چگونه امریه آموزش و پرورش بگیریم ؟ شرایط جذب سرباز معلم چیست ؟

  • شرایط سرباز معلمی ، حقوق سرباز معلم ، امریه آموزش و پرورش ، سرباز معلم ۹۹
  • ثبت نام امریه آموزش و پرورش ، شرایط امریه آموزش و پرورش
  • مدارک لازم برای سرباز معلمی ، آموزشی سرباز معلم ، سایر ارگان های امریه دهنده
  • امریه وزارت آموزش و پرورش ، سرباز معلمی استان ها ، مشاوره نظام وظیفه

مشاوره تلفنی امریه آموزش و پرورش و جذب سرباز معلم :

کوله بار سربازی اش را جمع کرده بود و به این موضوع فکر می کرد که در دوران سربازی، در کجا مورد پذیرش قرار می گیرد؟ کدام پادگان در کدام شهر انتظارش را می کشد؟ چند وقت یکبار دوباره به شهر خودش بر می گردد و می تواند خانواده اش را ببیند ؟ و هزاران فکر دیگری که هر سرباز با شنیدن عنوان ” خدمت سربازی ” به سرش می زند! هیچ وقت فکر نمی کرد که می تواند بیشتر مدت دوره ی سربازی خود را در یک مرکز دولتی سپری کند! اصلاً درباره ی پذیرش و امریه چیزی به گوشش نخورده بود! با توجه به اهمیت مبحث امریه خدمت سربازی، پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی در این زمینه با مشاوران نظام وظیفه مرکز تماس بگیرید.

[postbox txt=”پذیرش و امریه خدمت سربازی و جذب سرباز معلم”]

فرصت طلایی جذب امریه :

قبل از هر سخنی بایستی به این موضوع بپردازیم که اصلاً امریه و پذیرش سربازی چیست؟ از آنجایی که مشمولان وظیفه در نیروهای مسلح که شامل ارتش، سپاه و نیروی انتظامی است، خدمت می کنند، تحت ضوابط و شرایطی می توانند در برخی از ادارات دولتی نیز اقدام به فعالیت نمایند. گذراندن دوره ی سربازی در یک سازمان دولتی شانسی است که فقط یک بار در خانه مان را می زند، از این رو پیشنهاد می کنیم که برای آگاهی از اینکه چگونه می توانید پذیرش و امریه سربازی بگیرید، با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

اگر سوالی در زمینه اخذ پذیرش و امریه سربازی دارید، با مشاورین مرکز تماس بگیرید.

آیا امریه آموزش و پرورش همان جذب سرباز معلم است ؟

آموزش و پرورش نیز همانند بسیاری از ارگان های دولتی و خصوصی دیگر، معمولاً هر ساله اطلاعیه هایی را مبنی بر جذب امریه، منتشر می نماید که البته بسیاری از داوطلبان امریه آموزش و پرورش را با نام ” جذب سرباز معلم ” می شناسند. حقیقت این است که سرباز معلم قسمتی از امریه آموزش و پرورش است و این امکان وجود دارد که مابقی بخش های آموزش و پرورش نیز اقدام به جذب امریه کنند. به این نکته بایستی دقت کنیم که سرباز معلم در حقیقت فردی است که به جای گذراندن دوره ی سربازی خود در یک مرکز نظامی، در یکی از مناطق محروم اقدام به تدریس می نماید.

[sb]

زمان و مدارک ثبت نام در طرح سرباز معلم :

از آنجایی که استان های مختلف اخبار در زمینه جذب سرباز معلم را به صورت مجزا منتشر می نمایند، زمان، شرایط و مدارک ثبت نام در طرح سرباز معلم در هر استان متفاوت است. البته اینگونه به نظر می رسد که تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ بایستی درخواست های داوطلبان ارسال شود.

از جمله مدارکی که معمولا به صورت مشترک مابین تمامی استان ها اعلام می شود اصل و کپی از تمامی صفحات شناسنامه و کارت کلی، اصل برگه سبز بدون غیبت و اصل و تصویر مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل است. پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه مدارک ثبت نام در طرح سرباز معلم با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

جهت کسب آگاهی از زمان، شرایط و مدارک لازم برای اخذ پذیرش سرباز معلمی با مشاورین خدمت وظیفه مرکز تماس بگیرید.

مدت زمان امریه آموزش و پرورش و سرباز معلمی چه میزان است ؟

مطمئنا اطلاع دارید که دوره سربازی دوره ای دو ماهه دارد که آن را با نام ” دوره آموزشی” می شناسیم. متقاضیانی که می خواهند از طریق معلم شدن دوره ی سربازی شان را بگذرانند، بایستی پس از تایید توسط مراجع ذیصلاح، دوره ی دو ماهه آموزشی شان را که توسط نیروی زمینی سپاه برگزار می شود، بگذرانند و علاوه بر آن نیز باید در یک دوره ی (معمولاً دو هفته ای) آموزشی که توسط سازمان آموزش و پرورش برگزار می شود و مباحثی مانند شیوه مناسب تدریس در کلاس و مدیریت آن را تحت پوشش قرار می دهد، شرکت کنند.

شرایط عمومی و اختصاصی امریه آموزش و پرورش و جذب سرباز معلم :

در سال جاری (۹۹) برای جذب سرباز معلم شرایطی در نظر گرفته شده است که این شرایط برای هر استان ممکن است متفاوت باشد و از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدرک تحصیلی تان باید کارشناسی یا کارشناسی ارشد باشد (البته این مورد در استان ها و سال های مختلف متفاوت است و بعضا در برخی از موارد مدرک فوق دیپلم هم مورد قبول واقع شده است)
اگر برگه آماده به خدمت بدون مهر غیبت دارید و تاریخ اعزام شما از تیرماه تا شهریور ماه ۹۹ باشد، می توانید نسبت به ارائه درخواست اقدام نمایید.
نداشتن غیبت، سابقه کیفری و سوء پیشینه
اگر در هر رشته ای به جز رشته های گروه پیراپزشکی (مامایی، ارتوپدی، فوریت های پزشکی و …) تحصیل نموده اید، می توانید برای سرباز معلم اقدام کنید.
برخی از شرایط دیگری که می تواند بر روند پذیرش تان تاثیر داشته باشد شامل متاهل بودن، جز خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بودن، معاف از رزم بودن، تحت پوشش کمیته امداد و یا بهزیستی قرار داشتن، مدرکی دال بر استعداد درخشان و نخبگی، در قید حیات نبودن پدر و عضویت در بسیج می شود.

برای آگاهی از کلیه شرایط جذب سرباز معلم و امریه آموزش و پرورش در سال ۹۹ با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

حقوق، مزایا و معایب شرکت در طرح جذب سرباز معلم :

شرکت در طرح سرباز معلم می تواند یک سود دو طرفه هم برای شمایی که باید دوره سربازی تان را بگذرانید باشد و هم برای وزارت آموزش و پروش. اما چرا؟ از آنجایی که وزارت آموزش و پرورش در مناطق دورافتاده نیاز به نیروی تحصیل کرده برای آموزش دارد، بایستی هزینه هایی را برای این موضوع اختصاص دهد. استفاده از سربازان در این حوزه می تواند هم هزینه ها را کاهش دهد و هم از طرفی افراد را با این حرفه آشنا نماید. چه بسا در آینده ای نه چندان دور، فرد به این شغل علاقه مند شود.

اما از جمله مزایای این طرح برای شما که به عنوان سرباز فعالیت می کنید این است که نیازی به پوشیدن فرم نظامی ندارید چرا که در مرکزی نظامی زمان تان را سپری نمی کنید و علاوه بر آن، مانند یک سرباز نظامی، مقرری برای تان در نظر گرفته می شود.

از معایب این طرح می توان به این مورد اشاره کنیم که اگر از فرصت سرباز معلمی استفاده کنید، قادر نخواهید بود از فرصت هایی که در زمینه کسری خدمت سربازی برایتان در نظر گرفته می شود، استفاده کنید. یکی دیگر از معایب این طرح این است که اگر به عنوان مثال در فروردین ماه مدت خدمت سربازی تان به پایان رسید، باید تا انتهای سال تحصیلی در مدارس مشغول به فعالیت باشید.

نگرانید که در چه محلی سرباز معلم شوید ؟ 

از جمله نگرانی های اصلی که ذهن سرباز معلم ها را به خود مشغول می کند این است که ممکن است محلی که قرار است در آن به عنوان معلم مشغول به کار شوند بسیار از محل زندگی شان دور باشد چرا که سیاست سازمان آموزش و پرورش استفاده از افراد تحصیل کرده در مناطق محروم است. اما از آنجایی که سرباز های معلم در حقیقت از فرصت امریه استفاده می کنند، معمولاً محل فعالیت آن ها در استان محل سکونت شان خواهد بود. البته همیشه استثناء هایی هم وجود دارد که پیشنهاد می کنیم درصدی را برای آن ها در نظر بگیرید.

جهت آگاهی از لیست ارگان های پذیرنده امریه و پذیرش سربازی و جذب سرباز معلم با مشاورین خدمت وظیفه مرکز تماس بگیرید.

لیست سایر ارگان های پذیرنده امریه و پذیرش سربازی :

سربازان، پس از گذراندن دوره ی دوماهه ی آموزشی، بایستی به مدت ۱۹ ماه، در یکی از ارگان های نیروی مسلح، اقدام به فعالیت نمایند. اگر تا قبل از پایان دوره ی آموزشی، موفق به دریافت امریه شوند، خواهند توانست مابقی طول دوره سربازی خود را در یک سازمان دولتی مثل شهرداری، آموزش و پرورش، وزارت دفاع، وزارت نیرو، دانشگاه ها، شرکت نفت و … بگذرانند.

 

با توجه مزایا و معایب هر کدام از این ارگان ها به منظور اخذ امریه، آگاهی از لیست ارگان های پذیرنده امریه و پذیرش سربازی اهمیت می یابد. از این رو پیشنهاد می کنیم به منظور مشاوره در زمینه ارگان های پذیرنده امریه و پذیرش خدمت سربازی با مشاورین خدمت وظیفه مرکز تماس حاصل نمایید.

برای آگاهی از لیست سازمان های مهم دولتی که از طریق امریه، اقدام به جذب سرباز می کنند ، با مشاورین مرکز تماس حاصل نمایید.

از انواع کسری های خدمت سربازی اطلاع دارید؟

مشمولان خدمت سربازی، می توانند از انواع کسری خدمت سربازی استفاده نمایند. کسری های خدمت سربازی شامل کسری خدمت سربازی بسیج فعال، کسری خدمت سربازی جبهه پدر، کسری خدمت سربازی ایثارگری، پروژه ی کسری خدمت سربازی، کسری خدمت فرزند و … می باشد که هر کدام شرایط خاص خود را دارد. بدین منظور اگر مشمول خدمت سربازی شرایط کسری خدمت نظام وظیفه را داشته باشد می تواند حتی با این کسری های خدمت نظام وظیفه ی عمومی، از خدمت سربازی معاف شده و کارت پایان خدمت سربازی خود را دریافت نماید. جهت تحقق این امر، پیشنهاد می گردد جهت اطلاع دقیق از شرایط کسری خدمت نظام وظیفه و اخبار جدید مرتبط با آن، با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر قصد خرید خدمت خود را دارید، بخوانید…

چند سالی بود که خبرهایی مبنی بر خرید خدمت سربازی به گوش می رسید. قانون خرید خدمت سربازی، کمک شایانی به مشمولان غایب و فراری از خدمت می کرد. اما از آنجایی که قوانین مرتبط با نظام وظیفه در هر سال دستخوش تغییراتی می شوند، بایستی قبل از هر اقدامی، از تمامی نکات، اطلاع کافی داشته باشید. پیشنهاد می کنیم جهت کسب آگاهی از قوانین نظام وظیفه در سال جدید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

برای آگاهی از قوانین جدید نظام وظیفه در سال ۹۹ می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چرا در استان خود خدمت نکنید!؟

چه کسی دوست ندارد که فاصله محل خدمت تا منزلش بسیار کم باشد؟ از آنجایی که قوانین خدمت در هر سال دستخوش تغییراتی می شود، بسیاری از سربازان از قوانین نظام وظیفه به خوبی اطلاع ندارند. بنابراین اگر قصد رفتن به دوره سربازی را دارید، پیشنهاد می کنیم تمامی موارد را مورد بررسی قرار دهید تا اگر شرایط معافیت خاصی شامل حالتان می شود از آن بهره ببرید. برای مشاوره نظام وظیفه می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

اگر می خواهید در پادگان یا یگان مورد نظرتان به خدمت وظیفه بپردازید، با مشاورین خدمت وظیفه خانه مشاوره تماس بگیرید.

پذیرش در پادگان یا یگان مورد نظر شما:

از جمله دغدغه های سربازان مشمول خدمت وظیفه پادگان یا یگانی است که بایستی پس از پایان دو ماه آموزشی در آن خدمت نمایند. اگر این سوال در ذهن شما نیز ایجاد شده است که آیا می توانید خدمت سربازی خود را در پایگاه نزدیک منزل تان و یا در یگان های سپاه، نیروی زمینی و یا نیروی هوایی بگذرانید، با مشاورین خدمت وظیفه خانه مشاوره تماس بگیرید.

برای آگاهی از قوانین جدید نظام وظیفه و مشاوره در زمینه نظام وظیفه می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

چطور به کمک یک مشاور حرفه ای معافیت سربازی بگیریم؟

پیش از هر موضوعی بهتر است با طرح این سوال آغاز کنیم که اصلاً معافیت خدمت سربازی چیست و چرا به مشاوره معافیت خدمت سربازی نیاز داریم؟

معافیت خدمت سربازی در واقع یک فرصت برای افرادی است که مطابق قانون معافیت، به دلیل برخی از محدودیت ها، از رفتن به سربازی معاف می شوند. اما مشمول معافیت شدن به سادگی صورت نمی پذیرد و تابع قوانین و ضوابط بسیاری است، که آگاهی از آن ها بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که برای هر کاری، راهی وجود دارد، مشورت با افراد آگاه می تواند به شما در زمینه اخذ معافیت خدمت سربازی کمک نماید. از این رو مشاورین مرکز با آگاهی کامل از کلیه شرایط و ضوابط معافیت خدمت سربازی، آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما در زمینه معافیت خدمت سربازی هستند.

برای آگاهی از قوانین جدید نظام وظیفه و مشاوره در زمینه خدمت سربازی می توانید با مشاوران مرکز تماس بگیرید.

در چه زمینه هایی می توانیم از مشاوران نظام وظیفه کمک بگیریم؟

معمولاً قانون های مرتبط با نظام وظیفه به طور مستمر بروز رسانی می شوند بنابراین اگر شمع تولد ۱۸ سالگی تان را به تازگی فوت کرده اید، بررسی قوانین مرتبط با خدمت سربازی را باید در لیست کارهای همیشگی تان قرار دهید. اما یک راه ساده تر این است که کلیه سوالات خود را در زمینه خدمت سربازی از مشاوران خدمت وظیفه خانه مشاوره بپرسید.

مشاوره خدمت نظام وظیفه

مدت سربازی ، مدارک سربازی، فهرست پایگاه ها، شرایط خروج از کشور، مشمولیت سربازی، شرایط اعزام به خدمت، قوانین نظام وظیفه، سربازان فراری و…

مشاوره امریه و پذیرش نظام وظیفه

نحوه پذیرش و امریه ارگان های نظامی و دولتی، قرارگاه ها، وزارتخانه ها، شهرداری، بهزیستی و …

خرید خدمت سربازی

قانون خدمت سربازی در زمینه خرید در سال ۹۸-۹۹ و قبل از آن

مشاوره کسری خدمت نظام وظیفه

کسری ایثارگری، کسری بسیج، کسری پروژه خدمت، کسری منطق بد آب و هوا، کسری مناطق عملیاتی و مرزی، کسری اولاد

مشاوره معافیت خدمت سربازی

معافیت پزشکی، معافیت تحصیلی، معافیت کفالت، معافیت ایثارگری و…

[postbox txt=”پذیرش و امریه خدمت سربازی و جذب سرباز معلم”]

خانه مشاوره در موضوعات زیر شما را راهنمایی می کند:

  • شرایط سرباز معلمی ، حقوق سرباز معلم ، امریه آموزش و پرورش ، سرباز معلم ۹۹
  • ثبت نام امریه آموزش و پرورش ، شرایط امریه آموزش و پرورش ، شرایط سرباز معلمی استان ها 
  • مدارک لازم برای سرباز معلمی ، آموزشی سرباز معلم ، سایر ارگان های امریه دهنده
  • سؤالات متداول امریه خدمت سربازی و موضوعات مرتبط با نظام وظیفه
راهنمای مطالعه
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور
تماس با مشاور تماس با مشاور تماس با مشاور