معافیت ایثارگران خدمت سربازی در سال ۱۴۰۰

چگونه برای اخذ معافیت ایثارگری اقدام کنیم؟

به طور کلی مجموعه ای از شرایط وجود دارند که افراد را از رفتن به سربازی معاف می کنند. یکی از این شرایط، معافیت های ایثارگری خدمت سربازی است.

مطابق قانون ۵ ساله ششم توسعه کشور، ماده ۸۸ بند د، هر سال به تعداد نهایت بیست هزار نفر از فرزندان ایثارگران که بیشترین درصد آزادگی، جانبازی و رزمندگی هستند، مطابق برخی ضوابط و شرایط، مشمول قانون معافیت ایثارگری می شوند. البته در صورت بالا بودن سابقه ی حضور در جبهه و یا درصد جانبازی، پدر برای فرزندان معافی خدمت درنظر گرفته می شود.

معافیت ایثارگران خدمت سربازی در واقع یک فرصت برای افرادی است که مطابق قانون معافیت، به دلیل برخی از محدودیت ها، از رفتن به سربازی معاف می شوند. اما مشمول معافیت شدن به سادگی صورت نمی پذیرد و تابع قوانین و ضوابط بسیاری است، که آگاهی از آن ها بسیار حائز اهمیت است.

از آنجایی که برای هر کاری، راهی وجود دارد، مشورت با افراد متخصص می تواند به شما در زمینه اخذ معافیت ایثارگران خدمت سربازی کمک نماید. از این رو مشاورین مرکز با آگاهی کامل از کلیه شرایط و ضوابط معافیت ایثارگران خدمت سربازی ، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه معافیت ایثارگری خدمت سربازی هستند.

[postbox txt=”معافیت ایثارگران خدمت سربازی”]

شرایط و زمان اقدام معافیت ایثارگران خدمت سربازی:

معافیت خدمت تعریفی جدا از کسر خدمت دارد. در مورد قانون معافیت ایثارگران فقط تحت شرایطی خاص، معافیت صادر می شود و در سایر شرایط مطابق امتیاز کسب شده، به افراد کسر خدمت تعلق می گیرد. بر طبق قانون جدیدی که در سال ۹۶ ابلاغ شد، در هر سال بیست هزار نفر که توانسته باشند بیشترین امتیاز را کسب نمایند، می توانند از ماده کسر خدمت فرزندان ایثارگران استفاده نمایند.

همواره ضوابط و شرایط خاصی برای معافیت ایثارگران خدمت سربازی تعریف می شود که آگاهی از آن ها بسیاز حائز اهمیت است. زمان اقدام برای معافیت ایثارگران خدمت سربازی نیز بسیار مهم است. از این رو که حتی اگر شرایط لازم برای دریافت معافیت ایثارگران خدمت سربازی را داشته باشید و در زمان معین، اقدام به دریافت معافیت نکنید، شانس خود را از دست خواهید داد.

پیشنهاد می کنیم به منظور آگاهی از شرایط، ضوابط و زمان اقدام برای معافیت ایثارگران خدمت سربازی ، با مشاورین متخصص در زمینه خدمت سربازی تماس بگیرید.

برای آگاهی از شرایط معافیت ایثارگران خدمت سربازی و بهره مندی از مشاوره نظام وظیفه با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

مراحل معافیت ایثارگران خدمت سربازی:

مقدمه اخذ معافیت ایثارگران نیز مانند سایر معافیت های خدمت سربازی، دریافت دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی است. از آنجایی که معافیت های مختلفی در دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی تعریف شده است، مراحل مختلفی نیز برای انواع معافیت های خدمت سربازی تعریف می شود. البته دریافت دفترچه راهنمای خدمت وظیفه عمومی و مطالعه ی دقیق آن و تکمیل فرم های مرتبط با هر معافیت و در نهایت رجوع به دفاتر خدمات الکترونیک به عنوان مراحل مشترک برای تمامی معافیت ها تعریف می شوند.

[typed string0=”همین حالا از سربازی معاف شو! درباره ی معافیت ایثارگران چیزی می دونی؟ ” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

توجه به این نکته بسیار مهم است که آگاهی از مراحل معافیت ایثارگران خدمت سربازی ، در روند دریافت معافیت بسیار تاثیر گذار است. این بدین مفهوم است که حتی اگر تمامی شرایط دریافت معافیت ایثارگران خدمت سربازی را دارا باشید، در صورت عدم آگاهی از مراحل معافیت ایثارگران خدمت سربازی به مشکل برخواهید خورد.

مشاوران متخصص خانه مشاوره با آگاهی از تمامی شرایط، ضوابط و مراحل معافیت ایثارگران خدمت سربازی می توانند دقیق ترین اطلاعات را در زمینه معافیت ایثارگران خدمت سربازی از جمله مراحل معافیت ایثارگران خدمت سربازی را در اختیار شما قرار دهند.

برای آگاهی از مراحل معافیت ایثارگران خدمت سربازی و بهره مندی از مشاوره خدمت وظیفه با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

مدارک معافیت ایثارگران خدمت سربازی:

از جمله مدارک مشترک لازم به منظور معافیت ایثارگران خدمت، اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه و عکس پرسنلی ۳×۴ است.

از آنجایی که سایر مدارک مانند آخرین مدرک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم و یا فرم های معاینه برای هر نوع معافیت متفاوت است، به نظر می رسد که آگاهی از مدارک معافیت ایثارگران خدمت سربازی بسیار حائز اهمیت است. زیرا در صورت دارا بودن سایر شرایط، اگر مدارک لازم به منظور دریافت معافیت ایثارگران را نداشته باشید، شانس خود را از دست خواهید داد.

مشاورین متخصص در زمینه معافیت خدمت سربازی می توانند بهترین و دقیق ترین اطلاعات را در زمینه معافیت ایثارگران خدمت سربازی در اختیار شما قرار دهند. مشاوران به شما کمک می کنند تا با آگاهی از مدارک لازم برای کسب معافیت ایثارگران خدمت سربازی ، بتوانید هوشمندانه تر و البته سریعتر به هدف خود دست یابید.

برای آگاهی از مدارک معافیت ایثارگران خدمت سربازی و بهره مندی از مشاوره خدمت وظیفه می توانید با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

روند رسیدگی به معافیت ایثارگران خدمت سربازی:

پس از تکمیل فرم های لازم برای هر نوع از معافیت، معمولاً ثبت درخواست در سیستم خدمات الکترونیک (پلیس ۱۰+) صورت می پذیرد. از آنجایی که برای انواع معافیت، روند مختلفی وجود خواهد داشت، آگاهی از روند رسیدگی به درخواست معافیت ایثارگران خدمت سربازی بسیار حائز اهمیت می شود. این موضوع بسیار مهم است که پس از اینکه درخواست خود را برای معافیت ایثارگران خدمت سربازی اعلام نمودید، روند رسیدگی به درخواست چگونه خواهد بود. اهمیت اطلاع از روند رسیدگی به درخواست بدین دلیل است که اگر در مرحله ای لزوم به اقدام وجود داشت، اقدامات لازم را انجام دهید.

مشاورین خانه مشاوره با آگاهی کامل از تمامی قوانین مرتبط با معافیت ایثارگران خدمت سربازی می توانند بهترین پاسخ گو به سوالات شما در زمینه معافیت ایثارگران خدمت سربازی باشند.

از جمله مزیت های مشورت با مشاوران متخصص در زمینه معافیت ایثارگران خدمت سربازی این است که با بیان شرایط منحصر به فرد خود، راه حل هایی مخصوص خود دریافت خواهید کرد.

مشاوران متخصص در زمینه معافیت خدمت سربازی می توانند بهترین پاسخ ها را در زمینه معافیت ایثارگران خدمت سربازی ، روند رسیدگی به درخواست معافیت ایثارگران خدمت سربازی و … در اختیار شما قرار دهند.

[awsa-nlink2]

قوانین و دفترچه معافیت ایثارگران خدمت سربازی:

دور از انتظار نیست که اخذ معافیت ایثارگران خدمت سربازی ، تابع یک سری از قوانین باشد. قوانین مرتبط با معافیت ایثارگران خدمت سربازی ، پس از تصویب و بازبینی در دفترچه معافیت خدمت سربازی درج می شوند. از آنجایی که دفترچه معافیت خدمت سربازی برای تمامی گروه ها منتشر می شود، به نظر می رسد که مطالعه کلی دفترچه به منظور یافتن شرایط مختص شما، بسیار زمان بر باشد.

مشاورین مرکز می توانند بهترین و دقیق ترین اطلاعات را در زمینه قوانین مرتبط با شرایط شما در اختیارتان قرار دهند. مشاوره این امکان را فراهم می کند که با آگاهی از قوانین، شرایط و ضوابط مختص خود، بهترین راه را انتخاب کرده و آگاهی های لازم را از مسیر پیش رویتان داشته باشید.

آیا خرید خدمت سربازی، اخذ کسری خدمت سربازی و پذیرش و امریه خدمت سربازی امکان پذیر است؟

قوانین و مقررات خدمت سربازی تعریف شده و معین است. این بدین معنی است که هر گونه اعمال مغایرت در این قوانین توسط کسانی که به عنوان سرباز معرفی می شوند، پیگرد قانونی دارد.

در مورد خدمت سربازی، تا سال گذشته برای مشمولانی که بیش از ۸ سال غیبت داشتند بنا بر داشتن شرایطی، موضوعی با عنوان «خرید خدمت سربازی» مطرح می شد. اما در سال جاری قوانین در این زمینه تغییر یافته است. از جمله مفاهیم دیگر «کسری خدمت سربازی» است. مطابق قانون و به شرط دارا بودن حداقل شرایط، کسری خدمت سربازی برای برخی از افراد تعریف می شود. «امریه خدمت سربازی» نیز فرصت بسیار مناسبی است تا پس از گذراندن دوره آموزشی، به شرط دارا بودن برخی از شرایط در قالب یک کارمند در موسسات به کسب تجربه بپردازید.

با توجه به اینکه قوانین مرتبط با خرید خدمت سربازی، کسری خدمت سربازی، پذیرش و امریه خدمت سربازی تابع شرایط، متفاوت هستند، این قوانین به صورت منحصر به فرد تعریف می شوند. به نظر می رسد که آگاهی از این قوانین بسیار ضروری است زیرا به شرط دارا بودن شرایط لازم شما خواهید توانست زودتر از موعد کارت پایان خدمت خود را دریافت کنید.

شما می توانید با اعلام شرایط مختص خود به مشاورین خدمت سربازی، از قوانین مرتبط با خرید سربازی، کسری خدمت سربازی، پذیرش و امریه خدمت سربازی، به طور دقیق اطلاع یابید.

برای آگاهی از شرایط اخذ امریه، کسری و کلیه قوانین نظام وظیفه با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

در چه زمینه هایی می توانیم از مشاوران نظام وظیفه کمک بگیریم؟

معمولاً قانون های مرتبط با نظام وظیفه به طور مستمر بروز رسانی می شوند بنابراین اگر شمع تولد ۱۸ سالگی تان را به تازگی فوت کرده اید، بررسی قوانین مرتبط با خدمت سربازی را باید در لیست کارهای همیشگی تان قرار دهید. اما یک راه ساده تر این است که کلیه سوالات خود را در زمینه خدمت سربازی از مشاوران خدمت وظیفه خانه مشاوره بپرسید.

مشاوره خدمت نظام وظیفه

مدت سربازی ، مدارک سربازی، فهرست پایگاه ها، شرایط خروج از کشور، مشمولیت سربازی، شرایط اعزام به خدمت، قوانین نظام وظیفه، سربازان فراری و…

مشاوره امریه و پذیرش نظام وظیفه

نحوه پذیرش و امریه ارگان های نظامی و دولتی، قرارگاه ها، وزارتخانه ها، شهرداری، بهزیستی و …

خرید خدمت سربازی

قانون خدمت سربازی در زمینه خرید در سال های گذشته

مشاوره کسری خدمت نظام وظیفه

کسری ایثارگری، کسری بسیج، کسری پروژه خدمت، کسری منطق بد آب و هوا، کسری مناطق عملیاتی و مرزی، کسری اولاد

مشاوره معافیت خدمت سربازی

معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت کفالت و …

[postbox txt=”معافیت ایثارگران خدمت سربازی”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • مشاوره معافیت ایثارگران خدمت سربازی، مراحل و نحوه دریافت معافیت ایثارگران
  • شرایط معافیت فرزندان ایثارگران خدمت سربازی سال ۱۴۰۰ و جزئیات مرتبط با معافیت ایثارگان نظام وظیفه
  • قوانین معافیت ایثارگری سال ۱۴۰۰، اطلاع از آخرین اخبار مرتبط با معافیت ایثارگری
  • مشاوره تلفنی معافیت ایثارگران و پاسخگویی به سؤالات متداول شما در زمینه معافیت ایثارگران خدمت سربازی ۱۴۰۰
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور