مشاوره کنکور علمی کاربردی

  • مشاوره کنکور علمی کاربردی، مشاوره کنکور، مشاوره علمی کاربردی، مشاوره انتخاب رشته
  • مشاوره انتخاب رشته کنکور علمی کاربردی، انتخاب رشته علمی کاربردی، کنکور علمی کاربردی
  • رشته های تحصیلی علمی کاربردی، مشاوره بدون کنکور علمی کاربردی، مشاوره تحصیلی
  • چند درصد از داوطلبین کنکور علمی کاربردی بعد از مشاوره بعد از مشاوره به دانشگاه وارد شده اند!!؟

[postbox txt=” مشاوره کنکور علمی کاربردی”]

با توجه به اینکه برخی از داوطلبین بدلیل مشغله های زیاد زندگی امکان ورود به دانشگاه را ندارند و حتی در برخی از موارد بعد از ورود به دانشگاه نیازمند همکاری مدیریت و عوامل اجرایی و استادها نسبت به زمان برگزاری کلاس ها هستند و حتی در آخر دانشجویان دانشگاه در سطح هم سن آن ها و هم سان سازی سنی صورت گیرد. همچنین می توانند این دانشگاه را با کنکور در برخی رشته ها و بدون کنکور، پذیرفته شوند!!!

ضرایب دروس در کنکور:

برخی از رشته های دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور بوده اما برخی دیگر که با کنکور می باشند تنها دروس عمومی همچون ادبیات – عربی و معارف و زبان انگلیسی را امتحان خواهند داد که بر این اساس ادبیات و معارف با ضریب تستی ۴ و عربی – زبان انگلیسی با ضریب درسی ۲ خواهند بود.

[awsa-banners]

منبع کنکور ۹۶:

بر اساس آنچه در بالا گفته شد، منابع کنکور علمی کاربردی با توجه به چهار درس ادبیات – عربی- معارف و زبان انگلیسی که برگزار می شود، کتاب درسی خواهد بود که در دوره دوم دبیرستان تدریس می شود. لذا به داوطلبین توصیه می گردد روی مطالب کتاب درسی تمرکز بیشتری داشته باشند و مطالعه ی کامل صورت بپذیرد.

درصد و تراز لازم برای قبولی:

با توجه به اینکه این کنکور تنها در چهار درس عمومی مورد سؤال برای پذیرش می باشد برای ورود به دانشگاه با ترازهای متفاوت مورد پذیرش خواهند بود و دوره ی روزانه و یا شبانه را نخواهند داشت و اگر داوطلبی پذیرش نگردد، نیازمند امتحان در دوره ی بعد می باشد. حدود تراز مورد پذیرش، ترازی بالاتر از ۴۸۰۰ و رتبه ای پایین تر از ۶۰۰۰ خواهد بود.

 

[postbox txt=” مشاوره کنکور علمی کاربردی”]

[telbk]

 

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور