معافیت ایثارگری ۹۷

معافیت ایثارگری ۹۷

  • سؤالات متداول درباره دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی۹۷، معافیت ایثارگری ۹۷
  • شرایط معافیت ایثارگری خدمت سربازی ۹۷، مراحل معافیت ایثارگری ۹۷، معافیت ایثارگری
  • انواع معافیت ایثارگری خدمت سربازی، اخبار جدید معافیت ایثارگری خدمت سربازی
  • مشاوره تلفنی معافیت ایثارگری و سایر معافیت های سربازی با مشاورین مرکز

[postbox txt=”معافیت ایثارگری”]

خدمت سربازی مسئله ی مهم و پیش روی تمام کسانی است که به سن مشمولیت خدمت وظیفه عمومی رسیده اند و نیازمند این هستند که در زمینه های شغلی و اجتماعی بدون محدودیت پیشرفت کنند. خدمت سربازی را یا باید گذراند یا اینکه اگر فرد شرایط معافیت پزشکی، معافیت کفالت یا معافیت ایثارگری را دارا است، می تواند کارت پایان خدمت بگیرد. برای اینکه از شرایط اخذ معافیت سربازی ایثارگری ۹۷ و نحوه ی درخواست آن مطلع شوید، ابتدا این متن را کامل مطالعه نمایید. پس برای دریافت مشاوره، با مشاوران متخصص مرکز تماس بگیرید.

[typed string0=”تمام فرزندان جانبازان و جاویدالاثران از خدمت سربازی معاف می شوند.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

معافیت ایثارگری سال ۹۷:

فرزندان ایثارگران که شامل جانبازان، آزادگان و رزمندگان هستند، در صورتی که فرزند ذکور دارند، برای اینکه از معافیت ایثارگری سال ۹۷ استفاده کنند می توانند برای این منظور در دفاتر پلیس ۱۰+ ثبت نام کنند و با توجه به نوع و میزان سهمیه ی خود، از معافیت ایثارگری بهره ببرند.

[bannerne]

فرم درخواست معافیت ایثارگری:

مشمولانی که قصد دارند برای معافیت ایثارگری اقدام کنند، ابتدا باید با مراجعه به بنیاد شهید، مدارکی همچون یکی کل صفحات شناسنامه، عکس، کپی شناسنامه پدر و دیگر مدارک مورد نیاز را تهیه کنند وفرم درخواست را پر کرده و در مراکز پلیس ۱۰+ پست کنید. بعد از چند روز نامه ای دریافت می کند تا میزان کسری خدمت و نیز سایر شرایط برای سربازی شما در آن درج شده است. در واقع مشمولان خدمت سربازی پس از دریافت دفترچه ی راهنمای خدمت وظیفه ی عمومی و مطالعه ی قسمت مربوط به ایثارگران، فرم درخواست معافیت ایثارگری را پر می نمایند. پر کردن فرم درخواست معافیت ایثارگری بدین معناست که شما قصد دارید از سهمیه معافیت ایثارگری استفاده نمایید.

برای اطلاع از نحوه پر کردن فرم درخواست معافیت ایثارگری و ارسال آن با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

یکی از برادران شهدا، جاویدالاثران و آزادگان و جانبازان فاقد فرزند پسر از انجام خدمت سربازی معاف می شوند.

دفترچه معافیت ایثارگری ۹۷:

تمام کسانی که مشمول خدمت سربازی شده اند، با مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران نسخه اول برگه شماره ۱ ایثارگران را دریافت می کنند. پس از ان در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی یا همان پلیس۱۰+، دفترچه ی راهنمای خدمت وظیفه عمومی را مطالعه کنند. تا از آخرین شرایط و ویژگی های دفترچه معافیت ایثارگری ۹۷  مطلع شوند. با مطالعه ی این دفترچه از شرایط معافیت ایثارگری ۹۷ مربوط به خود با خبر شوید و در صورتی که زمان و دقت کافی برای مطالعه ی دقیق ندارید یا با سؤالات و ابهامات متعدد رو به رو هستید، با مشاوران مرکز مشاوره تماس بگیرید.

مشمولانی که با بانوان جانباز ۲۵ درصد ازدواج کنند، از سربازی معاف می شوند.

شرایط اخذ معافیت سربازی ایثارگری ۹۷  به شرح زیر است:

۱- تمامی فرزندان شهدا و جاویدالاثران که به سن مشمولیت می رسند، از خدمت دوره ی سربازی معاف هستند.

۲- شهدا یا فرزندان رزمندگان جاویدالاثر دارای فرزند ذکور نباشند، با درخواست بنیاد شهید و امور ایثارگران تنها یکی از برادران آنان می توانند از معافیت استفاده کنند. آزادگان دارای حداقل ۲۴ ماه اسارت بدون فرزند پسر و نیز جانبازان دارای حداقل ۲۵% جانبازی در صورت نداشتن فرزند پسر می توانند فقط یکی از برادران خود را از خدمت سربازی معاف نمایند.

فرد ایثارگری که دارای ۶۰ ماه سابقه حضور در جبهه، مدت ۵۰ ماه سابقه آزادگی و ۶۰ درصد جانبازی باشد، درصورتی که فرزندان متعدد به شرح زیر دارند، معاف خواهند شد:

  1. تعداد ۲ فرزند به دلیل سابقه ۶۰ ماه حضور در جبهه
  2. تعداد ۲ فرزند به دلیل دارا بودن حداقل ۴۸ ماه آزادگی
  3. تعداد ۲ فرزند به دلیل دارا بودن حداقل ۵۰% جانبازی

این معافیت فقط ویژه فرزندان ایثارگران است و شامل برادران آنان نمی شود.

معافیت فرزندان جانبازان ۱۰ درصد و بالاتر امکان استفاده از معافیت را دارند.

جانبازی که با تأیید بنیاد شهید و امور ایثارگران به دلیل شرایط جانبازی صاحب فرزند نمی شود، می تواند برای فرزند خوانده قانونی خود درخواست معافیت نماید.

معافیت مشمولانی که همسر جانباز ۲۵% دارند، در صورتی که ۵ سال از ثبت عقد گذشته باشد، معافیت موقت می گیرند و در صورتی که ازدواج آنان دوام یابد، با تأیید بنیاد امور ایثارگران از معافیت دائم برخوردار می شوند.

برای اطلاع از آخرین جزئیات مربوط به معافیت ایثارگری ۹۷ با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”معافیت ایثارگری”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:
  • سؤالات متداول درباره دریافت معافیت ایثارگری خدمت سربازی۹۷، معافیت ایثارگری ۹۷
  • شرایط معافیت ایثارگری خدمت سربازی ۹۷، مراحل معافیت ایثارگری ۹۷، معافیت ایثارگری
  • انواع معافیت ایثارگری خدمت سربازی، اخبار جدید معافیت ایثارگری خدمت سربازی
  • مشاوره تلفنی معافیت ایثارگری و سایر معافیت های سربازی با مشاورین مرکز

[telne]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور