مشاوره کنکور انسانی ۱۴۰۰

چجوری برای کنکور انسانی درس بخوانیم؟

اگر قصد شرکت در کنکور سراسری را دارید، به مشاور تحصیلی نیاز نخواهید داشت! اما اگر تصمیم خود را گرفته اید که در رشته مورد علاقه تان قبول شوید، به طور قطع به یقین بایستی از تجارب یک مشاور حرفه ای تحصیلی بهره مند شوید. یک مشاور باتجربه ی تحصیلی از اولین مراحل آماده سازی شما برای کنکور مانند برنامه ریزی درسی و معرفی بهترین منابع درسی، معرفی بهترین آزمون های آزمایشی و آموزش تکنیک های صحیح تست زنی، تا مراحل پس از کنکور، تخمین رتبه و انتخاب رشته، آنالیز کارنامه و رتبه و … همراه شما خواهد بود. برای قبولی در کنکور به مشاوره نیاز خواهید داشت، مشاوران تحصیلی ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما هستند. [postbox txt=”کنکور انسانی و برنامه ریزی درسی “]

برنامه ریزی درسی کنکور انسانی:

برنامه ریزی صحیح یکی از مهم ترین عوامل برای رسیدن به اهداف است. اگر قصد دارید که در رشته و دانشگاه دلخواهتان پذیرفته شوید، باید مطابق برنامه ای حرفه ای پیش بروید. از جمله مهم ترین مشخصه های یک برنامه حرفه ای این است که شما را از درس خواندن خسته نخواهد کرد! پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی درسی کنکور انسانی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برنامه ریزی کنکور انسانی در عید!

بسیاری از افرادی که از مهر و چه بسا قبل از آن، شروع به مطالعه ی دروس کنکوری می کنند، تا رسیدن به عید نوروز، نفس کم می آورند و خسته می شوند. چرا که به این نکته توجه نمی کنند که در واقع آنچه مهم است، هدفی است که در نظر گرفته ایم، نه صرفاً مسیری که در آن قدم بر می داریم. این جمله مؤید این ضرب المثل معروف است که «رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود، رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود» پس با این حساب شما هنوز وقت زیادی برای قبولی دارید. تعطیلات عید یک فرصت بسیار استثنائی است که به شما این شانس را می دهد که حتی اگر هنوز یک صفحه نیز مطالعه نکرده اید، چندین گام از رقیبانتان پیشی بگیرید. این را هم بدانید که بسیاری از رتبه های برتر، فرصت عید را از دست نداده اند.

عید بهترین زمان برای جلو افتادن از رقیبانتان است! فرصت طلایی عید را از دست ندهید! با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

مصاحبه با نفرات برتر کنکور انسانی :

مسلم است که فردی که قبلا مسیری را پیموده، نسبت به فرد ناآشنا به راه، از پستی و بلندی های مسیر اطلاع بیشتری دارد. کنکور نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای اینکه بتوانید نتایج بهتری در کنکور کسب کنید، بایستی از تجربیات نفرات برتر کنکور استفاده کنید. مصاحبه با نفرات برتر کنکور سراسری به شما این امکان را می دهد تا بدانید چگونه می توانید بازدهی مطالعه ی خود را بهبود ببخشید و چند گامی از رقیبانتان جلوتر بیافتید. پیشنهاد می کنیم در این زمینه از تجربه مشاوران مرکز استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کسب رتبه برتر با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

رشته های کنکور انسانی :

اگر قصد شرکت در کنکور انسانی را دارید، بایستی قبل از هر اقدامی، اطلاع کافی در زمینه رشته های انسانی کسب کنید. یادتان باشد که علاقه مندی نقش مهمی در انتخاب رشته دارد ولی حتما موارد دیگری مانند بازار کار را نیز بایستی در نظر بگیرید. اصلاً از کجا معلوم که در رشته ی دیگری که به آن فکر نمی کنید موفق تر نباشید؟ پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی در زمینه رشته های کنکور انسانی با مشاوران ما تماس بگیرید.

منابع کنکور انسانی :

اگر شما هم سری به میدان انقلاب زده باشید، حتما خود را محصور در منابع متعدد کنکوری در رنگ ها و حجم های مختلف یافته اید. اما آیا یک داوطلب کنکور، زمان و حوصله ی کافی برای مطالعه ی تمامی کتب کنکوری را دارد؟ بهتر نیست به جای مطالعه ی منابع متعدد گیج کننده، منابع برتر را چند بار بخوانید؟ پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از آخرین تغییرات در منابع کنکور و لیست بهترین منابع آزمون سراسری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

جهت اطلاع از بهترین منابع کمک آموزشی دروس عمومی و تخصصی کنکور انسانی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

بودجه بندی کنکور انسانی :

اطلاع از بودجه بندی کنکور انسانی به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید مباحث پر سؤال کنکور را بشناسید و زمان بیشتری را برای آن ها اختصاص دهید و در نتیجه بتوانید به تست های بیشتری در کنکور پاسخ صحیح دهید و درصد بالاتری را کسب نمائید. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بودجه بندی کلیه دروس انسانی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از بودجه بندی کنکور انسانی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

آزمون آزمایشی کنکور انسانی :

فرض کنید که منابع برتر کنکور انسانی را مطالعه کرده اید، تکنیک های تست زنی را هم به درستی آموخته اید! اگر نتوانید در روز کنکور آنچه را که مطالعه کرده اید، به دلایل مختلفی مانند استرس، بر روی کاغذ بیاورید، مطمئنا موفق نخواهید شد. آزمون های آزمایشی با شبیه سازی روز کنکور به شما کمک می کنند تا شرایط آزمون را تجربه کنید و در نتیجه در روز اصلی کنکور بتوانید با تمرکز بیشتر و استرس کمتر، نتایج بهتری را کسب کنید. اما کدام آزمون آزمایشی برای ما مناسب تر خواهد بود؟ پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از بهترین آزمون آزمایشی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

جهت مقایسه آزمون های آزمایشی گروه انسانی و انتخاب بهترین آزمون با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

 آخرین رتبه قبولی و درصد دروس کنکور انسانی :

اطلاع از آخرین رتبه قبولی و کارنامه و درصد دروس کنکور انسانی در هر یک از رشته های مورد نظر داوطلبان سال های گذشته به شما کمک می کند که دانشگاه و رشته احتمالی که در آن قبول خواهید شد را تخمین بزنید. البته در مبحث انتخاب رشته، تجربه حرف اول را می زند به همین منظور پیشنهاد می کنیم تخمین رتبه و انتخاب رشته خود را به مشاوران تحصیلی ما بسپارید.

جهت اطلاع از آخرین رتبه قبولی و درصد دروس رشته های انسانی و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور انسانی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

جمع بندی کنکور در روزهای آخر …

روزهای کمی به برگزاری کنکور سراسری مانده! شاید شما هم مثل من علی رغم اینکه بعضی اوقات حس می کنید که به خوبی دروس را مطالعه کرده اید ولی وقتی به کنکور فکر می کنید، انگار هرّی دلتان می ریزد و انگار هر چه خوانده اید از ذهنتان پریده! از یک مشاور تحصیلی شنیده ام که تنها راه چاره برای این احساسات ناخوشایند، جمع بندی است. برنامه جمع بندی با فراهم آوردن زمینه مرور مجدد مباحث مطالعه شده، به تثبیت هر چه بیشتر مطالب در ذهنمان کمک می کند و در نتیجه با تسلط بیشتری خواهیم توانست در جلسه کنکور شرکت کنیم. پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی جمع بندی روزهای پایانی کنکور با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”کنکور انسانی و برنامه ریزی درسی”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • مشاوره کنکور انسانی ، برنامه ریزی چهارماهه قبولی کنکور انسانی ،  مصاحبه با نفرات برتر کنکور انسانی
  • آزمون آزمایشی کنکور انسانی ، آخرین رتبه قبولی و درصد دروس کنکور انسانی ، نرم افزار تخمین رتبه کنکور انسانی
  • رتبه های برتر کنکور انسانی ، بودجه بندی دروس عمومی
  • بودجه بندی دروس اختصاصی، تکنیک های تست زنی، بهترین منابع کمک آموزشی
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور