منابع کنکور سراسری ۱۴۰۰

منابع کنکور سراسری ۱۴۰۰

  • منابع کنکور سراسری ۱۴۰۰، معرفی بهترین کتب به عنوان منابع کنکور ۱۴۰۰
  • منابع کنکور تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان توسط تخصصی ترین مشاوران جهت کسب رتبه برتر
  • مقایسه آزمون های آزمایشی و مقایسه کلاس های کنکور به صورت تخصصی برای شرایط شما
  • مشاوره تلفنی در رابطه با معرفی منابع کنکور و هر سؤالی پیرامون این موضوع

[postbox txt=”منابع کنکور سراسری “]

انتخاب منابع درست، کلید موفقیت:

با خودتون فک کردید که برای موفقیت در کنکور سراسری چند تا خان رو مثل رستم باید فتح کنیم؟! از فتح خان ها نترسید همه شما رستم دستان هستید و قرار است که به جنگ کنکور بروید و فاتح میدان شما باشید. ستون های کنکور چند تا هستند؛ یکی از آنها باور داشتن به خود است. اعتماد به خود یعنی دیدن توانایی ها و استعدادهای خود و اینکه دیگران توانسته اند، پس من هم می توانم! چرا که چیزی از بقیه کم ندارم.

ستون دوم برنامه ریزی است. برنامه ریزی درست نقشه راه شماست و دیدگاه کلی و چشم انداز آینده رو به شما نشون میده و مانع از بیراهه روی شما میشه. پس برنامه ریزی درستی داشته باشید و با یک مشاور متخصص در زمینه کنکور صحبت کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مرکز تماس حاصل نمایید.

شما از انتخاب منابع درست می خواهید چیزی تحت عنوان موفقیت در کنکور بسازید پس به آن توجه کافی داشته باشید. ستون های دیگر موفقیت در کنکور رو خودتون ترسیم کنید اما به فاکتورهایی که اشاره کردیم دقت داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم از مشاوران مرکز جهت معرفی منابع و کتب درجه ۱ تمامی رشته های کمک بگیرید.

منابع کنکور تجربی :

سنجش و انتخاب منابع آموزشی در کنار منابع اصلی، ممکن است شما را سر در گم کند، آنچه اهمیت دارد و باید محور مطالعه کنکور شما باشد، منابع اصلی یا همان کتاب های درسی است. دانش آموزان سال یازدهم تجربی می دانند که معدل این سال تحصیلی آن ها ۲۵ درصد تأثیر بیشتر در نتیجه کنکور آنها دارد.

داوطلبان سال دوازدهم نیز باید خود را برای ماراتن کنکور آماده کنند و در کنار مرور دروس سال های گذشته به مدیریت مطالعه خود بپردازند.

منابع عمومی و اختصاصی کنکور تجربی را می توانید در این مقاله بخوانید.

برای مشاهده منابع کنکور تجربی  اینجا کلیک کنید.

منابع کنکور ریاضی :

کنکور ریاضی از درصد بالای شرکت کننده برخوردار است که کسانی در آن موفق می شوند که در کنار ذهن عملیات و استدلالی خود، پشتکار خود را در تقویت پایه خود نشان داده باشند. خواندن و تسلط بر منابع اصلی کنکور ریاضی که همان کتب درسی است. از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. در کنار اینکه تکیه اصلی شما باید بر کتاب های درسی باشد، انتخاب آگاهانه و درست منابع کمک آموزشی نیز اهمیت بالایی دارد.

برای تمامی داوطلبان عزیز آشکار است که دامنه طرح سؤالات از کتاب درسی گسترده و متنوع می تواند باشد و هیچ داوطلبی قادر به خواندن ذهن طراحان سؤال نیست. بر این اساس، محور کار شما، کتاب های درسی باشد و در کنار آنها به منظور تفهیم بهتر مسائل از منابع کمک آموزشی بهره ببرید. اما مشاوران با این منابع کمک آموزشی و کتب درسی آشنا هستند و می توانند چراغ راه شما در این هزار نفری کنکور سراسری باشند. جهت ارتباط با مشاوران با مرکز تماس ارتباط برقرار کنید. می توانید برای معرفی منابع کنکور ریاضی مطابق با اطلاعیه سنجش این مقاله را مطالعه نمایید.

برای مشاهده منابع کنکور ریاضی اینجا کلیک کنید.

منابع کنکور انسانی :

داوطلبان رشته انسانی، از کنکور و برنامه ریزی برای آن واهمه دارید؟! حجم منابع برایتان زیاد است؟

عزیزان، بیاید سبک انسان های موفق و پیشرو را دنبال کنیم. آنها چه می کنند؟! گام نخست شناخت واقع بینانه از خود و توانایی هایتان است. این شناخت چه کمکی می کند؟ نیازهای شما را در یادگیری، کاستی های چند ساله در امر آموزشی شما را مشخص می کند و آنگاه این هویداسازی برایتان مشخص می کند چه برنامه ریزی برای جبران نقص ها داشته باشید. بخشی از برنامه ریزی، شناخت در سمت منابع و استفاده از آنها برای رسیدن به نتیجه ی نهایی است.

در این راستا در مقاله زیر به معرفی منابع عمومی و منابع اختصاصی کنکور انسانی می پردازیم:

برای مشاهده منابع کنکور انسانی کلیک نمایید.

منابع کنکور هنر :

متقاضیان کنکور هنر معمولاً از رشته های دیگر نیز هستند و بنابر علایق خود در کنکور هنر نیز ثبت نام می کنند. این کنکور نیازی به مدرک پیش دانشگاهی هنر ندارد و هر کدام از داوطلبان سه رشته ریاضی – تجربی و انسانی می توانند در آن شرکت نمایند. برای اطلاع از منابع آزمون سراسری هنر این مطلب را مطالعه کنید.

برای مشاهده منابع کنکور هنر اینجا کلیک نمایید.

[bannerbk]

منابع کنکور زبان :

ممکن است رشته ی اصلی شما برای شرکت در کنکور زبان ، خود رشته ی زبان باشد و یا اینکه در کنار رشته ی اصلی کنکور سراسری به آن به عنوان یک امید دوم نگاه کنید. رشته زبان همانند رشته ی هنر حالت سیال دارد. بدین معنی که داوطلبان سایر گروه های آزمایشی نیز می توانند در کنکور این دو رشته شرکت نمایند. در این مطلب به معرفی منابع عمومی و تخصصی زبان می پردازیم:

برای مشاهده منابع کنکور زبان اینجا کلیک نمایید.

[postbox txt=”منابع کنکور سراسری”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:
  • منابع کنکور سراسری ، معرفی بهترین کتب به عنوان منابع کنکور
  • منابع کنکور تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبان توسط تخصصی ترین مشاوران جهت کسب رتبه برتر
  • مقایسه آزمون های آزمایشی و مقایسه کلاس های کنکور به صورت تخصصی برای شرایط شما
  • مشاوره تلفنی در رابطه با معرفی منابع کنکور و هر سؤالی پیرامون این موضوع
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور