مشاوره معافیت پزشکی خدمت سربازی

معافیت پزشکی خدمت سربازی در سال ۱۴۰۰

مشاوره معافیت پزشکی خدمت سربازی :

شب تولد ۱۸ سالگی تان است و شما خوشحالید که به سن قانونی رسیده اید و در واقع از دوره نوجوانی پا به سن جوانی گذاشته اید. تولد امسال با سال های پیش بسیار متفاوت است. زیرا شما از امشب، مشمول قانون خدمت سربازی شده اید و بایستی خود را هر چه سریع تر به سازمان نظام وظیفه معرفی نمایید.

البته مجموعه ای از شرایط وجود دارند که افراد را از رفتن به سربازی معاف می کنند. یکی از این شرایط، معافیت های پزشکی خدمت سربازی است. به عبارتی اگر دارای محدودیت، نارسایی های بدنی و یا برخی شرایط اجتماعی خاص تعریف شده توسط قانون معافیت پزشکی هستید، از رفتن به سربازی معاف خواهید شد.

مشاوره معافیت پزشکی خدمت سربازی

معافیت پزشکی خدمت سربازی در واقع یک فرصت برای افرادی است که مطابق قانون معافیت، به دلیل برخی از محدودیت ها ، از رفتن به سربازی معاف می شوند. اما مشمول معافیت شدن به سادگی صورت نمی پذیرد و تابع قوانین و ضوابط بسیاری است، که آگاهی از آن ها بسیار حائز اهمیت است.

از آنجایی که برای هر کاری، راهی وجود دارد، مشورت با افراد آگاه می تواند به شما در زمینه اخذ معافیت پزشکی خدمت سربازی کمک نماید. از این رو مشاورین مرکز با آگاهی کامل از کلیه شرایط و ضوابط معافیت پزشکی خدمت سربازی، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه معافیت پزشکی خدمت سربازی هستند.

[postbox txt=”معافیت پزشکی خدمت سربازی”]

شرایط و زمان اقدام معافیت پزشکی خدمت سربازی :

شرایط و زمان اقدام معافیت پزشکی خدمت سربازیبه منظور دریافت معافیت پزشکی خدمت سربازی بایستی یک سری شرایط را دارا باشید. در دفترچه راهنمای خدمت وظیفه ی عمومی بیماری هایی که مطابق قانون، از خدمت معاف هستند، ذکر شده اند که در جدول ذیل به بررسی آن ها پرداخته ایم:

بیماری های مشمول معافیت پزشکی خدمت سربازی
فک، دهان و دندان بیماری های عمومی خون و انکولوژی – بدخیمی قلب و عرق
داخلی مغز و اعصاب پوست و بافت های زیر پوست روماتولوژی و بافت همبند اعصاب و روان
عفونی استخوان- اسکلت ریه و قفسه صدری غدد مترشحه
شکم، دستگاه گوارش و جراحی عمومی گوش، حلق و بینی چشم و عوارض بینایی دستگاه تناسلی و ادراری
 جراحی مغز و اعصاب  روانپزشکی

برای هر کدام از این مجموعه ها بندهای مختلفی تعریف می شود. آگاهی از قوانین، ضوابط و شرایط اخذ معافیت پزشکی خدمت وظیفه، بسیار حائز اهمیت است. زمان اقدام برای معافیت خدمت سربازی نیز بسیار مهم است. از این رو که حتی اگر شرایط لازم برای دریافت معافیت پزشکی خدمت وظیفه را داشته باشید و در زمان معین، اقدام به دریافت معافیت نکنید، شانس خود را از دست خواهید داد.

پیشنهاد می کنیم به منظور آگاهی از شرایط، ضوابط و زمان اقدام برای معافیت پزشکی خدمت سربازی، لازم است که از مشاورین متخصص در زمینه خدمت سربازی کمک بگیرید.

جهت کسب آگاهی از مدارک، شرایط و مراحل اخذ معافیت پزشکی خدمت سربازی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مراحل معافیت پزشکی خدمت سربازی :

مراحل معافیت پزشکی خدمت سربازیبه منظور دریافت معافیت پزشکی سربازی یک سری مراحل را بایستی طی نمایید. معمولا مراحل در هر یک از معافیت های خدمت سربازی متفاوت است. به همین دلیل به نظر می رسد که آگاهی از این مراحل معافیتی بسیار حائز اهمیت باشد. زیرا حتی اگر شرایط لازم را برای اخد معافیت پزشکی خدمت سربازی داشته باشید، به شرط عدم آگاهی از مراحل معافیت پزشکی خدمت سربازی، شانس خود را برای دریافت کارت پایان خدمت از دست خواهید داد.

از آنجایی که در مراحل اخذ معافیت پزشکی لزوم مراجعه به شورای پزشکی مطرح می شود، آگاهی از مراحل، شرایط و ضوابط مرتبط با اخذ معافیت پزشکی بسیار حائز اهمیت است. مشاوران مرکز با آگاهی از تمامی شرایط، ضوابط و مراحل معافیت پزشکی خدمت سربازی می توانند دقیق ترین اطلاعات را در زمینه معافیت پزشکی خدمت سربازی از جمله مراحل معافیت پزشکی خدمت سربازی را در اختیار شما قرار دهند.

[typed string0=”از کجا معلوم فردا بتونی معاف شی؟ همین امروز برای معافیتت اقدام کن! همین حالا با مشاوران ما تماس بگیر…” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

مدارک معافیت پزشکی خدمت سربازی :

مدارک معافیت پزشکی خدمت سربازی

از جمله مدارک عمومی که بایستی برای اخذ کارت پایان خدمت و مراحل مرتبط با دریافت معافیت پزشکی با خود به همراه داشته باشید، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی شناسنامه و عکس پرسنلی است.

از آنجایی که سایر مدارک مانند آخرین مدرک تحصیلی مورد تأیید وزارت علوم و یا فرم های معاینه برای هر نوع معافیت متفاوت است، به نظر می رسد که آگاهی از مدارک معافیت پزشکی خدمت سربازی بسیار حائز اهمیت است. زیرا در صورت دارا بودن سایر شرایط، اگر مدارک لازم به منظور دریافت معافیت پزشکی را نداشته باشید، شانس خود را از دست خواهید داد.

مشاوران به شما کمک می کنند تا با آگاهی از مدارک لازم برای کسب معافیت پزشکی خدمت سربازی، بتوانید هوشمندانه تر و البته سریعتر به هدف خود دست یابید.

برای کسب آگاهی از مدارک، شرایط و مراحل اخذ معافیت پزشکی خدمت سربازی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

روند رسیدگی به درخواست معافیت پزشکی خدمت سربازی :

  • پس از تکمیل فرم خود اظهاری سوابق بیماری و پیشبرد سایر مراحل، جلسه ی شورای پزشکی برگزار خواهد شد که در صورت رأی به معافیت، کارت پایان خدمت صادر میشود. البته نقص عضو و بیماری هایی که به وضوح مشخص هستند، داوطلب را از مراجعه به بیمارستان عفو می کند.
این موضوع بسیار مهم است که پس از اینکه درخواست خود را برای معافیت خدمت سربازی اعلام نمودید، روند رسیدگی به درخواست چگونه خواهد بود . اهمیت اطلاع از روند رسیدگی به درخواست معافیت پزشکی خدمت سربازی بدین دلیل است که اگر در مرحله ای لزوم به اقدام وجود داشت، در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهید.

[awsa-nlink2]

مشاورین مرکز با آگاهی کامل از تمامی قوانین مرتبط با معافیت پزشکی خدمت سربازی می توانند بهترین پاسخ گو به سوالات شما در زمینه معافیت پزشکی خدمت سربازی باشند.

از جمله مزیت های مشورت با مشاوران خدمت سربازی این است که با بیان شرایط منحصر به فرد خود، راه حل هایی مخصوص خود دریافت خواهید کرد.

جهت کسب آگاهی از شرایط، ضوابط، مراحل، مدارک، روند و مشاوره معافیت پزشکی خدمت سربازی با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

قوانین و دفترچه معافیت پزشکی خدمت سربازی :

دفترچه معافیت پزشکی خدمت سربازیدور از انتظار نیست که اخذ معافیت پزشکی خدمت سربازی، تابع یک سری از قوانین باشد. قوانین مرتبط با معافیت پزشکی خدمت سربازی، پس از تصویب و بازبینی در دفترچه معافیت خدمت سربازی درج می شوند. از آنجایی که دفترچه معافیت خدمت سربازی برای تمامی گروه ها منتشر می شود، به نظر می رسد که مطالعه کلی دفترچه به منظور یافتن شرایط مختص شما، بسیار زمان بر باشد.

مشاورین مرکز می توانند بهترین و دقیق ترین اطلاعات را در زمینه قوانین مرتبط با شرایط شما در اختیارتان قرار دهند. مشاوره این امکان را فراهم می کند که با آگاهی از قوانین، شرایط و ضوابط مختص خود، بهترین راه را انتخاب کرده و آگاهی های لازم را از مسیر پیش رویتان داشته باشید.

جهت کسب آگاهی از قوانین و دفترچه معافیت پزشکی خدمت سربازی با مشاورین خدمت سربازی مرکز تماس بگیرید.

آیا خرید خدمت سربازی، اخذ کسری خدمت سربازی و پذیرش و امریه خدمت سربازی امکان پذیر است؟

قوانین و مقررات خدمت سربازی تعریف شده و معین است. این بدین معنی است که هر گونه اعمال مغایرت در این قوانین توسط کسانی که به عنوان سرباز معرفی می شوند، پیگرد قانونی دارد.

در مورد خدمت سربازی، تا سال گذشته برای مشمولانی که بیش از ۸ سال غیبت داشتند بنا بر داشتن شرایطی، موضوعی با عنوان «خرید خدمت سربازی» مطرح می شد. اما در سال جاری قوانین در این زمینه تغییر یافته است. از جمله مفاهیم دیگر «کسری خدمت سربازی» است. مطابق قانون و به شرط دارا بودن حداقل شرایط، کسری خدمت سربازی برای برخی از افراد تعریف می شود. «امریه خدمت سربازی» نیز فرصت بسیار مناسبی است تا پس از گذراندن دوره آموزشی، به شرط دارا بودن برخی از شرایط در قالب یک کارمند در موسسات به کسب تجربه بپردازید.

با توجه به اینکه قوانین مرتبط با خرید خدمت سربازی، کسری خدمت سربازی، پذیرش و امریه خدمت سربازی تابع شرایط، متفاوت هستند، این قوانین به صورت منحصر به فرد تعریف می شوند. به نظر می رسد که آگاهی از این قوانین بسیار ضروری است زیرا به شرط دارا بودن شرایط لازم شما خواهید توانست زودتر از موعد کارت پایان خدمت خود را دریافت کنید.

شما می توانید با اعلام شرایط مختص خود به مشاورین خدمت سربازی، از قوانین مرتبط با خرید سربازی، کسری خدمت سربازی، پذیرش و امریه خدمت سربازی، به طور دقیق اطلاع یابید.

برای آگاهی از شرایط اخذ کسری، امریه ارگان ها و قوانین جدید نظام وظیفه می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

در چه زمینه هایی می توانیم از مشاوران نظام وظیفه کمک بگیریم؟

مشاوره معافیت پزشکی خدمت سربازی معمولاً قانون های مرتبط با نظام وظیفه به طور مستمر بروز رسانی می شوند بنابراین اگر شمع تولد ۱۸ سالگی تان را به تازگی فوت کرده اید، بررسی قوانین مرتبط با خدمت سربازی را باید در لیست کارهای همیشگی تان قرار دهید. اما یک راه ساده تر این است که کلیه سوالات خود را در زمینه خدمت سربازی از مشاوران خدمت وظیفه خانه مشاوره بپرسید.

مشاوره خدمت نظام وظیفه

مدت سربازی ، مدارک سربازی، فهرست پایگاه ها، شرایط خروج از کشور، مشمولیت سربازی، شرایط اعزام به خدمت، قوانین نظام وظیفه، سربازان فراری و…

مشاوره امریه و پذیرش نظام وظیفه

نحوه پذیرش و امریه ارگان های نظامی و دولتی، قرارگاه ها، وزارتخانه ها، شهرداری، بهزیستی و …

خرید خدمت سربازی

قانون خدمت سربازی در زمینه خرید در سال های گذشته

مشاوره کسری خدمت نظام وظیفه

کسری ایثارگری، کسری بسیج، کسری پروژه خدمت، کسری منطق بد آب و هوا، کسری مناطق عملیاتی و مرزی، کسری اولاد

مشاوره معافیت خدمت سربازی

معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت کفالت، معافیت ایثارگری و…

[postbox txt=”معافیت پزشکی خدمت سربازی”]

  • معافیت پزشکی خدمت سربازی و مراحل دریافت معافیت خدمت سربازی ۱۴۰۰
  • شرایط معافیت پزشکی سربازی ۱۴۰۰، سؤالات متداول در زمینه دریافت معافیت پزشکی در سال ۱۴۰۰
  • قوانین معافیت پزشکی نظام وظیفه، اخبار جدید معافیت پزشکی خدمت سربازی
  • مشاوره تلفنی معافیت پزشکی چشم و سایر معافیت های سربازی با مشاورین مرکز

 

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور