نحوه انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۸

مشاوره و آنالیز کارنامه انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۸:

انتخاب رشته یکی از تخصصی ترین اعمالی است که در دوره های تحصیلی انجام می دهید. با وجود اینکه تعداد افراد کمی همواره می توانند در هر رشته و دانشگاهی که مورد نظر شان است، قبول شوند، انتخاب رشته اصولی می تواند یک عامل قبولی بسیار حائز اهمیت باشد. از جمله مواردی که در یک انتخاب رشته حرفه ای بسیار مهم است، آنالیز کارنامه داوطلب است.

به منظور مشاوره و آنالیز کارنامه انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۸ می توانید با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

اصول انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۸:

اگر داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد ۹۸ هستید، در کارنامه ی اولیه خود، اطلاعاتی هم چون نمره (تراز) کل، رتبه، آخرین رتبه ی قبولی، مجاز شدن در دانشگاه آزاد و … را مشاهده خواهید کرد، که این اطلاعات، کمک شایانی به شما برای انتخاب رشته ی صحیح خواهد کرد.

از آن جا که انتخاب محل دانشگاهی در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد، حداکثر ۴۰ انتخاب می باشد، باید در انتخاب آن ها دقت کامل نمایید، برای تحقق این امر، پیشنهاد می شود که ۱۰ انتخاب اول شما، رویایی و خوشبینانه، ۲۰ انتخاب بعدی، معقولانه و واقع بینانه و ۱۰ انتخاب آخر، بدبینانه باشد تا بتوانید بهترین انتخاب رشته را داشته باشید و در بهترین دانشگاه قبول شوید.

برای انجام انتخاب رشته اصولی دکتری با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

زمان و شرایط انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۸:

مطابق زمان بندی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری منتشر شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون دکتری در اسفندماه در سایت سازمان سنجش در فروردین ماه منتشر شد، که مطابق زمانبندی به داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده باشند، فرصت انتخاب رشته داده می شود.

حتماً به این نکته دقت کنید که اگر مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه آزاد شده باشید، مجازید که فقط در دانشگاه آزاد انتخاب رشته نمایید.

برای کسب آگاهی از زمان و شرایط انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۸ با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد ۹۸:

دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد تقریباً یک هفته پس از اعلام نتایج اولیه دکتری به صورت مجزا از دفترچه انتخاب رشته سراسری منتشر می شود و معمولا شامل کلیات، شرایط و ضوابط، جداول کد رشته محل ها و فرم ها است. به منظور انتخاب رشته حرفه ای، گاهی از اطلاعات مندرج در دفترچه الزامی است.

برای کسب آگاهی از مندرجات دفترچه انتخاب رشته دکتری آزاد با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

مشاوره برای قبولی در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد:

شاید شما نیز جزو افرادی باشید که می پندارند کسب رتبه ی قابل قبول در آزمون دکتری به معنای قبولی آنها است ولی بایستی حتماً به این نکته توجه کنید که با توجه به افزایش درصد سهم اثر مصاحبه در قبولی و برابری آن با امتیاز حاصل از آزمون، مصاحبه به میزان آزمون در قبولی شما مؤثر است.

انتخاب رشته دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد :

در مقطع دکتری نیز همانند سایر مقاطع تحصیلی، پذیرش بدون کنکور تحت ضوابط و شرایطی صورت می پذیرد. به عنوان مثال پذیرش در مقطع دکتری تحت عنوان «پذیرش استعدادهای درخشان» بدون کنکور انجام می گیرد. البته دانشگاه های دیگری مانند پردیس های خودگردان هم به صورت بدون کنکور اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری می نمایند. برای آگاهی از شرایط، ضوابط و هر آنچه باید در زمینه ادامه تحصیل بدون کنکور بدانید، می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”انتخاب رشته دکتری، آمادگی مصاحبه دکتری، پذیرش بدون آزمون دکتری، بورسیه و ادامه تحصیل خارج از کشور”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • نحوه ی انتخاب رشته آزاد ، انتخاب رشته دکتری، انتخاب رشته دکتری ۹۸ دانشگاه سراسری، انتخاب رشته دکتری ۹۸ دانشگاه آزاد
  • دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری ۹۸، ظرفیت پذیرش دکتری سراسری و دانشگاه آزاد
  • مراحل مصاحبه دکتری ۹۸، پذیرش بدون کنکور دکتری ۹۸، بورسیه دکتری و ادامه تحصیل خارج از کشور
  • مشاوره انتخاب رشته دکتری و مشاوره تلفنی در رابطه با مراحل مصاحبه دکتری
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور