مشاوره کنکور ارشد

مشاوره کنکور ارشد

  • مشاوره کنکور ارشد، مشاوره ارشد کنکور سراسری، مشاوره کنکور
  • مشاوره آزاد کنکور ارشد، مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد سراسری و آزاد
  • مشاوره انتخاب رشته ی ارشد کنکور، مشاوره دکتری آزاد، مشاوره کنکور سراسری
  • مشاوره انتخاب رشته ی ارشد کنکور، مشاوره دکتری آزاد، مشاوره کنکور سراسری
  • چند درصد از مشاوره های کنکور ارشد سراسری و آزاد به نتیجه ی دلخواه و هدف خود رسیده اند؟

[postbox txt=”کنکور ارشد”]

همیشه رنج آورترین بخش در کنکور ارشد، به نتیجه رسیدن استفاده از مطالب صحیح و در نوع خود، خلاصه تر از منابع اصلی به شریط کارایی لازم برای کنکور ارشد خواهد بود. در این امر بهترین افرادی که توانایی یاری رساند به داوطلبین کنکور ارشد را دارند چه کسانی می توانند باشند؟

به نظر شما با توجه به اینکه به منابع مختصر و مفید، درصد کنکور ارشد برسیم کافی می باشد؟!!! یا اینکه با این منابع نیز باید یک برنامه ریزی کاملاً کاربردی و قابل اجرا را برای هر فرد ارائه دهیم؟!!!

لازم به ذکر است که در پاسخ به این دو سؤال و ابهام وارد شده می توان بهترین جواب را با استفاده از مشاوران کاملاً تخصصی و معلم در این مقطع مهم تحصیلی دانست.

ضرایب دروس در کنکور:

با توجه به این که کنکور ارشد از کنکور پیش دانشگاهی یا دیپلم به کنکور سراسری بسیار متفاوت تر خواهد بود، منابع و ضرایب با توجه به گروه، مجموعه و رشته ی امتحانات هر داوطلب و با توجه به گرایش شرکت کرده در این متفاوت و متغیر خواهد بود. لذا می توان در این حیطه نیز از کارشناسان متخصص با توجه به رشته و مجموعه ی امتحانی اختصاصی هر داوطلب اطلاعات بیشتری کسب نمود.

[bannerentekhab]

[bannerbk]

منابع کنکور ۹۶:

همانطور که در بالا در بخش ضرایب توضیحات کاملی گفته شده بیان خواهیم کرد که برای این مقطع تحصیلی و کارشناسی ارشد با توجه به تخصصی تر شدن رشته ها و مطالب درسی نسبت به هر داوطلب و مجموعه ی امتحانی شرکت کرده باید منابع و ضرایب خاصی را پیش بینی کرده و مورد بررسی قرار داد..

درصد و تراز لازم برای قبولی:

با توجه به تمام اطلاعات هر کارنامه می توان گفت که مهم ترین بخش، تراز شما خواهد بود. لذا در ابتدا باید این جدول را مورد بررسی قرار دهید که هر چه رقم تراز بیشتر باشد از سطح علمی بالاتر، برخوردار هستید و هر چه رتبه پایین تر و کمتر باشد، از ارزش علمی بیشتری برخوردار خواهد بود. لذا با توجه به تمامی این مجموعه های امتحانی و تفاوت زیادی که با هم دارند می توان بطور کلی برای قبولی در دوره ی روزانه تمامی گروه ها در بخش تراز، ترازی بالاتر از ۵۰۰۰ و میانگین درصد ۲۰% را بیان نمود و در دوره های غیر روزانه، تراز بالاتر از ۱۸۰۰ و میانگین درصد ۱۰% خواهد بود.

[postbox txt=”کنکور ارشد”]

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور