مشاوره و ثبت نام تلفنی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

شرایط و زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ :

اگر تصمیم خود را مبنی بر شرکت در کنکور کارشناسی ارشد گرفته اید، در اولین قدم، باید از شرایط و زمان دقیق ثبت نام کنکور ارشد آگاهی یابید. ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد  سال ۱۴۰۰ از ۱۶ آذرماه ۹۹ آغاز و تا ۲۳ آذرماه ادامه می یابد. آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ در روزهای ۶ و ۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. از آنجایی که عدم آگاهی از شرایط و زمان دقیق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد و در نتیجه ی آن عدم ثبت نام شما در کنکور سال جاری، شما را یکسال از اهدافتان دور خواهد کرد، پیشنهاد میکنیم برای آگاهی از کلیه شرایط، ضوابط ثبت نام و هر آنچه باید برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد بدانید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=” کنکور کارشناسی ارشد”]

دفترچه راهنما ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد :

برای ثبت نام در کنکور ارشد  بایستی دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور را به دقت مطالعه کنید. با توجه به حجم بالای صفحات دفترچه، داوطلبان کنکور معمولا حوصله و زمان کافی را برای مطالعه ی دفترچه اختصاص نمی دهند، بنابراین از بسیاری از نکات دفترچه غافل می مانند. پیشنهاد می کنیم برای صرفه جویی در زمان و آگاهی از مهم ترین نکات دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از مهم ترین مندرجات دفترچه ثبت نام کنکور ارشد می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

ویرایش اطلاعات ثبت نام داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد :

پس از ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد، این احتمال وجود دارد که اطلاعات ثبت نامی خود را به درستی وارد نکرده باشید. با توجه به اینکه اگر خطاهای ثبت نامی خود را به موقع تصحیح نکنید، در جلسه کنکور برایتان مشکل ساز می شود، پیشنهاد می کنیم برای ویرایش اطلاعات ثبت نام خود با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از مهم ترین مندرجات دفترچه ثبت نام کنکور ارشد می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بریم سر اصل مطلب! چطوری می تونم همین امسال در رشته ی دلخواهم قبول شم؟

هدفم چیه؟ قبول شدن! پس چه فرقی داره دو ماه وقت بگذارم یا دو سال! مهم این که من نباید خودم رو محدود به قوانین زمانی و مکانی کنم! من نیاز به فرصتی دارم تا علاوه بر خوندن منابع برتر، مرور نهایی هم داشته باشم! پس این جور که به نظر می یاد من به یک برنامه حرفه ای نیاز دارم. باید دست بجنبونم که کنکور از رگ گردن بهم نزدیک تره.

برای برنامه ریزی حرفه ای قبولی در کنکور کارشناسی ارشد با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

رشته و دانشگاه مورد نظر من چه رتبه و ترازی لازم داره؟

این خیلی مهم که بدونم برای قبول شدن در رشته و دانشگاه مورد نظرم باید چه رتبه و ترازی کسب کنم! چرا؟ چون باعث میشه بدونم چقدر باید برای به دست آوردن رتبه و تراز لازمه تلاش کنم. من معتقدم آدم باهوش اونی که یه کار فوق العاده رو با کمترین انرژی انجام میده! پس اولین کار این که بدونم اصلاً چه رتبه ای باید کسب کنم که بعد مطابق یک برنامه حرفه ای به هدفم برسم.

برای آگاهی از رتبه و تراز لازم برا قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه تان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چطوری رتبه و تراز دلخواهم را کسب کنم؟

بعد از این که فهمیدم چه رتبه ای رو باید کسب کنم، باید بفهمم که چه جوری می تونم به رتبه و تراز لازمم دست پیدا کنم؟ حتماً لازمه که انرژی زیادی صرف کنم یا زمان زیادی رو به درس خواندن اختصاص بدم یا نه می تونم با حذف بعضی از منابع و تمرکز بیشتری روی برخی از مباحث، به هدفم برسم؟ از اونجایی که وقت زیادی ندارم که برای آزمون و خطا هدر بدم باید برم سر اصل مطلب و با یک برنامه حرفه ای، به تراز و رتبه ای که لازم دارم برسم.

برای برنامه ریزی کسب رتبه و تراز لازم برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه تان با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای این که رتبه و تراز لازم رو به دست بیارم هر درس رو باید چند درصد بزنم؟

یه باور اشتباه بین اکثر کنکوری ها این که فکر می کنند باید همه ی درس ها رو خیلی خوب بزنند تا رتبه ی خوبی کسب کنند اما من می دونم که اصلاً برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرم نیاز نیست همه ی درس ها رو درصد بالایی بزنم من به یک مشاور نیاز دارم تا به طور دقیق بدونم برای این که در رشته ی مورد نظرم قبول شم و تراز لازمم رو کسب کنم باید چند درصد سؤالات هر درس را درست پاسخ بدم. شما چطور؟

میدونید که هر درس رو باید چند درصد بزنید تا در رشته مورد علاقه تون قبول شید؟ با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چطوری با کمترین زمان بهترین نتیجه رو کسب کنم؟

برای من خیلی مهمه که از وقتی که دارم تا کنکور، نهایت استفاده رو ببرم پس به یک برنامه حرفه ای نیاز دارم تا با مطالعه ی منابع برتر و حذف مباحث ناکار آمد، رتبه و ترازی که لازم دارم کسب کنم.

برای برنامه ریزی حرفه ای با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چرا به کمک یک مشاور ارشد نیاز دارم؟

چرا به مشاوره نیاز دارم؟ چون علم من محدوده و هیچ کس نمی تونه ادعا کنه که همه چیز رو می دونه. در مورد درس خواندن هم نیاز به مشاور دارم چون یک مشاور تحصیلی در این زمینه تخصص داره و در راهی که من به تازگی تصمیم به سفر در آن را گرفته ام، بارها سفر کرده و از تمامی چاله های مسیر اطلاع داره. یه مشاور حرفه ای میتونه به من کمک کنه که در کمترین زمان به اهدافم برسم و همون رتبه و ترازی رو که برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقم لازم دارم، رو کسب کنم! خلاصه بگم که یک مشاور حرفه ای یکی از مهم ترین چیزهایی که در حال حاضر نیاز دارم…

از برنامه ریزی کنکور ارشد و معرفی بهترین منابع تا انتخاب رشته حرفه ای، آنالیز کارنامه و تخمین رتبه:

به نظر من نحوه ی صحیح برنامه ریزی، مطالعه منابع برتر، انتخاب رشته حرفه ای و آنالیز کارنامه، چهار عامل مهم در موفقیت منه! یک مشاور حرفه ای میتونه با یک برنامه منحصر به فرد، حذف منابع متعدد درسی و معرفی منتخب آنها، تسلط کامل بر رتبه و تراز افراد قبول شده در سال های گذشته و در نتیجه کمک به یک انتخاب رشته حرفه ای، به من در قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقم کمک کنه! شاید تا الان هم وقتم رو تلف کردم! اما از الان به بعد تا روز کنکور، باید مطابق یک برنامه حرفه ای پیش برم! شما چطور؟

برای برنامه ریزی، آگاهی از منابع، انتخاب رشته و آنالیز کارنامه و تخمین رتبه می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

راسته که میگن بدون کنکور هم می تونم ارشد بخونم؟

کارشناسی ارشد بدون کنکور یک فرصت طلاییه تا با صرف انرژی نه چندان زیادی، مدرک ارشد خودمون رو در دستمون بگیریم! از اونجایی که هر پذیرش، تابع اصول و قوانین مربوط به خودشه، به نظر می رسه که به منظور پذیرش در بدون کنکور کارشناسی ارشد هم نیازمند یک راهنما هستیم.

خانه مشاوره چطور به من کمک می کنه؟

  • ما اینجاییم تا یه برنامه حرفه ای بهت بدیم. از ۸ صبح تا ۱۲ شب می تونی با ما تماس بگیری..
  • برای هدف گذاری هر درس می تونی روی ما حساب کنی..
  • تا روز کنکور پا به پا همراهت هستیم…
  • مشاوره اختصاصی ارائه می دیم، یعنی مشاوره مون منحصر به خودته..
  • یه سری تکنیک آموزش می دیم که سر جلسه کنکور بترکونی…

[postbox txt=” کنکور کارشناسی ارشد”]

 خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • مشاوره کنکور ارشد ۱۴۰۰ ، مشاوره رتبه و تراز لازم برای قبولی ، مشاوره درصد لازم دروس برای قبولی
  • برنامه ریزی حرفه ای قبولی در کنکور ارشد، معرفی منابع برتر 
  • مشاوره ثبت نام آزمون ارشد ، مشاوره انتخاب بهترین رشته برای ادامه تحصیل در مقطع ارشد 
  • مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد، مشاوره انتخاب رشته و آنالیز کارنامه ، تخمین رتبه
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور