نرم افزار دانشگاه بدون کنکور کارشناسی ارشد صنایع

  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد صنایع

    ،انتخاب رشته ارشد کارشناسی ارشد صنایع ، انتخاب رشته ارشد آزاد

  • نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد صنایع ،انتخاب رشته ارشد کنکور سراسری،انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد صنایع
  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری، انتخاب رشته کارشناسی ارشد کنکور آزاد رشته صنایع
  • بررسی احتمال قبولی شما در رشته صنایع و دانشگاه مورد نظرشما توسط

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته و اینکه با رتبه شما سال گذشته چه رشته و دانشگاهی قبولی داشتند

[postbox txt=”مشاوره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد صنایع”]

انتخاب رشته امسال، هوشمندانه تر از انتخاب رشته های سال های گذشته

انتخاب رشته در مقطع ارشد اولین گام برای ورود به مقطعی تخصصی در رشته ی صنایع می باشد و داوطلبان پس از صدور کارنامه ی اولیه و اعلام نتیجه از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور در مرحله ی انتخاب رشته قرار می گیرند. انتخاب رشته نیازمند اطلاعات کافی و دقیق می باشد که منجر به بهترین نتیجه ی ممکن شود. قاعدتاً چنین اطلاعات جامعی جمع آوریش برای داوطلب کمی دشوار بوده با توجه به زمان اندکی که در اختیار دارد. داوطلبان باید کارنامه ی دانشجویان سال های گذشته را مطالعه نمایند و با بررسی درصد دروس و رتبه ی بدست آمده آن ها و مقایسه با رتبه ی خود به یک نگاه واقع بینانه ای نسبت به انتخاب رشته ی خود برسند. با توجه به یکی شدن آزمون کنکور ارشد آزاد و سراسری کماکان انتخاب رشته ی این دو دانشگاه به صورت مجزا از هم برگزار می شود اما چیزی که امسال به چشم می خورد، امکان انتخاب رشته ی داوطلبان هر دو دانشگاه در آزمون دولتی و آزاد می باشد و انتظار می رود که رقابت در بین داوطلبان در مرحله ی انتخاب رشته کمی سخت تر و از اهمیت بالاتر برخوردار بوده باشد. در همین راستا تیم نرم افزاری مرکز مشاوره اقدام به ارایه نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد نموده است. داوطلبان جهت تسهیل و تسریع در فرآیند انتخاب رشته ی دانشگاهی خود می توانند از این نرم افزار استفاده نمایند. از جمله قابلیت هایی که این نرم افزار دارا می باشد امکان تخمین رتبه و تراز احتمالی داوطلب، همچنین احتمال پذیرش در دانشگاه ها با ظرفیت مختلف که باعث شده داوطلب دید واقع بینانه تری نسبت به انتخاب رشته ی خود پیدا کند.

با رتبه کجا قبول می شم؟

یکی از اصلی ترین مسائلی که در زمینه ی انتخاب رشته ی داوطلبان مهم می باشد و داوطلبان توجه زیادی به این امر دارند پذیرفته شدن در دانشگاه های محل سکونت و یا به طور عام، تحصیل در رشته ی مربوطه می باشد. چرا که در مقطع ارشد داوطلبان عموماً دارای شرایطی خاص از جمله: شاغل بودن، متأهل شدن، شرایط خانوادگی خاص و دیگر موارد بوده که امکان تحصیل در شهرهای دور از محل سکونت خود را دارا نبوده اند. ما به داوطلبان توصیه می کنیم که با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد، امکان پذیرفته شدن در شهر و محل سکونت خود را ارزیابی کرده و پس از آن نزدیک ترین شهرهایی که می توانند در آن ها تحصیل نمایند را توسط نرم افزار ارزیابی کنند:

 

[awsa-banners]

با چه رتبه در چه رشته ای؟

نرم افزار انتخاب رشته ی کارشناسی ارشد امکان سنجی در رشته ی مورد نظر را برای دانش آموختگان فراهم می کند. داوطلبان رشته ی تحصیلی مهم ترین فاکتور در انتخاب رشته شان می باشد اما باید در نظر گرفت که با یک دید منطقی نسبت به انتخاب رشته ی مورد نظر خودمان اقدام نماییم و از احساسی انتخاب نمودن و دید خوش بینانه نسبت به انتخاب رشته بپرهیزیم.

احتمال قبولی در انتخاب رشته ی ارشد صنایع:

قبولیت را با نرم افزار تضمین کن

میزان درصد قبولی در دانشگاه و رشته ی مورد نظر را می توان به راحتی با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته ی نرم افزار بدست آورد. داوطلبان می توانند با توجه به رتبه و تراز احتمالی خود، میزان پذیرفته شدن در دانشگاه های مختلف را بررسی نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر برروی لینک کلیک نمایید

[postbox txt=”مشاوره ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد صنایع”]
باتوجه به اهمیت موضوع در

انتخاب رشته مقطع کارشناسی ارشد

پیشنهاد میگردد داوطلبان کارشناسی ارشد رشته صنایع

از نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد صنایع

استفاده نمایند.علاقه مندان میتوانند جهت تخمین احتمال قبولی خود در رشته صنایع با مشاوران مرکز انتخاب رشته تماس گرفته و بررسی نمایند که در مقطع کارشناسی ارشد صنایع میتوانند در کدام دانشگاه نمره قبولی کسب نمایند.همچنین مشاورین این مرکز به شما اطلاعاتی میدهند که داوطلبان سال گذشته با رتبه شما در مقطع کارشناسی ارشد چه نتایجی گرفتند و در کدام دانشگاه قبول شدند.

مشاورین این مرکز در موضوعات زیر به شما مشاوره میدهند:

  • صنایع و دانشگاه مورد نظرتان، سال گذشته در رشته صنایع با چه رتبه ای دانشجو گرفته شد
  • با رتبه شما چه رشته و چه دانشگاهی میتوان قبول شد؟ با استفاده از

    نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد رشته صنایع

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد سراسری و آزاد و بهترین انتخاب که شانس قبولی شما در آن بیشتر است
  • مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد صنایع

    ،انتخاب رشته ارشد ،

    انتخاب رشته ارشد آزاد

  • انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری،

    انتخاب رشته کارشناسی ارشد صنایع

    کنکور آزاد

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور