مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا

فرصت طلایی مهاجرت کاری به کانادا از طریق تخصص :

کانادا، کشوری زیبا در شمال قاره آمریکای شمالی که به آن کشور مهاجران هم می گویند. اگر جمعیت این کشور را حدوداً ۳۷ میلیون در نظر بگیریم، تقریباً ۲۰% (حدود ۷/۵ میلیون نفر آن را مهاجران تشکیل می دهند). جالب است بدانید که تا قبل از قرن بیستم، اکثر مهاجران کانادا را غرب نشینانی مانند آمریکا، آلمان و ایتالیا تشکیل می دادند، اما امروزه با تغییر موج مهاجرت به این کشور، آسیا، چین و ایران در لیست برترین های این گروه قرار گرفته اند.

بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت دارند، در جستجوی راهی برای بهبود شرایط کاری و زندگی خود هستند و در واقع به دنبال مکانی برای ارتقاء تخصص خود هستند تا بتوانند هم از نظر شغلی و هم مالی پیشرفت کنند. برای این گروه، مهاجرت به کانادا از طریق تخصص و کار بهترین گزینه است.

بازار کار در کانادا :

با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی، پیش بینی می شود که کانادا تا پایان سال ۲۰۲۱، بالغ بر یک میلیون شغل جدید را ایجاد کند که این بدین معناست که بازار کار در کانادا حالا حالا ها گرم خواهد بود. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که بسیاری از افراد به کانادا می آیند تا این جمله را بشنوند “متأسفانه تخصص شما به درد ما نمی خورد“. با توجه به این امر، به نظر می رسد آگاهی از مشاغل مورد نیاز در کانادا و لیست مشاغل پر در آمد در کانادا ضروری به نظر برسد.

تخصص های لازم در کانادا :

مشاغل در کانادا به ۵ سطح تقسیم می شوند که عبارتند از مشاغل سطح صفر، سطح C، B، A و D. در این بخش، برخی از مشاغل هر سطح را مورد بررسی قرار می دهیم اما پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه مشاغل با مشاوران مهاجرت خانه مشاوره تماس بگیرید.

رده مشاغل توضیح مثال
صفر نیاز به آگاهی در زمینه دانش مدیریت مدیریت شرکت تجاری
A نیاز به مدرک معتر دانشگاهی پزشکی، عمران
B نیاز به مدرک کار آموزی لوله کشی
C نیاز به مدرک دبیرستان قصابی
D بدون نیاز به مدرک کارگران

جهت آگاهی از تخصص های لازم و لیست مشاغل ورود پذیرش در کانادا با مشاوران مهاجرت، اخذ ویزا و اقامت دائم خانه مشاوره تماس بگیرید.

هزینه مهاجرت به کانادا از طریق تخصص :

هزینه های مهاجرت به کانادا از طریق تخصص شامل چندین بخش می شود که عبارتند از:

  • هزینه های Skill worker
  • هزینه بررسی مدارک
  • هزینه های مرتبط با ترجمه مدارک
  • هزینه معاینه
  • هزینه سفر
  • هزینه گذرنامه
  • هزینه اثبات تمکن مالی

با توجه به این که احتمال تغییر در هر کدام از موارد ذکر شده وجود دارد، پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه هزینه های مهاجرت به کانادا با مشاوران مهاجرت خانه مشاوره تماس بگیرید.

مدارک لازم جهت مهاجرت به کانادا از طریق تخصص :

با توجه به مطالبی که در قسمت مشاغل مورد نیاز و تخصص های لازم مورد بررسی قرار دادیم، با توجه به عنوان شغلی ( سطح صفر تا D) که مد نظر دارید، مدارک لازم متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال اگر قصد کار در رشته پزشکی را دارید، بایستی مدرک پزشکی تان را ترجمه کنید و با ارزیابی اعتبار در کانادا، اعتبار مدرک خود را به اثبات برسانید. ارائه مدرک زبان نیز در سطح مختلف کاری متفاوت است.

[postbox txt=” در زمینه مهاجرت کاری به کانادا”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • مهاجرت به کانادا از طریق تخصص ، بازار کار در کانادا ، تخصص های لازم در کانادا ، فهرست مشاغل کانادا
  • هزینه های مهاجرت به کانادا از طریق تخصص ، شغل های پردرآمد در کانادا ، مدارک لازم جهت مهاجرت به کانادا از طریق تخصص، پزشکی در کانادا
  • مشاغل رده A کانادا ، مشاغل مدیریتی کانادا ، مشاغل فنی حرفه ای کانادا، اخذ اقامت دائم در کانادا
  • مشاوره تلفنی، اقامت در کانادا با کمترین هزینه ، مدرک زبان لازم برای مهاجرت کاری به کانادا
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور