مهاجرت به استرالیا

مهاجرت به استرالیا

برای مهاجرت به استرالیا از کجا شروع کنم؟

  • مهاجرت استرالیا ، مهاجرت به استرالیا ، شرایط مهاجرت به استرالیا ، اقامت استرالیا ، وکیل مهاجرت استرالیا ، امتیاز مهاجرت به استرالیا ، مهاجرت کاری به استرالیا ، هزینه مهاجرت به استرالیا ، اداره مهاجرت استرالیا
  • مهاجرت به استرالیا ۲۰۱۸ ، مهاجرت به استرالیا از طریق کار ، امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا ، مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص ، ثبت شرکت در استرالیا
  • شرایط مهاجرت به استرالیا ۲۰۱۸ ، امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا ۲۰۱۸ ، راه های مهاجرت به استرالیا، مدارس استرالیا ، بورسیه استرالیا ، دانشگاه های استرالیا
  • مشاوره تلفنی، هزینه های زندگی در استرالیا، درمان در استرالیا ، بیمه در استرالیا ، اقامت در استرالیا با کمترین هزینه

[postbox txt=” در زمینه مهاجرت به استرالیا”]

قدم اول: آشنایی با انواع روش های مهاجرت به استرالیا

بسیاری از ما زمانی که به استرالیا فکر می کنیم جنگل های انبوه را در حالی که کوآلاها از درختانش آویزان هستند یا کانگوروها از سمتی به سمت دیگرآن می دوند، تصور می کنیم. اما جالب است بدانید که استرالیا در جایگاه ۱۲ اقتصاد جهان قرار دارد و توانسته است در شاخص هایی مانند توسعه انسانی به جایگاه دوم جهان دست یابد.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که رویای زندگی در استرالیا را در سر می پرورانید، باید در گام اول به این سؤال پاسخ دهید که به چه طریقی می خواهید به کشور استرالیا مهاجرت کنید؟ از آن جایی که روش های مختلفی مانند: ادامه تحصیل، کار، سرمایه گذاری و ازدواج برای اخذ اقامت استرالیا وجود دارد، برای شروع باید بدانید که کدام یکی از این راه ها برای مهاجرت به نفع شما خواهد بود. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه به بررسی این روش ها می پردازیم.

روش اول:  ادامه تحصیل در استرالیا

ادامه تحصیل در استرالیا یکی از روش های اخذ اقامت در این کشور است که محبوبیت بسیاری دارد زیرا استرالیا یکی از کشورهایی است که امکانات تحصیلی زیادی را برای دانش آموزان و دانشجویان فراهم می کند. اما اگر قصد اخذ اقامت استرالیا به روش ادامه تحصیل را دارید پیشنهاد می کنیم موضوعات زیر را مورد بررسی قرار دهید.

  • سیستم آموزشی استرالیا

با علم به اینکه که کشور استرالیا یکی از پیشرفته ترین سیستم های آموزشی را دارد، بایستی بگوییم چهار سطح پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه و دانشگاه سطوح آموزشی استرالیا را تشکیل می دهند. دوره پیش دبستانی در استرالیا غیراجباری است و معمولاً یک سال به طول خواهد انجامید. دوران تحصیل در مقطع متوسطه در استرالیا در هر ایالت متفاوت است و به طور میانگین ۵ تا ۶ سال به طول می انجامد.

پیشنهاد می کنیم که جهت آگاهی از سیستم آموزشی استرالیا، با مشاوران با تجربه مهاجرت و اخذ اقامت تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • دوره های تحصیلی در استرالیا

اگر قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های استرالیا را دارید بایستی از دوره های تحصیلی اطلاع داشته باشید. به طور خلاصه می توان دوره های تحصیلی در استرالیا را به صورت جدول زیر دسته بندی کرد.

دوره های تحصیلی در استرالیا

Associated Diploma

Diploma

Associated degree

bachelor

Post graduate Certificate

Post graduate Diploma

Bachelor honors degree

Graduate certificate

Graduate diploma

Master

Master of research

PhD

 

پیشنهاد ما این است که برای کسب اطلاعات جامع در زمینه دوره های تحصیلی در استرالیا با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ اقامت تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • مدارس استرالیا

مدارس استرالیا به دو دسته کلی جای می گیرند. مدارس دولتی و مدارس خصوصی. مدارس دولتی برای شهروندان و دارندگان کارت اقامت دائم، رایگان هستند. مدارس خصوصی برای افرادی که اقامت دائم ندارند و شهروند استرالیا محسوب نمی شوند، شهریه بالاتری را در نظر می گیرد.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط تحصیل در مدارس استرالیا با مشاوران متخصص مهاجرت و اخذ ویزا اقامت تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • دانشگاه های استرالیا

برای اخذ بورسیه تحصیلی و ادامه تحصیل در دانشگاه های استرالیا، بایستی از لیست دانشگاه ها اطلاع داشته باشید. به همین منظور در ادامه به معرفی برخی از دانشگاه های استرالیا می پردازیم.

نام دانشگاه واقع در شهر سایر اطلاعات
دانشگاه کوئینزلند University of Queensland سنت لوشیا یکی از پنج دانشگاه پژوهشی بزرگ استرالیاست
دانشگاه ملبورن University of Melbourne ایالت ویکتوریا در این دانشگاه دامپزشکی نیز ارائه می شود
دانشگاه سیدنی University of Sydney نیوسات ولز جز ده دانشگاه برتر دنیا قرار می گیرد
دانشگاه موناش Monash University ملبورن از نظر استخدام بسیار قابل توجه است

 

برای آگاهی از کلیه دانشگاه های استرالیا می توانید با مشاوران باتجربه خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • هزینه تحصیل در استرالیا

همان طور که ذکر کردیم مدارس استرالیا به دو دسته دولتی و خصوصی تقسیم می شوند. شهریه مدارس دولتی برای شهروندان استرالیا و دارندگان اقامت دائم رایگان است ولی سایر دانش آموزان موظف به پرداخت شهریه هستند. با توجه به این که شهریه دانشگاه ها  با هم تفاوت دارد، امکان تغییر شهریه در هر سال وجود دارد.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شهریه مدارس و دانشگاه ها و تخمین هزینه تحصیل در استرالیا با مشاوران باتجربه مهاجرت و اخذ پذیرش تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • بورسیه تحصیلی در استرالیا

به طور کلی چهار نوع کمک هزینه ی تحصیلی در استرالیا وجود دارد که عبارتند از بورسیه دانشکده ها و دانشگاه های استرالیا، بورسیه دولت استرالیا، بورسیه افراد خاص، سازمان ها و موسسات و بورسیه دولت ایران. اگر قصد اخذ بورسیه تحصیلی استرالیا را دارید، بایستی در قدم اول نوع بورسیه خود را مشخص نمایید. بدین منظور پیشنهاد می کنیم حتما با مشاوران متخصص مشورت کنید.

برای آگاهی از شرایط اخذ بورسیه تحصیلی در استرالیا می توانید با مشاوران متخصص اخذ بورسیه تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • کار دانشجویی در استرالیا

مسلماً یکی از دغدغه های داوطلبان ادامه تحصیل در استرالیا این است که چگونه می توانند از عهده ی هزینه های زندگی در استرالیا بربیایند. آیا اجازه ی کار دانشجویی خواهند داشت؟

اگر بخواهیم که به طور کلی به بررسی کار دانشجویی در استرالیا بپردازیم می توانیم کار را به دو دسته تقسیم بندی کنیم:

۱-کار در محل تحصیل

۲- کار در خارج از محل تحصیل

اگر شما دانشجوی تمام وقت در دانشگاه معتبر بوده و اجازه تحصیل نیز داشته باشید، امکان کار در دانشگاه را خواهید داشت. البته اگر دستیار پژوهش یا محقق باشید، استثنائاتی برای شما وجود خواهد داشت که پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از آن ها با مشاوران با تجربه اخذ بورسیه تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای کار در سایر مراکز نیز شرایطی در نظر گرفته می شود که از مهم ترین این شرایط می توان به اشتغال داشتن به تحصیل نام برد. با توجه به این که برای کار دانشجویی، حداکثر زمانی در هر هفته مشخص می شود، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از شرایط، ضوابط و میزان ساعات کار دانشجویی در استرالیا با مشاوران متخصص اخذ بورسیه تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • پزشکی استرالیا

پزشکی از جمله رشته های پرطرفدار است که در سال های گذشته امکان پذیرش در آن بدون کنکور، از طریق پردیس های ایران وجود داشت، اما مطابق قوانین جدید تحصیل بدون کنکور تنها از طریق اخذ پذیرش در سایر کشورها صورت می گیرد. یکی از کشورهای مطرح در این زمینه کشور استرالیا است که همواره شرایطی را برای پذیرش در نظر می گیرد. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط پذیرش در رشته پزشکی در استرالیا با مشاوران اخذ بورسیه و پذیرش تحصیلی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • اقامت دائمی استرالیا بعد از تحصیل

اگر در فکر اخذ اقامت دائم هستید، اقامت دائم پس از تحصیل یکی از روش هایی است که می توانید بر روی آن فکر کنید. البته در قدم اول بایستی شما را با ویزای ۴۸۵ آشنا کنیم. ویزای ۴۸۵ به دانشجویان خارجی اختصاص داده می شود که به تازگی از موسسات آموزشی استرالیا، فارغ التحصیل شده اند. با توجه به این که این ویزا یک فرصت طلایی است تا شما فرصت کافی را برای اقدام در جهت اخذ اقامت دائمی استرالیا ، داشته باشید، فقط یک بار قابل اخذ است. به همین منظور اگر تصمیم خود را برای اخذ اقامت در  استرالیا گرفته اید، پیشنهاد می کنیم که در این زمینه با مشاوران با تجربه مهاجرت و اخذ اقامت خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • مدارک لازم برای تحصیل در استرالیا

شاید فکر کنید که اولین مدرکی که برای ادامه تحصیل در استرالیا نیاز است، مدرک زبان انگلیسی است. اما آنچه مهم است این موضوع است که شما در کدام مقطع، قصد ورود به سیستم تحصیلی استرالیا را دارید؟ به عنوان مثال در مرحله اولیه برای اخذ پذیرش تحصیلی استرالیا، مدرک آیلتس اجیاری نیست ولی اگر می خواهید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید بایستی اصل مدرک آیلتس خود را ارائه دهید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از حداقل نمره ی لازم در آزمون های معتبر زبان انگلیسی (تافل، آیلتس و PTE) و کلیه مدارک لازم برای تحصیل در استرالیا با مشاوران حرفه ای مهاجرت خانه مشاوره تماس بگیرید.

روش دوم : مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص و کار

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند، در جستجوی راهی برای بهبود شرایط کاری و زندگی خود هستند و در واقع به دنبال مکانی برای ارتقاء تخصص خود هستند تا بتوانند هم از نظر شغلی هم مالی پیشرفت کنند. برای این گروه مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص و کار بهترین گزینه است.

  • بازار کار در استرالیا

با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی، استرالیا یکی از کشورهایی است که در این زمینه حرفی برای گفتن دارد. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که بسیاری از افراد به استرالیا می آیند تا این جمله را بشنوند که “متأسفانه تخصص شما به درد ما نمی خورد”. با توجه به این امر به نظر می رسد آگاهی از مشاغل مورد نیاز در استرالیا و لیست مشاغل پر در آمد در استرالیا ضروری به نظر برسد. پیشنهاد می کنیم در این زمینه حتماً با مشاوران متخصص مهاجرت کاری خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • تخصص های لازم در استرالیا

مشاغل در استرالیا به دو گروه تقسیم می شوند: مشاغل مهارتی (SOL) و مشاغل ترکیبی (CSOL). دولت استرالیا هر ساله لیست مشاغل را منتشر و بروزرسانی می نماید. جالب است بدانید که هر ساله برخی از رشته ها از این لیست حذف می شوند. به عنوان مثال در سال ۲۰۱۶ تخصص های دندانپزشکی و برنامه ریزی شهری و منطقه ای از لیست SOL حذف شدند. با توجه به اینکه آگاهی از اسامی شغل های مورد نیاز در استرالیا ضروری به نظر می رسد، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه مشاغل و تخصص های استرالیا با مشاوران با تجربه مهاجرت و اخذ ویزای خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • هزینه مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

هزینه های مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص شامل چندین بخش می شود که عبارتند از:

  • هزینه های ویزا
  • هزینه ارزیابی شغلی و تحصیلی
  • هزینه بررسی مدارک
  • هزینه های مرتبط با ترجمه مدارک
  • هزینه تست پزشکی
  • هزینه سفر
  • هزینه گذرنامه

با توجه به این که احتمال تغییر در هر کدام از موارد ذکر شده وجود دارد، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه هزینه های مهاجرت به استرالیا با مشاوران متخصص اخذ اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • مدارک لازم جهت مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص

با توجه به مطالبی که در قسمت مشاغل مورد نیاز و تخصص های لازم مورد بررسی قرار دادیم، با توجه به عنوان شغلی که مد نظر دارید، مدارک لازم متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر قصد کار در رشته پزشکی را دارید، بایستی مدرک پزشکی تان را ترجمه کنید و با ارزیابی اعتبار در استرالیا، اعتبار مدرک خود را به اثبات برسانید. ارائه مدرک زبان نیز در سطح مختلف کاری متفاوت است.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از مدارک لازم جهت مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص با مشاوران با تجربه مهاجرت و اخذ اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

روش سوم : مهاجرت به استرالیا به روش سرمایه گذاری

  • سرمایه گذاری در استرالیا

مهاجرت به روش سرمایه گذاری یکی از روش های پرطرفدار برای اخذ اقامت است. با توجه به این که شروط سرمایه گذاری در استرالیا در ایالت و شهرهای مختلف، متفاوت است پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط سرمایه گذاری در استرالیا و یافتن بهترین شهر برای اخذ اقامت به روش سرمایه گزذاری با مشاوران با تجربه اخذ اقامت دائمی خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • ثبت شرکت در استرالیا

ثبت شرکت در استرالیا یکی از روش هایی است که با توجه به مزایایی که دارد، توجه بسیاری از افرادی که قصد اخذ اقامت دائم را دارند، به خود جلب می کند. دقت کنید که هر قدم اشتباهی در راه ثبت شرکت می تواند شما را مایل ها از اهدافتان دور کند و حتی ممکن است زیان های مالی برایتان به یادگار بگذارد.

به همین منظور پیشنهاد می کنیم که قبل از هر اقدامی حتماً با مشاوران با تجربه مهاجرت و اخذ اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • کار آفرینی در استرالیا

اگر به روشی به غیر از تحصیل و تخصص را برای مهاجرت می اندیشید، کار آفرینی یکی از روش هایی است که می تواند موقعیت منحصر به فردی را برایتان ایجاد نماید. از جمله مدارک لازم برای کسب اقامت از طریق کارآفرینی در استرالیا ، مدرک زبان و مدرک اثبات تمکن مالی است. با توجه به لزوم آگاهی از کلیه مدارک و شرایط اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق کارآفرینی، پیشنهاد می کنیم در این زمینه با مشاوران باتجربه مشورت کنید.

اگر مرددید و یا تصمیم خود را به صورت قطعی برای مهاجرت گرفته اید، پیشنهاد می کنیم برای برداشتن گام هایی محکم تر و ساختن آینده ای با پشتوانه، با مشاوران متخصص مهاجرت و اخذ اقائم دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • هزینه مهاجرت به استرالیا به روش سرمایه گذاری

استرالیا کشوری ثروتمند است و صادرات از جمله راه های اخذ درآمد این کشور محسوب می شود. اگر روش سرمایه گذاری را برای اخذ اقامت در نظر گرفته اید، بایستی در قدم اول ایالت محل زندگی خود را تعیین کنید. از جمله موارد دیگر توجه به میزان مبلغ سرمایه گذاری است. به عنوان مثال در برخی موارد بایستی مقداری پول در حساب خود داشته باشید ولی نیازی به گردش حساب نیست.  با توجه به اینکه سرمایه گذاری در استرالیا به روش های مختلفی انجام می پذیرد و هر کدام شرایط خاص خود را دارد، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از هزینه مهاجرت به استرالیا به روش سرمایه گذاری با مشاوران باتجربه مهاجرت و اخذ اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • مدارک لازم مهاجرت به استرالیا به روش سرمایه گذاری

از جمله مزایای اخذ این نوع از پذیرش این است که برای مهاجرت به روش سرمایه گذاری، مدرک زبان انگلیسی و تحصیلی از اهمیت کمتری برخوردار است. آن چه که اهمیت فراوانی دارد تجربه مدیریت اما با شروط خاص و حداقل دارایی به دلار استرالیا است. برای اخذ اقامت بایستی از کلیه مدارک مهاجرت به استرالیا به روش سرمایه گذاری آگاهی داشته باشید، به همین منظور پیشنهاد می کنیم که در این زمینه حتما با متخصصان مهاجرت مشورت کنید.

اگر سؤالی در زمینه مهاجرت و کسب اقامت دائم در ذهنتان ایجاد شده است، می توانید آن را از مشاوران با تجربه مهارت و اخذ اقامت دائم خانه مشاوره بپرسید.

روش چهارم: مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

ازدواج ( اسپانسر شیپ همسر) یکی دیگر از راه های اخذ اقامت دائم در استرالیا است که البته در حین سادگی اگر اطلاعات کافی در زمینه آن نداشته باشید ممکن است بسیار دشوار باشد، زیرا شرایطی برای آن تعریف شده است که اگر آن ها را دارا نباشید، علاوه بر اقامت فرد اسپانسر شونده ممکن است اقامت فردی که به عنوان اسپانسر معرفی شده است نیز لغو خواهد شد. از جمله این موارد می توان به فاصله سنی زیاد بین دو نفر، تفاوت زبان و دین اشاره کرد.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی کلیه شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج با مشاوران حرفه ای اخذ اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

قدم دوم : شناخت انواع ویزا در استرالیا

ویزا سندی رسمی است که هر فردی که قصد خروج از کشور و ورود به کشوری دیگر را داشته باشد بایستی آن را به تأیید مقامات مهاجرتی برساند. ویزاها انواع متفاوتی دارند که به طور کلی شامل ویزای دائم و ویزای موقت . ویزای موقت معمولاً شش ماه انقضاء دارد و ویزای دائم همیشگی است. ویزاها انواع مختلفی دارند که از مهم ترین آن ها می توان به ویزای توریستی، ویزای تجاری، ویزای کار ویزای تحصیلی اشاره کرد . البته نوعی از ویزا با نام ویزای الکترونیکی نیز وجود دارد که در سیستم کامپیوتری ثبت می شود.

پیشنهاد می کنیم که اگر قصد اخذ ویزا دارید، در قدم اول با مشاوران متخصص اخذ ویزا خانه مشاوره تماس بگیرید.

A) ویزای توریستی ( ویزای یک بار ورود و ویزای چند بار ورود )

ویزای توریستی انواع مختلفی دارد که شامل ویزای یک بار ورود (Single) و چند بار ورود (Multiple) می شود همان طور که از اسامی این ویزاها مشخص است، ویزای یک بار ورود مانند کارت های بلیط مترو تک سفره می مانند و فقط اجازه یک بار سفر را صادر می کنند. ویزای چند بار ورود هم بازه ی زمانی را در نظر می گیرد و اجازه می دهد تا هر چند باری که می خواهید در بازه ی زمانی مشخص که برای ایرانیان معمولاً ۵ سال است سفر کنید.

برای آگاهی از کلیه شرایط و مدارک اخذ ویزاهای توریستی ( یکبار و چند بار ) می توانید با مشاوران با تجربه اخذ ویزا خانه مشاوره تماس بگیرید.

B) ویزای تجاری استرالیا

این نوع از ویزا برای صاحبان کسب و کاری مناسب است که می خواهند به کار خود از طریق توسعه کسب و کار، رونقی دهند. با این ویزا می توانید برای مذاکره و گفتگو بازدید کوتاهی داشته باشید.

برای آگاهی از شرایط و مدارک اخذ ویزای تجاری می توانید با مشاوران حرفه ای اخذ ویزا خانه مشاوره تماس بگیرید.

C) ویزای کار در استرالیا

این نوع از ویزا به منظور کسب اجازه برای اشتغال صادر می شود. اگر مدت کوتاهی برای اشتغال در استرالیا در نظر گرفته شود ویزای کاری از نوع موقت خواهد بود.

چنانچه قصد اخذ ویزای کاری استرالیا را دارید می توانید با مشاوران حرفه ای اخذ ویزا خانه مشاوره کمک بگیرید.

D) ویزای تحصیلی در استرالیا

از آن جایی که سیستم آموزشی استرالیا، یکی از بهترین ها از نظر امکانات آموزشی است، سالانه تعداد زیادی از نخبگان را برای ادامه تحصیل از کشورهای مختلف جذب می کند. ویزای تحصیلی به چند صورت ارائه می شود که از جمله آن ها می توان به ویزای دانش آموزی، ویزای دانشجویی و ویزای همراه تحصیلی استرالیا اشاره کرد.

دقت کنید که برای اخذ ویزای تحصیلی دانشجویی بایستی ابتدا رشته و دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب و پس از گرفتن پذیرش، نسبت به اخذ ویزا اقدام کنید.

شما می توانید برای آگاهی از بهترین رشته ها و دانشگاه های استرالیا و مراحل و مدارک اخذ پذیرش و ویزا با مشاوران متخصص مهاجرت و اخذ اقامت و ویزا خانه مشاوره تماس بگیرید.

E) ویزای سرمایه گذاری استرالیا

ویزای سرمایه گذاری نیز مختص افرادی است که می خواهند با اثبات تمکن مالی خود به دولت استرالیا، شرایط زندگی دائمی خود در استرالیا را پس از اخذ ویزا، فراهم کنند. از آن جایی که حداقل میزان سرمایه گذاری برای اخذ ویزای استرالیا در ایالت های مختلف متفاوت است پیشنهاد می کنیم قبل از هر گونه اقدام با مشاوران متخصص اخذ ویزا و اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای آگاهی از کلیه مدارک، شرایط و اقدامات لازم برای اخذ ویزا کشور استرالیا می توانید با مشاوران با تجربه مهاجرت اخذ ویزا و اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

قدم سوم: امور حقوقی در استرالیا

  • طلاق در استرالیا

قوانین حقوقی در استرالیا بسیار جدی و سخت گیرانه هستند و این موضوع بدان معنی است که هر اتفاقی در زندگی ( مخصوصاً زمانی که مهاجر هستید ) باید به اطلاع اداره ی مهاجرت برسد در غیر این صورت شما در لیست افرادی قرار خواهید گرفت که پنهان سازی واقعیت (Misrepresentation) را انجام داده اید. امیدواریم که لحظات بسیار شادی در کنار شریک خود داشته باشید اما اگر در زمانی تصمیم را به جدایی گرفتید، حتماً قبل از هر اقدام با یک مشاور مهاجرت، مشورت کنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه روند طلاق در استرالیا با مشاورین با تجربه مهاجرت خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • زایمان در استرالیا با اخذ ویزا

بسیاری از افراد با علم به این موضوع که تمامی افراد متولد شده در استرالیا، به نوعی شهروند آن محسوب می شوند، این رویا را در ذهن می پرورانند که با فرزندان خود در حال گذراندن اوقاتی شاد در یکی از رستوران های تالار اپرای سیدنی هستند. اما لازم است که بدانید، زایمان در استرالیا تابع شرایطی است که بایستی قبل از هر اقدامی حتماً از آن ها اطلاع داشته باشید چرا که در غیر اینصورت ممکن است آرزوهایتان بر طبق مرادتان پیش نرود، به این منظور پیشنهاد می کنیم حتماً در این زمینه با مشاوران متخصص اخذ اقامت دائم استرالیا خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • انگشت نگاری در استرالیا

انگشت نگاری از جمله مراحل اصلی برای دریافت ویزا است و در دفاتر سفارت هر کشور انجام می شود. برای اقدام برای اخذ ویزا بایستی چند نکته را درباره انگشت نگاری بدانید. به عنوان مثال اینکه چه کسانی از انگشت نگاری معاف اند و یا اینکه هر چند وقت یکبار بایستی برای انگشت نگاری اقدام کنید از جمله مهم ترین موضوعاتی است که بایستی از آن اطلاع کافی داشته باشید.

برای آگاهی از مراحل انگشت نگاری می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت خانه مشاوره تماس بگیرید.

قدم چهارم: شناخت شهرهای استرالیا

استرالیا ۶ ایالت دارد که در جدول زیر به بررسی آن ها می پردازیم

نام ایالت مرکز ایالت
ایالت استرالیای غربی West Australia پرت Pert
ایالت استرالیای جنوبی South Australia آدلاید Adelaide
ویکتوریا Victoria ملبورن Melbourne
کوئینزلند Queensland بریزبین Brisbane
نیوساوت ولز New south wales سیدنی Sydney
تاسمانیا Tasmania هوبارت Hobart

 

اگر چه در تصور بسیاری از افرادی که نام استرالیا را می شنوند، مناطق گرمسیری و جنگل های انبوه وجود دارد، اما بایستی بگوییم که بخش های مختلف استرالیا، آب و هوای مختلفی دارند و برخی از مناطق آن در فهرست بهترین مناطق برای زندگی قرار می گیرند. با توجه به وسعت استرالیا، این کشور از تمامی سلائق دمایی و آب و هوایی دعوت می کند. به عنوان مثال میانگین سالانه دما در قسمت های کوهستانی این کشور به زیر صفر و  در مناطق گرمسیری تا مرز ۵۰ درجه بالای صفر نیز می رسد.

اگر هنوز نمی دانید که می خواهید به کجا سفر کنید، ویزای کدام کشور را بگیرید و یا حتی شرایط اخذ اقامت دائم کدام کشور را دارید، پیشنهاد می کنیم با مشاوران با تجربه مهاجرت و اخذ اقامت خانه مشاوره تماس بگیرید.

قدم پنجم: هزینه های زندگی در استرالیا

بر کسی پوشیده نیست که برداشتن گام هایی بدون برنامه، منجر به شکست خواهد شد. اگر قصد مهاجرت و اخذ اقامت در استرالیا را دارید، بایستی از هزینه های زندگی در استرالیا اطلاع داشته باشید. برخی از این هزینه ها شامل هزینه مسکن، درمان و بیمه می شوند که در ذیل به بررسی آن ها می پردازیم.

  • درمان در استرالیا

دولت استرالیا در مبحث درمان بسیار حمایت کننده است و در این راستا دو طرح بیمه درمانی (Medicare) و طرح حمایت دارویی را در نظر گرفته است. شهروندان استرالیایی می توانند بدون هیچ گونه هزینه ای مطابق طرح بیمه درمانی، برای درمان بیماری های خود اقدام کنند و از سویی درمان های سرپایی خود را نیز با هزینه بسیار کمی انجام دهند. اما اینکه شرایط درمان در استرالیا برای مهاجران چگونه خواهد بود، بستگی به نوع مهاجرت شما خواهد داشت که بایستی قبل از اقدام برای مهاجرت حتما اطلاعات کافی در این زمینه را کسب کنید.

پیشنهاد می کنیم برای تخمین هزینه درمان و هرآنچه که باید درباره مهاجرت به استرالیا بدانید، با مشاورین با تجربه مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت خانه مشاوره تماس بگیرید.

  • بیمه در استرالیا

جالب است بدانید که بیمه در استرالیا از جمله مواردی است که دولت بر آن تاکید بسیار دارد و تا این زمان بسیاری از بیمه ها در این کشور به صورت اجباری می باشد که از جمله آن می توان به بیمه ی درمانی ، بیمه دوران بارداری ، بیمه از کارافتادگی و بازنشستگی اشاره کرد. البته شرایط اخذ بیمه برای مهاجران اندکی متفاوت است و لازم است که حتماً قبل از اقدام برای مهاجرت در مورد آن اطلاعات لازم را کسب کنید. پیشنهاد می کنیم سؤالات خود را در زمینه بیمه در استرالیا از مشاورین با تجربه مهاجرت و اخذ ویزا خانه مشورت بپرسید.

برای آگاهی از شرایط اخذ اقامت استرالیا با کمترین هزینه با مشاوران حرفه ای خانه مشاوره تماس بگیرید.

قدم ششم: اطلاعات تکمیلی مهاجرت به استرالیا

  • Home stay چیست؟

Homestay که برخی آن را با نام مهاجر سرا می شناسند به معنی زندگی با خانواده ای محلی در یک کشور خارجی است.  این موقعیت می تواند یک فرصت طلایی برای یادگیری بهتر زبان انگلیسی نیز باشد. اما چگونه می توان چنین موقعیتی را فراهم کرد؟ آیا نیاز به پرداخت مبلغی برای اقامت است؟

اگر سؤالی در زمینه Homestay دارید، آن را با مشاوران با تجربه مهاجرت خانه مشاوره در میان بگذارید.

  • امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا

همان طور که می دانید برای مهاجرت به استرالیا ۲۰۱۸ بایستی حداقل امتیاز لازم را کسب کنید، که این امتیازها برای انواع مهاجرت متفاوت است. به عنوان مثال اگر موضوع مهاجرت به استرالیا را از نظر سنی مورد بررسی قرار دهیم، بیشترین امتیاز (۲۵) برای افراد ۲۴-۱۸ سال در نظر گرفته می شود. اما از آنجایی که در هر سال، ممکن است که سیستم امتیازبندی متفاوت باشد، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا ۲۰۱۸ با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

[postbox txt=”در زمینه مهاجرت به استرالیا”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • مهاجرت استرالیا ، مهاجرت به استرالیا ، شرایط مهاجرت به استرالیا ، اقامت استرالیا ، وکیل مهاجرت استرالیا ، امتیاز مهاجرت به استرالیا ، مهاجرت کاری به استرالیا ، هزینه مهاجرت به استرالیا ، اداره مهاجرت استرالیا
  • مهاجرت به استرالیا ۲۰۱۸ ، مهاجرت به استرالیا از طریق کار ، امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا ، مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص ، ثبت شرکت در استرالیا
  • شرایط مهاجرت به استرالیا ۲۰۱۸ ، امتیاز بندی مهاجرت به استرالیا ۲۰۱۸ ، راه های مهاجرت به استرالیا، مدارس استرالیا ، بورسیه استرالیا ، دانشگاه های استرالیا
  • مشاوره تلفنی، هزینه های زندگی در استرالیا، درمان در استرالیا ، بیمه در استرالیا ، اقامت در استرالیا با کمترین هزینه
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور