همکاری با خانه مشاوره

شما اینجایید! عالیه! برای اینکه به شما بگیم چرا جای درستی رو انتخاب کردید، خیلی هیجان زده ایم! اما قبل از هر چیزی بریم سراغ اینکه اصلاً خانه مشاوره چی هست! خانه مشاوره یه فضای هوشمند آموزش و مشاوره است که چند صباحیه فعالیت خودش رو در زمینه تولید محتوا و مشاوره تلفنی شروع کرده! خانه مشاوره به ما این امکان رو میده تا در حالی که روی مبل راحتی مون دراز کشیدیم و قهوه مون داره خوش دما می شه، گوشی تلفن رو برداریم و هر سوالی (از شیرمرغ تا جون آدمیزاد!) در زمینه های مختلفی مثل برنامه ریزی درسی و ادامه تحصیل، مسائل حقوقی، نظام وظیفه، روان شناسی و خانواده، استخدام و … که ذهنمون رو مشغول کرده رو از یه مشاور حرفه ای بپرسیم! خانه مشاوره به ما قول میده که از اول تا آخر راه با ما همراه باشه و به ما کمک کنه که در نهایت بهترین تصمیم رو بگیریم…

خانه مشاوره پلتفرم هوشمند مشاوره و آموزش آنلاینه و ما در کنار هم جمع شدیم تا از طریق مشاوره و آموزش تلفنی، مسائل رو به چالش بکشونیم و آن ها را حل کنیم. مشتری مداری اصل اولیه و هدف نهایی ما، جلب و افزایش رضایت کاربرانمونه که در این راه فرهنگ کار تیمی، صمیمیت و خلاقیت کمک زیادی به ما کرده.

اما ماموریت ما چیه؟

ماموریت ما بهبود زندگی کاربرانمونه. برای این منظور فقط نیازه که کاربران به تلفن دسترسی داشته باشن ( در هر جایی که هستند دور یا نزدیک، غرب یا شرق، شمال یا جنوب، شهر یا روستا و ….) و موضوعی که ذهنشون رو به خودش مشغول کرده، رو با ما در میان بگذارند. ما در اسرع وقت، به تمامی سوالات پاسخ می‌دهیم.

پرورش و یافتن بهترین استعدادها جزء اصلی فرهنگ ماست. به قول سایمون سینک اگه هدف از استخدام، انجام دادن کاری باشه، هدف افراد پول در آوردن میشه ولی اگه افرادی رو استخدام کنی که بهت باور دارن، کارت با علاقه پیش می ره و مطمئنا وقتی اینجوری پیش بره، به نتایج بهتری می رسی. با استناد به این جمله ما در خانه مشاوره به دنبال یادگیری هر چه بیشتر و بیشتریم و این موضوع باعث می شه که ضمن اینکه خودمون پیشرفت کنیم، برای ارتقای شرکت هم تلاش کنیم.

یک جمله ی معروف از برایان تریسیه که ” اگه کاری که انجام می دی، تو رو به هدفت نزدیک نمی کنه، پس در حال دور کردن از هدفته!”. این رو باید قبول کنیم که اولین قدم برای رسیدن به هدف هامون خودمونیم! البته کار کردن تو جایی که امکان رشد داره هم می تونه کمک کننده باشه. اون چیزی که خیلی اهمیت داره اینه که ما یه خانواده ‌ایم و در همه شرایط با همیم ضمن اینکه دقیقا مثل یه خانواده فعالیت‌های دسته جمعی، گردونه شانس، جام مسابقات فوتبال دستی، بازی‌های گروهی و یک سری کارهای انگیزشی دوست داشتنی دیگه ای انجام می دیم که محیط رو برامون جذاب و مفرح می‌کنه.

تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور