نرم افزار تخمین رتبه کنکور زبان ۹۶

نرم افزار تخمین رتبه کنکور زبان ۹۶

  • نرم افزار تخمین رتبه کنکور زبان ۹۶، لیست رشته های کنکور زبان ۹۶
  • ثبت نام دانشگاه بدون کنکور زبان ۹۶، رشته های دانشگاه بدون کنکور انسانی
  • ظرفیت پذیرش رشته های زبان، ادامه تحصیل کنکور زبان ۹۶
  • سامانه مشاوره تلفنی و پاسخگویی به سؤالات کنکور زبان

[postbox txt=”استفاده ازنرم افزار تخمین رتبه کنکور زبان ۹۶″]

پس از آزمون کنکور زبان ۹۶ و در فرصت زمان باقی مانده ی یک ماه تا اعلام نتایج کنکور زبان ۹۶، داوطلبان نیازمند کسب اطلاعات لازم برای آگاهی کامل می باشند تا با انتخاب رشته ی نادرست به آینده شغلی و تحصیلی خود لطمه نزنند. از جمله ی این اطلاعات کارنامه ی داوطلبان سال های گذشته به همراه رشته محل های قبولی آنان می باشد که اطلاع از این موضوع می تواند دید واقع بینانه تری را نسبت به انتخاب رشته به ما بدهد. در همین خصوص نرم افزار تخمین رتبه ی کنکور زبان ۹۶ می تواند با توجه به درصد دروس احتمالی خود و با اطلاع از آن رتبه ی شما را تخمین بزند.

همچنین متخصصان مرکز نیز آماده ی پاسخ گویی به تمامی سؤالات شما و نحوه ی استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور زبان ۹۶ می باشند.

[estimatesb]

[fieldb]

نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان ۹۶

داوطلبان قبل از زمان انتخاب رشته ی خود می بایست از لیست رشته و دانشگاه هایی که امکان قبولی در آن ها را دارند مطلع شوند. طبیعتاً دسترسی به چنین اطلاعاتی کاری سخت و زمان بر است. مرکز مشاوره با ارائه ی نرم افزار انتخاب رشته ی کنکور زبان ۹۶ با در دست داشتن اطلاعات هزاران کارنامه به همراه رشته محل های قبولی داوطلبان، محتمل ترین رشته و دانشگاه هایی را که امکان پذیرفته شدن در آن ها را دارید به شما معرفی می نماید. همین طور مشاوران کنکور مرکز می توانند رشته محل هایی که داوطلبان در سال های گذشته با همان رتبه و ترازی که در آن ها قبول شدید برای شما مشخص می نمایند.

نرم افزار ثبت نام دانشگاه بدون کنکور زبان ۹۶

با توجه به اینکه در سال های اخیر ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور افزایش پیدا کرده است و داوطلبان زیادی با توجه به شرایط مناسب این دانشگاه ها به ادامه تحصیل در این دانشگاه ها روی آوردند. مرکز مشاوره نرم افزار ثبت نام دانشگاه بدون کنکور زبان ۹۶ را در اختیار داوطلبان قرار داده است تا داوطلبین بتوانند آگاهی کامل را از لیست رشته و دانشگاه های بدون کنکور زبان ۹۶ استان خود مطلع شوند و در صورت داشتن شرایط لازم نسبت به ثبت خود در زمان های مقرر شده، اقدام نمایند.

[postbox txt=”استفاده ازنرم افزار تخمین رتبه کنکور زبان ۹۶″]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:
  • نرم افزار تخمین رتبه کنکور زبان ۹۶، لیست دانشگاه های بدون کنکور زبان ۹۶
  • زمان تکمیل ظرفیت کنکور زبان ۹۶، نرم افزار انتخاب رشته کنکور زبان ۹۶
  • زمان ثبت نام دانشگاه های بدون کنکور زبان ۹۶، نرم افزار ثبت نام دانشگاه بدون کنکور زبان ۹۶
  • سامانه هوشمند مشاوره تلفنی و پاسخگویی به سؤالات شما

[telbk]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور