معافیت پزشکی واریکوسل

معافیت پزشکی واریکوسل

  • معافیت پزشکی واریکوسل و شرایط دریافت معافیت پزشکی واریکوسل سربازی ۹۷، مراحل معافیت واریکوسل سربازی ۹۷
  • سؤالات متداول معافیت پزشکی خدمت سربازی ۹۷، مراحل معافیت پزشکی واریکوسل ۹۷
  • انواع معافیت پزشکی خدمت سربازی، اخبار جدید معافیت پزشکی خدمت سربازی
  • مشاوره تلفنی سؤالات متداول معافیت واریکوسل و سایر معافیت های سربازی با مشاورین مرکز

[postbox txt=”معافیت پزشکی واریکوسل”]

معافیت از خدمت وظیفه عمومی با توجه به شرایط افراد تعیین می شود. عده ای از افراد شامل معافیت کفالت می شوند و عده ای هم مشمول معافیت پزشکی از جمله معافیت های پزشکی، واریکوسل است. برای آنکه با معافیت پزشکی واریکوسل، شرایط آن و نیز شناخت این بیماری آشنا شوید، ادامه مطلب را حتماً مطالعه کنید.

معافیت پزشکی واریکوسل ۹۷:

معافیت پزشکی از خدمت نظام وظیفه از جمله معافیت های پزشکی می باشد که برای مشمولان سربازی دارای این بیماری لحاظ می شود. اشخاص با توجه به نوع بیماری از انجام سربازی معاف می شوند یا اینکه دوره سربازی آنان غیر رزمی خواهد بود. کسانی که به این بیماری مبتلا هستند، شرایط اختاص ورود و گذراندن دوره های رزمی را ندارند و برای همین از سربازی معاف می شوند یا اینکه دوره سربازی را به صورت غیر رزمی طی می کنند.

معافیت پزشکی واریکوسل ۹۷ پس از انجام مراحل درخواست معافیت پزشکی و تأیید شورای پزشکی تخصصی صورت می گیرد و کارت معافیت پزشکی واریکوسل ۹۷ پس از طی شدن این مراحل صادر می شود.

بیماری واریکوسل چیست؟

واریکوسل از جمله رایج ترین بیماری ها در میان مردان است و معمولاً از موارد شایع در درخواست های معافیت پزشکی از خدمت سربازی است. واریکسول عبارتند از واریسی شدن دستگاه ادراری مردان یا انسداد ادراری به دلایل عضوی یا عفونی است.

[typed string0=”مشمولان مبتلا به واریکوسل خفیف، از رزم معاف می شوند.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

معافیت پزشکی واریکوسل بعد از عمل:

وجود قانون بیماری های دستگاه تناسلی برای معافیت پزشکی در دفترچه نظام وظیفه عمومی که شامل بیماری واریکوسل نیز می شود، موجب می شود که مشمولان دارای این بیماری از انجام خدمت وظیفه عمومی معاف شوند. اما اینجا احتمالاً این سؤال که معافیت پزشکی واریکوسل بعد از عمل نیز اعمال می شود؟ ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد. بر اساس قانون نظام وظیفه، بیماری واریکوسل در صورت شدید بودن منجر به معافیت دائم می شود و در صورتی که واریکوسل خفیف باشد، فرد بیمار تنها از رزم معاف می شود. مطابق با این قانون در صورتی که فرد عمل جراحی انجام دهد، بیماری او به عنوان واریکوسل خفیف در نظر گرفته می شود و از رزم معاف می شود.

برای اطلاع از جزئیات قوانین پزشکی معافیت واریکوسل با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[typed string0=”فقط اشخاص دارای واریکوسل درجه ۳، مشمول معافیت دائم هستند.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

شرایط معافیت از سربازی بیماری واریکوسل:

بر طبق دفترچه نظام وظیفه عمومی بخش یازدهم که شرایط معافیت از سربازی بیماری های دستگاه ادراری تناسلی را بیان می کند، بندهای ۱ تا ۳ به بیماری های انسداد ادراری به دلایل عفونی، عضوی یا فوتکسیون اختصاص دارد. شرایط معافیت را به شرح زیر عنوان می کند:

بند ۱) انسداد ادراری به دلایل عفونی یا عضوی یا فوتکسیون

  • در صورتی که برطرف کردن انسداد فقط با عمل جراحی امکان پذیر بوده و عود کرده باشد: معاف دائم
  • در سایر موارد: معاف از خدمات رزمی

بند ۲) برگشت ادرار به حالب ها

  • اگر دو طرفه یا یک طرفه مساوی یا بیشتر از درجه ۳ باشد: معاف دائم
  • یک طرفه و خفیف: معاف از خدمات رزمی

[bannerne]

بند ۳) بیماری های عفونی

  • مزمن و عود کننده با سه نوبت یا بیشتر در هر یک از اعضاء: کلیه، حالب، مثانه، مجاری ادراری و پروستات: معاف دائم
  • ایندیدیمیت و پروستاتیت مزمن: معاف از خدمات رزمی

بر اساس ضوابط و قوانین نظام وظیفه، تنها کسانی که واریکوسل درجه ۳ دارند، مشمول معافیت پزشکی واریکوسل درجه ۳ می شوند و درجات خفیف تر، معافیت پزشکی واریکوسل گرید ۳ را شامل نمی شوند.

از قوانین پزشکی معافیت واریکوسل از طریق مشاوران مرکز به صورت کامل باخبر شوید.

در این میان سؤال دیگری نیز ممکن است ذهن خوانندگان را درگیر کند و آن بحث معافیت پزشکی واریکوسل و استخدام است. برای پاسخ به این سؤال شما این را باید گفت که معافیت پزشکی و به صور اخص معافیت پزشکی واریکوسل که باعث شده فرد از خدمت سربازی معاف شود نباید در انجام وظایف شغل مزبور که مورد تقاضای فرد است، مشکلی ایجاد کند و فرد بدون ایجاد مشکل یا خلل در فعالیت های سازمان زیربط بتواند مشارکت مورد انتظار را داشته باشد، می تواند بدون هیچ مشکلی استخدام می شود و در غیر این صورت عدم استخدام وی به دلیل معافیت پزشکی موجه نخواهد بود. البته استخدام در ادارات دولتی و مشاغل دولتی به دلیل معافیت پزشکی سخت تر خواهد بود و ممکن است به همین دلیل با استخدام شما موافقت شود. همچنین نوع معافیت هم مهم است. معافیت به دلیل نقص عضو با معافیت به دلیل ضعیف بودن چشم کاملاً با هم تفاوت دارند. نکته ی مهمی هست که باید مد نظرتون قرار بگیرد. آن هم اینکه خیلی از افراد معافیت پزشکی دارند و سر کار دلخواه خودشان نیز می روند. پس مثبت باشید و مثبت عمل کنید.

[postbox txt=”معافیت پزشکی واریکوسل”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:
  • معافیت پزشکی واریکوسل و شرایط دریافت معافیت پزشکی واریکوسل سربازی ۹۷، مراحل معافیت واریکوسل سربازی ۹۷
  • سؤالات متداول معافیت پزشکی خدمت سربازی ۹۷، مراحل معافیت پزشکی واریکوسل ۹۷
  • انواع معافیت پزشکی خدمت سربازی، اخبار جدید معافیت پزشکی خدمت سربازی
  • مشاوره تلفنی سؤالات متداول معافیت واریکوسل و سایر معافیت های سربازی با مشاورین مرکز

[telne]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور