مشاوره دریافت وام دانشجویی دانشگاه آزاد

مشاوره تلفنی دریافت وام دانشجویی دانشگاه آزاد :

اگر دانشجو باشید، محال است که عنوان ” وام دانشجویی” به گوشتان نخورده باشد! وام دانشجویی از جمله تسهیلاتی است که دانشگاه برای دانش جویان در نظر گرفته است. از جمله سؤالاتی که در ذهن متقاضیان وام دانشجوی ایجاد می شود، این است که برای ثبت نام وام دانشجویی به چه مدارکی نیاز است؟ آیا برای ثبت نام به ضامن نیاز خواهیم داشت؟ مبالغ آن چقدر است؟ آیا وام ازدواج دانشجویی هم به زوجین دانشجو پرداخت می شود؟ پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی برای اخذ وام، برای آگاهی از هر آنچه باید در این زمینه بدانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”دریافت وام دانشجویی دانشگاه آزاد”]

نحوه ثبت نام وام دانشجویی آزاد :

اگر قصد دارید که برای انواع وام های دانشجویی ثبت نام کنید بایستی پس از تکمیل فرم های مربوطه، نسبت به ثبت رسمی آن ها اقدام نمایید. از جمله مدارک لازم به منظور ثبت نام نیز می توان به تعهد نامه پرداخت، کپی شناسنامه و کارت ملی اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط و مدارک ثبت نام وام دانشجویی دانشگاه آزاد با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[typed string0=”اشتغال به تحصیل داشتن اولین شرط دریافت وام دانشجویی است” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

شرایط دریافت وام دانشجویی :

دانشگاه آزاد نیز همانند سایر دانشگاه ها با توجه به برخی از شرایط و ضوابط، به دانشجویان وام اعطا می کند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزشی : دانشجو باید به صورت تمام وقت مطابق با رشته و مقررات دانشکده ی خود سر کلاس حضور یابد.
مالی : دانشجو باید دارای شرایط استحققاق تعلق وام باشد و آن را درجهت رفع نیازهای اقتصادی استفاده کند و از کمک هزینه تحصیلی دیگری استفاده نکند.
عمومی : مقید به اصول اخلاقی و دانشجویی باشد و موارد کیفری نداشته باشد.

پرداخت وام دانشجویی دانشگاه آزاد :

دانشجویانی که وام دانشجویی دریافت کرده اند در پایان دوره تحصیل، متعهد هستند که مبالغ دریافت کرده را به دانشگاه برگردانند. کارمزد این وام ها به صورت ابلاغی در شیوه نامه آنها درج می شود و دانشجو تا زمانی که وام قبلی خود را تسویه نکرده باشد، نمی تواند برای دریافت دوباره وام اقدام نماید. تأخیر در بازپرداخت قسط وام، جریمه در پی خواهد داشت. از آنجایی که دریافت وام دانشجویی قوانین و ضوابطی دارد، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان و شرایط اخذ و پرداخت وام دانشجویی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مبالغ وام شهریه و وام دانشجویی دانشگاه آزاد :

مبالغ وام شهریه و وام دانشجویی در هر مقطع و بستگی به وضعیت مجرد یا متاهل بودن و یا سال اخذ متفاوت خواهد بود. با توجه به اینکه میزان اعطایی وام ها در هر سال توسط  دانشگاه آزاد معین می گردد، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از میزان دقیق وام های دانشجویی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”دریافت وام دانشجویی دانشگاه آزاد”]

 خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • بهترین راه برای دریافت سریعتر وام دانشجویی
  • شرایط دریافت وام دانشجویی و وام ازدواج دانشجویی
  • مشاوره در زمینه وام شهریه و وام دانشجویی از بانک های طرف قرارداد
  • شرایط بازپرداخت وام دانشجویی و میزان مبلغ تسهیلات به دانشجویان
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور