پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران

پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران

  • مشاوره در زمینه پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران
  • اطلاع از شرایط پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه تهران
  • اطلاع از جزئیات پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه
  • کارشناسی تخصصی جهت نحوه پذیرش شما جهت ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران

همانطور که می دانید دانشگاه تهران از محبوب ترین دانشگاه های ایران است و هر ساله درخواست های بسیاری مبنی بر پذیرش استعدادهای درخشان به دفتر استعدادهای درخشان این دانشگاه فرستاده می شود.

[postbox txt=”پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران”]

فراخوان پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه تهران:

دانشگاه تهران معمولاً هرسال اطلاعیه ای مبنی بر پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه تهران (استعدادهای درخشان) منتشر می کند که طبق این اطلاعیه و فراخوان، دانشگاه تهران در جهت اجرای سیاست های هدایت و حمایت دانشجویان برتر و ارائه تسهیلات به آنان جهت پذیرش در دوره ی کارشناسی ارشد ناپیوسته به صورت مازاد بر ظرفیت، از دانشجویان برتر دانشگاه خود و یا دانشگاه های سطح ۱ دیگر در رشته هایی که پذیرش از طریق آزمون ورودی دارند، ثبت نام به عمل می آورد. جهت اطلاع از شرایط پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه تهران با کارشناسان مرکز تماس حاصل فرمایید.

[typed string0=”پذیرش بدون کنکور ارشد، ۱۰ درصد مازاد بر ظرفیت رشته می باشد.” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه تهران ۹۷-۹۸:

دانشگاه تهران در سال جاری در تاریخ ۲۰ آبان ۹۶ اطلاعیه ای به نام پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته بدون آزمون منتشر کرد که بر طبق این اطلاعیه دانشگاه تهران در جهت هدایت و حمایت از دانشجویان برتر به استناد از آیین نامه شورای هدایت استعدادهای درخشان وزارت علوم در تمامی رشته هایی که آزمون ورودی پذیرش می شوند، دانشجویان با سهمیه ی استعدادهای درخشان را پذیرش می کنند. طبق این اطلاعیه پذیرش و ثبت نام دانشگاه بدون کنکور از میان داوطلبان، ۱۰ درصد برتر دانشجویان دانشگاه تهران و رتبه های ۱ الی ۳ دانشگاه های سطح یک کشور (طبق دسته بندی وزارت علوم) انجام می شود. دقت داشته باشید که ظرفیت پذیرش دانشجویان ۱۰ درصد مازاد بر ظرفیت کلی دوره ی ارشد دانشگاه تهران می باشد.

[bannerbk]

شرایط پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه تهران:

طبق شیوه نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دوره کارشناسی ارشد ۹۷-۹۸ که در سایت دانشگاه تهران منتشر شده است. شرایط پذیرش اختصاراً به این شرح می باشد:

  • دانشجویان دوره کارشناسی بعد از ۶ ترم تحصیلی و گذراندن حداقل سه چهارم واحدهای درسی می توانند تقاضای پذیرش در دوره کارشناسی ارشد بدون کنکور دهند.
  • متقاضیان باید نهایتاً در ۸ ترم تحصیلی فارغ التحصیل شوند.
  • پذیرش برای سال ۹۷-۹۸ بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی انجام می شود و تنها یکبار امکان پذیر است.
  • داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد باید حداقل معدل ۱۶ را حفظ کنند.

مدارک پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه تهران:

  • فرم تکمیل شده ی تقاضا
  • کپی صفحه اول شناسنامه
  • کپی کارت ملی
  • کارنامه ۶ ترم
  • فرم تقاضای پذیرش (تحویل حضوری به آموزش مؤسسه زیربط)
  • واریز مبلغ ۷۵ هزار تومان برای دانشجویان دانشگاه های دیگر.

ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه تهران:

متقاضیان استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه تهران پس از مطالعه ی شرایط پذیرش دانشگاه تهران در صورت داشتن شرایط با آماده کردن مدارک ذکر شده می توانند با مراجعه به سامانه سیستم جامع آموزش دانشگاه تهران حداکثر تا تاریخ ۲۰/۱۰/۹۶ نسبت به بارگذاری اطلاعات و ثبت درخواست اقدام کنند. دقت داشته باشید که اطلاع رسانی های بعدی صرفاً از طریق آدرس www.ut.ac.ir صورت می گیرد.

[typed string0=”برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

زمان ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران:

داوطلبان کارشناسی ارشد بدون کنکور دقت داشته باشند که طبق اعلام سایت دانشگاه تهران برای پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۷-۹۸ از تاریخ ۲۰/۰۸/۹۶ لغایت ۳۰/۰۹/۹۶ فرصت دارند به سامانه جامع آموزش دانشگاه تهران مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند.

[typed string0=”شش هفته، مهلت تقریبی ارسال تقاضای پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه تهران” typeSpeed=”50″ startDelay=”10″ backSpeed=”40″ backDelay=”500″ loopCount=”10″ loop=”10″]

خلاصه: دانشگاه تهران برای کارشناسی ارشد ناپیوسته ۹۷-۹۸ بدون کنکور پذیرش می کند. این پذیرش از میان دانشجویان برتر و با سهمیه ی استعدادهای درخشان پذیرش می شود. اطلاعات بیشتر در زمینه ی زمان، نحوه، شرایط و مدارک ثبت نام را در این مقاله گرد آورده ایم.

[postbox txt=”پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:
  • مشاوره ارشد در زمینه پذیرش ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران
  • اطلاع از شرایط پذیرش بدون کنکور ارشد دانشگاه تهران
  • اطلاع از جزئیات پذیرش بدون کنکور در این دانشگاه
  • کارشناسی تخصصی جهت نحوه پذیرش شما جهت ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران

[telar]

راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور