نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت امور شهری

  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت امور شهری

    ،انتخاب رشته ارشد کارشناسی ارشد مدیریت امور شهری ، انتخاب رشته ارشد آزاد

  • نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت امور شهری ،انتخاب رشته ارشد کنکور سراسری،انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد مدیریت امور شهری
  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی ارشد کنکور آزاد رشته مدیریت امور شهری
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته مدیریت امور شهری و دانشگاه مورد نظرشما توسط

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت امور شهری”]
اصلی ترین و مهم ترین گام در انتخاب رشته ی داوطلبان ارشد انتخاب رشته می باشد و داوطلبان پس از آزمون کنکور ۹۶، اعلام نتیجه از سوی سازمان سنجش و آموزش اعلام می گردد. (صدور کارنامه ی اولیه) داوطلبان پس کارنامه ی اولیه  باید در مرحله ی دوم از ورود به مقطع ارشد یعنی انتخاب رشته شرکت نمایند. انتخاب رشته نیازمند اطلاعات کامل و کافی در زمینه ی دانشگاه ها، نمرات لازم برای قبول شدن در آن ها، نحوه ی گزینش کردن داوطلبان و مسایلی از این قبیل می باشند. بدون شک رسیدن به چنین اطلاعاتی نیازمند هدف هزینه و زمان زیاد می باشد که با توجه به بازه تعریف شده برای انتخاب رشته این امر امکان پذیر نمی باشد. همچنین داوطلبان گذشته در دانشگاه مورد نظر خود در مقطع ارشد نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند. در کنکور ۹۶ با توجه به ادغام شدن آزمون کنکور سراسری ۹۶ و کنکور آزاد ۹۶، انتخاب رشته های این دو دانشگاه کماکان بصورت مجزا و جداگانه از هم برگزار می گردد.

لذا تیم نرم افزاری خانه مشاوره جهت تسریع و تسهیل در امر انتخاب رشته و رسیدن به انتخابی دقیق و هوشمندانه اقدام به تولید نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد نموده که می تواند با توجه به رتبه و تراز احتمالی داوطلب و علاقه مندی آن ها احتمال قبول شدن را بررسی نماید.

با رتبه کجا قبول میشم؟

یکی از مسائلی که در هنگام انتخاب رشته می تواند چالش فکری را برای داوطلبان ایجاد نماید، محل تحصیل داوطلبان می باشد. در مقطع ارشد با توجه به شرایط متفاوت داوطلبان از جمله شاغل شدن، متاهل شدن و مسایل دیگر، امکان تحصیل در خارج از محل سکونت خود برای آن ها فراهم نمی باشد و اکثر داوطلبان به دنبال تحصیل در محل سکونت خود و یا شهرهای نزدیک به آن می باشند. لذا داوطلبان با مطالعه ی کارنامه ی داوطلبان سال های گذشته مقطع ارشد مدیریت امور شهری می توانند اطلاعات لازم را بدست آورند. ما به داوطلبان توصیه می کنیم که پیش از انتخاب رشته ی ارشد حتماً از نرم افزار انتخاب رشته جهت میزان احتمالی پذیرفته شدن در رشته، دانشگاه های مربوطه اطلاعات لازم را کسب نمایند.

[bannerentekhab]

با چه رتبه و در چه رشته ای؟

پس از محل سکونت دیگر نکته ای که می تواند تأمل انگیز باشد. رشته ی مورد تحصیل می باشد. همان طور که می دانید رشته ی نرم افزار دارای گرایش های متعددی می باشد و اینکه در چه گرایشی با چه رتبه ای می توان پذیرفته شد از مسایل مهم در ارتباط با انتخاب رشته ی داوطلب می باشد. داوطلبان با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد می توانند با توجه به رتبه و تراز خود امکان پذیرفته شدن در دانشگاه های مختلف را بررسی نمایند.

احتمال قبولی در انتخاب رشته ارشد مدیریت امور شهری:

[awsa-box]با استفاده از نرم افزار، احتمال واقعیه قبول شدنت را ببین![/awsa-box]

آیا این نرم افزار می تواند پذیرفته شدن را تضمین نماید؟ باید گفت که اگر منظور از پذیرفته شدن به طور حتم در یک دانشگاه و رشته ی خاص می باشد باید گفت که خیر، این نرم افزار می تواند امکان قبول شدن داوطلبان را با توجه به رتبه و تراز احتمالی آن ها در دانشگاه های مختلف را بررسی نماید و این موضوع حتم به یقین نمی باشد ولی با توجه به اطلاعات و دیتابیس سال های گذشته، محتمل ترین حالات را می تواند تخمین بزند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر برروی لینک کلیک نمایید

[postbox txt=”مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت امور شهری”]

باتوجه به اهمیت موضوع در

انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد

پیشنهاد میگردد داوطلبان کارشناسی ارشد رشته مدیریت امور شهری

از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت امور شهری

استفاده نمایند.علاقه مندان میتوانند جهت تخمین احتمال قبولی خود در رشته مدیریت امور شهری با مشاوران مرکز انتخاب رشته تماس گرفته و بررسی نمایند که در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت امور شهری میتوانند در کدام دانشگاه نمره قبولی کسب نمایند.همچنین مشاورین این مرکز به شما اطلاعاتی میدهند که داوطلبان سال گذشته با رتبه شما در مقطع کارشناسی ارشد چه نتایجی گرفتند و در کدام دانشگاه قبول شدند.

مشاورین این مرکز در موضوعات زیر به شما مشاوره میدهند:

  • مدیریت امور شهری و دانشگاه مورد نظرتان، سال گذشته در رشته مدیریت امور شهری با چه رتبه ای دانشجو گرفته شد
  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی میتوان قبول شد؟ با استفاده از

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد رشته مدیریت امور شهری

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد و بهترین انتخاب که شانس قبولی شما در آن بیشتر است
  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت امور شهری

    ،انتخاب رشته ارشد ،

    انتخاب رشته ارشد آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری،

    انتخاب رشته کارشناسی ارشد مدیریت امور شهری

    کنکور آزاد

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور