نرم افزار تخمین رتبه کنکور ۹۶

نرم افزار تخمین رتبه کنکور ۹۶

  • نرم افزار تخمین رتبه کنکور ۹۶، رتبه های قبولی کنکور ۹۶
  • اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۶، اطلاع از درصد دروس قبولی کنکور ۹۶
  • کارنامه داوطلبان کنکور سال های گذشته، نرم افزار انتخاب رشته کنکور ۹۶
  • نرم افزار ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ۹۶،لیست دانشگاه ها و رشته های بدون کنکور ۹۶
  • سامانه هوشمند تلفنی و پاسخگویی به تمامی سؤالات شما

[postbox txt=”استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور ۹۶ و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور ۹۶″]

امروزه باتوجه به اهمیت انتخاب رشته کنکور ۹۶ در ادامه تحصیل و نقش بسازای آن در آینده شغلی افراد میتوان آن را مرحله ی دوم رقابت در بین داوطلبان کنکور۹۶ در نظر گرفت.داوطلبان پیش از ثبت نام باید آگاهی لازم را در ارتباط با رشته و دانشگاه ها بدست آورند  تا با انتخاب نادرست آینده خود را در معرض خطر قرار ندهند در همین خصوص مرکز مشاوره نرم افزار تخمین رتبه و انتخاب رشته را برای انتخاب آسان تر و دقیق تر داوطلبان ارائه نموده است داوطلبان با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور ۹۶ می توانند برای انتخاب رشته ی خود آمادگی بیشتری داشته باشید و با ضریب اطمینان بالاتری انتخاب های خود را انجام دهید. نرم افزار تخمین رتبه کنکور ۹۶ دارای بانک اطلاعاتی وسیعی  از کارنامه های داوطلبان سال های گذشته می باشد و رتبه ی شما را در کنکور ۹۶ بر اساس این اطلاعات تخمین می زند. داوطلبان کنکور ۹۶ در بازه ی زمانی یک ماه کنکور تا اعلام نتایج می توانند با توجه به درد دروس و رتبه  احتمالی خود دید واقع بینانه ترین را نسبت به انتخاب رشته ی خود پیدا کنند. داوطلبان با توجه به گروه امتحانی خود می توانند رتبه ی احتمالی را با توجه به درصد دروس در مناطع ۱و۲و۳ به تفکیک مشاهده نمایند.

[typed string0=”انتخابی مطمئن با نرم افزار تخمین رتبه داشته باش” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

همچنین داوطلبان در نظر داشته باشند نرم افزار تخمین رتبه ی کنکور ۹۶ تأثیر معدل را در رتبه ی شما درنظر نمی گیرد. لذا داوطلبانی که معدل خوبی را دارا هستند، رتبه ی آن ها نیز بهتر تخمین زده خواهد شد و میتوانند از تاثیر معدل استفاده نمایند. این نرم افزار تا حد ممکن رتبه ی شما را  به رتبه سراسری تان تخمین میزند.

مجموعه خود را انتخاب کنید:

[estimatesb]

[fieldb]

 

[useestimatesb]

نرم افزار انتخاب رشته کنکور ۹۶

با توجه به اهمیت و حساسیت بالای انتخاب رشته در کنکور ۹۶ میتوان پس از آزمون کنکور۹۶ مرحله ی انتخاب رشته را موثرترین مرحله در تعیین آینده تحصیلی داوطلب نام برد.به نحوی که انتخاب رشته صحیح میتواند آینده شغلی و تحصیلی شما را به بهترین شکل رقم زند. داوطلبان میتوانند  با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور ۹۶  رتبه و تراز احتمالی خود به تفکیک منطقه  لیست رشته و دانشگاه هایی را که امکان قبولی در آن ها وجود دارد را مشاهده نمایند و با یک دید  واقع بینانه و هوشمندانه ای  برای انتخاب رشته کنکور ۹۶ آماده شوند.

نرم افزارثبت نام دانشگاه بدون کنکور ۹۶

دانشگاه بدون کنکور را میتوان فرصتی مناسبی برای آن دسته از  داوطلبانی که در کنکور ۹۶ نتوانسته اند نتیجه ی دلخواه خود را کسب نمایند دانست. داوطلبان می توانند در صورت داشتن  شرایط پذیرش  دانشگاه های بدون کنکور میتوانند در زمان های تعیین شده از سوی دانشگاه ها نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . همچنین با استفاده از  نرم افزار ثبت نام دانشگاه بدون کنکور ۹۶  داوطلبان می توانند لیست رشته ها و دانشگاه های بدون کنکور را  مشاهده نمایند و مناسب ترین دانشگاه و رشته را با توجه به شرایط خود برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند .

مشاوران تحصیلی مرکز نیز میتوانند با درنظر گرفتن شرایط ، شما را در انتخاب مناسب ترین  دانشگاه بدون کنکور  راهنمایی نمایند.

[postbox txt=”استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور ۹۶ و استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور ۹۶″]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • نرم افزار تخمین رتبه ی کنکور ۹۶، کارنامه ی کنکور سال های گذشته
  • احتمال قبولی کنکور ۹۶، درصد دروس قبولی کنکور ۹۶
  • تأثیر معدل در کنکور ۹۶، رشته و محل قبولی کنکور ۹۶
  • مشاوره تلفنی و استفاده از نرم افزار تخمین رتبه کنکور ۹۶

[telbk]

 

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور