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از مندرجات دفترچه ثبت نام کنکور دکتری و مشاوره در زمینه ثبت نام کنکور دکتری می توانید با مشاوران تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

منابع کنکور دکتری :

فقط کافی است سری به میدان انقلاب بزنید تا خود را محصور در کتاب ها و منابع مختلف درسی ببینید. اما حتی اگر تمامی ساعات شبانه روز را بیدار بمانید، نخواهید توانست تمامی کتب را بررسی کنید و اگر هم بتوانید، جز گیج کردنتان هیچ فایده ای برایتان نخواهند داشت. اصلا چه ضمانتی وجود دارد که با یکبار خواندن، تمامی نکات در ذهنتان تثبیت شوند؟ منطقی تر نیست که به جای یکبار خواندن منابع متعدد، منابع برتر را چند بار بخوانید؟ پیشنهاد ما این است که برای آگاهی از بهترین منابع با مشاوران تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای آگاهی از بهترین منابع کنکور دکتری با مشاوران دکتری تخصصی خانه مشاوره تماس بگیرید.

مقایسه آزمون های آزمایشی و کلاس های کنکور دکتری :

سؤال مشترک اکثر داوطلبان کنکور دکتری این است که آیا شرکت در آزمون های آزمایشی و کلاس های کنکور دکتری کمکی به بهبود رتبه ی آن ها در کنکور دکتری خواهد کرد یا خیر؟

تجربه نشان داده شده است که شرکت در آزمون های آزمایشی به شما کمک خواهد کرد که با سؤالات کنکور دکتری و جو کنکور آشنا شوید. شما می توانید جهت اطلاع از آزمون های آزمایشی مناسب و کلاس های کنکور دکتری با مشاورین کنکور دکتری مرکز تماس حاصل فرمائید تا شما را راهنمایی نمایند.

برای کسب آگاهی در زمینه آزمون های آزمایشی و کلاس های کنکور دکتری با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

مصاحبه دکتری :

همانطور که می دانید برای قبولی در دانشگاه ها در مقطع دکتری، ابتدا باید در کنکور دکتری ۱۴۰۰ شرکت و سپس خود را برای مصاحبه دکتری آماده نمایید.

۵۰ درصد قبولی شما در مقطع دکتری بستگی به مصاحبه شما در روز مصاحبه تخصصی دکتری دارد. به عبارتی هرچه قدر که بتوانید امتیاز بالاتری در مرحله ی مصاحبه دکتری ، کسب نمایید، احتمال قبولی تان افزایش می یابد.

از آنجا که مصاحبه تخصصی دکتری سهم بسزایی در قبولی شما دارد، اطلاع از آئین نامه ارزیابی مصاحبه شوندگان دکتری و نحوه مصاحبه تخصصی دکتری به شما کمک خواهد کرد که در بهترین دانشگاه در مقطع دکتری قبول شوید. پیشنهاد می کنیم جهت اطلاع دقیق از مصاحبه دکتری و نحوه امتیازدهی روز مصاحبه با مشاورین دکتری تخصصی مرکز تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

برای کسب آگاهی در زمینه مصاحبه دوره دکتری می توانید با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

بریم سر اصل مطلب! چطوری می تونم همین امسال در رشته ی دلخواهم قبول شم؟

هدفم چیه؟ قبول شدن! پس چه فرقی داره دو ماه وقت بگذارم یا دو سال! مهم این که من نباید خودم رو محدود به قوانین زمانی و مکانی کنم! دو ماه فرصت خیلی خوبیه تا علاوه بر خوندن منابع برتر، مرور نهایی هم داشته باشم! تازه من شنیدم که یک سری از اونایی که چند وقته شروع کردن به خودن الان دیگه خسته شدن و نفس ندارن. این جور که به نظر می یاد من به یک برنامه حرفه ای نیاز دارم. باید دست بجنبونم که کنکور از رگ گردن بهم نزدیک تره.

برای برنامه ریزی حرفه ای قبولی در کنکور کارشناسی دکتری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

رشته و دانشگاه مورد نظر من چه رتبه و ترازی لازم داره؟

این خیلی مهم که بدونم برای قبول شدن در رشته و دانشگاه مورد نظرم باید چه رتبه و ترازی کسب کنم! چرا؟ چون باعث میشه بدونم چقدر باید برای به دست آوردن رتبه و تراز لازمه تلاش کنم. من معتقدم آدم باهوش اونی که یه کار فوق العاده رو با کمترین انرژی انجام میده! پس اولین کار این که بدونم اصلاً چه رتبه ای باید کسب کنم که بعد مطابق یک برنامه حرفه ای به هدفم برسم.

برای آگاهی از رتبه و تراز لازم برا قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه تان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چطوری رتبه و تراز دلخواهم را کسب کنم؟

بعد از این که فهمیدم چه رتبه ای رو باید کسب کنم، باید بفهمم که چه جوری می تونم به رتبه و تراز لازمم دست پیدا کنم؟ حتماً لازمه که انرژی زیادی صرف کنم یا زمان زیادی رو به درس خواندن اختصاص بدم یا نه می تونم با حذف بعضی از منابع و تمرکز بیشتری روی برخی از مباحث، به هدفم برسم؟ از اونجایی که وقت زیادی ندارم که برای آزمون و خطا هدر بدم باید برم سر اصل مطلب و با یک برنامه حرفه ای، به تراز و رتبه ای که لازم دارم برسم.

برای برنامه ریزی کسب رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه تان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای این که رتبه و تراز لازم رو به دست بیارم هر درس رو باید چند درصد بزنم؟

یه باور اشتباه بین اکثر کنکوری ها این که فکر می کنند باید همه ی درس ها رو خیلی خوب بزنند تا رتبه ی خوبی کسب کنند اما من می دونم که اصلاً برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرم نیاز نیست همه ی درس ها رو درصد بالایی بزنم من به یک مشاور نیاز دارم تا به طور دقیق بدونم برای این که در رشته ی مورد نظرم قبول شم و تراز لازمم رو کسب کنم باید چند درصد سؤالات هر درس را درست پاسخ بدم. شما چطور؟

میدونید که هر درس رو باید چند درصد بزنید تا در رشته مورد علاقه تون قبول شید؟ با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چطوری با کمترین زمان بهترین نتیجه رو کسب کنم؟

برای من خیلی مهمه که از وقتی که دارم تا کنکور، نهایت استفاده رو ببرم پس به یک برنامه حرفه ای نیاز دارم تا با مطالعه ی منابع برتر و حذف مباحث ناکار آمد، رتبه و ترازی که لازم دارم کسب کنم.

برای برنامه ریزی حرفه ای با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چرا به کمک یک مشاور نیاز دارم؟

چرا به مشاوره نیاز دارم؟ چون علم من محدوده و هیچ کس نمی تونه ادعا کنه که همه چیز رو می دونه. در مورد درس خواندن هم نیاز به مشاور دارم چون یک مشاور تحصیلی در این زمینه تخصص داره و در راهی که من به تازگی تصمیم به سفر در آن را گرفته ام، بارها سفر کرده و از تمامی چاله های مسیر اطلاع داره. یه مشاور حرفه ای میتونه به من کمک کنه که در کمترین زمان به اهدافم برسم و همون رتبه و ترازی رو که برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقم لازم دارم، رو کسب کنم! خلاصه بگم که یک مشاور حرفه ای یکی از مهم ترین چیزهایی که در حال حاضر نیاز دارم…

از برنامه ریزی کنکور دکتری و معرفی بهترین منابع تا انتخاب رشته حرفه ای، آنالیز کارنامه و تخمین رتبه:

به نظر من نحوه ی صحیح برنامه ریزی، مطالعه منابع برتر، انتخاب رشته حرفه ای و آنالیز کارنامه، چهار عامل مهم در موفقیت منه! یک مشاور حرفه ای میتونه با یک برنامه منحصر به فرد، حذف منابع متعدد درسی و معرفی منتخب آنها، تسلط کامل بر رتبه و تراز افراد قبول شده در سال های گذشته و در نتیجه کمک به یک انتخاب رشته حرفه ای، به من در قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقم کمک کنه! شاید تا الان هم وقتم رو تلف کردم! اما از الان به بعد تا روز کنکور، باید مطابق یک برنامه حرفه ای پیش برم! شما چطور؟

برای برنامه ریزی ، آگاهی از منابع ، انتخاب رشته و آنالیز کارنامه و رتبه می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور دکتری:

بسیاری از فارغ التحصیلان دوره کارشناسی ارشد، اطلاع دقیقی از شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری را ندارد و متاسفانه این فرصت را از دست می دهند. امکان تحصیل بدون کنکور یک فرصت طلایی برای شماست تا در رشته ی دلخواهتان، بدون گذاشتن از سد کنکور، ادامه تحصیل دهید. بنابراین پیشنهاد ما این است که برای اطلاع دقیق از شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور دکتری با مشاوران خانه مشاوره تماس بگیرید.

[postbox txt=”ثبت نام کنکور دکتری “]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:
  • مشاوره ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۰، زمان و شرایط ثبت نام کنکور دکتری ، ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ، دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 
  • معرفی منابع کنکور دکتری، مقایسه آزمون ها و کلاس های کنکور دکتری ، ثبت نام آزمون دکتری 
  • شرایط ثبت نام دکتری بدون کنکور، مصاحبه دکتری ، ثبت نام آزمون دکتری 
  • مشاوره تلفنی کنکور دکتری ، زمان ثبت نام کنکور دکتری 
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور