نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار MBA

نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار MBA

  • نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار MBA ، انتخاب رشته کنکور مدیریت کسب و کار MBA ، انتخاب رشته دانشگاه مدیریت کسب و کار MBA

  • نرم افزار انتخاب رشته کنکور مدیریت کسب و کار MBA ، انتخاب رشته کنکور سراسری مدیریت کسب و کار MBA ،انتخاب رشته دانشگاه آزاد مدیریت کسب و کار MBA توسط نرم افزار انتخاب رشته مدیریت کسب و کار MBA

  • مشاوره راهنمای انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی کنکور آزاد رشته مدیریت کسب و کار MBA
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته و دانشگاهمورد نظرتان به کمک نرم افزار انتخاب رشته مدیریت کسب و کار MBA
  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته مدیریت کسب و کار MBA و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند به کمک مشاورین مرکز انتخاب رشته

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار MBA”]
پس از ماه ها و ساعت ها تلاش شبانه روزی مرکز مشاوره نرم ا فزار قدرتمند انتخاب رشته کارشناس ارشد برای انتخاب رشته هوشمندانه و دقیق دانش آموختگان مهیا شده است. در این نرم افزار رتبه و تراز داوطلبان و همچنین ظرفیت پذیرش و … برای انتخاب هدفمند آن ها آورده شده است.

با استفاده از این نرم افزار ضریب خطا در انتخاب رشته تا حد زیادی به حداقل رسانیده و می توان در کمترین زمان با بیشترین سرعت انتخاب خود را رقم بزنند. داوطلبان پس از ورود به نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد  با توجه به رتبه و تراز احتمالی لیستی از رشته ها و گرایش های مربوطه را که می توانند در آن پذیرش داشته باشند ملاحظه می نمایند.

با رتبه چند و در کجا قبول می شویم؟

یکی از رایج ترین سؤال هایی که هر ساله در بین داوطلبین پیش می آید رتبه ی مورد نیاز برای قبولی در گرایش و رشته ی مورد علاقه ی خود می باشد.

در نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد  با توجه به رتبه و تراز احتمالی داوطلبان می توانند رشته و گرایش و دانشگاه احتمالی مورد پذیرش خود را مشاهده نمایند.

 

 

[awsa-banners]

در جدول زیر نمونه کارنامه کنکور کارشناسی ارشد  برای ۱۰ نمونه داوطلب با تفکیک درصد دروس و رتبه و تراز کسب شده آورده شده است.

جدول رتبه و تراز کنکور

زبان انگلیسی استعداد ریاضیات معدل ترازکل رتبه کل
۶۹.۳۳ ۷۳.۳۳ ۹۱.۱۱ ۱۴.۶۴ ۸۸۲۲ ۴
۶۵.۶۷ ۴۶.۶۷ ۸۱.۶۱ ۱۵.۱۹ ۷۴۷۴ ۴۱
۰ ۳۱.۶۷ ۰ ۱۳.۶۹ ۲۵۳۹ ۶۲۵۰
۰ ۲۷.۵ ۰ ۱۵.۲۳ ۲۵۳۹ ۶۲۵۰
۰ ۲۸.۳۳ ۰ ۱۴.۸۱ ۲۵۲۷ ۶۳۹۹
۰ ۱۹.۱۷ ۰ ۱۵.۳۶ ۲۲۴۴ ۱۰۴۵۶
۰ ۲۴.۱۷ ۰ ۱۳.۱۷ ۲۲۱۰ ۱۱۰۷۹
۰ ۱۴.۱۷ ۰ ۱۶.۵۹ ۲۱۸۲ ۱۱۶۲۵
۲۰ ۷.۵ ۰ ۱۵.۳۳ ۲۱۷۹ ۱۱۶۷۷
۰ ۱۸.۳۳ ۰ ۱۴.۸۳ ۲۱۶۰ ۱۲۰۳۵

 

با رتبه چه رشته ای قبول می شویم؟

اگر شما مثل دیگران زندگی می کنید رتبه ای مثل دیگران بدست خواهید آورد. پس برای بدست آوردن رتبه های خارق العاده باید خارق العاده و متفاوت زندگی کنید که مثمر ترین نکته در انتخاب رشته شما رتبه کسب شده در کنکور می باشد. از جمله امکاناتی که نرم افزار انتخاب رشته ارشد به داوطلبان می دهد امکان انتخاب رشته با توجه به رتبه و تراز کسب شده می باشد. به این صورت که داوطلب رتبه و تراز احتمالی که در کنکور ممکن است کسب کند در نرم افزار وارد کرده و نرم افزار با توجه به آنالیز و تجزیه و تحلیل کارنامه سال های گذشته داوطلب امکان قبولی در رشته و گرایش ها را به تفکیک دانشگاه لیست می کند.

احتمال قبولی در انتخاب رشته ی ارشد مدیریت کسب و کار MBA:

بررسی احتمال قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظر:

این نرم افزار ویژگی منحصر به فردی که دارا می باشد این است با توجه به رتبه و تراز داده شده امکان بررسی در رشته و دانشگاه مورد نظر وارد شده داوطلب را مهیا می کند و لیستی از رشته ها و دانشگاه ها را به نمایش در آورده که داوطلب با توجه به آن ها هوشمندانه ترین انتخاب خود را انجام دهد.

 

انتخاب رشته مدیریت کسب و کار MBA امسال کمی هوشمندانه تر از انتخاب رشته های مدیریت کسب و کار MBA هرسال؛ داوطلبان میتوانند برای انتخابی صحیح و آگاهانه در کنکور مدیریت کسب و کار MBA با مرکز مشاوره انتخاب رشته کنکور مدیریت کسب و کار MBA تماس گرفته و به کمک نرم افزار انتخاب رشته مدیریت کسب و کار MBA و با آگاهی کامل از شرایط و ضوابط انتخاب رشته بهترین گزینه ها را که شانس قبولی شما در آن بیشتر است انتخاب نمایید.
[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار MBA”]

مشاورین مرکز انتخاب رشته در موضوعات زیر حیطه انتخاب رشته به شما مشاوره تلفنی میدهند:

  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته مدیریت کسب و کار MBA و دانشگاه مورد نظرشما در سراسر کشور، سال گذشته در رشته مدیریت کسب و کار MBA با چه رتبه ای قبول شده اند؟ توسط نرم افزار انتخاب رشته مدیریت کسب و کار MBA

  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی شانس قبولی بیشتری دارد؟ با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مدیریت کسب و کار MBA

  • مشاوره هوشمند تلفنی انتخاب رشته سراسری مدیریت کسب و کار MBA و آزاد و معرفی رشته های دانشگاهی و مقایسه دانشگاه های رشته مدیریت کسب و کار MBA

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته مدیریت کسب و کار MBA ، انتخاب رشته کنکور ، انتخاب رشته کنکور آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه سراسری، انتخاب رشته مدیریت کسب و کار MBA کنکور آزاد و سراسری

  • و هرسوالی پیرامون انتخاب رشته مدیریت کسب و کار MBA ممکن است برایتان پیش آید

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور