سرمایه گذاری در کانادا

مهاجرت به کانادا به روش سرمایه گذاری

فرصت طلایی مهاجرت کاری به کانادا به روش سرمایه گذاری

کانادا، کشوری زیبا در شمال قاره آمریکای شمالی که به آن کشور مهاجران هم می گویند. اگر جمعیت این کشور را حدوداً ۳۷ میلیون در نظر بگیریم، تقریباً ۲۰% ( حدود ۷/۵ میلیون نفر آن را مهاجران تشکیل می دهند). جالب است بدانید که تا قبل از قرن بیستم، اکثر مهاجران کانادا را غرب نشینانی مانند آمریکا، آلمان و ایتالیا تشکیل می دادند، اما امروزه با تغییر موج مهاجرت به این کشور از آسیا، چین و ایران در لیست برترین های این گروه قرار گرفته اند.

مهاجرت به روش سرمایه گذاری یکی از روش های پرطرفدار برای اخذ اقامت است. کبک یکی از استان هایی است که از این طریق افراد بسیاری را جذب می نماید. از جمله شرایطی که دولت کبک برای مهاجرت به کانادا به روش سرمایه گذاری در نظر می گیرد، حداقل دارایی خالص بالغ بر یک میلیون و ششصد هزار دلار کانادا است. با توجه به این که شروط سرمایه گذاری در کانادا در استان و شهرهای مختلف متفاوت است، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه شرایط سرمایه گذاری در کانادا و یافتن بهترین شهر برای اخذ اقامت به روش سرمایه گذاری با مشاوران با تجربه اخذ اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

ثبت شرکت در کانادا

ثبت شرکت در کانادا یکی از روش هایی است که با توجه به مرایایی که دارد، توجه بسیاری از افرادی که قصد اخذ اقامت دائم را دارند، به خود جلب می کند. جالب است که بدانید از جمله مزایای ثبت شرکت در کانادا این است که از خدمات درمانی برخوردار می شوید و فرزندانتان نیز از امکانات تحصیلی رایگان بهره مند می شوند. علاوه بر این با سرمایه گذاری، راحت تر می توانید پاسپورت کانادایی را اخذ کنید. اما دقت کنید که هر قدم اشتباهی در راه ثبت شرکت می تواند شما را مایل ها از اهدافتان دور کند و حتی ممکن است زیان های مالی برایتان داشته باشد.

قبل از هر اقدامی حتماً با مشاوران با تجربه مهاجرت و اخذ اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

فرصت طلایی مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

کار آفرینی در کانادا

اگر به روشی به غیر از تحصیل و تخصص، برای مهاجرت می اندیشید، کار آفرینی یکی از روش هایی است که می تواند موقعیت منحصر به فردی را برایتان ایجاد نماید. از جمله استان هایی که در این زمینه حرفی برای گفتن دارد، بریتیش کلمبیا است چرا که در این استان، هزینه های مالیاتی کم و فرصت های تجاری متعدد است.

بریتیش کلمبیا سیستم آنلاین (Entrepreneur Residence) را که به اختصار EIR نامیده می شود، برای ثبت نام مهاجران کارآفرین راه اندازی نموده است که از میان ثبت نام کنندگان، متقاضیانی که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشند، دعوت خواهد کرد.

اگر هنوز مرددید و یا تصمیم خود را به صورت قطعی برای مهاجرت گرفته اید، پیشنهاد می کنیم برای برداشتن گام هایی محکم تر و ساختن آینده ای با پشتوانه، با مشاوران متخصص مهاجرت و اخذ اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

هزینه مهاجرت به کانادا به روش سرمایه گذاری

اگر روش سرمایه گزاری را برای اخذ اقامت در نظر گرفته اید، بایستی در قدم اول استان محل زندگی خود را تعیین کنید. به عنوان مثال در بریتیش کلمبیا، حداقل شرایط کارآفرینی را برابر با دویست هزار دلار اعلام نموده اند، اما به دلیل این که میزان حداقل سرمایه گزاری ارتباط نزدیکی با نوع سرمایه گزاری دارد، این حداقل ممکن است به دو یا چند برابر مبلغ ذکر شده نیز برسد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از هزینه مهاجرت به کانادا به روش سرمایه گذاری با مشاوران باتجربه مهاجرت و اخذ اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

مدارک لازم مهاجرت به کانادا به روش سرمایه گذاری

از جمله مزایای اخذ این نوع از پذیرش این است که برای مهاجرت، هیچ نیازی به دارا بودن مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه وجود ندارد. همچنین نیازی به داشتن مدرک تحصیلی هم نیست و آن چه که اهمیت فراوانی دارد، تجربه مدیریت به مدت حداقل ۲ سال اما با شروط خاص و حداقل دارایی ۱/۶۰۰/۰۰۰ دلار کانادا است.

[postbox txt=” در زمینه مهاجرت کاری به کانادا به روش سرمایه گذاری”]

اگر سؤالی در زمینه مهاجرت و کسب اقامت دائم ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید آن را از مشاوران با تجربه مهاجرت و اخذ اقامت دائم خانه مشاوره بپرسید.

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • سرمایه گذاری در کانادا ، ثبت شرکت در کانادا، کارآفرینی در کانادا، مدارک لازم برای مهاجرت به روش سرمایه گذاری
  • هزینه مهاجرت به کانادا به روش سرمایه گذاری، اخذ اقامت دائم در کانادا
  • مشاوره تلفنی، اقامت در کانادا با کمترین هزینه ، مدرک زبان لازم برای مهاجرت به روش سرمایه گذاری
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور