معافیت سه برادری

داستان جذاب معافیت سه برادری ….

به گواه کسانی که دوره ی سربازی را گذرانده و تجربه کرده اند، این مقطع از زندگی مانند دوران دانشجویی پر خاطره است، هر چند فرصت های معافیت همچون معافیت مددجویان،معافیت پزشکی حین تحصیل، معافیت کفالت پدر، معافیت کفالت مادر، معافیت پزشکی چشم، معافیت پزشکی واریکوسل و … شامل حال تعدادی از مشمولان می شود و آنان می توانند معافیت بگیرند! اما باید یک نکته را مدنظر قرار داد که اگر شما عزیزان، مشمول معافیت هر کدام از موارد بالا نشدید، اصلاً نگران نباشید! در سراسر دنیا بسیار ی از افراد دوره ی سربازی را تجربه کرده اند و از آن به عنوان یک دوره ی خاطره انگیز یاد می کنند. 

[postbox txt=”معافیت خدمت سربازی”]

اصلاً معافیت سه برادری یعنی چی ؟

معافیت سه برادری بدین معناست که پسر چهارم خانواده ای که سه برادر او به خدمت سربازی رفته اند، از معافیت دائم برخوردار می شود. شرایط معافیت برادر چهارم اینگونه است که برادر سوم باید یکسال از خدمت را گذرانده باشد و برای ادامه ی دوره مانعی وجود نداشته باشد. افرادی که بعد از گذراندن یک سال سربازی، حین خدمت فوت کرده باشند یا دچار نقص عضو شده باشند. مشمولی که یکی از برادرانش از انواع معافیت ها مانند کفالت و پزشکی استفاده کرده باشد، نمی تواند از این قانون استفاده نماید. اجرایی کردن دوباره قانون معافیت سه برادری با ابهامات متعددی رو به رو است و در این باره هنوز تصمیمات قطعی گرفته نشده است.

قوانین معافیت سربازی با توجه به نیازهای هر دوره یک کشور تعیین می شود و ثابت نیست.

معافیت سه برادری سربازی:

قانون معافیت سه برادری سربازی به دلیل اینکه با مسائل نظام و حفظ امنیت و پشتیبانی از مرزهای یک کشور مرتبط است، با توجه به شرایط و مقاطع زمانی ممکن است دست خوش تغییر و اصلاح شود. معافیت سه برادری سربازی در سال ۸۸ اجرایی شد و تا سال ۹۱ ادامه یافت. اما پس از آن این قانون لغو گردید. لغو این مصوبه با توجه به نیازهای نظامی و امنیتی کشور است و اگر شما از معافیت سه برادری محروم شده ای، ممکن است مشمول دیگر معافیت ها شوید. برای اینکه از شرایط دیگر معافیت های خدمت سربازی مطلع شوید، با مشاوران مرکز تماس بگیرید. مشاوران مرکز به صورت شبانه روزی در کنار شما هستند.

شرط استفاده از معافیت سه برادری، انتساب برادران به یک پدر بوده است.

شرایط معافیت سه برادری :

معافیت سه برادری شامل حال کسانی می شده است که سه برادر آنها با توجه به شرایط زیر به عنوان خدمت کرده قلمداد می شدند و کارت معافیت پایان خدمت گرفته بودند:

کسانی که برادر سوم آنان پس از گذراندن یکسال از دوره ی سربازی در چهار وضعیت زیر قرار می گرفت، مشمول این قانون می شد:

۱- پس از یک سال خدمت سربازی به دلیل بیماری یا نقص عضو، معافیت پزشکی گرفته بود.

۲- بعد از یک سال خدمت فوت کرده بود.

۳- بعد از یک سال خدمت سربازی برای ادامه تحصیل، معافیت تحصیلی داشت. 

۴- افرادی که یک سال از خدمتشان گذشته بود و تا پایان دوره استمرار داشت.

همچنین کارکنان بازنشسته نیروهای مسلح و نیز سربازانی که به صورت اعضای هیئت علمی دانشگاه ها خدمت کرده بودند، به عنوان افراد خدمت کرده به حساب می آمدند و اگر سه فرزند یک خانواده این شرایط را داشت، فرزند چهارم می توانست معافیت بگیرد. معافیت سه برادری اگر در سال ۹۸ دوباره اجرایی شود، شرایط آن احتمالاً تغییر چندانی نخواهد کرد و اگر این شرایط و دیگر شرایط معافیت سه برادری را دارید، برای معافیت سه برادری امیدوار باشید.

برای آگاهی از شرایط اخذ معافیت های سربازی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

آیا اخذ معافیت سه برادری در سال ۹۸ امکان پذیر است؟

قانون معافیت سه برادری در سال ۹۱ لغو شد و مشمولان بعد از این سال از این معافیت محروم شدند. چرا که دیگر این چنین قانونی وجود نداشت. قانون معافیت سه برادری باعث شد برای هزاران نفر کارت معافیت صادر شود و تمام کسانی که مشمول بوند، با توجه به آیین نامه و شرایط معافیت سه برادری، از این فرصت بهره بردند. از اجرایی شدن دوباره قانون معافیت سه برادری در سال ۹۸ هیچ خبری نیست و در صورتی که دوباره مورد توجه قرار گیرد. از طریق ستاد کل نیروهای مسلح اطلاع رسانی خوهد شد. پس با دیدی امیدوارانه منتظر بمانید و برای اطلاع از دیگر روش های معافیت سربازی با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

معافیت سه برادری در سال ۹۱ لغو شده است!

آیا تمدید معافیت سه برادری امکان پذیر است؟

معافیت سربازی سه برادری تا سال ۹۱ اجرایی شد و بسیاری از مشمولان نظام وظیفه عمومی از آن استفاده کردند و معاف شدند. معافیت سربازی سه برادری برای پسران چهارم خانواده بود که سه برادر آنان مطابق با شرایط و ضوابط مطرح شده در آیین نامه و دفترچه نظام وظیفه عمومی، خدمت کرده به حساب می آمدند. بعد از معافیت سه برادری، چیزی تحت عنوان معافیت دو برادری سربازی نیز مطرح شده است که خبرها حاکی از این است که این قانون فعلاً اجرایی نخواهد شد و باید منتظر ماند و تصمیمات بعدی در آینده را پیگیری کرد. سؤال بسیاری از مشمولان خدمت سربازی این است که آیا می توان به تمدید معافیت سه برادری امیدوار بود؟

برای آگاهی از قوانین و شرایط جدید اخذ معافیت های سربازی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چطور به کمک یک مشاور حرفه ای معافیت سربازی بگیریم؟

پیش از هر موضوعی بهتر است با طرح این سوال آغاز کنیم که اصلاً معافیت خدمت سربازی چیست و چرا به مشاوره معافیت خدمت سربازی نیاز داریم؟

معافیت خدمت سربازی در واقع یک فرصت برای افرادی است که مطابق قانون معافیت، به دلیل برخی از محدودیت ها، از رفتن به سربازی معاف می شوند. اما مشمول معافیت شدن به سادگی صورت نمی پذیرد و تابع قوانین و ضوابط بسیاری است، که آگاهی از آن ها بسیار حائز اهمیت است.

از آنجایی که برای هر کاری، راهی وجود دارد، مشورت با افراد آگاه می تواند به شما در زمینه اخذ معافیت خدمت سربازی کمک نماید. به عبارتی حتی در صورت نداشتن شرایط برای معافیت دائم، مشاوران مرکز با آگاهی کامل از کلیه شرایط و ضوابط معافیت خدمت سربازی ، راهنمایی ها را ارائه می دهند تا بتوانید به بهترین نحو دوره ی سربازی خود را سپری کنید. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از زمان های طلایی برای ارسال دفترچه، شرایط کسری خدمت و اطلاع از بهترین پادگان ها و …. با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

شرایط و زمان اقدام معافیت خدمت سربازی :

معافیت ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به معافیت تحصیلی، معافیت کفالت مادر، معافیت کفالت پدر،معافیت پزشکی، معافیت ایثارگران و … اشاره کرد.

همواره ضوابط و شرایط خاصی برای معافیت خدمت سربازی تعریف می شود که آگاهی از آن ها بسیار حائز اهمیت است. زمان اقدام برای معافیت خدمت سربازی نیز بسیار مهم است. از این رو که حتی اگر شرایط لازم برای دریافت معافیت خدمت سربازی را داشته باشید و در زمان معین، اقدام به دریافت معافیت نکنید، شانس خود را از دست خواهید داد.

از این رو به منظور آگاهی از شرایط، ضوابط و زمان اقدام برای معافیت خدمت سربازی ، بایستی از مشاورین خدمت سربازی کمک بگیرید. مشاوران می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن، به تمامی سوالات شما در زمینه معافیت خدمت سربازی پاسخ دهند.

[typed string0=”اگه فردا نشه معاف شی چی؟ همین امروز برای معافیت خدمت سربازیت اقدام کن! با مشاوران نظام وظیفه ما تماس بگیر!” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

قوانین و دفترچه معافیت خدمت سربازی:

دور از انتظار نیست که اخذ معافیت خدمت سربازی، تابع یک سری قانون باشد. قوانین مرتبط با معافیت خدمت سربازی پس از تصویب و بازبینی در دفترچه معافیت خدمت سربازی درج می شوند. از آنجایی که دفترچه معافیت خدمت سربازی برای تمامی گروه ها منتشر می شود، به نظر می رسد که مطالعه کلی دفترچه به منظور یافتن شرایط مختص شما، بسیار زمان بر باشد.

مشاورین مرکز می توانند بهترین و دقیق ترین اطلاعات را در زمینه قوانین مرتبط با شرایط شما در اختیارتان قرار دهند. مشاوره این امکان را فراهم می کند که با آگاهی از قوانین، شرایط و ضوابط مختص خود، بهترین راه را انتخاب کرده و آگاهی های لازم را از مسیر پیش رویتان داشته باشید.

جهت کسب آگاهی از قوانین و دفترچه معافیت خدمت سربازی و شرایط معافیت کفالت سربازی با مشاورین معافیت خدمت سربازی مرکز تماس بگیرید.

آیا خرید خدمت سربازی، کسری خدمت سربازی، پذیرش و امریه خدمت سربازی در سال ۹۸ امکان پذیر است؟  

قوانین و مقررات خدمت سربازی تعریف شده و معین است. این بدین معنی است که هر گونه اعمال مغایرت در این قوانین توسط کسانی که به عنوان سرباز معرفی می شوند، پیگرد قانونی دارد.

از جمله مفاهیم نظام «کسری خدمت سربازی» است. مطابق قانون و به شرط دارا بودن حداقل شرایط، کسری خدمت سربازی برای برخی از افراد تعریف می شود. «امریه خدمت سربازی» نیز فرصت بسیار مناسبی است تا پس از گذراندن دوره آموزشی، به شرط دارا بودن برخی از شرایط در قالب یک کارمند در موسسات به کسب تجربه بپردازید.

جهت کسب آگاهی از قوانین خرید خدمت سربازی، کسری خدمت سربازی، پذیرش و امریه خدمت سربازی و شرایط معافیت سربازی با مشاورین معافیت خدمت سربازی مرکز تماس بگیرید.

با توجه به اینکه قوانین مرتبط با خرید خدمت سربازی، کسری خدمت سربازی، پذیرش و امریه خدمت سربازی تابع شرایط و زمان، متفاوت هستند، این قوانین به صورت منحصر به فرد تعریف می شوند. به نظر می رسد که آگاهی از این قوانین بسیار ضروری است زیرا به شرط دارا بودن شرایط لازم شما خواهید توانست زودتر از موعد کارت پایان خدمت خود را دریافت کنید.

شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن، با اعلام شرایط مختص خود به مشاورین معافیت خدمت سربازی، از قوانین مرتبط با خرید سربازی، کسری خدمت سربازی، پذیرش و امریه خدمت سربازی، به طور دقیق اطلاع یابید.

[postbox txt=”معافیت خدمت سربازی”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:
  • معافیت سه برادری ، قوانین مربوط به معافیت ها، مشاوره معافیت نظام وظیفه
  • پاسخ به سؤالات متداول در زمینه معافیت، نکات مرتبط با کسری خدمت فرزندان کارمند دولت
  • مشاوره معافیت ، مشاوره نحوه دریافت معافیت
  • مشاوره تلفنی دریافت معافیت سه برادری و قوانین مرتبط با آن توسط  مشاورین مرکز
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور